abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 23 maart 2011 @ 18:47:57 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94521037
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpgMet de eerste uitzending op 23 november 1963, 32 seizoenen, 770 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.

100217_725_mattsmith-publicity.jpeg

Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg


Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaats: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg
Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2011, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW6, zal bovendien halverwege een langere pauze inlassen, wat een spectaculaire cliffhanger en uiteindelijk een langer uitgerekt seizoen betekent.

Seizoen 6 zal de voortzetting zien van enkele verhaallijnen uit de seizoenen 4 en 5. Zo zal de uitspraak 'silence will fall' worden verklaard en leren we meer over de mysterieuze River Song, een tijdreizigster die de Doctor herhaaldelijk in omgekeerde chronologische volgorde lijkt te ontmoeten. Ook wordt onderzocht waarom de TARDIS explodeerde in het vorige seizoen.

Doctor Who wordt op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit; op dit moment loopt seizoen 5.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen zal wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel worden. Getiteld 'Miracle Day' zal TW4 tien afleveringen duren en worden geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkt zich dan ook niet langer tot de UK, maar zal zich ook in de VS plaatsen.

Torchwood zal worden uitgezonden op BBC One (vermoedelijk) en Starz. In Nederland kun je op dit moment seizoen 2 volgen op SyFy.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe is er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteden we er natuurlijk aandacht aan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 23 maart 2011 @ 18:48:39 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94521066
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef Breuls het volgende:
Teasers!

The New Series Teaser
The Prequel Teaser - de prequel verschijnt vrijdag om 5 uur.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:19 schreef Young_David het volgende:
Prequel?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 23 maart 2011 @ 18:49:31 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94521103
Over de prequel(s):
quote:
It's an eerie sequence written by Steven Moffat that sets the scene in scary and mysterious style. It introduces us to the world the Doctor will collide with in the next adventure and watch carefully... was that the new monster..?

The Prequel to the opening episode is the first of three prequels that will premiere on this site over the course of the new series. Each offers an exclusive preview of the action and intrigue ahead and they've been made by the Doctor Who production team - so you know they're going to be special!

The first prequel stars Stuart Milligan and introduces us to story strands that will bind the Doctor - and enthral his audience - throughout the weeks ahead. We'll bring you more details soon, but be warned, it's a scary one...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 23 maart 2011 @ 22:35:01 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94533538
In other news:

*O* Nog een maand. *O*
*O* Nog een maand. *O*
*O* Nog een maand. *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94538358
Net de finale van seizoen 1 gekeken (en de 3 afleveringen ervoor). Ik ben fan *O* Al heb ik wel nog wat in te halen. :P
Wel even een vraagje, als het eerste seizoen uit 2005 komt (eerste nieuwe seizoen zeg maar) en ze zijn nu bij 6, dan hebben ze een keer een jaar overgeslagen of zit ik fout?
(Wel zonde dat Eccleston het maar 1 seizoen deed.)
En daarnaast: De kerstspecials, moet je die na elk seizoen kijken of horen die er tussen?
pi_94539592
Er is één mager Doctor Who jaar geweest, toen waren er alleen een paar specials. Zeg maar seizoen 4.5
pi_94540964
cant wai!t
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:46:39 #8
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94544846
Ik lees hier dat Torchwood op 8 juli start!

Of was dat ook al bekend ;(
  Admin donderdag 24 maart 2011 @ 09:51:43 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94544980
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:15 schreef Operc het volgende:
En daarnaast: De kerstspecials, moet je die na elk seizoen kijken of horen die er tussen?
Die zijn onderdeel van het volgende seizoen. Zeg maar aflevering 0. Behalve de kerstspecials van 2008 en 2009, die zijn onderdeel van 41/2.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 24 maart 2011 @ 09:53:13 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94545021
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:46 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik lees hier dat Torchwood op 8 juli start!

Of was dat ook al bekend ;(
Volgens mij nog niet, dus thanks. :)

Dat betekent dat Torchwood van 9 juli tot 10 september elke zaterdagochtend te downen is voor Nederlanders, tenzij BBC 't zelf ook op vrijdag 8 juli begint uit te zenden; dan kun je het gewoon zelf kijken natuurlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:52:31 #11
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94546689
Mooi.
Ik heb er echt zin in :D Ik vind stiekem Matt een erg leuke Doctor en hoop dat ie nog even blijft.
En ik hoop dat de nieuwe Torchwood een beetje Brits blijft.
  Admin donderdag 24 maart 2011 @ 10:55:36 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94546784
Ik denk dat Torchwood voor een groot deel nog Brits is. Het is een coproductie van BBC en Starz, en RTD is nog steeds head writer. Dat betekent dat de basis van de eerste drie seizoenen nog overeind is. Daarnaast is in interviews gesproken over de Welshness van de serie, en dat die belangrijk is, dus daar is ook rekening mee gehouden.

Een beetje veramerikanisering vind ik overigens niet eens zo erg. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 01:03:21 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94584502
Er schijnt een nieuwe trailer (dus geen teaser) te komen op 29 maart. Da's dinsdag. Ben benieuwd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 01:05:01 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94584536
En Starz heeft al een placeholder op een Torchwood site klaarstaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:22:57 #15
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94604236
Teaser easter egg. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:25:26 #16
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94604340
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:46 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik lees hier dat Torchwood op 8 juli start!

Of was dat ook al bekend ;(
Nice, erg veel zin in.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 16:45:11 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94605207
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:22 schreef yavanna het volgende:
Teaser easter egg. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesting!

Overigens is straks de Prequel te zien, op de officiële site.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 16:45:59 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94605247
Hej, als je op de officiële site kijkt en in de header naar de plaatjes kijkt, zie je de alien uit de teaser daar als schim in voorkomen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:00:46 #19
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94605811
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Interesting!

Overigens is straks de Prequel te zien, op de officiële site.
Ik las het zojuist, hoelaat is dat in NL tijd? :@

quote:
Coming today: #DoctorWho new season prequel video. Check back here at 1 pm EST. http://bit.ly/gF4YOE
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 17:02:28 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94605870
Prequel is online: http://www.bbc.co.uk/doctorwho/dw/videos/p00fxf06

Wel geinig. Nixon, zo te zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 26 maart 2011 @ 12:49:51 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94635732
110326_725_who-teaseer.jpg

Foto ook hier toegevoegd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:13:05 #22
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94638471
Iconic Image Revealed!



As the build up to the Doctor's return gathers pace, we can now reveal (above) the latest iconic image for the new series

Doctor Who is back on our screens at Easter, but don't forget you can see prequel to episode one right now. And what better way to get in the mood for the new series than to download the latest image as a wallpaper?

Download wallpaper: 16x9, 4x3
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zaterdag 26 maart 2011 @ 14:17:33 #23
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94638626
Nice. Ook meteen effe toegevoegd aan de DW-pagina. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 26 maart 2011 @ 16:20:06 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94642241
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef Breuls het volgende:
Titels bekend:

DW6.1: The Impossible Astronaut
DW6.2: Day of the Moon

en eerder was al bekend:

DW6.5: The Rebel Flesh
DW6.6: Gangers
DW6.11: The God Complex
DW6.4: The House of Nothing (bron)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:16:17 #25
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94644018
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

DW6.4: The House of Nothing (bron)
Klinkt goed. Ben benieuwd. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:30:10 #26
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94651381
PR: Starz premiers new Torchwood series July 8th

Good news for all you Captain Jack stalkers, he is back in your livingroom this July, courtesy of STARZ!



Press Release from STARZ TV:

STARZ announced today that Torchwood: Miracle Day will premiere on Friday, July 8th at 10pm ET/PT. The US installment of the BBC smash hit series will star Mekhi Phifer (ER, Lie to Me), Bill Pullman (Independence Day, The Grudge) and, in an extended guest role, Lauren Ambrose (Six Feet Under, The Other Woman) and is currently in production in Los Angeles.

Bill Pullman, who portrays Oswald Danes, a former school teacher and convicted child killer, and Phifer, join Torchwood alumni John Barrowman (Capt. Jack Harkness) and Eve Myles (Gwen Cooper) in the series. Also joining the cast are Alexa Havins (When in Rome, Fat Girls) as Esther Drummond, a deskbound CIA employee who dreams of active duty and who suddenly finds herself running alongside Jack, Gwen and Rex; and Arlene Tur (Crash, Eat Pray Love) as Dr. Vera Juarez, a Washington D.C. surgeon, who finds herself on the frontline of medical care on Miracle Day advising the government think-tanks on the best course of action for the worlds population.

Torchwood begins with a day when nobody dies. All across the world, nobody dies. And then the next day, and the next, and the next, people keep aging, they get hurt and sick, but they never die. The result: a population boom, overnight. With all the extra people, resources are finite. Its said that in four months time, the human race will cease to be viable. But this cant be a natural event someones got to be behind it. Its a race against time as C.I.A. agent Rex Matheson investigates a global conspiracy. The answers lie within an old, secret British institute. As Rex keeps asking What is Torchwood?, hes drawn into a world of adventure, and a threat to change what it means to be human, forever.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zaterdag 26 maart 2011 @ 20:41:53 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94651953
Oh yeah 8-)

Overigens, typisch RTD; Oswald Danes heette eerst Oswald Jones. Die gast is echt slecht in namen bedenken. :P (Martha, Ianto (en Yanto uit een andere serie)).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:47:15 #28
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94693641
Mini xmas 'spoiler' ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 28 maart 2011 @ 01:29:22 #29
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94699748
Leuk!

Doctor Who: 6 Years Ultimate Anniversary Trailer

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 28 maart 2011 @ 02:03:17 #30
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94700377
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:29 schreef yavanna het volgende:
Leuk!

Doctor Who: 6 Years Ultimate Anniversary Trailer

Dat van die Stetson, is dat van het komende seizoen of is mijn geheugen lek?

Wel tof trouwens ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 28 maart 2011 @ 07:34:03 #31
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94701981
Erg gave montage. Duurt wel een paar dagen voordat je die bij elkaar gesprokkeld hebt. :P

En ja, die Stetson is DW6. Volgens mij uit de eerste twee afleveringen, maar dat kan ik ook mis hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94717905
cool filmpje
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 maart 2011 @ 20:07:47 #33
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94729849
Doctor Who: Title Of The Neil Gaiman Episode Revealed

You sure you want to know it? Are you really, really sure?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 28 maart 2011 @ 20:19:02 #34
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94730636
Is het expres zonder apostrof? Dan is het wel interessant.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 28 maart 2011 @ 20:36:35 #35
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94731789
Dus het is niet The House of Nothing? Hmmm...

Ik moet direct denken aan The Doctor's Daughter. Dat was ook totaal iets anders dan we verwachtten. Dus we wachten wel even af. Ik denk (of verwacht) iig niet dat River Song's achtergrond wordt onthuld in een niet-Moffat episode, dus ik gok dat dit geen River-episode wordt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:54:04 #36
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94737232
Op andere sites schrijven ze met apostrof, maar zij hebben het van SFX.

Nog wat meer info in spoilerblok. Ik dacht ook aan een twist, maar hoe zij het brengen oogt het weer anders. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today, Gaiman told his Twitter followers:
quote:
Yes, Doctor Who Ep 4's title has made it onto the internet. Because the title is a spoiler, I will let you find it yourself.
Edward Russell, Senior Brand Manager at BBC Tweeted in reply to Gaiman:
quote:
in retrospect, we should have hung on until Friday [April] 1st... Then no one would have believed us!"
Gaiman told Doctor Who Magazine:

quote:
Idris is someone who is beautiful, and who bites, and who might just turn out to be an old acquaintance with a new face...", adding, "it starts in void-space, with something or someone we have not seen since The War Games, and a knock on the TARDIS door...
Steven Moffat described the episode as:

quote:
a beautiful poem of an episode" and says that Suranne Jones "will change the way you see Doctor Who forever forever and thats a hand-on-heart promise.
The Doctor's Wife was originally used as a fake title by John Nathan-Turner to discover possible leaks in the production office back in the 1980s.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin maandag 28 maart 2011 @ 22:27:48 #37
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94739926
I'm intrigued. Misschien was S5 Moffats opwarmertje en wordt S6 helemaal geweldig.

Nog minder dan een maand voordat 't start. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:48:13 #38
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94741254
quote:
will change the way you see Doctor Who forever forever
They say that like it's a good thing :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 29 maart 2011 @ 15:15:46 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94762968
Vanavond 11PM, vlak voor het BBC News op BBC One, de nieuwe 60sec DW6 trailer. En kort daarna op YouTube, zodat wonderer 'm ook kan kijken. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:08:05 #40
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94769695
Ik lees net dat het, helaas, uitgesteld zou zijn tot morgen.

New Series 6 Trailer Incoming (Update)
March 29th, 2011

Update: Unfortunately, the trailer has been delayed until Wednesday. It will now be on just before 8pm.

Exciting news! If all last weeks Doctor Who treats werent enough, BBC1 are to air a new Series 6 trailer later tonight.

The trailer will be around 60 seconds long and will be shown after Silk. Basically, youll want to tune into BBC1 about 9:55pm to catch it. Just to be on the safe side.

A shorter 20 second one will also air on CBBC with some of the scarier moments removed.

Hopefully it will be available on the official site as well.

Doctor Who returns at Easter with The Impossible Astronaut.

Source: Doctor Who TV http://doctorwhotv.co.uk/(...)82.htm#ixzz1I0OGlquY
~Cheer up, the worst is yet to come.~
Zavvi - Fandom en GeekgearCyberghost VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  Admin dinsdag 29 maart 2011 @ 18:52:56 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94771861
Oy, ik zat me er helemaal op te verheugen -O-
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:13:58 #42
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94824420
Trailer van 1 minuut nu op de BBC website. Ziet er best veelbelovend ( en Moffat stijl ) uit.

http://www.bbc.co.uk/doctorwho/dw/videos/p00g0jpb
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:21:08 #43
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_94824864

Ow.. is dezelfde, naja.. gave trailer in elk geval, belooft echt een tof seizoen te worden heb ik het idee.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:22:07 #44
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94824934
Dat ziet er wel erg vet uit...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 20:43:44 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94826259
Ik vind 'm gaaf. Straks even kijken of-ie nog op BBC One wordt vertoond. Even op m'n grotere tv kijken. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:49:14 #46
218189 lunapuella
pi_94826589
Ooh, zelfs in de crappy youtube app op mijn telefoon ziet het er al bijzonder vet uit. :D
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 21:05:30 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94827692
Pfrt. Hij was op BBC One, maar de eerste helft was zonder beeld. Dus je hoorde alleen het geluid en het beeld was zwart. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:45:08 #48
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94830096
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef wonderer het volgende:
Dat ziet er wel erg vet uit...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:45:59 #49
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94830155
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Breuls het volgende:
Pfrt. Hij was op BBC One, maar de eerste helft was zonder beeld. Dus je hoorde alleen het geluid en het beeld was zwart. :{
You're not alone.

quote:
Steven Moffat
Who all got a blank screen for the first 20 seconds of that trailer?
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 22:07:03 #50
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94831735
Lame. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Surf prive met PureVPNSurf prive met PureVPNZenmate VPN
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:53:26 #51
47102 Elvi
miemkwien
pi_94834663
Het enige wat je gemist hebt is een nieuw monster dat met zijn/haar gezicht in de camera kijkt. Verder scheen het dezelfde trailer te zijn.
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 23:32:25 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94836794
Ik ga er wel vanuit dat het dezelfde is, ja. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 31 maart 2011 @ 10:01:57 #53
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94844772
Oooh, vette trailer. En stiekem begin ik Matt cuter te vinden dan David.
  donderdag 31 maart 2011 @ 10:02:25 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94844787
Acteerprestatie > cuteness.

IMO ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:02:33 #55
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_94848688
Ik kende Matt al van de Sally Lockhartverfilmingen en daar vond ik hem een goede Jim neerzetten in wat niet de allerbeste regie/script ever kan worden genoemd. En hij is 11 jaar jonger dan David, tja, ik vind dat ie het goed doet.
Ik vond David ook minder goed dan Chris Eccleston though :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:15:26 #56
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94851208
Ik vind Matt een heel erg vreemd gezicht hebben ( zeg maar ), maar ik vind hem wel erg goed acteren, veel beter dan ik had verwacht & in dat opzicht een prima doctor. Alleen mis ik bij hem een bepaalde sfeer, intensheid, duisterheid wellicht, die waarschijnlijk te maken heeft met zijn relatief jonge leeftijd.

Zet daarbij o.a. nog twee jonge 'side kick' acteurs die sowieso datzelfde missen en de show wordt al snel minder diep, duister, intens enz.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:59:51 #57
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94868433
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef yavanna het volgende:
Ik vind Matt een heel erg vreemd gezicht hebben ( zeg maar ), maar ik vind hem wel erg goed acteren, veel beter dan ik had verwacht & in dat opzicht een prima doctor. Alleen mis ik bij hem een bepaalde sfeer, intensheid, duisterheid wellicht, die waarschijnlijk te maken heeft met zijn relatief jonge leeftijd.

Zet daarbij o.a. nog twee jonge 'side kick' acteurs die sowieso datzelfde missen en de show wordt al snel minder diep, duister, intens enz.
Trouwen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:23:45 #58
181220 Omentuva
pi_94873410
Interrupting the Tennant-lovefest for a second: Typische trailer die compleet niets zegt en toch compleet awesome is. Precies zoals het hoort, inclusief [Immediate Music / Two Steps from Hell / Globus / Audiomachine] als muziek.

I love it. De belangrijkste vraag is natuurlijk wie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De versie die ik heb gezien heeft één ander shot - de versie hier heeft een TARDIS Control Room shot, diegene die ik ken... Well, see for yourself. :P

"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin donderdag 31 maart 2011 @ 21:41:16 #59
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94874728
Ik zag 'm! Interesting!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 31 maart 2011 @ 21:56:30 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94875938
Kon het niet laten er even een screenshotje van te maken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Anoniem en veilig met ProtonVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf prive met PureVPN
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:09:49 #61
181220 Omentuva
pi_94877046
Not the one I meant - die zit in beide trailers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin donderdag 31 maart 2011 @ 22:12:49 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94877260
Oh, dan zoek ik nog even. Maar die ene was al bijzonder interessant!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 31 maart 2011 @ 22:20:34 #63
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94877780
This is the one?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik minder spannend, eigenlijk. Er gebeurt iets spectaculairs, maar dat is normaal. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:58:25 #64
47102 Elvi
miemkwien
pi_94880184
Dit schijnt dus een silent te zijn... Ik vind ze nu een stuk minder eng. T lijkt meer een heel goedkoop halloween masker :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog een gifje van de Silents

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:00:40 #65
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94880297
Ik vind ze best creepy :{
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:01:49 #66
47102 Elvi
miemkwien
pi_94880371
En hier een beter shot van een Silent

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt er al wat meer op maar om heel eerlijk te zijn ben ik nog niet onder de indruk :@ Terwijl ik best een angsthaas ben...
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:07:02 #67
47102 Elvi
miemkwien
pi_94880699
En de clip. En nu ben ik klaar ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 31 maart 2011 @ 23:23:23 #68
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94881726
Ik vind ze wel tof. Lekker freaky, en zo zitten er meer in de trailer. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:50:54 #69
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94883295
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik vind ze best creepy :{
Trouwen?

.

Wat echt Tennant love news. :)

.

David Tennant, Georgia Moffett welcome their first child

Congratulations to David Tennant and Georgia Moffett, who have welcomed their first child!

As the Daily Mail reports, their baby daughter was born last night, and they have named her Olivia.

A friend said: Georgia and David could not be happier, Olivia is beautiful and their families are over the moon.

Wed like to wish them all the best of luck for the future!
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:54:11 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94883480
The Doctor's Daughter :D Wait. Is dat incest? :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Cyberghost VPNZenmate VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  Admin donderdag 31 maart 2011 @ 23:55:41 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94883575
Heh. Haar vader en opa waren The Doctor, haar moeder was de dochter van de Doctor en zij nu ook. Dit is allemaal heel twisted als je fictie en real life mengt. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 1 april 2011 @ 10:40:02 #72
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94893927
Het is 1 April dus just in case nog even zien of het morgen nog zo is. :D

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:09:21 #73
218189 lunapuella
pi_94897108
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:40 schreef yavanna het volgende:
Het is 1 April dus just in case nog even zien of het morgen nog zo is. :D

[ afbeelding ]
Ach, in januari werd al bericht dat ze zwanger was en misschien zelfs al vijf maanden, dus het lijkt me sterk dat het een grap is. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:09:31 #74
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94899213
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:09 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ach, in januari werd al bericht dat ze zwanger was en misschien zelfs al vijf maanden, dus het lijkt me sterk dat het een grap is. :P
Dat ze zwanger was, is idd allang bekend, dat betekent echter niet dat ze nu is bevallen. Het zou een aparte grap zijn, maar je weet maar nooit met die britten. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:28:18 #75
181220 Omentuva
pi_94913359
En BBC America heeft ook een trailer:


I like BBC One's more, maar deze is ook best interessant.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin vrijdag 1 april 2011 @ 19:57:14 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94914518
Zeker gaaf. Zitten langere scenes in, dus beter te volgen. heb Mark Sheppard een paar keer herkend, die zit in de opening two-parter en in deze trailer zit-ie in the Oval Office wanneer de TARDIS daar landt. Should be fun. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 1 april 2011 @ 19:58:44 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94914592
En ik zie iemand in New York uit een hoog gebouw springen. Doet me een beetje aan Daleks in Manhattan denken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:30:32 #78
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94919854
Ik vind het wel heel bijzonder hoe verschillend de trailers zijn. Die voor de US markt heeft VEEL meer pistolen en explosies en alles...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 1 april 2011 @ 21:47:05 #79
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94920662
Tja, less sophisticated he? :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:50:20 #80
181220 Omentuva
pi_94920825
De Britten hebben ADD en de Amerikanen just want gunz.

[/stereotype]
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
Cyberghost VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:40:58 #81
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94923754
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef Omentuva het volgende:
En BBC America heeft ook een trailer:


I like BBC One's more, maar deze is ook best interessant.
Van de voice over wil je, bijna, spontaan een cowboy hoed gaan opzetten. Wel leuk om nog wat meer te zien.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin vrijdag 1 april 2011 @ 22:44:00 #82
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94923866
Over een week wordt de programma-informatie van de week van 23 april bekend gemaakt. We krijgen dan bevestiging over de uitzenddag of -dagen en wellicht ook de tijd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:49:11 #83
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94924161
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Breuls het volgende:
Tja, less sophisticated he? :+
Ik vind het gewoon frappant. Want het is natuurlijk gewoon dezelfde serie.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 1 april 2011 @ 23:09:15 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94925081
Je hebt voor films ook soms verschillende trailers. De ene focust dan meer op het ene aspect en wordt vertoond bij een bepaalde categorie films, en de andere verschilt daarvan en wordt bij andere films vertoond. Zo wek je van verschillende soorten publiek de interesse. En dat US/UK publiek nogal verschilt lijkt me een gegeven. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 1 april 2011 @ 23:42:31 #85
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94926657
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef Breuls het volgende:
Je hebt voor films ook soms verschillende trailers. De ene focust dan meer op het ene aspect en wordt vertoond bij een bepaalde categorie films, en de andere verschilt daarvan en wordt bij andere films vertoond. Zo wek je van verschillende soorten publiek de interesse. En dat US/UK publiek nogal verschilt lijkt me een gegeven. :)
Oh, ik snap het wel hoor. Heb het alleen nooit eerder gezien, en als ik meerdere trailers zie van films vallen de verschillen me niet op.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 2 april 2011 @ 20:01:02 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94951344
De releasedatum voor de eerste DVD-box is al bekend gemaakt; de eerste zeven afleveringen van DW6 komen uit op 11 juli. Dit is de gezamenlijke omschrijving voor die zeven afleveringen.
quote:
The Doctor returns, alongside newly weds Amy and Rory, to face monsters and mysteries and adventures all across time and space, in a thrilling new series of Doctor Who. Together they'll find themselves in sixties America, battling the invasion the world forgot, then journey on the high seas of 1696 aboard a pirate ship, to solve the mystery of the Siren.

In a bubble universe at the very edge of reality, the Doctor will meet an old friend with a new face, and in a monastery on a remote island in the near future, an industrial accident will take on a terrible human shape. And waiting for them, at the end of all this, is the battle of Demon's Run, and the Doctor's darkest hour. Can even the truth about River Song save the Time Lord's soul?

Only two things are certain. Silence will fall. And a good man is going to die...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 2 april 2011 @ 22:40:46 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94958302
En om de connecties met andere series hoog te houden; gisteren is op Starz de nieuwe serie Camelot gestart. Niet alleen is dat dezelfde zender als Torchwood straks (en op dezelfde avond, dus wellicht neemt Torchwood straks het tijdslot van Camelot over), het is ook nog eens mede ontwikkeld en geproduceerd door Chris Chibnall, die verantwoordelijk was voor Torchwood 2, de DW3 episode 42 en de DW5 episodes The Hungry Earth / Cold Blood.

En to top it off; in de eerste twee afleveringen speelt Sean Pertwee een rol. Hij is natuurlijk de zoon van de Third Doctor: Jon Pertwee. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 4 april 2011 @ 00:31:19 #88
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95008093
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 4 april 2011 @ 01:29:22 #89
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95009451
The stakes are higher than ever. Ahum. Hoe kan er meer op het spel staan dan het einde van het universum? :?

Maar goed. Hopelijk wordt het echt duisterder.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 4 april 2011 @ 07:22:26 #90
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95011604
Persoonlijk drama is altijd hogere stakes dan het universum, dus als Doctor/Amy/Rory in gevaar zijn, denk ik. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
VyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  Admin maandag 4 april 2011 @ 12:41:18 #91
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95018724
Mogelijke zware spoiler:

Dit bericht laat vier variant covers van Doctor Who Magazine zien, met Amy, the Doctor, River en Rory erop. Over die covers zegt the Moff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals: als dit serieus is, en je houdt niet van spoilers; niet lezen.

Overigens geeft het bericht een bevestiging van 23 april als eerste uitzenddatum. Ik verwacht uiterlijk donderdag/vrijdag een officiële bevestiging van BBC Press Office.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 4 april 2011 @ 14:43:08 #92
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95023219
De covers

Los, 1, 2, 3, 4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin maandag 4 april 2011 @ 15:40:17 #93
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95025250
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 4 april 2011 @ 16:40:22 #94
181220 Omentuva
pi_95028125
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin maandag 4 april 2011 @ 16:41:26 #95
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95028190
De eerste twee afleveringen spelen in de Verenigde Staten in 1969.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 4 april 2011 @ 16:44:01 #96
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95028305
Morgen is er meer info, trouwens:
quote:
At one minute past midnight on Tuesday morning we'll be bringing you an article in which Steven Moffat (Doctor Who's lead writer and Executive Producer) answers questions about the new series, plus we've plot details about the first two episodes. We'll also be bringing you a striking new image of the Doctor, River, Amy and Rory.
bron
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 4 april 2011 @ 16:58:29 #97
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95029072
Kan River de doctor ( uit de toekomst zijn ) of is dat 'technisch gezien onmogelijk?
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin maandag 4 april 2011 @ 19:20:22 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95035651
Hangt er vanaf of een geslachtswisseling mogelijk is. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 4 april 2011 @ 19:24:39 #99
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95035907
Zomaar iemands theorie mbt River Song. Nog niet helemaal afgekeken maar an sich klonk het so far wel plausible, maar ik ben geen mega kenner. :)

Heeft RTD eigenlijk ooit gezegd of hij weet wie River is? Of stond dat open voor zijn opvolger?

Denk trouwens wel dat 'alles' mogelijk is, Moffat heeft al aan meerderre dingen zijn eigen draai gegeven.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 4 april 2011 @ 19:30:29 #100
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95036291
Artikel van een paar dgn terug, wellicht nog intressant voor deze of gene. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe snelste VPN - FastestVPN
  Admin maandag 4 april 2011 @ 20:24:20 #101
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95040267
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef yavanna het volgende:

Heeft RTD eigenlijk ooit gezegd of hij weet wie River is? Of stond dat open voor zijn opvolger?
RTD heeft geen idee, denk ik. River is bedacht door Moffat, die toen al wist dat hij vanaf S5 head writer zou zijn. Haar introductie in S4 was dus een eerste stap in een groter plan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 4 april 2011 @ 20:26:21 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95040457
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:30 schreef yavanna het volgende:
Artikel van een paar dgn terug, wellicht nog intressant voor deze of gene. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het leuk vinden! :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 4 april 2011 @ 20:27:28 #103
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95040533
Ik ben saai en wacht gewoon af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 april 2011 @ 21:17:51 #104
181220 Omentuva
pi_95044158
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin maandag 4 april 2011 @ 23:36:45 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95053100
Meanwhile, in the US.. Starz heeft een teaser gemaakt:

En een poster van BBC Worldwide voor de tv-beurs in Cannes:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:43:55 #106
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95055460
Starz original, ja ja :') (ja, ik weet wat het betekent)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 april 2011 @ 07:09:57 #107
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_95057505
quote:
Jeeeej Jack is back! Het zal tijd worden zeg _O_

En over de Dokter, ik heb het geprobeerd een aantal afleveringen, de verhalen zijn gewoon weer top, maar ik kan niet wennen aan Matt...
Voor mij is er maar 1 Dokter en dat is David Tennant :P
  Admin dinsdag 5 april 2011 @ 07:30:08 #108
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95057602
Voor mij zijn er elf. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 april 2011 @ 07:53:10 #109
303824 maxmit
klopt
pi_95057755
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 07:09 schreef tass het volgende:

[..]

Jeeeej Jack is back! Het zal tijd worden zeg _O_

En over de Dokter, ik heb het geprobeerd een aantal afleveringen, de verhalen zijn gewoon weer top, maar ik kan niet wennen aan Matt...
Voor mij is er maar 1 Dokter en dat is David Tennant :P
David is onnavolgbaar.
Maar vanaf het visstick-custard moment met matt was ik verkocht.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  Admin dinsdag 5 april 2011 @ 08:21:24 #110
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95058057
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Amelia gives the Doctor an apple. He takes a bite and spits it
out.

            The Doctor 
        That's disgusting. What is that?

            The Doctor 
        An apple.

            The Doctor 
        Apples are rubbish. I hate apples.

            Amelia
        You said you loved them.

            The Doctor 
        No, no, no. I like yoghurt. Yoghurt's my favourite. 
        Give me yoghurt. 

Amelia gets a container of yoghurt and gives it to him. He peels
off the lid, pours the contents into his mouth, and spits it
out.

            The Doctor 
        I hate yoghurt. Just stuff with bits in.

            Amelia
        You said it was your favourite.

            The Doctor 
          (wiping his mouth) 
        New mouth. New rules. It's like eating after cleaning
        your teeth, everything tastes WROOOONNNGG! 

He has a spasm.
      
            Amelia
        What is it? What's wrong with you?

            The Doctor 
        Wrong with me? It's not my fault. Why can't you give 
        me any decent food? You're Scottish. Fry something.
Geweldig. :D

Hier zijn nog meer quotes.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekCyberghost VPN
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:43:41 #111
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95067698
al langsgekomen? Doctor Who panel van Wondercon. Ik heb geen idee of er spoilers in zitten, want hier op mijn werk heb ik geen geluid :D

Ook onbekend of er spoilers in zitten: http://blogs.bbcamerica.c(...)doctor-who-season-6/
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:44:26 #112
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95073225
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef Breuls het volgende:

[..]

RTD heeft geen idee, denk ik. River is bedacht door Moffat, die toen al wist dat hij vanaf S5 head writer zou zijn. Haar introductie in S4 was dus een eerste stap in een groter plan.
:') Voor mijzelf.

Dromen. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:45:50 #113
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95073293
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:43 schreef wonderer het volgende:
Starz original, ja ja :') (ja, ik weet wat het betekent)
Vertel? ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:52:47 #114
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95073594
Op Twitter waren wat mensen die de eerste twee eps al mochten zien helemaal lyrisch erover.

Spoiler/interview video op de site.

Doctor Who boss says season start is 'darkest yet'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:01:30 #115
181220 Omentuva
pi_95073994
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef yavanna het volgende:
Op Twitter waren wat mensen die de eerste twee eps al mochten zien helemaal lyrisch erover.
En wij moeten verdulleme nog tot de 23e wachten.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:45:56 #116
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95081154
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef yavanna het volgende:

[..]

Vertel? ;)
Nou, het is niet origineel van Starz dus daarom moest ik een beetje meewarig lachen. Maar ze bedoelen natuurlijk dat het niet is aangekocht, maar dat ze het zelf produceren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 5 april 2011 @ 18:47:37 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95081220
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:01 schreef Omentuva het volgende:

[..]

En wij moeten verdulleme nog tot de 23e wachten.
Dat is elk jaar hoor. Het seizoen krijgt altijd een kickoff met pers en celebs enzo. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 5 april 2011 @ 19:58:49 #118
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95085342
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef SuperPoekie het volgende:
al langsgekomen? Doctor Who panel van Wondercon. Ik heb geen idee of er spoilers in zitten, want hier op mijn werk heb ik geen geluid :D

Ook onbekend of er spoilers in zitten: http://blogs.bbcamerica.c(...)doctor-who-season-6/
Hier een tekstueel verslag: http://spinoff.comicbookr(...)-doctor-who-preview/
Heb de video nog niet gezien, maar de tekst spoilert een klein beetje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 5 april 2011 @ 20:22:45 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95086867
Een paar quotes uit de reacties op de press screening:

"big, dark, impressively ambitious, dazzlingly executed entertainment that demands and repays your full attention"

"This makes Inception seem about as straightforward as The Very Hungry Caterpillar."

"electrifying, bamboozling television"

"Moffat ladles mystery upon mystery, so that by the end we're gagging for answers"

"an opening adventure thats quite brilliantly funny, narratively intricate, contains genuine jumps (it's exceptionally creepy at times), and sets a very, very high bar for whats to follow"

"a dense, tremendously ambitious and elegantly constructed way to open a series"

Matt Smith geeft intussen aan dat-ie voorlopig nog niet wil stoppen. Maar Christopher Eccleston gaf in een interview op de DVD box van DW1 ook geen enkele indicatie dat-ie vertrok. ;)

All in all denk ik dat Moffat zich vorig jaar misschien wel ingehouden heeft.. nieuwe baan, even kijken hoe dat werkt, nieuwe Doctor, even kijken hoe hij bevalt.. en dan los. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:29:30 #120
181220 Omentuva
pi_95087391
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is elk jaar hoor. Het seizoen krijgt altijd een kickoff met pers en celebs enzo. :)
I know. Dat maakt het er niet makkelijker op, though. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurf volledig anoniem met NordVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  Admin woensdag 6 april 2011 @ 16:45:13 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95125169
Titels:

DW6.1: The Impossible Astronaut
DW6.2: Day of the Moon
DW6.3: The Curse of the Black Spot
DW6.4: The Doctor's Wife
DW6.5: The Rebel Flesh
DW6.6: Gangers
DW6.11: The God Complex

Nieuw is ep3; bron.

[ Bericht 3% gewijzigd door Breuls op 07-04-2011 19:03:27 ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 6 april 2011 @ 16:58:42 #122
181220 Omentuva
pi_95125746
Ooh, ripoff! Ripoff!

11 ziet er interessant uit als ik even titelbrowse.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 7 april 2011 @ 18:28:30 #123
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95177757
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:45 schreef Breuls het volgende:
Titels:

DW6.1: The Impossible Astronaut
DW6.2: Day of the Moon
DW6.3: The Curse of the Black Spot
DW6.4: The House of Nothing
DW6.5: The Rebel Flesh
DW6.6: Gangers
DW6.11: The God Complex

Nieuw is ep3; bron.
Was 6.4 niet Gaimans aflevering die een andere titel had, namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 7 april 2011 @ 19:03:16 #124
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95179378
Oh shit, lijstje uit een verkeerde post gekopieerd. Klopt inderdaad, ik zal 'm even aanpassen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:37:43 #125
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95220044
Als ik zo naar je bron kijk lijkt het alsof de two-parter ep 5 en 6 Rebel Flesh/Almost people heet, dus niet Rebel Flesh/Gangers.
En als je het zo bekijkt zou 7 dan wel eens A Good man goes to war kunnen zijn.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 20:10:40 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95357639
Artikel over een interview met Neil Gaiman (schrijver van 6.4) en Toby Haynes (regisseur van 6.1/6.2).

Aflevering 4 heeft overigens een antagonist die The House wordt genoemd, wat wellicht de vorige titel The House of Nothing verklaart.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 11 april 2011 @ 22:19:02 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95367163
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:02:18 #128
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95382759
Hoewel de titel van het stripje 'spoilers!' is, zul je weinig van dit verhaal tegenkomen in Doctor Who. Het is wél grappig :)

http://www.funnyshortscomic.com/spoilers/

Oh, en ik denk dat de 'Dr' ipv 'Doctor' craze van twitter afkomt, waar mensen t steeds meer afkorten. Ach, t is in ieder geval niet Who, PhD :D
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 11:27:57 #129
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95383854
Nee, 'Dr' wordt al jaren zo gezegd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 12:51:39 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95387469
Radio Times: Doctor Who: Steven Moffat's new series preview

Volgende week in de RT meer info. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetZavvi - Fandom en GeekgearSurf prive met PureVPN
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 12:40:44 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95438479
Uitzendtijd is bekend!

Doctor Who 6.1 The Impossible Astronaut wordt uitgezonden op BBC One op:

zaterdag 23 april om 19:00 uur

Gevolgd door Confidential op BBC Three om 8 uur.

In other news: de Cybermen komen terug in wat volgens DW News de mid-series finale is, die de titel A Good Man Goes to War heeft.

Dus, het voorlopig complete lijstje:

DW6.1: The Impossible Astronaut
DW6.2: Day of the Moon
DW6.3: The Curse of the Black Spot
DW6.4: The Doctor's Wife
DW6.5: The Rebel Flesh
DW6.6: Gangers
DW6.7: A Good Man Goes to War
DW6.11: The God Complex
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 13 april 2011 @ 13:03:44 #132
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95439305
Super! ik heb zelf sinds kort ook eindelijk digitale TV en BBC3 :)
Kan ik het eindelijk echt helemaal volgen incl de confidentials
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 14:08:23 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95441808
Goed zo. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 14:33:29 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95491081
Day of The Moon is op 30 april te zien. Dat ontkracht dus definitief het gerucht dat de openings-two-parter in 1 weekend uitgezonden zou worden.

Uitzendtijd is vooralsnog hetzelfde als The Impossible Astronaut.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 16 april 2011 @ 22:02:44 #135
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95597542
Grappig. Ik wilde vanavond nog even A Christmas Carol opzetten als opwarmertje. Precies om 9 uur kwam ik erachter dat die aflevering om precies 9 uur startte op BBC Three.

Heb 'm dus weer even fijn zitten kijken. Blijft een goed en mooi verhaal, maar het heen-en-weer geswitch in de tijd voelt nog steeds aan als valsspelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:32:16 #136
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95599083
Ik heb 'm ook gekeken en de Doctor manipuleert daar de tijd voor z'n eigen persoonlijke gewin in feite.
  maandag 18 april 2011 @ 11:29:22 #137
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95659724
Nog minder dan een week *O*
  Admin maandag 18 april 2011 @ 12:33:30 #138
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95662261
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:20:09 #139
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95708563
Titels en korte beschrijvingen van de eerste zeven afleveringen door Moffat hier:
http://www.radiotimes.com(...)aut-day-of-the-moon/

En daarmee is in het lijstje dat eerder door Breuls is genoemd inderdaad de titel van 6.6 niet 'Gangers' maar 'The Almost People':
DW6.1: The Impossible Astronaut
DW6.2: Day of the Moon
DW6.3: The Curse of the Black Spot
DW6.4: The Doctor's Wife
DW6.5: The Rebel Flesh
DW6.6: The Almost People
DW6.7: A Good Man Goes to War
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:19:15 #140
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95738509
Waar halen ze Gangers dan vandaan? Of zou het weer zo'n wijziging zijn? :+

Overigens is the Moff zaterdagmiddag rond half 1 te gast op Radio 2. (reedioo toe, niet radio twee ;) )
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
VyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:20:26 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95738589
Elisabeth Sladen is overleden. :{

(bron)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:20:33 #142
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95738597
Ik ben er zaterdag niet ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:20:55 #143
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95738626
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef Breuls het volgende:
Elizabeth Sladen is overleden. :{

(bron)
Wtf? ;( Da's zonde, zeg.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:22:03 #144
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95738718
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:24:50 #145
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95738930
Met haar sterft waarschijnlijk een groot deel van de huidige Doctor Who spinoff-franchise...

Wikipedia zegt dit over productie van SJA:
quote:
A fifth series has been commissioned and has been split into two production sets. The filming for the first three stories, two by Phil Ford and one by Gareth Roberts, has been completed. [19] The remaining three will enter production in spring 2011 for transmission later that year - along with the first three stories
Er zijn dus nog afleveringen met haar die nog uitgezonden zouden kunnen worden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:27:26 #146
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95739097
63 is veel te jong, trouwens. Ik vraag me af wat er is gebeurd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:27:29 #147
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95739102
Ik kijk die hele serie niet, maar het is toch wel heel jammer ;( Haar gastrollen in DW vond ik tof.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef Breuls het volgende:
63 is veel te jong, trouwens. Ik vraag me af wat er is gebeurd.
En dat inderdaad...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:28:12 #148
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95739143
Ik heb de eerste paar afleveringen uit nieuwsgierigheid bekeken en besloten dat het toch iets te simpel is, en dus alleen bij de gastrollen van Tennant en Smith weer gekeken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:30:39 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95739297
BBC meldt nu:

quote:
BBC entertainment reporter Lizo Mzimba said she had had cancer for some time.
Da's sneu. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:38:29 #150
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95739824
Ja, rot dat dat zo moet aflopen als veel mensen er ook weer "gewoon" van genezen :{ En zo jong ook nog. He, bah ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Anoniem en veilig met ProtonVPNCyberghost VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:42:17 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95740048
Ik vraag me af of er zaterdag nog iets mee gedaan wordt. Misschien passen ze Confidential aan om er een paar minuten aandacht aan te besteden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:44:52 #152
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95740220
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat NIET doen, eigenlijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:51:53 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95740714
Ja, het wordt eigenlijk wel van ze verwacht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:55:17 #154
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_95740937
Bij de aftiteling van de episode iets van "In Loving Memory" is in dit soort gevallen geloof ik altijd wel gebruikelijk ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:56:19 #155
218189 lunapuella
pi_95741014
Erg treurig, 63 is inderdaad nog te jong. Had haar sowieso jonger ingeschat, ze leek nog zo vitaal. :'(
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:57:31 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95741089
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef lunapuella het volgende:
Erg treurig, 63 is inderdaad nog te jong. Had haar sowieso jonger ingeschat, ze leek nog zo vitaal. :'(
Zeker!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 april 2011 @ 09:07:13 #157
181220 Omentuva
pi_95750102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:56 schreef lunapuella het volgende:
Erg treurig, 63 is inderdaad nog te jong. Had haar sowieso jonger ingeschat, ze leek nog zo vitaal. :'(
Als je had gezegd dat ze 57-58 was ten tijde van School Reunion had ik je niet geloofd... Jaartje of 10 jonger... misschien.

Ik gok op een 'In loving memory of', zelf.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 20 april 2011 @ 11:57:14 #158
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95755463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Breuls het volgende:
Waar halen ze Gangers dan vandaan? Of zou het weer zo'n wijziging zijn? :+

Overigens is the Moff zaterdagmiddag rond half 1 te gast op Radio 2. (reedioo toe, niet radio twee ;) )
Ik weet sowieso niet wat je bron was voor Gangers, want ik heb eigenlijk alleen dat lijstje met The Almost People gezien, met als toevoegingen dat 9 What are little boys made of en 11 The God Complex heetten.

En wb Lis Sladen.. Wat sneu zeg.. Zelfs in Torchwood kickte ze nog ass. Ze was een gave companion.

Ik denk dat ze vóór de aflevering een stukje laten zien met filmpje/foto(s)/naam/YOB/YOD en een dedicated to Lis Sladen met een persoonlijke tekst.

DW is ook al om 19u, niet om 20u zoals eerder meestal. Hrmpf, dat ga ik tegen zaterdag weer vergeten zijn.
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 12:20:42 #159
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95756236
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:57 schreef SuperPoekie het volgende:

[..]

Ik weet sowieso niet wat je bron was voor Gangers, want ik heb eigenlijk alleen dat lijstje met The Almost People gezien, met als toevoegingen dat 9 What are little boys made of en 11 The God Complex heetten.

En wb Lis Sladen.. Wat sneu zeg.. Zelfs in Torchwood kickte ze nog ass.
Dat vind ik knap; ze zat nooit in Torchwood. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:56:21 #160
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95761906
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat vind ik knap; ze zat nooit in Torchwood. :+
My bad, ik haalde children of earth en end of time door elkaar :@
Anoniem en veilig met ProtonVPNZenmate VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 14:58:52 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95761993
In End of Time zat ze maar een paar seconden. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:02:32 #162
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95764226
Ach, whatevs, ze was bij Pertwee en Baker een awesome companion :P
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 16:08:05 #163
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95764452
Ze was tof. BBC-betrokkenen (schrijvers, producers, acteurs) hebben hun reacties hier gegeven: http://www.bbc.co.uk/pres(...)pril/20/sladen.shtml
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 april 2011 @ 17:23:05 #164
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95767782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:58 schreef Breuls het volgende:
In End of Time zat ze maar een paar seconden. :P
Ik weet t weer! Journey's End! Ach..

Ik kan me trouwens ook voorstellen dat dit voor het team een flinke domper is op wat toch een feestelijk weekend zou moeten worden. Zeker als je al die reacties leest.
  woensdag 20 april 2011 @ 18:17:47 #165
47102 Elvi
miemkwien
pi_95769781
Ik hoop wel dat ze er aandacht aan besteden zaterdag... Kan me niet voorstellen dat ze dat niet doen eigenlijk.
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 19:10:07 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95771958
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef SuperPoekie het volgende:

[..]

Ik weet t weer! Journey's End! Ach..

Ik kan me trouwens ook voorstellen dat dit voor het team een flinke domper is op wat toch een feestelijk weekend zou moeten worden. Zeker als je al die reacties leest.
Jah, wie weet is de hele club uitgenodigd op een begrafenis die vrijdag of zaterdag plaatsvindt. Dan ligt het helemaal zo dicht bij elkaar.

Maargoed, wij merken er in principe niks van, behalve een IM in DW en een segment in Confidential, waarschijnlijk. En misschien zit Moff zaterdag niet bij Graham Norton.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:52:24 #167
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_95799573
http://geeks.thedailywh.at/2011/04/20/in-memoriam-of-the-day/

Ze gaan dus in Amerika 'iets' doen ivm haar overlijden, dus zal het in Engeland zeker het geval zijn.
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 22:30:55 #168
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95829978
Over 48 uur hebben we de eerste DW en Confidential alweer achter de rug. *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 22 april 2011 @ 10:55:38 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95843686
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 22 april 2011 @ 11:38:19 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95845319
Karen Gillan is maandag te gast op Radio 1 tussen 2 en 5. Geen idee in welk deel van de show ze verschijnt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:03:43 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_95872448
Morgen is het zo ver..
Look behind you
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin vrijdag 22 april 2011 @ 23:58:30 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95875138
Nog 19 uur! *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 00:05:14 #173
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95875421
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 00:08:55 #174
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95875572
Hier allemaal promo-materiaal dat je pas kunt zien als The Impossible Astronaut is uitgezonden: http://www.bbc.co.uk/doctorwho/dw/news/bulletin_110422_01
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:40:26 #175
181220 Omentuva
pi_95880822
Whoooooooo, Who! (in 9h20)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:42:54 #176
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95880869
DW-Day *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 10:25:31 #177
33087 IrfieJ
pi_95881764
jeeej *O*
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 10:26:26 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95881780
Spoiler-plaatje voor vanavond: http://static.bbc.co.uk/i(...)e01_wallpaper_08.jpg
(gelinked zodat je zelf kunt kiezen of je het wil zien)

Komt hiervandaan: http://www.bbc.co.uk/doctorwho/dw/news/bulletin_110423_01
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 10:30:10 #179
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95881868
De tv-gids voor vanavond:

19.00: Doctor Who - The Impossible Astronaut - BBC One
19.45: My Sarah Jane: A Tribute to Elisabeth Sladen - CBBC*
20.00: Doctor Who Confidential - Coming to America - BBC Three & BBC HD

* is volgens mij niet in NL te ontvangen, maar toch even vermeld

Fun starts in 8,5 hours. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 10:56:41 #180
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95882386
Ik wil nergens op clicken Breuls want ik ben nog spoiler vrij :+
Zelfs hier posten staat me tegen _O-

Er was net een DW deskundige bij breakfast over de VS en DW trouwens.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
De snelste VPN - FastestVPNSurf prive met PureVPNCyberghost VPN
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 12:02:24 #181
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95883721
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Breuls het volgende:

Overigens is the Moff zaterdagmiddag rond half 1 te gast op Radio 2. (reedioo toe, niet radio twee ;) )
Dit is straks. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:10:19 #182
244933 trovey
Nachtoele
pi_95883922
*O* *O* *O* en nu notitieblaadje op de tv hangen. }:| :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:24:17 #183
181220 Omentuva
pi_95884297
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 10:26 schreef Breuls het volgende:
Spoiler-plaatje voor vanavond: http://static.bbc.co.uk/i(...)e01_wallpaper_08.jpg
(gelinked zodat je zelf kunt kiezen of je het wil zien)

Komt hiervandaan: http://www.bbc.co.uk/doctorwho/dw/news/bulletin_110423_01
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:25:26 #184
297335 ElectraPlectra
I am Electra Plectra.
pi_95884345
Oei, ik heb helaas vanavond geen tijd om te kijken. :( :(
Chill Out by The KLF and Adventures Beyond The Ultraworld by The Orb, on an early summer night, alone, stoned. Best experience ever.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 12:26:12 #185
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95884375
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Omentuva het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies! Het maakt nieuwsgierig. Alsof we niet al kapot gingen van de nieuwsgierigheid die we al hadden. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 12:27:28 #186
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95884424
quote:
Just about to on Graham Norton's show and talk about Doctor Who. Hope I don't break down and do lots of spoilers.
Aldus de Moff. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:29:57 #187
181220 Omentuva
pi_95884511
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Precies! Het maakt nieuwsgierig. Alsof we niet al kapot gingen van de nieuwsgierigheid die we al hadden. :P
Indeed.

Moffat is on RIGHT NOW!
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 12:36:48 #188
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95884706
Norton draait Song of Freedom. Prachtig...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:45:19 #189
181220 Omentuva
pi_95884936
Die clip net op de radio... Tell me he did not...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 12:45:50 #190
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95884948
Yes he did :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Zenmate VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 12:58:36 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95885329
Zo. Radio uit. Doctor Who soundtrack aan. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 13:38:07 #192
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95886348
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 13:47:56 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95886620
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:28:43 #194
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95887533
Hopelijk kan ik ergens internet vinden in Florida om hem te downloaden morgen O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 14:37:16 #195
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95887722
Morgen? Je kunt 'm vanmiddag al downloaden. Toen ik in Curaçao het begin van DW5 volgde zat ik om 3 uur 's middags al te downloaden. En da's AST, maar dat is zomers gelijk aan EST (of EDT).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:42:42 #196
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95887830
Hm, wie weet, dan. Ik kan me van vorig jaar herinneren dat we een dag moesten wachten... dacht ik. Nou ja, ik zie wel ;) MIsschien moet ik wel wachten tot ik weer thuis ben ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:13:23 #197
340193 Overlady
pi_95891107
Ruim een jaar geleden viel ik per ongeluk midden in The Eleventh Hour. Mijn eerste kennismaking met de Doctor. De weken erna heb ik doorgebracht met het kijken van de eerdere seizoenen DW en TW. Dus dit is voor mij de eerste keer dat ik op de start van een seizoen zit te wachten.

Over anderhalf uur gaat mijn tv aan en de telefoon uit.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:19:15 #198
181220 Omentuva
pi_95892809
Pak 'm beet 40 minute warning - even snel eten en dan gordijnen dicht* voor een nieuwe Who!

*Raam op het zuiden, kan anders geen fuck zien.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 18:33:48 #199
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95893216
Heb mezelf losgescheurd van het zonnige terrasje waar ik heerlijk aan het bier zat, te lezen in Radio Times en SFX magazine over Doctor Who en andere dingen, en ben er nu wel klaar voor. Over een klein half uur gaat voor een half minuut het volume van de tv op volle kracht. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 18:39:05 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95893402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef SuperPoekie het volgende:
Als ik zo naar je bron kijk lijkt het alsof de two-parter ep 5 en 6 Rebel Flesh/Almost people heet, dus niet Rebel Flesh/Gangers.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef SuperPoekie het volgende:
Titels en korte beschrijvingen van de eerste zeven afleveringen door Moffat hier:
http://www.radiotimes.com(...)aut-day-of-the-moon/

En daarmee is in het lijstje dat eerder door Breuls is genoemd inderdaad de titel van 6.6 niet 'Gangers' maar 'The Almost People'
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Breuls het volgende:
Waar halen ze Gangers dan vandaan? Of zou het weer zo'n wijziging zijn? :+
Kwam net in SFX weer de naam 'Gangers' tegen, dus het zal inderdaad wel een titel zijn die ze later gewijzigd hebben, zoals Forest of the Dead eerst aangekondigd was als Rivers Run.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBekijk het streamingaanbod van PrimevideoCyberghost VPN
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:45:30 #201
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_95893608
Begint dus al om 19.00? Goed dat ik hier nog even heb gekeken anders was ik toch echt een uur te laat geweest...

Zou dat eenmalig zijn of voortaan altijd zo vroeg?

Iedereen veel kijkplezier... :P
Photoshop your own reality...
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 18:47:19 #202
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95893672
Volgende week is het ook om 7. De tijdstippen daarna zijn nog niet bekend, maar het zal altijd wel tussen 7 en 9 beginnen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:52:40 #203
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_95893811
Ok bedankt... Vind het wel vroeg hoor, zeker voor de UK. Daar is het pas 6 uur...
Photoshop your own reality...
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 18:55:20 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95893887
Jah. Het vroegste tijdstip ooit voor de nieuwe serie, schijnt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 18:55:40 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95893899
Als ik een vaste telefoon had, ging-ie nu van de haak.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:00:42 #206
181220 Omentuva
pi_95894023
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:55 schreef Breuls het volgende:
Als ik een vaste telefoon had, ging-ie nu van de haak.
Mijn mobiel is net op 'stil' gezet. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:02:48 #207
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95894083
Time might be loopy but it is up *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:45:52 #208
181220 Omentuva
pi_95895209
I just want to say...

WTF!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:46:05 #209
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895220
Damn. This is a lot to take in. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:46:16 #210
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95895229
Damn. Dit was weer erg goed zeg.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
Surf volledig anoniem met NordVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:47:56 #211
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95895287
Zouden Amerikanen het pikken dat Hoover president is in 1969 :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:48:25 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895302
Hoover?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:49:39 #213
181220 Omentuva
pi_95895349
Nixon, pretty sure dat ie zichzelf identificeerde als 'President Nixon'.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:50:07 #214
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:49 schreef Omentuva het volgende:
Nixon, pretty sure dat ie zichzelf identificeerde als 'President Nixon'.
Nogal ja. Plus; hij lijkt ook op Nixon.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:51:21 #215
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_95895395
Dat was Nixon ja.

Eén van de weinige dingen die ik wel begreep in de aflevering :') :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:51:33 #216
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95895401
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:48 schreef Breuls het volgende:
Hoover?
oops ik bedoelde Nixon _O-
Geez.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:51:57 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895409
Okay, dus. We hebben:
- Een dode Doctor.
- Een alien die je vergeet zodra je de andere kant op kijkt.
- Een meisje in een ruimtepak.
- Een Tardis-achtig ding.
- Amy die zwanger is.
- Twee 'Doctor Who'? Grappen.
- Meer River Song.
- Heel veel weirdheid.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:52:25 #218
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895415
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:51 schreef wdn het volgende:

[..]

oops ik bedoelde Nixon _O-
Geez.
Als je dat bedoelde, dan snap ik je post niet. Nixon was immers daadwerkelijk president van '68 tot '74. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:52:32 #219
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95895419
Plus hij was President na JFK dus het klopte wel :X
Sorry was even in de war :d
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:53:27 #220
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95895445
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

Als je dat bedoelde, dan snap ik je post niet. Nixon was immers daadwerkelijk president van '68 tot '74. :)
nee van 69 tot 74.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
Zenmate VPNDe snelste VPN - FastestVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:54:03 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895462
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:53 schreef wdn het volgende:

[..]

nee van 69 tot 74.
Ehm, dat bedoel ik ja. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:54:41 #222
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895481
Ik zat trouwens steeds op de klok te kijken. Meestal als ik dat doe wil ik dat het snel is afgelopen, maar nu zat ik steeds te hopen dat het nog lang niet afgelopen was. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:54:57 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_95895496
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef wdn het volgende:
Plus hij was President na JFK dus het klopte wel :X
Sorry was even in de war :d
Johnson zat daar nog tussen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:54:59 #224
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95895498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:51 schreef Breuls het volgende:
Okay, dus. We hebben:
- Een dode Doctor.
- Een alien die je vergeet zodra je de andere kant op kijkt.
- Een meisje in een ruimtepak.
- Een Tardis-achtig ding.
- Amy die zwanger is.
- Twee 'Doctor Who'? Grappen.
- Meer River Song.
- Heel veel weirdheid.
Vergeet het ruimteschip/perception filter die we al eerder hebben gezien in "The lodger" niet.
Toen werd er een piloot gezocht, nu hebben we de bemanning dus kennelijk gezien.

[edit]Oh wacht, dat bedoelde je met "tardis-achtig"ding.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:55:58 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_95895532
Spannend Spannend Spannend
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:56:02 #226
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95895537
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:51 schreef Breuls het volgende:
Okay, dus. We hebben:
- Een dode Doctor.
- Een alien die je vergeet zodra je de andere kant op kijkt.
- Een meisje in een ruimtepak.
- Een Tardis-achtig ding.
- Amy die zwanger is.
- Twee 'Doctor Who'? Grappen.
- Meer River Song.
- Heel veel weirdheid.
- Star Trek referenties.
- En als de dood van die vrouw een aanwijzing is een dode Rory.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:56:10 #227
244933 trovey
Nachtoele
pi_95895543
OK, dat was een verwarrende aflevering :{ ...zeker als een paar seconden voor het einde een huisdier je aandacht zit af te leiden waardoor je de laatste seconden mist :( :') Het is vast een complot van huiskatten. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:56:17 #228
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Vergeet het ruimteschip/perception filter die we al eerder hebben gezien niet.
Dat is het Tardis-achtig ding wat ik noemde.

En vergeet niet dat James Cordens personage uit The Lodger weer terugkomt, dit seizoen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:57:40 #229
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895591
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef wdn het volgende:

[..]

- Star Trek referenties.
- En als de dood van die vrouw een aanwijzing is een dode Rory.
Oja, Star Trek. :D

En ik was die vrouw bijna vergeten, zoveel gebeurde er. :P

Ik ga deze vrijdag opnieuw kijken, als opwarmer voor volgende week. Nu/straks eerst Confidential; de ideale cooldown. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:59:14 #230
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_95895643
Why did you kill her? Here name was Joy _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekZavvi - Fandom en GeekgearCyberghost VPN
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 19:59:47 #231
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895665
Intussen, op Twitter, is James Moran (schrijver van DW/TW vorige seizoenen), boos dat de aflevering is afgelopen. :D

quote:
Nooooo! Why do episodes have to end?? I hate it when they end!
quote:
I am DISGUSTED that the BBC have allowed this episode, and every episode, to end.
quote:
I pay my licence fee. Why are MY needs not met?? Doctor Who episodes should NEVER end. And it should always be on. Non stop.
quote:
I'm not moving from this spot until you put the next episode on, BBC
:P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 20:00:16 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95895684
Confidential!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:00:55 #233
244933 trovey
Nachtoele
pi_95895701
Kan ik niet zien. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:00:59 #234
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95895705
Zou Amy zwanger kunnen zijn van River :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:01:28 #235
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95895724
quote:
I'm not moving from this spot until you put the next episode on, BBC
Wanner kan ie weer van z'n plaats af komen? volgende week?
confidential is begonnen.. ff kijken
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:02:10 #236
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_95895747
Maar goed "Sarah Jane" is dus overleden aan Kanker, ze was assistente van Tom Baker
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:03:49 #237
244933 trovey
Nachtoele
pi_95895791
Ik ga morgen de aflevering maar weer eens opnieuw bekijken...zonder afleiding deze keer.....met dit als motto. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:09:14 #238
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95895985
DWC: Ik had voor 1953 Roswell gekozen _O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:17:09 #239
181220 Omentuva
pi_95896301
Ik denk dat Amy liegt over preggers zijn. De timing was iets té contrived. Twee opties IMO, waarbij de eerste by far waarschijnlijker is.

Optie A: Amy's geheugen vult de gaten in volgens een logische manier - ze is wat ziekjes, buikpijn e.d. - ze associeert dat met zwanger zijn, ook i.v.m. net getrouwd zijn etc.

Optie B: Amy heeft een excuus nodig om te knallen - zwangerschapshormonen! *O*
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Moderator zaterdag 23 april 2011 @ 20:33:17 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_95896828
Sinds heel lang weer eens een aflevering gekeken, maar ik herken het niet meer als Dr Who. Het is dat even de Tardis voorbij kwam, maar anders... Dr Who (deze) is ook veel te jong. Jammer, ik vond het altijd zo'n leuke serie.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
VyprVPN - de snelle VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZenmate VPN
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 20:46:12 #241
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95897209
Confidential was interessant. Nog even benadrukt dat we daadwerkelijk de Doctor zagen sterven. En dat roept de genuanceerde vraag op: what the fuck?

Als hij in zijn elfde incarnatie sterft, waar komt zijn twaalfde dan staks vandaan? Natuurlijk wordt die vraag beantwoord, maar ik wil het nu weten, damnit. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 20:46:44 #242
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95897229
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed "Sarah Jane" is dus overleden aan Kanker, ze was assistente van Tom Baker
Jij heb CBBC gekeken, begrijp ik? Was het een mooie special?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:50:21 #243
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95897342
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Breuls het volgende:
Confidential was interessant. Nog even benadrukt dat we daadwerkelijk de Doctor zagen sterven. En dat roept de genuanceerde vraag op: what the fuck?

Als hij in zijn elfde incarnatie sterft, waar komt zijn twaalfde dan staks vandaan? Natuurlijk wordt die vraag beantwoord, maar ik wil het nu weten, damnit. :P
Ja dat vroeg ik me dus ook af, ze moeten nu de tijdlijn wel veranderen zodat het nooit gebeurd is.
Of ze zullen tzt moeten toegeven dat ie niet echt dood was en dat er vanaf dat moment een reïncarnatie komt.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 20:51:05 #244
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95897371
Ja, zoiets. Ik hoop dat Moffat een hele slimme leuke originele manier heeft bedacht om dat op te lossen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:51:18 #245
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95897378
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Breuls het volgende:
Confidential was interessant. Nog even benadrukt dat we daadwerkelijk de Doctor zagen sterven. En dat roept de genuanceerde vraag op: what the fuck?

Als hij in zijn elfde incarnatie sterft, waar komt zijn twaalfde dan staks vandaan? Natuurlijk wordt die vraag beantwoord, maar ik wil het nu weten, damnit. :P
Misschien is dit wel de 12de en hebben we er 1 nog niet gezien :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 20:52:04 #246
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95897396
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef wdn het volgende:

[..]

Misschien is dit wel de 12de en hebben we er 1 nog niet gezien :+
Er zijn teveel argumenten tegen die bewering. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:55:51 #247
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95897507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

Er zijn teveel argumenten tegen die bewering. :P
Dit is het einde van DW en de volgende serie wordt een serie met zijn dochter als main char waardoor die weer 12x mee kan >:)

Eindelijk een Doctresse :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 20:56:55 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95897536
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 10:26 schreef Breuls het volgende:
Spoiler-plaatje voor vanavond: http://static.bbc.co.uk/i(...)e01_wallpaper_08.jpg
(gelinked zodat je zelf kunt kiezen of je het wil zien)
Ik kan 'm nu gewoon tonen:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:57:47 #249
181220 Omentuva
pi_95897562
Seriously, de hoeveelheid WTF in deze episode is awesome.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:03:45 #250
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95897744
Dat is altijd bij een eerste deel van 2 afleveringen in DW toch :X

1 ding bevalt me wel: dat we iemand als Moffat hebben die het probleem van een 13de regen moet oplossen. Die kan zich dan volledig uitleven op een probleem waar we allemaal de oplossing van willen zien :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoVyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 21:06:50 #251
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95897861
Oh, maar daar trek je een deur open... ik denk dat er al genoeg oplossingen voor de 13e/14e Doctor zijn, waarvan misschien wel de meest eenvoudige Mawdryn Undead is. Da's de aflevering/serial waarin de 5th Doctor zegt dat-ie 13 levens heeft, maar ook de aflevering waarin hij al zijn resterende levens opgeeft aan acht anderen. En tijdens dat proces gebeurt er iets wat naar mijn idee een argument kan zijn om te zeggen: hij heeft (sindsdien) meer dan 13 levens.

Daarnaast hebben we natuurlijk de Chameleon Arch, waarmee hij tijdelijk Mens werd en daarna weer Time Lord; misschien begint een eventuele nog bestaande teller daar wel bij 1.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 21:07:55 #252
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95897895
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef wdn het volgende:
Dat is altijd bij een eerste deel van 2 afleveringen in DW toch :X
Bedenk me nog iets: dit is niet alleen zomaar de eerste van een two-parter; dit is de eerste van een 13-parter. We krijgen vast wel antwoorden, maar niet op alles. Misschien niet eens op de dood van de Doctor; dat zou tot de finale kunnen duren. :o
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:22:34 #253
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95898340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef Breuls het volgende:
Da's de aflevering/serial waarin de 5th Doctor zegt dat-ie 13 levens heeft, maar ook de aflevering waarin hij al zijn resterende levens opgeeft aan acht anderen.
8x13 levens :)
Moffat had trouwens ook al een keer gezegd dat de Doctor oneindig veel levens heeft.
Maar ja, dan moet ie wel de regeneratie af kunnen maken..
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 21:27:10 #254
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95898500
Ja, en dat is dus nu het vraagstuk. Ik ben heel benieuwd, maar dat zal iedereen wel zijn. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:32:10 #255
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95898650
Wanneer is de sequel eigenlijk?
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 21:33:48 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95898704
Volgende week. :)

Ik heb net even gechecked of de coördinaten op de uitnodigingen misschien nog iets bijzonders waren, maar die wijzen daadwerkelijk naar Lake Powell. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:47:43 #257
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95899182
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef Breuls het volgende:
Intussen, op Twitter, is James Moran (schrijver van DW/TW vorige seizoenen), boos dat de aflevering is afgelopen. :D

[..]

[..]

[..]

[..]

:P
De man heeft een punt.

Na even inkomen ( waarom loopt Amy zo te huilen, het moge toch duidelijk zijn dat de doctor altijd een plan heeft en hij ze niet voor niets daarheen geroepen heeft ) liet Moffat zien waar hij goed in is, een sterke doctor Who aflevering schrijven.

Zie voor het eerst sinds lange tijd bijzonder uit naar de volgende ep, wetende dat we idd ws op veel vragen nog heel wat langer moeten wachten. ( wat juist ok is ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:51:33 #258
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_95899349
Ik vond de episode heel erg vet, maar het beroerde bij dit soort afleveringen is altijd dat je in feite 45 minuten lang er niks van snapt en dan een week moet wachten in de hoop op wat antwoorden ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:56:39 #259
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95899568
De spaceman/meisje kan River zijn. Ze heeft de doctor als jong meisje ontmoet ( hoewel jong een rekbaar begrip is ) en de moord zou op de doctor kunnen zijn ( waar al lang over gespeculeerd word t).
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:07:42 #260
162650 dotKoen
pi_95899976
Briljant.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetDe snelste VPN - FastestVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 22:12:57 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95900173
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef yavanna het volgende:
De spaceman/meisje kan River zijn. Ze heeft de doctor als jong meisje ontmoet ( hoewel jong een rekbaar begrip is ) en de moord zou op de doctor kunnen zijn ( waar al lang over gespeculeerd word t).
Dat zou een gave zijn ja. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:57:49 #262
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95901959
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 24 april 2011 @ 01:30:24 #263
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95907143
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef yavanna het volgende:
De spaceman/meisje kan River zijn. Ze heeft de doctor als jong meisje ontmoet ( hoewel jong een rekbaar begrip is ) en de moord zou op de doctor kunnen zijn ( waar al lang over gespeculeerd word t).
Ander idee... diegene met uitnodiging #1 was ook bij de meeting bij het water.
Dan is het nog maar een klein sprongetje naar het volgende idee: die spaceman die uit het water komt is de doctor zelf.
Er is geen paradox indien een jongere doctor een oudere versie van zichzelf dood lijkt me?
Plus ik neem aan dat de doctor ook weet hoe je een regenerering stopt (want dat is iets wat niet veel personen weten toch?).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 24 april 2011 @ 01:33:42 #264
181220 Omentuva
pi_95907215
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 01:30 schreef wdn het volgende:

[..]

Ander idee... diegene met uitnodiging #1 was ook bij de meeting bij het water.
Dan is het nog maar een klein sprongetje naar het volgende idee: die spaceman die uit het water komt is de doctor zelf.
Er is geen paradox indien een jongere doctor zichzelf maar dan een oudere dood lijkt me?
Plus ik neem aan dat de doctor ook weet hoe je een regenerering stopt (want dat is iets wat niet veel personen weten toch?).
Dat was, to be honest, mijn eerste idee tijdens de aflevering zelf. Heb ook wel een aantal ideeën m.b.t. de cop-out, maar niets dat bestand is tegen Occam's Razor op dit moment. Het enige is dat River wel weer eens aan het liegen kan zijn m.b.t. de Doctor's dood.

Oh, en pluspunt voor Amy = pregnant - Doctor zegt in het begin tegen haar dat ze een paar pond (pun!) zwaarder is.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zondag 24 april 2011 @ 01:53:26 #265
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_95907577
Breuls! Marnix Van Den Broeke is dat de eerste nederlander die in DW meespeelt?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 24 april 2011 @ 09:09:22 #266
134513 Magic-IRC
pi_95910396
Voor degene die het gemist hebben:

;(
  Admin zondag 24 april 2011 @ 10:44:56 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95911812
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef wdn het volgende:
Breuls! Marnix Van Den Broeke is dat de eerste nederlander die in DW meespeelt?
Dat zou kunnen, maar ik weet niet zoveel over de periode '63-'89, dus dat is moeilijk te zeggen. Van de nieuwe serie heb ik niet het idee dat er al eerder een Nederlander meedeed.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 24 april 2011 @ 15:30:01 #268
47102 Elvi
miemkwien
pi_95919476
Ik heb al een hele theorie zitten te bedenken :')

1: de doctor is niet echt dood, degene die dood ging is zn kloon. Hij vergat namelijk dat hij geen wijn lustte en spuugde t pas uit toen Amy er wat van zei.
2: de alien zijn geen bad guys. Ze hebben geen mond, maar toen hij die vrouw doodde vormde zich pas een mond en kon hij praten. Hij leek ook wel een soort van verontwaardigd dat karen " that woman" zei: " her name was Joy." En hij gaf haar ook nog eens advies.
  zondag 24 april 2011 @ 17:08:32 #269
244933 trovey
Nachtoele
pi_95923321
Even off-topic maar eigenlijk ook weer niet. :') Voor de David Tennant liefhebbers: vanavond om 22.00 uur op BBC2 United met D.Tennant. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin maandag 25 april 2011 @ 13:14:33 #270
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95952764
Gisteravond waren de nominaties voor de Hugo Awards, en de volgende afleveringen zijn genomineerd voor "Best Dramatic Presentation, Short Form", een categorie waarin Moffat al vaker heeft gewonnen (Empty Child, Girl i/t Fireplace, Blink):

Vincent and the Doctor
The Pandorica Opens / The Big Bang
A Christmas Carol

Winnaars worden bekend gemaakt op 20 augustus.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNVyprVPN - de snelle VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  Admin maandag 25 april 2011 @ 15:20:44 #271
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95956379
Karen Gillan is nu op BBC Radio 1 te gast.

Ik moet helaas de deur uit, maar veel plezier ermee. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 25 april 2011 @ 17:30:58 #272
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95960278
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef Breuls het volgende:
Gisteravond waren de nominaties voor de Hugo Awards, en de volgende afleveringen zijn genomineerd voor "Best Dramatic Presentation, Short Form", een categorie waarin Moffat al vaker heeft gewonnen (Empty Child, Girl i/t Fireplace, Blink):

Vincent and the Doctor
The Pandorica Opens / The Big Bang
A Christmas Carol

Winnaars worden bekend gemaakt op 20 augustus.
The Pandorica Opens / The Big Bang vond ik dan de beste van die lijst, laatst nog gezien op BBC3, blijft een goede episode.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:32:04 #273
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96024261
Vanavond eindelijk gekeken. Wat een briljante aflevering! Krijg wel hoofdpijn van de tijdlijn van River Song. ;)
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:13:51 #274
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96066862
Ik ben wel benieuwd hoe ze het verhaal met River Song nu gaan afronden. Ze geeft aan dat de Doctor haar tijdens elke ontmoeting (in haar chronologische volgorde) minder kent. Maar hetzelfde geldt natuurlijk ook voor haarzelf gezien vanuit de volgorde van de Doctor. Qua logica zou River Song tijdens de laatste ontmoeting in de chronologische volgorde van de Doctor) de Doctor in ieder geval niet moeten herkennen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 27 april 2011 @ 23:03:51 #275
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96070443
Op facebook gaan er ook verhalen rond over River
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 april 2011 @ 23:11:57 #276
181220 Omentuva
pi_96070918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef SiGNe het volgende:
Op facebook gaan er ook verhalen rond over River
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 27 april 2011 @ 23:47:16 #277
46581 Jegorex
pi_96072978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Omentuva het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 28 april 2011 @ 00:24:32 #278
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96074627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef Jegorex het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 15:36:02 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96091768
Doctor Who TV-gids voor de komende tijd

vrijdag 29 april
20.00 DW The Impossible Astronaut (h) BBC Three / BBC HD

zaterdag 30 april
19.00 DW Day of the Moon BBC One * nieuwe aflevering
20.00 DWC Breaking the Silence BBC Three / BBC HD * nieuwe aflevering

zondag 1 mei
05.30 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD
19.15 DW The Impossible Astronaut (h) BBC HD
20.00 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
20.50 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD

maandag 2 mei
06.00 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three

vrijdag 6 mei
20.00 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
20.45 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD

zaterdag 7 mei
04.15 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
05.05 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three
19.15 DW The Curse of the Black Spot BBC One * nieuwe aflevering
20.00 DWC Ship Ahoy! BBC Three * nieuwe aflevering

zondag 8 mei
05.25 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
21.00 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three
21.45 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three

maandag 9 mei
00.50 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC HD
05.25 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three
06.10 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
20.40 CS The Hand of Fear, pt1 BBC Four
21.05 CS The Hand of Fear, pt2 BBC Four


DW = Doctor Who, DWC = Doctor Who Confidential, CS = Doctor Who Classic Series
(BBC One betekent ook: BBC One HD)


De relevante momenten zijn:

Nieuwe afleveringen DW6
› zaterdag 30 april, 19.00: Day of the Moon
› zaterdag 7 mei, 19.15: The Curse of the Black Spot
Gevolgd door Confidential op Three/HD

Herhaling van een oude Sarah Jane aflevering
› maandag 9 mei: The Hand of Fear, pt1 en pt2
Dit zijn de eerste twee van een vierdelige serial. Dit verhaal was de laatste reguliere bijdrage van Elisabeth Sladen aan de serie. Ik neem aan dat deel 3 en 4 ook worden uitgezonden, maar daar is nog niks over aangekondigd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 15:38:45 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96091895
Oh, Hand of Fear 3 en 4 komen de dag erop op BBC Four, schijnt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Zenmate VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 18:01:12 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96097659
Beschrijving van The Doctor's Wife, aflevering van 14 mei:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:02:53 #282
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96097711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Breuls het volgende:
[info]Doctor Who TV-gids voor de komende tijd[/info]

vrijdag 29 april
20.00 DW The Impossible Astronaut (h) BBC Three / BBC HD

zaterdag 30 april
19.00 DW Day of the Moon BBC One * nieuwe aflevering
20.00 DWC Breaking the Silence BBC Three / BBC HD * nieuwe aflevering

zondag 1 mei
05.30 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD
19.15 DW The Impossible Astronaut (h) BBC HD
20.00 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
20.50 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD

maandag 2 mei
06.00 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three

vrijdag 6 mei
20.00 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
20.45 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD

zaterdag 7 mei
04.15 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
05.05 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three
19.15 DW The Curse of the Black Spot BBC One * nieuwe aflevering
20.00 DWC Ship Ahoy! BBC Three * nieuwe aflevering

zondag 8 mei
05.25 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
21.00 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three
21.45 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three

maandag 9 mei
00.50 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC HD
05.25 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three
06.10 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
20.40 CS The Hand of Fear, pt1 BBC Four
21.05 CS The Hand of Fear, pt2 BBC Four


DW = Doctor Who, DWC = Doctor Who Confidential, CS = Doctor Who Classic Series
(BBC One betekent ook: BBC One HD)


De relevante momenten zijn:

Nieuwe afleveringen DW6
› zaterdag 30 april, 19.00: Day of the Moon
› zaterdag 7 mei, 19.15: The Curse of the Black Spot
Gevolgd door Confidential op Three/HD

Herhaling van een oude Sarah Jane aflevering
› maandag 9 mei: The Hand of Fear, pt1 en pt2
Dit zijn de eerste twee van een vierdelige serial. Dit verhaal was de laatste reguliere bijdrage van Elisabeth Sladen aan de serie. Ik neem aan dat deel 3 en 4 ook worden uitgezonden, maar daar is nog niks over aangekondigd.
Thnx, mooi & handig overzicht.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 28 april 2011 @ 18:31:20 #283
181220 Omentuva
pi_96098876
D'r is een extra link op de BBC site van de aflevering zelf - The Fourth Dimension - allerlei leuke feitjes en weetjes over de afleveringen en andere Who-afleveringen. (Continuity Nods, in de woorden van TV Tropes). Found here. Ook nieuw volgens mij zijn het Storyboard en de Behind the Scenes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 28 april 2011 @ 22:25:06 #284
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96113644
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef wdn het volgende:

[..]

- Star Trek referenties.
- En als de dood van die vrouw een aanwijzing is een dode Rory.
Ach het is niet de eerste keer dat ie dood gaat :P

Ben benieuwd of Captain Jack Harkness nog opduikt de volgende episode.
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 23:17:32 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96117108
Niet in dit seizoen. Torchwood en zijn BBC-programma's hebben Barrowmans schema ws. helemaal volgeplempt. Plus; Moffat zal er wellicht nog even mee willen wachten. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 23:19:59 #286
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96117236
Direct na Day of the Moon is er via de DW website een prequel voor The Curse of the Black Spot te zien.

Zouden ze dat het hele seizoen blijven doen? Worden leuke DVD extra's straks. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 29 april 2011 @ 06:22:05 #287
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96124167
Eindelijk gezien. Roept wel een hoop vragen op (krijgen we geen nieuwe acteur meer tot de Doctor sterft of is het gewoon weer een loophole dat wordt opgelost, bijvoorbeeld. Blijkbaar regenereert ie de komende 200 jaar niet meer) maar dat zullen we allemaal wel merken.

Moet wel zeggen dat de eerste scene me absoluut helemaal niks deed, terwijl het met David... nou ja. Ik zal erover ophouden, Tennant is verleden tijd ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 29 april 2011 @ 06:27:26 #288
46581 Jegorex
pi_96124183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 06:22 schreef wonderer het volgende:
Eindelijk gezien. Roept wel een hoop vragen op (krijgen we geen nieuwe acteur meer tot de Doctor sterft of is het gewoon weer een loophole dat wordt opgelost, bijvoorbeeld. Blijkbaar regenereert ie de komende 200 jaar niet meer) maar dat zullen we allemaal wel merken.

Moet wel zeggen dat de eerste scene me absoluut helemaal niks deed, terwijl het met David... nou ja. Ik zal erover ophouden, Tennant is verleden tijd ;(
Ze proberen nu de tijd te veranderen zodat de doctor niet overlijd.
Als dat lukt zal de toekomst dus anders zijn en is het mogelijk dat hij al eerder regenereert.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  Admin vrijdag 29 april 2011 @ 10:30:57 #289
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96128121
Dat the Doctor 200 laar oud wordt wil niet zeggen dat wij 200 jaar van zijn avonturen zien. Er is dus van alles mogelijk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 29 april 2011 @ 10:52:28 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96128913
Als je er een gewoonte van wil maken de vorige aflevering nog even te zien voordat je de nieuwe kijkt, en je hebt geen BBC One HD, je hebt 'm niet in HD gedownload, maar je hebt wel BBC HD, dan kun je dus vanavond inschakelen om 8 uur. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Cyberghost VPNCyberghost VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:32:58 #291
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96144813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef Breuls het volgende:
Dat the Doctor 200 laar oud wordt wil niet zeggen dat wij 200 jaar van zijn avonturen zien. Er is dus van alles mogelijk. :)
Jawel, maar stel nou dat het definitief is, dat ie op z'n 1100ste doodgaat, in de vorm die hij nu heeft. Dan kan er in die 200 jaar dus geen regeneratie optreden.

Maar ze zullen die tijdlijn wel veranderen ja, dat kan niet anders :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:40:51 #292
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96145120
Is nu al eens duidelijk geworden waar Bad Wolf voor stond?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:47:15 #293
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96145375
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Is nu al eens duidelijk geworden waar Bad Wolf voor stond?
Ja, dat was Rose nadat ze in de time vortex had gekeken. Ze heeft toen Bad Wolf door de hele tijdlijn lopen strooien.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:52:57 #294
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96145599
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, dat was Rose nadat ze in de time vortex had gekeken. Ze heeft toen Bad Wolf door de hele tijdlijn lopen strooien.
Ja, maar waar stond Bad Wolf voor, is het een anagram voor iets?
Torchwood is een anagram voor Doctor Who
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:57:51 #295
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96145762
Ja dat vraag ik me ook af, het was wel duidelijk dat het hints waren maar waar staat het voor?
  Admin vrijdag 29 april 2011 @ 18:10:34 #296
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96148177
Bad Wolf is Rose. Waar de naam vandaan komt? Kan zijn dat ze het van de Bad Wolf Corporation heeft, maar waarschijnlijk is dat onderdeel van haar plan, en heeft ze het gewoon ergens bedacht en gebruikt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:04:31 #297
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96161738
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ach het is niet de eerste keer dat ie dood gaat :P

Ben benieuwd of Captain Jack Harkness nog opduikt de volgende episode.
River komt 'm wel tegen in elk geval.
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:22:20 #298
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96162581
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef Breuls het volgende:
Bad Wolf is Rose. Waar de naam vandaan komt? Kan zijn dat ze het van de Bad Wolf Corporation heeft, maar waarschijnlijk is dat onderdeel van haar plan, en heeft ze het gewoon ergens bedacht en gebruikt.
Niet echt geloofwaardig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 00:13:11 #299
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96164799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Niet echt geloofwaardig.
Ik denk dat het wel een verwijzing is naar de Bad Wolf Corporation. Op het moment dat ze in de Time Vortex heeft gekeken (en waanzinnige krachten heeft gekregen) en vlak voordat ze de Daleks vernietigt noemt ze zichzelf The Bad Wolf. Waarschijnlijk is dit een directe reactie op het feit dat het tv-bedrijf van de Daleks zo heet en wil ze zo de nieuwe machtsverhouding duidelijk maken.
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat Bad Wolf simpelweg de naam is die ze onder invloed van de Time Vortex voor zichzelf kiest als ze de superkrachten heeft. Het is natuurlijk wel een naam die angst inboezemt. Dan zou de naam Bad Wolf Corp. wellicht weer ontstaan kunnen zijn door haar eigen invloed op het universum.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 30 april 2011 @ 00:41:41 #300
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96165668
http://tardis.wikia.com/wiki/Bad_Wolf_meme
Meer valt er denk ik niet over te vinden
Surf volledig anoniem met NordVPNDe snelste VPN - FastestVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 01:38:12 #301
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96166874
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel een verwijzing is naar de Bad Wolf Corporation. Op het moment dat ze in de Time Vortex heeft gekeken (en waanzinnige krachten heeft gekregen) en vlak voordat ze de Daleks vernietigt noemt ze zichzelf The Bad Wolf. Waarschijnlijk is dit een directe reactie op het feit dat het tv-bedrijf van de Daleks zo heet en wil ze zo de nieuwe machtsverhouding duidelijk maken.
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat Bad Wolf simpelweg de naam is die ze onder invloed van de Time Vortex voor zichzelf kiest als ze de superkrachten heeft. Het is natuurlijk wel een naam die angst inboezemt. Dan zou de naam Bad Wolf Corp. wellicht weer ontstaan kunnen zijn door haar eigen invloed op het universum.
Jij zegt wat ik zei in meer worden. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 01:41:29 #302
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96166925
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')