River komt 'm wel tegen in elk geval.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ach het is niet de eerste keer dat ie dood gaat
Ben benieuwd of Captain Jack Harkness nog opduikt de volgende episode.
Niet echt geloofwaardig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef Breuls het volgende:
Bad Wolf is Rose. Waar de naam vandaan komt? Kan zijn dat ze het van de Bad Wolf Corporation heeft, maar waarschijnlijk is dat onderdeel van haar plan, en heeft ze het gewoon ergens bedacht en gebruikt.
Ik denk dat het wel een verwijzing is naar de Bad Wolf Corporation. Op het moment dat ze in de Time Vortex heeft gekeken (en waanzinnige krachten heeft gekregen) en vlak voordat ze de Daleks vernietigt noemt ze zichzelf The Bad Wolf. Waarschijnlijk is dit een directe reactie op het feit dat het tv-bedrijf van de Daleks zo heet en wil ze zo de nieuwe machtsverhouding duidelijk maken.quote:
Jij zegt wat ik zei in meer worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een verwijzing is naar de Bad Wolf Corporation. Op het moment dat ze in de Time Vortex heeft gekeken (en waanzinnige krachten heeft gekregen) en vlak voordat ze de Daleks vernietigt noemt ze zichzelf The Bad Wolf. Waarschijnlijk is dit een directe reactie op het feit dat het tv-bedrijf van de Daleks zo heet en wil ze zo de nieuwe machtsverhouding duidelijk maken.
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat Bad Wolf simpelweg de naam is die ze onder invloed van de Time Vortex voor zichzelf kiest als ze de superkrachten heeft. Het is natuurlijk wel een naam die angst inboezemt. Dan zou de naam Bad Wolf Corp. wellicht weer ontstaan kunnen zijn door haar eigen invloed op het universum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |