Misschien gaat Laura Gerard dan wel kriebelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik hoop hetDat ze zeggen Gerard je mag terug het huis in met 90 % van de stemmen.
Aafke, Jo genomineerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel? Of heb ik het verkeerd verstaan?
Ja, maar dit lijkt me toch iets andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja maar Guido stond ook ver voor in alle polls!!
he bah...heet hij ook flip?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mijn trekmateriaal zit 3 meter bij me vandaan
zo eentje die niet beweegtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mijn trekmateriaal zit 3 meter bij me vandaan
Uit het update topic van IBenny...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel? Of heb ik het verkeerd verstaan?
volgens mij mis ik ietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Wel grappig dat Alex juist met Karim over zijn relatie met Laura praat..
maar dit is de Cos en je kijkt nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kijk sinds donderdag geen streams meer en sinds vrijdag geen tv meer. De laatste uitzending die ik gezien heb was de dagelijkse met Guido daarna was het over. Als je mensen zo gaat oplichten als afgelopen donderdag is gebeurd dan ben ik er klaar mee. Kan het overigens hier goed bijhouden zo.
Ja klopt, heb dus niet op zitten letten, heb het even nagekeken op de SST site, AAFKE HEEFT JO EN SERVIO GENOMINEERD! Zo dies ook gecorrigeerdquote:
tja, we moeten eerst weten of ie savonds nog of anders smorgens vertrekt he...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe laat op schiphol ? vrijdag he ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien gaat Laura Gerard dan wel kriebelen
Gaat het nu weer een beetjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
men ohw men , ik ben zelfs in staat om de hele dag op schiphol te gaan wachten tot stervio bij de aankomsthal aankomt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat wil ik hem er graag uithebben, irriteer me dood aan die overdreven nichterige uitspraak van hem en gewoon zn hele voorkomen irriteert me mateloos...grrrrrrrr zo ik moest me ff afreageren , sorry
Karim vind Lijzige Laura ook wel leukquote:
Ze lieten vandaag in de uitzending zien dat Karim aan Gerard opbiechtte dat hij Laura ook leuk vind.quote:
ja het zakt al iets. dank je dat je het vraagt... ik neem nog een slokje water..quote:
duracel gaat veel langer meequote:
Omdat ze hem genomineert heeft wss. Hij zei dat ie dit zou doen toen ze vertelde hem genomineert te hebben,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Dat heb ik net niet gezien... waarom nomineerde MaikJoanna?
Zal gauw klaar zijn , want dan zegt die tegen haar "jij vuile goedkope RAT" kankerstraal op, of ik breek je vingersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien gaat Laura Gerard dan wel kriebelen
waarom niet????????????????quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Dat heb ik net niet gezien... waarom nomineerde MaikJoanna?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Karim vind Lijzige Laura ook wel leuk
Dan neukt hij een keer op de juiste hoogte, maar hij geeft nu de kans aan Alex en wil er niet tussen komen
ehm geen idee, dit wordt dan mijn eerste stalk actiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
[..]
tja, we moeten eerst weten of ie savonds nog of anders smorgens vertrekt he...
lisabon - amsterdam...hoe zoek je dat op?
Thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Omdat ze hem genomineert heeft wss. Hij zei dat ie dit zou doen toen ze vertelde hem genomineert te hebben,
hahaha zo gingen we tijdens de gouden kooi ook altijd naar het huis daar in eemnes...zo gelachen altijd daarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ehm geen idee, dit wordt dan mijn eerste stalk actie![]()
Hij moet om 19:30 in de studio zijn lol
serieus ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha zo gingen we tijdens de gouden kooi ook altijd naar het huis daar in eemnes...zo gelachen altijd daaren daarna drankie doen in hotel de witte bergen
ja serieus...ik zweer ut op mn fakking hond die ik niet heb ! nee, echt waar, en ook op de finale avond met zn allen in een cafe in laren, waar ook de bewoners allemaal naartoe gingen. ik heb er heel veel foto's van, ik sta met iedereen op de foto hahaha was echt leuk toenquote:
Ze hebben het dagelijks over Cynthia hoor. Elke keer als ze brillo zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben het wel veel vaker over Guido dan over een van de andere ex-bewoners..
Zooooo dat zijn de echte die-hardsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha zo gingen we tijdens de gouden kooi ook altijd naar het huis daar in eemnes...zo gelachen altijd daaren daarna drankie doen in hotel de witte bergen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef knagsje het volgende:
Hey www, je fakking RAT is weer in beeld
ja ik ben ook gek ook, geld verknappen voor die stervio hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zooooo dat zijn de echte die-hards![]()
Ik kom alleen voor Gerard naar Schiphol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |