abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94659959
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef fespo het volgende:

[..]

jij denkt aan slippende koppeling rijden.
Klopt, daar ging het ook over.
pi_94660454
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt, daar ging het ook over.
Lees eens een paar quotes terug.
pi_94661802
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Lees eens een paar quotes terug.
Goh, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. -O-

Ik weet waar ik het over heb, ga daar maar van uit.
pi_94666709
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

De eisen zijn nou eenmaal anders dan vroeger. Toen wij ons A-tje haalden zeg maar. :'(
Tegenwoordig worden er eisen gesteld waar niet iedereen achter staat en naar mijn mening ook behoorlijk overdreven zijn.
Wat maakt het nou uit of je met de motor aan de hand kan lopen?
Koop gewoon een goede motor en dat probleem heb je niet.
En al komt het wel voor, je rbw gaat er toch om hoe je aan het verkeer deelneemt?
Sinds wanneer is pech daar een onderdeel van? Met de auto heb je dat ook niet.

Heel dat rijbewijsgebeuren is een wassen neus en mag wat mij betreft flink op de schop.
Het lopen met de motor en opbokken is erin gekomen op verzoek van de verzekeraars. Het is volgens hen te vaak fout gegaan met motoren die omvallen. Ach, uiteindelijk is dat ook de gemakkelijkste oefening.
Ach, ik vind het ook wel een beetje overdreven allemaal. Vorige keer ben ik gezakt omdat ik net ietsjes te voorzichtig reed ("als een auto"). Hinder ik daar iemand mee? Breng ik iemand in gevaar? Nee, ik heb geen fouten gemaakt en ok ik ben nog lang geen volleerde motorrijder maar dat hoeft toch ook niet? Als je maar genoeg basis hebt om zelfstandig verder te oefenen, toch, zonder dat je hinder of gevaar veroorzaakt?
pi_94669454
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Goh, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. -O-

Ik weet waar ik het over heb, ga daar maar van uit.
Ok, dan niet.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:54:07 #106
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_94670349
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 09:27 schreef beantsje het volgende:
Vorige keer ben ik gezakt omdat ik net ietsjes te voorzichtig reed ("als een auto").
:')

Wat een onzin! Die examinator had gewoon zin om iemand te laten zakken ofzo.

Vandaag ook weer gelest. 18 April heb ik m'n AVB examen, en het vertrouwen stijgt steeds weer een stukje. Ik weet nu eindelijk (derde les dat ik de oefening doe) hoe ik 'm zonder problemen op de bok krijg. Slome Slalom is nog knudde, zoals altijd :{ is ook de enige echte oefening waarvan ik bijna zeker weet dat die op het examen niet zal lukken.
pi_94670419
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:54 schreef Dekatria het volgende:

[..]

:')

Wat een onzin! Die examinator had gewoon zin om iemand te laten zakken ofzo.

Vandaag ook weer gelest. 18 April heb ik m'n AVB examen, en het vertrouwen stijgt steeds weer een stukje. Ik weet nu eindelijk (derde les dat ik de oefening doe) hoe ik 'm zonder problemen op de bok krijg. Slome Slalom is nog knudde, zoals altijd :{ is ook de enige echte oefening waarvan ik bijna zeker weet dat die op het examen niet zal lukken.
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk lukte de slome slalom wel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 27 maart 2011 @ 12:59:15 #108
258802 Yreal
henk..!
pi_94670515
langzame slalom en uitwijk heb ik echt een uur voor het examen goed gekregen B-)
pi_94670563
Oh man, als ik jullie zo hoor kan ik niet wachten op mijn proefles. Enne laat Ome Belastingdienst maar snel mijn teveel betaalde belastingcentjes terug betalen ;) Dan kan ik ook daadwerkelijk gaan lessen *O*
pi_94671408
Hier weer eens meelezen. Met het mooie weer begint het toch weer enigszins te kriebelen. Maar wil eigenlijk als ik begin met lessen daarna meteen een motor kunnen kopen. Woon helaas aan een drukke weg zonder enige vorm van stallingsmogelijkheden dus denk dat ik om die reden misschien maar wacht tot er een oprit naast m'n woning is :P
Wellicht binnenkort maar een proefles nemen, kijken of het uberhaupt bevalt :) (en er dan waarschijnlijk direct verslaafd aan zijn).
Too much is never enough!
pi_94671616
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:30 schreef The6thgate het volgende:
Hier weer eens meelezen. Met het mooie weer begint het toch weer enigszins te kriebelen. Maar wil eigenlijk als ik begin met lessen daarna meteen een motor kunnen kopen. Woon helaas aan een drukke weg zonder enige vorm van stallingsmogelijkheden dus denk dat ik om die reden misschien maar wacht tot er een oprit naast m'n woning is :P
Wellicht binnenkort maar een proefles nemen, kijken of het uberhaupt bevalt :) (en er dan waarschijnlijk direct verslaafd aan zijn).
Als je een goede motorhoes hebt kan je ook een heel eind komen hoor. Een stalling/afdakje is wel het fijnst natuurlijk.
Top 5 China producten
pi_94671785
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je een goede motorhoes hebt kan je ook een heel eind komen hoor. Een stalling/afdakje is wel het fijnst natuurlijk.
Nouja heel jofel volk loopt hier volgens mij ook niet altijd rond. Beetje drukke multiculturele buurt. Op zich nooit echt last van, maar je weet het nooit :P Zou 'm het liefst helemaal uit het zicht hebben.
Too much is never enough!
pi_94671864
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:43 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Nouja heel jofel volk loopt hier volgens mij ook niet altijd rond. Beetje drukke multiculturele buurt. Op zich nooit echt last van, maar je weet het nooit :P Zou 'm het liefst helemaal uit het zicht hebben.
Heb je niet een tuin waar je hem in kan zetten dan? Dat zou nog een optie zijn, en ach. Een grondbeugel kopen kan ook altijd, veranker je je motor in de grond :P
Top 5 China producten
pi_94671877
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Op de koppeling rijden betekent dat je niets aanraakt, ook de koppeling niet. De motor blijft dan 'op de koppeling' rijden.
Dus de koppeling niet aanraken betekent dat je op de koppeling rijdt? :')

En het ging inderdaad over met slippende koppeling rijden. Aangezien dat hetgene is wat je moet doen bij stapvoets rijden.
pi_94676178
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:46 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

En het ging inderdaad over met slippende koppeling rijden.
Thank you. :)
  zondag 27 maart 2011 @ 16:31:58 #116
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94676790
Morgen theorie-examen. Welke instinkers moet ik op letten of had ik dat al gevraagd?
Je moeder is een hamster
pi_94679808
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:31 schreef Crutch het volgende:
Morgen theorie-examen. Welke instinkers moet ik op letten of had ik dat al gevraagd?
Gewoon zorgen dat je 't kent en vooral niet gaan twijfelen of wijzigen. Eerste idee is meestal het beste.
pi_94679944
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:43 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Misschien is dit wat: http://www.motorsafe.nl/
pi_94680134
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef tralalala het volgende:

[..]

Gs500e uit 1992 met ruim 43.000 km.
25 Kw op kenteken (nu vol vermogen) 25kw-set wel aanwezig.
Bijna nieuwe koppelingsplaten, nieuwe voor en achterband (BT45), nieuwe remblokjes voor en achter, nieuwe ketting+tandwielen.
Wel wat kleine roest spikkels (meeste gewoon weg gekregen met wd-40) en krasjes op de tank maar het is dan ook een dingetje uit 1992. :+
Geen idee wat een normale vraagprijs is, binnenkort maar even een TK-topic met huidige foto's plaatsen.

[TK] Suzuki GS500e, 1992, ¤800,-

O-) O-) O-)
pi_94680279
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 09:27 schreef beantsje het volgende:

[..]

Het lopen met de motor en opbokken is erin gekomen op verzoek van de verzekeraars. Het is volgens hen te vaak fout gegaan met motoren die omvallen.
In mijn tijd kon je nog op politiebureau een oefenvergunning halen maar zelfs toen werd die afgewezen wanneer je omviel met je motor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 18:17:10 ]
pi_94702380
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:11 schreef tralalala het volgende:

[..]

[TK] Suzuki GS500e, 1992, ¤800,-

O-) O-) O-)
Beetje jammer van dat roze :P

Vanmiddag weer les, het lijkt goed weer te worden *O*
  maandag 28 maart 2011 @ 08:48:57 #122
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94702676
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef beantsje het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat je 't kent en vooral niet gaan twijfelen of wijzigen. Eerste idee is meestal het beste.
Laatste twee examens die ik van de CD-rom heb geoefend heb ik beide met 5 fout gemaakt. :P
Blijkbaar let ik niet goed op die witte bordjes onder een bord voor uitzonderingen e.d. :')

Spannooond.... 11 uur moet ik het examen maken. :D
Je moeder is een hamster
pi_94703360
Succes :)

Ik heb theorie over 2,5 week.. Duurt nog even :P
pi_94704244
vanavond om 6 uur weer ! Heb er onwijze zin in :')

Zat nou verdomme dat stempeltje op mijn pasje }:|
pi_94705463
Ik mag vanavond ook weer, om 5 uur *O*

Hopelijk weer even de weg op! Zat er vorige keer niet in, toen had ik samen met iemand anders les en het was pas zijn 3e les :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')