zij is me iets te sociaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
mev krause is zelf ook flink aan t actievoeren
yup, maar hole heeft het vast gecapt en dan gaat het wel naar mn youtbue ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef alors het volgende:
Ben je al op de radio geweest?
Fackzooi ik heb echt zoveel honger de laatste dagIk haal wel weer ff wat anders kan ik straks toch niet slapen.
okayquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, maar hole heeft het vast gecapt en dan gaat het wel naar mn youtbue ofzo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ben echt moe....ik merk wel wat het wordt, maar ga nu pitten. slaap lekker allen!
Zelfs zo een onbenullig stukje als net over dat restaurantquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:28 schreef hole1988 het volgende:
ze zeggen dat Domien veel voicetrackt maar Ramon kan dat nog beter.
als dat een vraag is dan is het antwoord ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:34 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Zelfs zo een onbenullig stukje als net over dat restaurant
Nee, zat zelf ook even op de webcam mee te kijken. De rode telefoon ook al, wat wel logisch is, alleen het introducerende stukje was livequote:Op woensdag 23 maart 2011 01:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als dat een vraag is dan is het antwoord ja.
is wel uniek dat we hem op de webcam zien, want normaal zie je nu het 3FM logo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:36 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Nee, zat zelf ook even op de webcam mee te kijken. De rode telefoon ook al, wat wel logisch is, alleen het introducerende stukje was live
Of een lege stoelquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is wel uniek dat we hem op de webcam zien, want normaal zie je nu het 3FM logo.
en kunnen we mee genieten hoe Bert doorstarters aan het maken is.quote:
ben ik mee bezig. ik heb het filmpje bijna binnen en daarna moet ie nog naar YT. nog even geduld dusquote:
In de eerste zinnen had ik even het idee dat Giel het weer aan elkaar had geplakt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rutte.
Mooi dat ie ff de tijd nam om e.e.a. uit te leggen.
Natuurlijk niet. Dat is nooit zo. Jammer, aangezien Stenders weet wat goede muziek is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:37 schreef alors het volgende:
Rob Stenders is erbij, nou mag ik hopen dat dat terug te horen is in een goede megahit vrijdag...
Zonder Seal mag dat ook wel hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
*draait Seal*
[ afbeelding ]
Al is dat alleen een smoes om Heidi te mogen posten
Leuk nummerquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef alors het volgende:
Wat een kutnummer is dit, lijkt op 5 andere nummers
Pyt blijft een Friesquote:
Dat ging niet over Piet hoor, maar over een dom wicht die ze terugbelden ivm kaartjes, ze had zo'n Sonja Bakker West-Fries/Noord-Hollands accent.quote:
I know.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ging niet over Piet hoor, maar over een dom wicht die ze terugbelden ivm kaartjes, ze had zo'n Sonja Bakker West-Fries/Noord-Hollands accent.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
I know.
Maar als export Grunneger moet ik zo nu en dan even Friezen bashen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:39 schreef Pino112 het volgende:
Zo, bij dezen heb ik aangetoond dat ik niet goed kan koken. Boerenkool aangebrand.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:39 schreef Pino112 het volgende:
Zo, bij dezen heb ik aangetoond dat ik niet goed kan koken. Boerenkool aangebrand.
Mous? Gewoon aardappelen met daarop boerenkool met daarop rookworstquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoe ken je nou mous aan laten branden.
quote:sekstape bekende DJ voor haar TV kanaal.
EC Entertainment is in het bezit gekomen van een zogenaamde 'sekstape' van een BN-er. Het betreft een bekende radio-DJ die al meer dan 10 jaar op de Nederlandse landelijke radio te horen is.
De video dateert uit 2010 en werd aangeboden aan E.C. Entertainment. Nadat de authenticiteit van de video is geverifieerd, heeft E.C. Entertainment besloten binnen enkele dagen over te gaan tot publicatie op haar website poldertube.
Op de video is de radio-DJ te bewonderen met een jongedame. Te zien is hoe er in een hotelkamer wijn wordt gedronken en dat de DJ seks heeft met de dame. Woordvoerster Daphne Neufeglise over de onlangs bemachtigde video: "Wij zijn helemaal in ons nopjes. Het gebeurt zelden dat een sekstape van een Bekende Nederlander van deze kwaliteit uitlekt. En hij hoeft zich nergens voor te schamen! We zijn van mening dat iedereen moet kunnen genieten van de film."
E.C. Entertainment hecht er waarde aan te melden dat de publicatie na betaling en goed overleg met de maakster geschiedt en dat er niet is geknipt of gemonteerd in het originele materiaal. De film zal in zijn geheel op poldertube geplaatst worden. Neufeglise licht toe: "Het gaat ons om de kwaliteit van het materiaal en we geloven dat we hiermee Poldertube een fantastische boost kunnen geven."
Dat noemen we hier in grunn Stampot Mousquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mous? Gewoon aardappelen met daarop boerenkool met daarop rookworst
ach 1 april komt weer in zichtquote:
Heeft de Maastrichtste Courant al gebeld voor een huisgraaf?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was weer goed toeven in Maastricht vandaag![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Heeft de Maastrichtste Courant al gebeld voor een huisgraaf?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Pino112 het volgende:
Die Michiel heeft wel een eentonige playlist hoor!
Zelfs 538 heeft meer platen op de playlist staan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Pino112 het volgende:
Die Michiel heeft wel een eentonige playlist hoor!
Somebody b0rked the code... but it wasn't me!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Zelfs 538 heeft meer platen op de playlist staan.
Of Someone Like You.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer gaat Adele nu eens Rumour Has It uitbrengen als single in NL? Dan hebben we hoogstwaarschijnlijk een Adele-top-3.
wat was het antwoord op de 1equote:
volgens mij heeft het geen zin om te smsenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet je vooral vertellen om je eigen winkansen te verkleinen.
volgens wiki 16 jaarquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij heeft het geen zin om te smsen
Dan moeten we hopen dat er geen van de deelnemers 12/12 halen. Dan maak je nog kans op de iPad 2 met 11/12.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij heeft het geen zin om te smsen
datquote:
was geen mogelijkheidquote:
42quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een naaivraag over Pinkpop, hoeveelste editie het was...geen flauw idee...
Je kan iPad2, Pinkpopkaartjes of Spofitie-account winnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef miieejj het volgende:
is er iets te horen wat ik moet horen op 3fm enzo?
hehe, daar is ze nu wel een bieke te laat voorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan iPad2, Pinkpopkaartjes of Spofitie-account winnen.
op de radio.. bij michiel ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan iPad2, Pinkpopkaartjes of Spofitie-account winnen.
Dat klopt, maar ik heb gewoon haar vraag beantwoordquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hehe, daar is ze nu wel een bieke te laat voor
ik heb het popnieuws teruggeluisterd en het werd daarin niet genoemdquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ging ik dus opzoeken..
BAM, tijd voorbij.
mag ook wel een beetje moeilijk zijn hequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb het popnieuws teruggeluisterd en het werd daarin niet genoemd
popnieuws? ook bij michiel ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb het popnieuws teruggeluisterd en het werd daarin niet genoemd
iedere dag rond 20:30 heb je bij michiel popnieuwsquote:
de 1e 3 vragen gingen idd over het popnieuws de rest moet je gewoon weten als 3fm luisteraar. Ze zullen nu ook wel moeilijker worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
De Pinkpop antwoorden kwamen niet ter sprake in het popnieuws. De Faithless antwoord stond niet op de MetMichiel Popnieuws. Beetje oneerlijk hoe alles is verlopen dan, zeker als je zegt dat je de antwoorden kunt krijgen door naar Popnieuws te luisteren.
Gozer, je had antwoorden fout zeker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
De Pinkpop antwoorden kwamen niet ter sprake in het popnieuws. De Faithless antwoord stond niet op de MetMichiel Popnieuws. Beetje oneerlijk hoe alles is verlopen dan, zeker als je zegt dat je de antwoorden kunt krijgen door naar Popnieuws te luisteren.
Ik ging ook niet voor de Pinkpop kaarten, chillax.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gozer, je had antwoorden fout zeker?
Je kan kaartjes winnen voor Pinkpop, dus dan wordt er van je verwacht dat je enige kennis over Pinkpop hebt.
Damn.
Al een ruime 35 minuten ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef miieejj het volgende:
volgens mij ben ik te laat om nou mee te doen ??
och ja.. volgende keer beter..quote:
editieNL bedoel je met Bert en Erniequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef miieejj het volgende:
veenstra en gerard ekdom waren nog in rtl boulevard.. vanavond
Ojaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
editieNL bedoel je met Bert en Ernie
of spotifyquote:
ik weet niet of die info wordt opgestuurdquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Zal er dan naar tijdssnelste worden gekeken?
dan maak ik best kans, ik drk vaak al voor de timer er komtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Zal er dan naar tijdssnelste worden gekeken?
Die JvT-vraag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Vraag 7, weer geen flauw idee. ik heb b geantwoord.
dan moet je maar meer naar 3fm luisterenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Vraag 7, weer geen flauw idee. ik heb b geantwoord.
uhmquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Pino112 het volgende:
Ik kreeg net een 'verbinding maken'-schermpje te zien, hopelijk lukt het wel dus..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
7 was serious request vraag, 8 was jvt, 9 was over dat liedje Sammy(?)
iPad dan maar denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja PP of Ipad, maar welke het liefst?
PP natuurlijk, ipad boeit me niet zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja PP of Ipad, maar welke het liefst?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
PP natuurlijk, ipad boeit me niet zo.
OMG ik heb een reply van twitwouter
quote:TwitWouter Wouter
LuxeMburg. #3FM
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
joequote:
gelukkig is het een stad en geen dorpquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh noes, hij moet maar bij je in de stad wonen!
ik had alleen Faithless foutquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
yo bitches!
ik ben er ook weer. en wat gaat het hard!
daar doe je het voorquote:
ik zit nu midden in een album van Chase and Status op mn mp3spelerquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
meh, ben blij dat ik niet meegedaan heb....PP wil ik eigenlijk wel heen, maar doe ik niet ivm mensenmassa en tentjeslapen, iPad2 hoef ik niet en Spotify gebruik ik nooit. die sleutelhanger is dan nog het vetste!
als ik ze alle3 zou hebben was dat best een goede ruil geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ze dan maar alledrie aan mij gegeven, dan had jij de sleutelhanger gemogen.
vind ik erg laat eerlijk gezegd. je gaat dan toch aardig in de zenuwen zitten denk ik...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Toen ik de Coldplay kaarten gewonnen had op 3FM, vielen die pas op mijn deurmat op de dag van het concert. Dus wat betreft de PinkPop kaarten, mag je ook wel zoiets verwachten.
Klopt, gebeurt best vaak... dus de redactie wordt dagelijks bestookt door ongeruste prijswinnaars. Probleem is dat die kaarten natuurlijk weer vanaf de platenmaatschappij e.d. moeten komen en die zijn vaak best traag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Toen ik de Coldplay kaarten gewonnen had op 3FM, vielen die pas op mijn deurmat op de dag van het concert. Dus wat betreft de PinkPop kaarten, mag je ook wel zoiets verwachten.
Als je van 9 tot 5 moet werken, en je ontvangt pas op de dag van het concert de kaarten van 3FM, dan ben je pas in de zenuwen. Wat min of meer bij mij gebeurde, zeker als je pas om 6 uur thuis bent en dan helemaal naar Rotterdam moet vanuit het mooie Limburg. Daarom had ik destijds ook een boos mailtje naar 3FM gestuurd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, gebeurt best vaak... dus de redactie wordt dagelijks bestookt door ongeruste prijswinnaars. Probleem is dat die kaarten natuurlijk weer vanaf de platenmaatschappij e.d. moeten komen en die zijn vaak best traag.
jij bezit een DeLorean?quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je van 9 tot 5 moet werken, en je ontvangt pas op de dag van het concert de kaarten van 3FM, dan ben je pas in de zenuwen. Wat min of meer bij mij gebeurde, zeker als je pas om 6 uur thuis bent en dan helemaal naar Rotterdam moet vanuit het mooie Limburg. Daarom had ik destijds ook een boos mailtje naar 3FM gestuurd.
De titel alleen alquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
als je levensmoe bent moet je dit eens kijken.....http://www.imdb.com/title/tt1498870/
weet je zeker dat je na 80minuten overleden bent van ellende.
tja, ik had natuurlijk eigenlijk beter moeten weten.....maar toch was mijn nieuwsgierigheid gewekt.....quote:
Trustequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten, ik neem aan dat de plugplaat het wel haalt he?.
slaap lekker!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten, ik neem aan dat de plugplaat het wel haalt he?.
quote:
83,33 dit keer hoefde ik niet eens in te grijpen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 06:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verrassend. 90%? Of nog hoger zelfs?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als zeggenik heb diarree!
dan heb ik dus nog meer eer van mijn plugplaat. niets ten nadele van jouw inzet, maar op eigen kracht is net iets mooierquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
83,33 dit keer hoefde ik niet eens in te grijpen.
[..]
[..]
Cee!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
een hele hoop flauwe grappen ligt op mn tong, maar ik slik ze maar ff in.quote:
[..]
You ain't seen nothin' yetquote:
Blof verdient graag over de rug van slachtoffers van rampen. Of zoiets.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
En waaaaaaaarom nou toch weer Blof voor Japan?
Ik haat Blof
Ah, doe nou, laat horen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
een hele hoop flauwe grappen ligt op mn tong, maar ik slik ze maar ff in.
Echt he, jezus fuck die hadden beter Het Goede Doel kunnen hetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blof verdient graag over de rug van slachtoffers van rampen. Of zoiets.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt he, jezus fuck die hadden beter Het Goede Doel kunnen heten
Wel up, nog niet running, maar sinds deze weel wel weer redelijk walking, volgende week weer aan het werkquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben je trouwens weer helemaal up and running, oh-oh??
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pascal met de stem van Henk die 'Haaai jochie' zegt, zie je het al voor je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nou, wat henkde_j zegt zo ongeveerquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, wat henkde_j zegt zo ongeveer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pascal met de stem van Henk die 'Haaai jochie' zegt, zie je het al voor je?
Kijk, da's mooi nieuwsquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel up, nog niet running, maar sinds deze weel wel weer redelijk walking, volgende week weer aan het werk
Ja ik moet deze week verplicht elke dag minstens een uur wandelen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk, da's mooi nieuws. Kun je nu nog ff wat zon meepikken
.
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:06 schreef ConscienceNL het volgende:
Neemt Domien nu gewoon een telefoongesprek op?
Ruim je aanrecht eens op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Broodje Meatball Marinara![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef borisz het volgende:
8 voor marketingcomminucatie. Nog 1 hobbel voor de bachelortitel dat is een scriptie
.
Nice. Gratuliert.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef borisz het volgende:
8 voor marketingcomminucatie. Nog 1 hobbel voor de bachelortitel dat is een scriptie
.
dit topic gaat anders nog aardig hard!quote:
Het gemiddelde is niks anders dan normaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit topic gaat anders nog aardig hard!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is niks anders dan normaal.
Frank Dane.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:18 schreef Pino112 het volgende:
Die sekstape van een DJ is dus echt, zometeen iets bij RTL Boulevard.
Dat is zeker, als je goed googled dan kun je de tape zelfs bekijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:21 schreef alors het volgende:
[..]
is dat een gok of weet je meer? Ik hoopte op Giel
Hmm, wist niet dat ie al 10 jaar radio maakte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is zeker, als je goed googled dan kun je de tape zelfs bekijken.
Oh okay, ja ik ben er niet naar op zoek geweest, hoef het ook niet te zienquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is zeker, als je goed googled dan kun je de tape zelfs bekijken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Pino112 het volgende:
*Pakt zn luchtdrumstokken*
In The Air Tonight![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |