Mijn mobiel is net op 'stil' gezet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:55 schreef Breuls het volgende:
Als ik een vaste telefoon had, ging-ie nu van de haak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
Nogal ja. Plus; hij lijkt ook op Nixon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:49 schreef Omentuva het volgende:
Nixon, pretty sure dat ie zichzelf identificeerde als 'President Nixon'.
oops ik bedoelde Nixonquote:
Als je dat bedoelde, dan snap ik je post niet. Nixon was immers daadwerkelijk president van '68 tot '74.quote:
nee van 69 tot 74.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als je dat bedoelde, dan snap ik je post niet. Nixon was immers daadwerkelijk president van '68 tot '74.
Johnson zat daar nog tussen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef wdn het volgende:
Plus hij was President na JFK dus het klopte wel
Sorry was even in de war :d
Vergeet het ruimteschip/perception filter die we al eerder hebben gezien in "The lodger" niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:51 schreef Breuls het volgende:
Okay, dus. We hebben:
- Een dode Doctor.
- Een alien die je vergeet zodra je de andere kant op kijkt.
- Een meisje in een ruimtepak.
- Een Tardis-achtig ding.
- Amy die zwanger is.
- Twee 'Doctor Who'? Grappen.
- Meer River Song.
- Heel veel weirdheid.
- Star Trek referenties.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:51 schreef Breuls het volgende:
Okay, dus. We hebben:
- Een dode Doctor.
- Een alien die je vergeet zodra je de andere kant op kijkt.
- Een meisje in een ruimtepak.
- Een Tardis-achtig ding.
- Amy die zwanger is.
- Twee 'Doctor Who'? Grappen.
- Meer River Song.
- Heel veel weirdheid.
Dat is het Tardis-achtig ding wat ik noemde.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vergeet het ruimteschip/perception filter die we al eerder hebben gezien niet.
Oja, Star Trek.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
- Star Trek referenties.
- En als de dood van die vrouw een aanwijzing is een dode Rory.
quote:Nooooo! Why do episodes have to end?? I hate it when they end!
quote:I am DISGUSTED that the BBC have allowed this episode, and every episode, to end.
quote:I pay my licence fee. Why are MY needs not met?? Doctor Who episodes should NEVER end. And it should always be on. Non stop.
quote:I'm not moving from this spot until you put the next episode on, BBC
Wanner kan ie weer van z'n plaats af komen? volgende week?quote:I'm not moving from this spot until you put the next episode on, BBC
Jij heb CBBC gekeken, begrijp ik? Was het een mooie special?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed "Sarah Jane" is dus overleden aan Kanker, ze was assistente van Tom Baker
Ja dat vroeg ik me dus ook af, ze moeten nu de tijdlijn wel veranderen zodat het nooit gebeurd is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Breuls het volgende:
Confidential was interessant. Nog even benadrukt dat we daadwerkelijk de Doctor zagen sterven. En dat roept de genuanceerde vraag op: what the fuck?
Als hij in zijn elfde incarnatie sterft, waar komt zijn twaalfde dan staks vandaan? Natuurlijk wordt die vraag beantwoord, maar ik wil het nu weten, damnit.
Misschien is dit wel de 12de en hebben we er 1 nog niet gezienquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Breuls het volgende:
Confidential was interessant. Nog even benadrukt dat we daadwerkelijk de Doctor zagen sterven. En dat roept de genuanceerde vraag op: what the fuck?
Als hij in zijn elfde incarnatie sterft, waar komt zijn twaalfde dan staks vandaan? Natuurlijk wordt die vraag beantwoord, maar ik wil het nu weten, damnit.
Er zijn teveel argumenten tegen die bewering.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Misschien is dit wel de 12de en hebben we er 1 nog niet gezien
Dit is het einde van DW en de volgende serie wordt een serie met zijn dochter als main char waardoor die weer 12x mee kanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er zijn teveel argumenten tegen die bewering.
Ik kan 'm nu gewoon tonen:quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:26 schreef Breuls het volgende:
Spoiler-plaatje voor vanavond: http://static.bbc.co.uk/i(...)e01_wallpaper_08.jpg
(gelinked zodat je zelf kunt kiezen of je het wil zien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |