Klopt, daar ging het ook over.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef fespo het volgende:
[..]
jij denkt aan slippende koppeling rijden.
Goh, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.quote:
Het lopen met de motor en opbokken is erin gekomen op verzoek van de verzekeraars. Het is volgens hen te vaak fout gegaan met motoren die omvallen. Ach, uiteindelijk is dat ook de gemakkelijkste oefening.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
De eisen zijn nou eenmaal anders dan vroeger. Toen wij ons A-tje haalden zeg maar.![]()
Tegenwoordig worden er eisen gesteld waar niet iedereen achter staat en naar mijn mening ook behoorlijk overdreven zijn.
Wat maakt het nou uit of je met de motor aan de hand kan lopen?
Koop gewoon een goede motor en dat probleem heb je niet.
En al komt het wel voor, je rbw gaat er toch om hoe je aan het verkeer deelneemt?
Sinds wanneer is pech daar een onderdeel van? Met de auto heb je dat ook niet.
Heel dat rijbewijsgebeuren is een wassen neus en mag wat mij betreft flink op de schop.
Ok, dan niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goh, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.![]()
Ik weet waar ik het over heb, ga daar maar van uit.
quote:Op zondag 27 maart 2011 09:27 schreef beantsje het volgende:
Vorige keer ben ik gezakt omdat ik net ietsjes te voorzichtig reed ("als een auto").
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk lukte de slome slalom wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]![]()
Wat een onzin! Die examinator had gewoon zin om iemand te laten zakken ofzo.
Vandaag ook weer gelest. 18 April heb ik m'n AVB examen, en het vertrouwen stijgt steeds weer een stukje. Ik weet nu eindelijk (derde les dat ik de oefening doe) hoe ik 'm zonder problemen op de bok krijg. Slome Slalom is nog knudde, zoals altijdis ook de enige echte oefening waarvan ik bijna zeker weet dat die op het examen niet zal lukken.
Als je een goede motorhoes hebt kan je ook een heel eind komen hoor. Een stalling/afdakje is wel het fijnst natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:30 schreef The6thgate het volgende:
Hier weer eens meelezen. Met het mooie weer begint het toch weer enigszins te kriebelen. Maar wil eigenlijk als ik begin met lessen daarna meteen een motor kunnen kopen. Woon helaas aan een drukke weg zonder enige vorm van stallingsmogelijkheden dus denk dat ik om die reden misschien maar wacht tot er een oprit naast m'n woning is
Wellicht binnenkort maar een proefles nemen, kijken of het uberhaupt bevalt(en er dan waarschijnlijk direct verslaafd aan zijn).
Nouja heel jofel volk loopt hier volgens mij ook niet altijd rond. Beetje drukke multiculturele buurt. Op zich nooit echt last van, maar je weet het nooitquote:Op zondag 27 maart 2011 13:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je een goede motorhoes hebt kan je ook een heel eind komen hoor. Een stalling/afdakje is wel het fijnst natuurlijk.
Heb je niet een tuin waar je hem in kan zetten dan? Dat zou nog een optie zijn, en ach. Een grondbeugel kopen kan ook altijd, veranker je je motor in de grondquote:Op zondag 27 maart 2011 13:43 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Nouja heel jofel volk loopt hier volgens mij ook niet altijd rond. Beetje drukke multiculturele buurt. Op zich nooit echt last van, maar je weet het nooitZou 'm het liefst helemaal uit het zicht hebben.
Dus de koppeling niet aanraken betekent dat je op de koppeling rijdt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op de koppeling rijden betekent dat je niets aanraakt, ook de koppeling niet. De motor blijft dan 'op de koppeling' rijden.
Thank you.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:46 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
En het ging inderdaad over met slippende koppeling rijden.
Gewoon zorgen dat je 't kent en vooral niet gaan twijfelen of wijzigen. Eerste idee is meestal het beste.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:31 schreef Crutch het volgende:
Morgen theorie-examen. Welke instinkers moet ik op letten of had ik dat al gevraagd?
Misschien is dit wat: http://www.motorsafe.nl/quote:Op zondag 27 maart 2011 13:43 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Nouja heel jofel volk loopt hier volgens mij ook niet altijd rond. Beetje drukke multiculturele buurt. Op zich nooit echt last van, maar je weet het nooitZou 'm het liefst helemaal uit het zicht hebben.
[TK] Suzuki GS500e, 1992, ¤800,-quote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gs500e uit 1992 met ruim 43.000 km.
25 Kw op kenteken (nu vol vermogen) 25kw-set wel aanwezig.
Bijna nieuwe koppelingsplaten, nieuwe voor en achterband (BT45), nieuwe remblokjes voor en achter, nieuwe ketting+tandwielen.
Wel wat kleine roest spikkels (meeste gewoon weg gekregen met wd-40) en krasjes op de tank maar het is dan ook een dingetje uit 1992.![]()
Geen idee wat een normale vraagprijs is, binnenkort maar even een TK-topic met huidige foto's plaatsen.
In mijn tijd kon je nog op politiebureau een oefenvergunning halen maar zelfs toen werd die afgewezen wanneer je omviel met je motor.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:27 schreef beantsje het volgende:
[..]
Het lopen met de motor en opbokken is erin gekomen op verzoek van de verzekeraars. Het is volgens hen te vaak fout gegaan met motoren die omvallen.
Laatste twee examens die ik van de CD-rom heb geoefend heb ik beide met 5 fout gemaakt.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef beantsje het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je 't kent en vooral niet gaan twijfelen of wijzigen. Eerste idee is meestal het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |