ja, dus datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee, denk dat bart het al in de aankondiging heeft gezegd
datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal het zijn. Ik dacht al ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Makkie voor haar. Gisteren stak ze nog een tandenstoker in haar oog.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
Sharon krijgt dus zo een missie dat ze onhandig moet zijn, wordt leuk als ze de vuurkorf omloopt
dat was toch aafke?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Makkie voor haar. Gisteren stak ze nog een tandenstoker in haar oog.
leuke missie, maar kansloos. De bewoners hebben dit zo door. Zeker Monique, die is extreem hoogbegaafd, voor een blondje dat dommer dan dom isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
Sharon krijgt dus zo een missie dat ze onhandig moet zijn, wordt leuk als ze de vuurkorf omloopt
dat was Aafke niet Sharonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Makkie voor haar. Gisteren stak ze nog een tandenstoker in haar oog.
Oh ja, ik haal er weer eens een paar door elkaar. En deze lijken toch niet echt op elkaar.quote:
thanks, ik was hier ook al op de hoogte gebrachtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Bart maakt het bekend, reclame en meteen daarna werd ze omgeroepen.
hyvesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
Waar is die site waar je opdrachten voor de bewoners kon verzinnen? was dat op facebook?
Volgens mij had ik die vuur brandend houden bedacht
ja dacht ik ook netquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Vultarian het volgende:
dat is makkelijk, je pakt een glas loopt tegen iemand aan en leegt je glas over die persoon en laat het vallen, klaar
Trap de gitaar helemaal stukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef bazb het volgende:
- op dr plaat gaan
- favo boek in zwembad
- eten knoeien op een ander
welke hadden we nog meer?
glas of bord kapot laten vallenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef bazb het volgende:
- op dr plaat gaan
- favo boek in zwembad
- eten knoeien op een ander
welke hadden we nog meer?
Dat hoef je niet te vragen, doet ze met plezier...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef MargrietV het volgende:
naast de pot poepen en aan Jo vragen het op te ruimen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef MargrietV het volgende:
naast de pot poepen en aan Jo vragen het op te ruimen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
LOL zij is altijd zo beleefd tegen de stem.
Ik gok dat het die 2 wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
glas of bord kapot laten vallen
tegen bewoner opbotsen
Yupquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef diditje64 het volgende:
aah nu missen we alles wat sharon doet
Indd! Als iemand uit de kamer komt is toch al iedereen op zn hoede...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
Ze komt uit de kamer, en gaat rare dingen doen, valt ook niet op
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef MargrietV het volgende:
iemand lekker op tenen staan. Voorover ploffen op 3 personen op de bank. Iemand bekoffiën door kop koffie over hem heen te laten gaan,
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Niki.P het volgende:
Maik is ongelukkig maar mag niet weg van Mo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |