let the gay go away ....again!!!quote:
tsja niet te filmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Niki.P het volgende:
Maik! door geen enkele mede-bewoner genoemt!
Heb je net het stukje gezien...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef TimeJumper het volgende:
Als het karim maarniet is.
Dan is de keuze moeilijk, Gerard of Karim
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef Vultarian het volgende:
idd servio 3x is scheepsrecht, je mag naar huis
Die is ook doorzichtigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Niki.P het volgende:
Maik! door geen enkele mede-bewoner genoemt!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef mazaru het volgende:
Servio kan het normaal gesproken nooit winnen van Gerard. En wint die het wel, dan heb ik weer wat tijd extra over om van de lente te genieten
Vorige x was dat ook zo.... volgens mij matchen de Fok-doelgroep en de Stervio fans niet...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Chuckster het volgende:
Naar de poll kijkende op de site van SST zie ik dat het overgrote deel van de stemmers Gerard niet weg wilt zien gaan, komt wel goed!
Servio kan het normaal gesproken nooit winnen van Gerard. En wint die het wel, dan heb ik weer wat tijd extra over om van de lente te genieten
Heb jij em wel eens kaal gezien dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd heb ik liever Maik dan Mo. Hij kan vet grappig zijn zonder haar.
Zet peper en zout klaar......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef bergenzand het volgende:
als stervio het overleeft eet ik donderdagavond mijn schoen op
Natuurlijk. Eerst vorige week Servio niet weg te krijgen. Heul Nederland grijpt nu de telefoon om Gerard erin te houden. Dus BQ je weet wat je te doen staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |