Ah welnee joh! Als ie niets zegt dan vraag ik het gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Of niet, straks zegt ie het niet tegen je en ben ik een home wrecker
Dat kwam door jouw betrapte blikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, ik kom het toilet uit en krijg meteen de opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van Ing.Die vervolgens bijna met haar hoofd in de koelkast lag van het lachen.
Ja, nou, dat zeg je nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah welnee joh! Als ie niets zegt dan vraag ik het gewoon
[..]
Dat kwam door jouw betrapte blik![]()
Ik had het over Melvin die had zitten poepsefloepsen op de bak
Ook al niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het over poepen? Want dat doen homo's niet.
Raar he? Waar blijft ons voedsel dan eiks?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al niet?
Dus alleen hetero mannen doen dat?
*leermoment*
Ja. Alleen die viespeuken doen dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al niet?
Dus alleen hetero mannen doen dat?
*leermoment*
En ik had de opmerking niet precies verstaan dus niet wist of ik moest lachen of huilen en gierende Ing die het maar probeerde uit te leggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
"Gatverdamme, er heeft er eentje zitten schijten!"
En het dan over de katten hebben en Cat die net het toilet uit komt.
Die vergeet ik nooit, die blik![]()
Het was ook wel typisch dat het net weer met Cat was hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
"Gatverdamme, er heeft er eentje zitten schijten!"
En het dan over de katten hebben en Cat die net het toilet uit komt.
Die vergeet ik nooit, die blik![]()
Niet alleen in de gayscene hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Alleen die viespeuken doen dat.
Leermomenten zijn trouwens in de gayscene wel vertegenwoordigd :'D. Maar dan in bepaalde kringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik had dat ijs van vanavond ook net zo goed direct op mijn heupen kunnen smerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raar he? Waar blijft ons voedsel dan eiks?
Oh ja! Op de heupjes, kont en buik
Nou.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was ook wel typisch dat het net weer met Cat was he
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had dat ijs van vanavond ook net zo goed direct op mijn heupen kunnen smeren
sniperenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo zit gewoon te sniperen op 00.00.00 uur volgens mij
Dat klinkt ergens heel ranzigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens een puppyzuurvleesmeet met oh-oh en Ynske. How 'bout that?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens een puppyzuurvleesmeet met oh-oh en Ynske. How 'bout that?
Ja he? Maar als WW ben ik al wat ranzigheid gewend.quote:
*pakt duimschroeven en voicerecorder in*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Gesjellig!
Hoor je Ynske ff flink uit?
Waddan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he? Maar als WW ben ik al wat ranzigheid gewend.
Ja, zeg, daar gaan we het hier toch niet over hebben?quote:
Oh neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zeg, daar gaan we het hier toch niet over hebben?
Op je vloer?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef APK het volgende:
Greys, kom je een keer op mijn vloer bipsebapseplassiebassie doen?
Niet stinken he?quote:
Dan schijnt 'ie weer mooi te glimmen en lekker te ruikenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Op je vloer?
Wat is dat nou weer voor bijzondere fetish?
Vrouwendingen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog, maar ik vind het een beetje een incrowd (ingcrowd) gesprekje!
Vandaar dat ik het even heb uitgelegdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog, maar ik vind het een beetje een incrowd (ingcrowd) gesprekje!
Glimmen? Lekker ruiken? Srsly?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dan schijnt 'ie weer mooi te glimmen en lekker te ruiken![]()
Maar geen salto's en andere rare fratsen
Ken je dat als een hond zijn anus probeert te krabben dat ie dan zo zittend over de grond schuift? Zo'n visual heb ik bij ditquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Glimmen? Lekker ruiken? Srsly?
*keertje proberen gaat*
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het even heb uitgelegd
Cat die de schuld kreeg van de stank van Ing d'r kat
Gaat dit nog over de vloer?quote:[..]
*keertje proberen gaat*
Dat werkt dus niet op het tapijt op kantoor hè...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
*keertje proberen gaat*
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ken je dat als een hond zijn anus probeert te krabben dat ie dan zo zittend over de grond schuift? Zo'n visual heb ik bij dit.
Jezus fuckquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ken je dat als een hond zijn anus probeert te krabben dat ie dan zo zittend over de grond schuift? Zo'n visual heb ik bij dit.
Kan je dan nu even uitleggen wat voor 'ranzigheid je wel gewend bent met de Wilde Wieven'?quote:
*noteert*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet op het tapijt op kantoor hè...
Whahahahaaaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De nachtelijke smsjes.... nettoyer-des-dentes-a-quatre.. lampezakkies.. need I say more?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck
Bedankt, die visual heb ik nu zelf ook.
[..]
Kan je dan nu even uitleggen wat voor 'ranzigheid je wel gewend bent met de Wilde Wieven'?
quote:
APK (en Greys)... volgens Erik heb je er anaalklieren voor nodig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zag mijn smsje pas toen ik wakker werd, want ik sliep al voordat ik op bed lag geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De nachtelijke smsjes.... nettoyer-des-dentes-a-quatre.. lampezakkies.. need I say more?
Jij deed ook niet mee met het poetskwartetquote:
Daar was jij toch ook bij? Volgens mij lag Tombo toen al veilig in bedje en zijn wij met meneer I. de badkamer ingedoken. Of was ik alleen met het setje?quote:
Dat had ik me echt wel herinnerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar was jij toch ook bij? Volgens mij lag Tombo toen al veilig in bedje en zijn wij met meneer I. de badkamer ingedoken. Of was ik alleen met het setje?
Tombo lag al idd...en maar roepen dat ze een nachtzoentje wildequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar was jij toch ook bij? Volgens mij lag Tombo toen al veilig in bedje en zijn wij met meneer I. de badkamer ingedoken. Of was ik alleen met het setje?
Je hebt anaalklieren nodig om op de grond te plassen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
APK (en Greys)... volgens Erik heb je er anaalklieren voor nodig.
Ik ben nog nooit zo doodmoe geweest als die eerste keer dat Tombo en ik bij jou logeerden. 4 bezoekjes en 500 km onder de wieletjes en toch nog laat naar bed. En weer vroeg op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag mijn smsje pas toen ik wakker werd, want ik sliep al voordat ik op bed lag geloof ik
En Heer I wierp zich niet op als nachtkussert?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo lag al idd...en maar roepen dat ze een nachtzoentje wilde
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt anaalklieren nodig om op de grond te plassen?
Oh...
*noteert*
Nee, die duwde de camera met nachtlamp op der hoofd en toen draaide ze hem mopperend de kont toequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En Heer I wierp zich niet op als nachtkussert?
Ow, ja... nee... dan begrijp ik jouw onwetendheid.quote:
Ik lag intussen op dat heul hoge luchtbed waar ik nooit meer vanaf durfdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, ja... nee... dan begrijp ik jouw onwetendheid.![]()
What happens in De Bathroom stays in De Bathroom.
Dat was ook behoorlijk onbeleefd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die duwde de camera met nachtlamp op der hoofd en toen draaide ze hem mopperend de kont toe
Terwijl de kat door de kamer kataplokte.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lag intussen op dat heul hoge luchtbed waar ik nooit meer vanaf durfde
Uh huhquote:
Zacht voor de handjes en zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Uh huh![]()
Met die zeeploze zeep van Sebutal oid
... omdat ie vlak daarvoor zo fijn had zitten... jawel, daar zijn we weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Terwijl de kat door de kamer kataplokte.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
... omdat ie vlak daarvoor zo fijn had zitten... jawel, daar zijn we weer
Niet eraf gevallen toen de telefoon ging?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lag intussen op dat heul hoge luchtbed waar ik nooit meer vanaf durfde
Dat heb je met Wilde Wieven.quote:
En je gezicht valt er niet af als je het gebruiktquote:
"Are you decent?"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was ook behoorlijk onbeleefd!Ik vond hem leuker toen hij allen hoofd-om-de-deur was. In boxer, naar het schijnt.
Ow, die ken ik wel. Maar ik heb Lush.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
En je gezicht valt er niet af als je het gebruikt![]()
Oh, het heet Sebamed
Omdat ZEquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
... omdat ie vlak daarvoor zo fijn had zitten... jawel, daar zijn we weer
Dat zeg ik. Het is toch wat met die dames met fetishen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef APK het volgende:
Gaat weer lekker met de prikkelvrije dinsdagavond
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
En die kat bleef maar heen en weer huppelen door de kamer.
Ik stond op het punt om te roepen 'Ja goed, NU weten we het wel dat je zo fijn hebt zitten kleien, kappen nou!'
Hou je nou op?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
En die kat bleef maar heen en weer huppelen door de kamer.
Ik stond op het punt om te roepen 'Ja goed, NU weten we het wel dat je zo fijn hebt zitten kleien, kappen nou!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze zal wel gedacht hebben..."als iedereen eindelijk es op bed gaat, dan ga ik toch een partij zitten schijten".
Helaas voor jou lag je er toevallig net naast
En jij ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze zal wel gedacht hebben..."als iedereen eindelijk es op bed gaat, dan ga ik toch een partij zitten schijten".
Helaas voor jou lag je er toevallig net naast
Te vroeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN! IN DE GLOOOOORIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN! IN DE GLOOOOORIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gefeliciteerd Cat!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Arme Tomboquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
Als ik die maoam zie dan prijs ik me toch weer gelukkig dat ik met een schijtende kat in een kamer lag
Oh, een kadootje moet ik nog even over denkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Allemaal kadootjes voor mij waar jullie blij van worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een eckte dame geweest.quote:
Ik was bezig maar ik zag de post van Ing dus heb ik dejuistetijd.nl er even bij gepaktquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Allemaal kadootjes voor mij waar jullie blij van worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tombo heeft dus echt zitten sniperen!
Hoeft niet per se hoor. De dames hebben al ruimschoots in mijn virtuele eerste levensbehoeften voorzien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, een kadootje moet ik nog even over denken
/carequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Hoeft niet per se hoor. De dames hebben al ruimschoots in mijn virtuele eerste levensbehoeften voorzien.
Ik durf niet te zingen, maar ik huppel NIET uit de maatquote:
O noes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik jarig zou worden bleef ik expres tot 0.00 op om te kijken of mensen me om klokslag 12 zouden feliciteren. Didn't happen. Toen ging ik maar slapen.
Je stond niet in mn systeem toenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik jarig zou worden bleef ik expres tot 0.00 op om te kijken of mensen me om klokslag 12 zouden feliciteren. Didn't happen. Toen ging ik maar slapen.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
/care
Het gaat om iets dat ik wil hebben, toch?
Je moet het ook luid en duidelijk subtiel aankondigenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
*insert vioolmuziekje*quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jaaaquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je stond niet in mn systeem toen
Vorig jaar deed iedereen alsof ze gingen slapen toen Cat jarig was
Maar ik heb nu wel mooi 2 naamSC's lopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je stond niet in mn systeem toen
Vorig jaar deed iedereen alsof ze gingen slapen toen Cat jarig was
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
*insert vioolmuziekje*
Bij de volgende ronde smsen en bellen we je
Ik kreeg net sms van Erik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Erik heeft wel een kaartje gehad van ons
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Erik heeft wel een kaartje gehad van ons
Zuigen en trekken als een malle!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
Trust Ing!
Ik turbo-rook nog ff snel een sigaretje en dan duik ik er ook in!
De rook komt uit je oren!quote:
En we zullen de toiletborstel gebruiken indien nodigquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik duik ook mijn bedje in. Er liggen nog borrelnootjes in de kast, het stokbrood heb ik opgesneden en trekken jullie de deur achter je dicht als je gaat?
Trust!
Yes, sirquote:
En dan is je harem weer compleet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Phew, Ing is er ook. Ik mis Tombo nog!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij mag onze hofnar zijn.
Dance
Ik lach nu al.quote:
Ik dacht dat jij heel goed in outen was.quote:
Maar we laffen je wel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is doodgegaan toen het laugh oh laugh werd!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel goed in outen was.
Dat klopt. En in laughing out loud.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel goed in outen was.
Nou dan is er dus geen probleem en moet je niet zo piepen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klopt. En in laughing out loud.
Playing it hard eej?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is dat je jarig bent () en omdat we zo'n goede sms-contacten zijn, anders had ik je helemaal kapot gemaakt! KAPOT ZEG IK JE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arretjescake gemaakt terwijl het badje volliep dus nu PLONS!![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Still alive and relaxing very hard.quote:
*stuurt setje AA op*quote:
*maakt er expresspost van*quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Grees, je doet het nog. Geen last van de stroomstoring?
Nee mijn batterijen waren wél goed opgeladenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Grees, je doet het nog. Geen last van de stroomstoring?
Bonjourrrrrrr!quote:
Do I!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mijn batterijen waren wél goed opgeladen
(En idd nergens last van, ook niet op het werk!)
Muizel!
Wil je ook in onze sms-leefjenog-alert?
Ja dat bedoel ik. Of ga je elk half uur naar je kluisje toe?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef Greys het volgende:
Oh ik neem mijn telefoon wel mee naar de sauna, ik kan niet zonder
Maar ik leg hem gewoon in mijn kluisje
We hoeven geen bandje om trouwens met kluisjesleutel, het is een code
Wat moet je met een andere vent?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrr!
Ik heb je man gesmst
Een uur of wat geleden al. Niets terug nog, wat braaf![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Of ga je elk half uur naar je kluisje toe?
Ja, ik heb echt geen idee van de indeling, dus het zal wel goed komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Gewoon af en toe als ik toch ff wat wil halen ofzo. De kluisjes zijn naast het restaurant.
En nu komt de 5 kilo extra aap uit de mouw!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Gewoon af en toe als ik toch ff wat wil halen ofzo. De kluisjes zijn naast het restaurant.
Ik ben lekker aan het relaxen. badje (waardoor Redcat telefoon gemistquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Goodbye het volgende:
Ben je lekker van je verjaardag aan het genieten, Cat?![]()
Ik ben niet eens thuis met mijn verjaardag![]()
En je kan de code van het kluisje erin zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt geen idee van de indeling, dus het zal wel goed komenEn een telefoon moet ik sowieso wel mee, anders kan ik je vast weer niet vinden ofzo
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je kan de code van het kluisje erin zetten.Hartstikke handig voor als je die bent vergeten.
Lekker hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het relaxen. badje (waardoor Redcat telefoon gemist) en lekkere hapjes. En hier vieren natuurlijk!
Dadelijk nog even een werk ding doen en dan komen mijn ouders op bezoek.
Wie komt trouwens mijn afwas doen?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Heb je geen afwasmachine?
Wat moet je met Ing d'r vent dan?!quote:
Smsen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet je met Ing d'r vent dan?!
Het begin van iets moois.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Smsen!
(Er kwam iets op mijn werk langs met een bepaald nummer dat ie met mij wilde Singstarren maar ik durfde niet en... nou ja, dat moest ik hem even laten weten. En Ing zei gister 'Doen, dat vindt ie leuk.'. Dus, vandaar)
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En nu komt de 5 kilo extra aap uit de mouw!
Thuis vaker naakt rondlopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Meestal ben ik daar wel geneigd heel gezond te eten ivm de omgeving enzo
Yoghurtjes met vers fruit en een tosti van bruin brood met geitenkaas![]()
Als ik dat van te voren nou ook had gehad, die neiging...
Eten is veel te lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Meestal ben ik daar wel geneigd heel gezond te eten ivm de omgeving enzo
Yoghurtjes met vers fruit en een tosti van bruin brood met geitenkaas![]()
Als ik dat van te voren nou ook had gehad, die neiging...
Whut?quote:
Het ging om de OMGEVING, Catquote:
Ooooooow!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging om de OMGEVING, Cat
Ow, pauze alweer over, so long, farewell endezo
Ik ga em subtiel uithoren vanaafquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrr!
Ik heb je man gesmst
Een uur of wat geleden al. Niets terug nog, wat braaf![]()
Heeft ze een konijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ing, je man is goed afgericht!
Dat, of hij denkt echt dat ik een home wrecker ben en is bang voor glenn close taferelen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik had een POMPOMPOM PADIEHA! kaart van jullie.![]()
Dat laatste vrees ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ing, je man is goed afgericht!
Dat, of hij denkt echt dat ik een home wrecker ben en is bang voor glenn close taferelen
Of gewoon very rude!
Leuk he!quote:
Is het al stoppenmetpaffentijd?quote:
quote:
Goed, droogquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar... hoe ging het met je broekje?
Die gast met die Call ID kon toch juist niet fappenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar het was wel een critical incident, dus er werd met man en macht gefapt
Neuh dat is gewoon het nummer waar het onder gelogged is en waar aan gewerkt wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Die gast met die Call ID kon toch juist niet fappen
Tenminste, dat zou ik critical vinden
En hoe hebben ze het opgelost?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh dat is gewoon het nummer waar het onder gelogged is en waar aan gewerkt wordtGewoon een ticketje in een systeem waar je kan zien wat er is, en wie er mee bezig is en updates enzo.
Oke, dus we hoeven jou niet te pamperen vanavondquote:
Nog niet geloof ik. Het is een brakke (virtuele) server, en ze zijn zo slim geweest om een of andere bedrijfskritische applicatie daar data weg te laten schrijven. Dus iedere keer 's avonds knalt die server er even uit en is die applicatie van streekquote:
Dat is de negerin die mij zaterdag te lijf gingquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dus we hoeven jou niet te pamperen vanavond![]()
Wie is Shaniqua?
Whehehe, je jaagt alle vrouwen wegquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Nog niet geloof ik. Het is een brakke (virtuele) server, en ze zijn zo slim geweest om een of andere bedrijfskritische applicatie daar data weg te laten schrijven. Dus iedere keer 's avonds knalt die server er even uit en is die applicatie van streek
Was je zo'n wild object?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de negerin die mij zaterdag te lijf ging
Oh gezelligquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was de rust zelveZij wat minder
Ik had mijn naam er bij gezetquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat laatste vrees ik![]()
Of hij weet niet vwie van de drie het was en is bang een flatertje te slaan
Als ie zo thuis komt zal ik het es ff vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had mijn naam er bij gezet
Nou, ik zal nóg eens niet met hem zingen!
Nooit gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijkt er iemand wel eens dat programma op Net 5 om 18.00 uur over Australische lifeguards? Die hebben allemaal een strak lichaam
.
Ik ken het niet maar het klinkt goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijkt er iemand wel eens dat programma op Net 5 om 18.00 uur over Australische lifeguards? Die hebben allemaal een strak lichaam
.
Boor en Bink, die me als ik thuis kom blaffend en krijsend net zo lang stalken tot ze gevoederd en geaaid zijnquote:
Een romcom die zowaar nog goede kritieken krijgt ookquote:
Oh met Kristen Bellquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Een romcom die zowaar nog goede kritieken krijgt ook
Met Jackie van That 70's Show
http://www.imdb.com/title/tt0800039/
Er zitten zelfs liedjes in, lees ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh met Kristen Bell. Zij is leuk!
En ik maar gillenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo heb ik de hele dag nog niet gehoord, ik ben bezorgdwilt iemand een sms sturen? Waar zit ze nou?
Bedoel je niet Couples Retreat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten zelfs liedjes in, lees ik
http://www.endandit.nl/en(...)tting-sarah-marshall
Ik hoop alleen dat ie niet op 'Couples Therapy' lijkt, want dat vond ik een dráák van een comedy, na twintig minuten uit gezet
Oh ja, die!quote:
Vince Vaughn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die!
Brrrrr, wat een slechte film. Terwijl ik die ene (hoe heet ie nou?) vent altijd zo leuk vond.
Die met Jennifer Aniston in The Break Up zat.
Op imdb krijgt CR ook een 5,4 en FSM een 7,4. Misschien zegt het wel ietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die!
Brrrrr, wat een slechte film. Terwijl ik die ene (hoe heet ie nou?) vent altijd zo leuk vond.
Die met Jennifer Aniston in The Break Up zat.
Dat was dan ook een kutfilm.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Zelfs die was saai in Couples Retreat
Dan ga ik FSM vanavond een kans gevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op imdb krijgt CR ook een 5,4 en FSM een 7,4. Misschien zegt het wel iets.
Ohhh dát is die hoofdrolspeler ja, ik vroeg me al af wie het ook alweer was.quote:
Couples Retreatquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten zelfs liedjes in, lees ik
http://www.endandit.nl/en(...)tting-sarah-marshall
Ik hoop alleen dat ie niet op 'Couples Therapy' lijkt, want dat vond ik een dráák van een comedy, na twintig minuten uit gezet
Srsly?quote:
Ja echtquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly?
Ik zat te kijken en na een twintig minuten dodelijk saaie film zaten ze nog niet op dat eiland
Oeh, denk dat ik die op ga zetten!quote:
Meer een mannenfilm dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echtmaar het was dan ook meer een 'lekkere wijven in bikini en schuine grappen'-film dan een romcom vond ik
Ik vind alle mannen weerzinwekkend in die film, dat scheelde misschien ook welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echtmaar het was dan ook meer een 'lekkere wijven in bikini en schuine grappen'-film dan een romcom vond ik
Ik ookquote:
Dat was toch geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alle mannen weerzinwekkend in die film, dat scheelde misschien ook wel
En dan dat flauwe uitgekauwde gedoe met die geile yoga instructeur enzo (ik heb nog even vooruit gespoeld toen ze maar niet op dat eiland kwamen en toen kwam ik op dat yoga stukje en dacht láááát maar)
Als iedereen gaat kijken ga ik meedoenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Tombo, kijk je mee?
Ik denk dat ik nu nog even een Ingetje ga doen
Ik ben nooit verder gekomen dan het yoga stukje, geen idee hoe het eindigde dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was toch geweldig
En dat einde op dat feest, ook al zo fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |