Misschien gaat Laura Gerard dan wel kriebelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik hoop hetDat ze zeggen Gerard je mag terug het huis in met 90 % van de stemmen.
Aafke, Jo genomineerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel? Of heb ik het verkeerd verstaan?
Ja, maar dit lijkt me toch iets andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja maar Guido stond ook ver voor in alle polls!!
he bah...heet hij ook flip?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mijn trekmateriaal zit 3 meter bij me vandaan
zo eentje die niet beweegtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mijn trekmateriaal zit 3 meter bij me vandaan
Uit het update topic van IBenny...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel? Of heb ik het verkeerd verstaan?
volgens mij mis ik ietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Wel grappig dat Alex juist met Karim over zijn relatie met Laura praat..
maar dit is de Cos en je kijkt nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kijk sinds donderdag geen streams meer en sinds vrijdag geen tv meer. De laatste uitzending die ik gezien heb was de dagelijkse met Guido daarna was het over. Als je mensen zo gaat oplichten als afgelopen donderdag is gebeurd dan ben ik er klaar mee. Kan het overigens hier goed bijhouden zo.
Ja klopt, heb dus niet op zitten letten, heb het even nagekeken op de SST site, AAFKE HEEFT JO EN SERVIO GENOMINEERD! Zo dies ook gecorrigeerdquote:
tja, we moeten eerst weten of ie savonds nog of anders smorgens vertrekt he...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe laat op schiphol ? vrijdag he ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien gaat Laura Gerard dan wel kriebelen
Gaat het nu weer een beetjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
men ohw men , ik ben zelfs in staat om de hele dag op schiphol te gaan wachten tot stervio bij de aankomsthal aankomt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat wil ik hem er graag uithebben, irriteer me dood aan die overdreven nichterige uitspraak van hem en gewoon zn hele voorkomen irriteert me mateloos...grrrrrrrr zo ik moest me ff afreageren , sorry
Karim vind Lijzige Laura ook wel leukquote:
Ze lieten vandaag in de uitzending zien dat Karim aan Gerard opbiechtte dat hij Laura ook leuk vind.quote:
ja het zakt al iets. dank je dat je het vraagt... ik neem nog een slokje water..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |