SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus daar was de cirkelzaag voor vanmiddagquote:![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef danilel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dus daar was de cirkelzaag voor vanmiddag
Komt goed schatje
OMFG gebruik jij die belachelijke naam ook al. Hoe ver kan je zinken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
Gelieve niet te posten over de fluisterhoer hier
belachelijk? Terecht bedoel je...vanmiddag in de tuin ook weer fluisteren met flipquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OMFG gebruik jij die belachelijke naam ook al. Hoe ver kan je zinken?
Dit topic is het lijkt mij, eindcijfer 97 en die andere 98
LOL zou lekker veel vocht vasthoudenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Misiuuu het volgende:
Evaxsis:
Joanna is haar zakdoek aan het breien! Ze Voelt dat er iets mis is thuis!
lijkt mij van wel jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef knagsje het volgende:
deze is wel eerder dan die van heksje toch?
Van de foto's/filmpjes die ik gezien heb op internet daar tussenin. Lekker gewoon geblevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
Ben wel benieuwt naar het huis van geer, zal het luxe zijn of gewoon doorsnee+
mix van denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
Ben wel benieuwt naar het huis van geer, zal het luxe zijn of gewoon doorsnee+
quote:
Ik heb hem liever in die rooie broek dan al die gasten daar in glitter bling.quote:
die komen vanzelfquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef knagsje het volgende:
alleen jammer dat de posters nu wel verdeeld zitten
nopequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef resi_70 het volgende:
Hier verder ???? [COS#697] Waar we wachten op Gerard zijn Fenneke heeft al meer reacties en en ik vind de titel is leuker
is wel mijn eerste ooit hoor.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak je niet zo druk, Pietje sluit de mijne wel
En die broek staat Karim nog goed ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hem liever in die rooie broek dan al die gasten daar in glitter bling.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij blij dat je de rooie broek weer mag zien
Idd! Rooie broek! Vanavond joanna snotteren! Compleet..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef resi_70 het volgende:
Hier verder ???? [COS#697] Waar we wachten op Gerard zijn Fenneke heeft al meer reacties en en ik vind de titel is leuker
Applausquote:
quote:
ik zal het nooit meer doen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef resi_70 het volgende:
Dat jij nog kan luisteren naar saai en saai. Ik kan 't echt niet opbrengen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef TimeJumper het volgende:
Laura is aan het uitleggen dat ze een koele kikker is, en moeite heeft met gevoel te uiten, alleen in acties lukt het wel volgens haar.
Yeah right
gefeli met je 1e keerquote:
Lekkah, van die keiharde stengels.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
Karim schilt de apserges niet? Daarom vindt niemand ze te vreten.
Volgens mij hoef je de groene asperges ook niet te schillen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
Karim schilt de apserges niet? Daarom vindt niemand ze te vreten.
Tsja Ziggoquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef SIRA het volgende:
[..]
Dat jij nog kan luisteren naar saai en saai. Ik kan 't echt niet opbrengen hoor.
nee, en het gaat ook allemaal zo lijzig, alsof alle pit er uit geslagen isquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef SIRA het volgende:
[..]
Dat jij nog kan luisteren naar saai en saai. Ik kan 't echt niet opbrengen hoor.
Daar wil ik weleens een filmpje kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef sjaakspark het volgende:
http://www.netherland.hom(...)105-17222-1-0026.jpg
http://www.netherland.hom(...)105-17222-1-0018.jpg
Hier kon je al iets van Gerard's huis zien. was in [COS#430]Omdat het zo lekker snel gaat..
Ik wou zeggen ja dat was een tijdje terug alweer dat ik zn huis, na de hint van Geer wist te vinden, incl. fotos iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef sjaakspark het volgende:
Hier kon je al iets van Gerard's huis zien. was in [COS#430]Omdat het zo lekker snel gaat..
Hoezo niet het gaat toch goed?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
[..]
ik zal het nooit meer doen hoor
Ze praten echt constant over hun exen met elkaar.. hoe leuk die wel niet waren voornamelijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef byah het volgende:
Laura; "mijn ex... blablablabla"
Rule number 1
Ja nu al, en de "relatie" moet eigenlijk nog beginnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, en het gaat ook allemaal zo lijzig, alsof alle pit er uit geslagen is
Daar is volgens mij zelfs een youtubje van, van de week langs gekomen hier ergens in de COSquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar wil ik weleens een filmpje kijken
als die zo leuk waren, waarom zijn het dan exen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze praten echt constant over hun exen met elkaar.. hoe leuk die wel niet waren voornamelijk...
kwil gewoon niemand in het vaarwater zitten maar nu duurde het zolangquote:
Echt heel vreemd zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze praten echt constant over hun exen met elkaar.. hoe leuk die wel niet waren voornamelijk...
staat ergens in filmpje topic dacht ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is volgens mij zelfs een youtubje van, van de week langs gekomen hier ergens in de COS
in slaap gevallenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als die zo leuk waren, waarom zijn het dan exen?
He niet gek gaan doen hoor, ik zat ook van zal ik of zal ik niet kan gebeuren als sommige zoals wij het tegelijk openen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
kwil gewoon niemand in het vaarwater zitten maar nu duurde het zolang
Na verloop van tijd wilden die sex denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als die zo leuk waren, waarom zijn het dan exen?
quote:
Ik heb het zo gedaan kan jij dat niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja Ziggo![]()
en ik ben tegelijkertijd andere dingen op mijn laptop aan het doen dus de streams kunnen niet aan nu
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wilden die sex denk ik
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wilden die sex denk ik
Laat het rusten, ik geniet hier toch wel bezempjequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He niet gek gaan doen hoor, ik zat ook van zal ik of zal ik niet kan gebeuren als sommige zoals wij het tegelijk openen.
en de laaste zat via mobiel dus kon geen nieuwe openen, niks aan het handje dus volgende keer open je gewoon weer......rijmt ook nog
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Laat het rusten, ik geniet hier toch wel bezempje
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb het zo gedaan kan jij dat niet?
[ afbeelding ]
Aah ik heb dit als nood wanneer, net zoals nu, de tv stream te saai isquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
nee dat trekt mijn laptop niet, dan gaat het een beetje langzamer allemaal.
Of ik moet eens opnieuw opstarten maar daar heb ik nu geen zin in, mot zo gaan koken namelijk
Valt mee, gewoon lekker eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef sjaakspark het volgende:
Dat is maar tijdelijk hoor. Als Geer blijft ben ik weer mezelf.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk hoor. Als Geer blijft ben ik weer mezelf.
dan hoop ik dat je weer snel jezelf bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
oke, kreeg zowat een hartverzakkingquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
Kan GVD iemand die twee nietsnutten onderhand van de streams trappen. denkt die camera man nu echt dat er geneukt gaat worden door die twee.
Gerard en Servio van de nominatie af en deze twee morgen heel hard het huis uit schoppen.
Ja ik, stond ineens boven in het beeld, raar he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef AYLI het volgende:
Wie heeft trouwens nog meer gezien dat gisteren al lang voor het eind van de uitzending in beeld kwam te staan dat Servio de enige andere genomineerde was?
Wat een prutsers zeg.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
Kan GVD iemand die twee nietsnutten onderhand van de streams trappen. denkt die camera man nu echt dat er geneukt gaat worden door die twee.
Gerard en Servio van de nominatie af en deze twee morgen heel hard het huis uit schoppen.
Is mij niet opgevallenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef AYLI het volgende:
Wie heeft trouwens nog meer gezien dat gisteren al lang voor het eind van de uitzending in beeld kwam te staan dat Servio de enige andere genomineerde was?
Wat een prutsers zeg.
Nogal, ze zijn echt ubersaaiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
Een filmpje maken van Laura en Faalex werkt goed als je in slaap wil vallen zeg tering...
cameraman hoopt het natuurlijk, die staat al met zijn broek op zijn knieen om mee te rukken, en dat kan met 1 hand, denk zijn linker want de rechterhand houd natuurlijk de camera vastquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
Die is haast in 80% van de gevallen eigenlijk saaiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aah ik heb dit als nood wanneer, net zoals nu, de tv stream te saai is
Echt, het is net Natasja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Graag!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, het is net Natasja.
[ afbeelding ]
morgen toch weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je weer snel jezelf bent
Uhh ik schrik me rot.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht eerst dat is een kist met iemand erin opgebaard en wel
??? WTF is dat ? lijkt een vent en is een natasja ??quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat klopt helemaal, doe wat werkzaamheden voor een andere site en die heeft telkens pech omdat ik naar de streams moet kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die is haast in 80% van de gevallen eigenlijk saai![]()
Nou de verliefdheid straalt eraf hoor![]()
Wie is degene, en waar is degene die zeker was dat ze een cap kon maken van Laura en haar verliefde blik?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef danilel het volgende:
Servio heeft een missie..............
Zo veel mogelijk slapen tot de uitzetting.....
Done.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef TimeJumper het volgende:
Uhh ik schrik me rot.
Zet dat spook eens in een spoiler
uitzetting is een leuke woordkeuzequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef danilel het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef danilel het volgende:
Hij keek vanmorgen al of hij goed te zien was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
cameraman hoopt het natuurlijk, die staat al met zijn broek op zijn knieen om mee te rukken, en dat kan met 1 hand, denk zijn linker want de rechterhand houd natuurlijk de camera vast
quote:
Thanks.quote:
Servio's missie is morgenavond oprotten...hij is al dagelang niet in beeld en Geer des te meer, hoeveel stemmanipulatie is er nodig om één Relhomo te laten vertrekken? Niet veel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef danilel het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
serv denk dat mo een hoer was ???![]()
geer is met pensioen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:30 schreef byah het volgende:
Die Alex, wat een sneu figuur is dat, hij denkt dat hij echt enorm slim is enzo, maar hij straalt echt totale simpelheid uit, met z'n SPH
Nee hoor, lul maar raak het maakt niet echt veel meer uit...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
moeten we nu weer naar een ander topic over de uitzending of mag dat ook hier
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:29 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hij keek vanmorgen al of hij goed te zien was.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[mootirmode]Dat was in de reguliere, dit is de COS[/mootiemode]quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
geer is met pensioen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
geer is met pensioen
Als dat seksen zit niemand op te wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef TimeJumper het volgende:
Nah 1 van de regels van het huis.
Als je thuis een relatie hebt, mag je geen relatie in het huis krijgen.
Hoe weird, wat maakt hun de programmamakers dat nou uit
Wat een ongeloofelijk ouwe kop heeft die Alex toch, 27 of 28 is hij toch.quote:
wat zal zij zich onderscheiden van draak Jo..........en Geer doet alleen nog maar wat ie zelf wil..............geef me dan een fakkin sanctie,,,hahahahahaquote:
Nou, erg hoor.quote:
Maar GEER is dan ook top hequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou, erg hoor.
Servio trouwens ook.
Karim lijkt ook stukken ouder
Eigenlijk allemaal, de vrouwen ook, die schat je ook allemaal minstens boven de 30
De enige die 39 is, kan je haast weer jonger schatten
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef knagsje het volgende:
Zoooooooooow is die fenneke mooi zeg dat is nou klasse....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze lijkt een beetje op Prinses Laurentien
die komt bij bollokus uit de stal en heet eigenlijk Lauren10quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
damn girl, echt totaal NOT
lelijk monster Laurentien die eigenlijk een hele andere voornaam heeft
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die komt bij bollokus uit de stal en heet eigenlijk Lauren10
Als ik hem was zou ik zijn andere baan naast presentator nog niet opgevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Geer en Fen hebben elkaar op de middelbare school ontmoet. Zeven jaar later zijn ze getrouwd.
Reactie van Bart: "Bizar!"![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Anneloortje het volgende:
Cheers Geer
39 en met pensioen.
Je bent mijn HELD!
Bordenwasser bij de HapSnap?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik zijn andere baan naast presentator nog niet opgeven
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Anneloortje het volgende:
Cheers Geer
39 en met pensioen.
Je bent mijn HELD!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die komt bij bollokus uit de stal en heet eigenlijk Lauren10
dan doe je het toch niet verkeerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef Toverheks het volgende:
Veel winkelpanden opgekocht, kan nu stil leven van de huuropbrangst.en veel herman brood aan de muur hangen
sorry bollo ik wilde je niet beledigenquote:
zeker weten van niet en vanmiddag zei ie tegen karim dat hij wel een Herman brood aan zijn muur wilde hebben hahaha zijn huis hangt al vol met schilderijen van hermanquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan doe je het toch niet verkeerd
Als ik zo zie wat voor persoontje het is, dan trapt ze ook niet in die nep-stem-actiequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:00 schreef diditje64 het volgende:
één voordeel de vrouw van gerard heeft genoeg geld om te smsen dus hup servio eruit ;-)
Als ze slim zijn hebben ze zelf dat hele SMS bedrijf zelf opgezet of al oververkocht voor Geer goed en wel begon....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als ik zo zie wat voor persoontje het is, dan trapt ze ook niet in die nep-stem-actie
Morgen is Servio aan de beurtquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Anneloortje het volgende:
Prachtig, een hele uitzending gewijd aan Geer.
TOP!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze lijkt een beetje op Prinses Laurentien
ja juist, hij speelt het spelletje goed!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeker weten van niet en vanmiddag zei ie tegen karim dat hij wel een Herman brood aan zijn muur wilde hebben hahaha zijn huis hangt al vol met schilderijen van herman
Golddigger...een succesvolle...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wat een onwijs leuke vrouw is die Fenneke! Ik weet niet wat haar beroep is, maar ze zou een geweldige tv-presentratrice zijn!
maar klopt niet, denk dat hij eruit gaat, waarom geen stervio filmpjes ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Anneloortje het volgende:
Prachtig, een hele uitzending gewijd aan Geer.
TOP!
Prof of Meester, beide universitaire titels....net zoals met het ridder verhaal dus...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Anneloortje het volgende:
Servio denkt dat Mootje een prof is!
Wat een onzin. Toen ze Geer leerde kennen had hij nog niks.quote:
dat ! ze waren 16 en 18quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Toen ze Geer leerde kennen had hij nog niks.
En gie geleuft dat?quote:
nee met z'n tongquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Anneloortje het volgende:
Hahaha zegt Stientje Sorbo nou dat alex Lautje met zn banketstaaf tot ridderin heeft geslagen???
Daar ben ik dus ook bang voor .....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar klopt niet, denk dat hij eruit gaat, waarom geen stervio filmpjes ?
met zn dolkjequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Anneloortje het volgende:
Hahaha zegt Stientje Sorbo nou dat alex Lautje met zn banketstaaf tot ridderin heeft geslagen???
dit dus!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Toen ze Geer leerde kennen had hij nog niks.
je bent te liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef waxmask het volgende:
Alleen al om die mutsen hier over de zeik te helpen hoop ik dat Geer gaat. Hij overleeft het wel, en die jankwijven hier horen brullen zou echt epic zijn....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef waxmask het volgende:
Alleen al om die mutsen hier over de zeik te helpen hoop ik dat Geer gaat. Hij overleeft het wel, en die jankwijven hier horen brullen zou echt epic zijn....
Jaloers??!!??quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef knagsje het volgende:
Geer en Fenneke zijn gewoon top, klasse, stijl, netjes en geen bagger zoals velen in dat huis, die kunnen er nog geen puntje aan zuigen.
Fenneke is top!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
ben benieuwd wat Fenneke zegt over de boeienmissie met die RAT aan zijn arm....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
16 en 18 waren ze.
Geer heeft ook de keerzijde van de medaille meegemaakt. Pa was ook makelaar maar waarschijnlijk wat misgegaan? Pa een uitkering en moest voor de kinderen zorgen.
Naar aanleiding hiervan heeft Geer zijn plan getrokken. Bussinesplan opgezet en recht op zijn doel afgegaan.
Winkelpanden gekocht, zijn bijna afbetaald en hij leeft van de huur. En reken maar dat dat wat oplevert.
fenneke is TE beschaafd om haar echte mening te gevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Fenneke is top!
Wat een mooi puur mens, ik zie die 2 zo samen lekker tutten.
Preciesquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
fenneke is TE beschaafd om haar echte mening te geven
zeker weten dat jij niet degene bent die hier jaloers is?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alsof je ooit gevingerd bent door hem....
dat dussssssss..quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zeker weten dat jij niet degene bent die hier jaloers is?
Daarom juist, hopelijk mogen we haar man nog even van haar lenen en mist ze hem niet te veel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
fenneke is TE beschaafd om haar echte mening te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |