ja, dus datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee, denk dat bart het al in de aankondiging heeft gezegd
datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal het zijn. Ik dacht al ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Makkie voor haar. Gisteren stak ze nog een tandenstoker in haar oog.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
Sharon krijgt dus zo een missie dat ze onhandig moet zijn, wordt leuk als ze de vuurkorf omloopt
dat was toch aafke?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Makkie voor haar. Gisteren stak ze nog een tandenstoker in haar oog.
leuke missie, maar kansloos. De bewoners hebben dit zo door. Zeker Monique, die is extreem hoogbegaafd, voor een blondje dat dommer dan dom isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
Sharon krijgt dus zo een missie dat ze onhandig moet zijn, wordt leuk als ze de vuurkorf omloopt
dat was Aafke niet Sharonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Makkie voor haar. Gisteren stak ze nog een tandenstoker in haar oog.
Oh ja, ik haal er weer eens een paar door elkaar. En deze lijken toch niet echt op elkaar.quote:
thanks, ik was hier ook al op de hoogte gebrachtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Bart maakt het bekend, reclame en meteen daarna werd ze omgeroepen.
hyvesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
Waar is die site waar je opdrachten voor de bewoners kon verzinnen? was dat op facebook?
Volgens mij had ik die vuur brandend houden bedacht
ja dacht ik ook netquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Vultarian het volgende:
dat is makkelijk, je pakt een glas loopt tegen iemand aan en leegt je glas over die persoon en laat het vallen, klaar
Trap de gitaar helemaal stukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef bazb het volgende:
- op dr plaat gaan
- favo boek in zwembad
- eten knoeien op een ander
welke hadden we nog meer?
glas of bord kapot laten vallenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef bazb het volgende:
- op dr plaat gaan
- favo boek in zwembad
- eten knoeien op een ander
welke hadden we nog meer?
Dat hoef je niet te vragen, doet ze met plezier...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef MargrietV het volgende:
naast de pot poepen en aan Jo vragen het op te ruimen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef MargrietV het volgende:
naast de pot poepen en aan Jo vragen het op te ruimen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
LOL zij is altijd zo beleefd tegen de stem.
Ik gok dat het die 2 wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
glas of bord kapot laten vallen
tegen bewoner opbotsen
Yupquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef diditje64 het volgende:
aah nu missen we alles wat sharon doet
Indd! Als iemand uit de kamer komt is toch al iedereen op zn hoede...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
Ze komt uit de kamer, en gaat rare dingen doen, valt ook niet op
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef MargrietV het volgende:
iemand lekker op tenen staan. Voorover ploffen op 3 personen op de bank. Iemand bekoffiën door kop koffie over hem heen te laten gaan,
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Niki.P het volgende:
Maik is ongelukkig maar mag niet weg van Mo..
tja, dan wordt het vanzelf al iets met glazen en borden omgooienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef sjampoeh het volgende:
botsen wordt lastig, ze zijn nog wel een kwartier aan het eten den ik . lekkere timing ook
over 10 min op tvquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef NenaLois het volgende:
Wanneer worden de nominaties bekend gemaakt?
jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef mazaru het volgende:
Dit had ik gemist! Karim verliefd op saaier. En saaier brandt hem steeds af achter zijn rug om.
Wat? je neemt me in de maling! Ik kijk de uitzneding niet namelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef mazaru het volgende:
Dit had ik gemist! Karim verliefd op saaier. En saaier brandt hem steeds af achter zijn rug om.
Ik weet niet of het een grapje was van Karim, het werd in ieder geval wel zo in beeld gebracht dat hij ruimte aan alex wilde geven.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat? je neemt me in de maling! Ik kijk de uitzneding niet namelijk.
Huh? wie zouden karim dan nomineren?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef mazaru het volgende:
Karim is de lul met de nominaties. Dat gaat zo te zien Gerard, Karim en Servio worden die genomineerd staan.
Het was heel serieus...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een grapje was van Karim, het werd in ieder geval wel zo in beeld gebracht dat hij ruimte aan alex wilde geven.....
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat? je neemt me in de maling! Ik kijk de uitzneding niet namelijk.
Neuh hij is gewoon onzichtbaar, alleen 's nachts hoor je hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Flow3r het volgende:
niemand durft Maik te nomineren uit angst voor die jankmuts
Ik hoop een grapje maar zo een huis laat je rare dingen doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een grapje was van Karim, het werd in ieder geval wel zo in beeld gebracht dat hij ruimte aan alex wilde geven.....
Jezus kunnen ze niets beters verzinnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jaik weet ook niet wat ik lees!
Krijgt die sufkut weer een driehoeksverhouding
script. 200.000 miljoen % fakking zeker te wetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop een grapje maar zo een huis laat je rare dingen doen.
(nieuw script?)
inloggen en gelijk Streamlocj, wat een feest weer vandaagquote:
Wilkommenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
inloggen en gelijk Streamlocj, wat een feest weer vandaag![]()
![]()
![]()
Biertje erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
inloggen en gelijk Streamlocj, wat een feest weer vandaag![]()
![]()
![]()
graag, dus stervio gerard en karimjo genomineerdquote:
goei spellekequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef Flow3r het volgende:
niemand heeft iets met Maik en Maik heeft met niemand iets, Mo zorgt wel dat ie niet close wordt met anderen, toch durft niemand Maik te nomineren omdat Mo dan flipt
let the gay go away ....again!!!quote:
tsja niet te filmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Niki.P het volgende:
Maik! door geen enkele mede-bewoner genoemt!
Heb je net het stukje gezien...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef TimeJumper het volgende:
Als het karim maarniet is.
Dan is de keuze moeilijk, Gerard of Karim
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef Vultarian het volgende:
idd servio 3x is scheepsrecht, je mag naar huis
Die is ook doorzichtigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Niki.P het volgende:
Maik! door geen enkele mede-bewoner genoemt!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef mazaru het volgende:
Servio kan het normaal gesproken nooit winnen van Gerard. En wint die het wel, dan heb ik weer wat tijd extra over om van de lente te genieten
Vorige x was dat ook zo.... volgens mij matchen de Fok-doelgroep en de Stervio fans niet...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Chuckster het volgende:
Naar de poll kijkende op de site van SST zie ik dat het overgrote deel van de stemmers Gerard niet weg wilt zien gaan, komt wel goed!
Servio kan het normaal gesproken nooit winnen van Gerard. En wint die het wel, dan heb ik weer wat tijd extra over om van de lente te genieten
Heb jij em wel eens kaal gezien dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd heb ik liever Maik dan Mo. Hij kan vet grappig zijn zonder haar.
Zet peper en zout klaar......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef bergenzand het volgende:
als stervio het overleeft eet ik donderdagavond mijn schoen op
Natuurlijk. Eerst vorige week Servio niet weg te krijgen. Heul Nederland grijpt nu de telefoon om Gerard erin te houden. Dus BQ je weet wat je te doen staat.quote:
nou dat is dan eens goed nieuwsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Maria44 het volgende:
Oh Mootje is blij. Fijn, geen jankstreams vanavond.
Ik had het kunnen weten, dat dit kwamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb jij em wel eens kaal gezien dan?
doe der liever wa sambal overheenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zet peper en zout klaar......
EN je webcam, ik wil het niet missen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb jij em wel eens kaal gezien dan?
Absoluut....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja, dat stemmen gaat ook echt eerlijk
Echt waar
Of er gaan een paar man bezig de stem te hacken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Tassie37 het volgende:
Ik zweer het op me moeder als Gerard naar huis gaat dan kijk ik 100.000% zeker geen fakking seconde meer naar dit pauperprogramma! Want dan heb ik me net één keer te veel laten besode-fakking-mieteren!
Dus geen stemmen voor Laura en Maik allebei eerder genomineerd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
Aafke nomineert Servio en Joanna.
Alex nomineert Servio en Aafke.
Gerard nomineert Joanna en Servio.
Joanna nomineert Aafke en Karim.
Karim nomineert Servio en Philip.
Laura nomineert Servio en Aafke.
Maik nomineert Joanna en Servio.
Monique nomineert Servio en Sharon.
Philip nomineert Servio en Karim.
Servio nomineert Monique en Karim.
Sharon nomineert Philip en Alex.
8x Servio![]()
heb je lijstje gepikt en in mijn up date gezetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
8x Servio![]()
vind het voor ons zeker zo erg om eerlijk te zijnquote:
lol de stem in het standje versneld afspelen, vertraagd en achterstevoren zetten bv??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Of er gaan een paar man bezig de stem te hacken?
Ohw, ik dacht dat je weg ging/was, dus had het zelf ook al gepostquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je lijstje gepikt en in mijn up date gezet
Dat is al tijden zo voor ons, heb ik vast wel ergens eerder gemeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vind het voor ons zeker zo erg om eerlijk te zijn
Eigenlijk zou ik best wel 50 euri willen ver-smsen om jou over de zeik te krijgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Tassie37 het volgende:
Ik zweer het op me moeder als Gerard naar huis gaat dan kijk ik 100.000% zeker geen fakking seconde meer naar dit pauperprogramma! Want dan heb ik me net één keer te veel laten besode-fakking-mieteren!
in de leer geweest bij de fluisterhoer????quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Tassie37 het volgende:
Joanna is ook 3 keer genoemd, maar is vrijgesteld door de stemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Joanna is ook 3 keer genoemd, maar is vrijgesteld door de stem
zeker doormiddel van een gat in de wand van de KVDW?? Mond en spandiensten??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij laat Alex Gerard ook stikken, die zwermt alleen maar om Laura
psies.. karim en Joanna hoorden gewoon op de bank nu ..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Stream en tv hebben een "uit"knop, snuggerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef TimeJumper het volgende:
Dat niemand van de bewoners nou eens zegt tegen Monique.
Gelukkig he dat Maaike niet genomineerd is, anders moest je weer een hele nacht huilen
Dus omdat wij hem niet genomineerd hebben voor jou wil je dan 's nachts stoppen met ons wakker houden door al dat geneuk
Ze moeten nu samen het vuur bewaken he..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij laat Alex Gerard ook stikken, die zwermt alleen maar om Laura
Gezien de manipulatie vorige week is dit allesbehalve een zekerheidjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef akveor het volgende:
Beetje vreemde reactie van velen hier. Weken willen ze van Servio af en nu is het een bijna een zekerheidje en dan is het weer niet goed.
Dit geloof je toch niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
Dan heb jij geen leven meer Bommie! Dan ga ik je zo hard negeren (néégeren dus) op twitter dat je heel hard om je mammie gaat roepen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best wel 50 euri willen ver-smsen om jou over de zeik te krijgenEn voor 50 euro smsen dan ben je 90% van de stemmen
Wou ik ook roepen, maar zag dat ook Karim 3 keer genomineerd werd......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef bergenzand het volgende:
[..]
zeker doormiddel van een gat in de wand van de KVDW?? Mond en spandiensten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |