let the gay go away ....again!!!quote:
tsja niet te filmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Niki.P het volgende:
Maik! door geen enkele mede-bewoner genoemt!
Heb je net het stukje gezien...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef TimeJumper het volgende:
Als het karim maarniet is.
Dan is de keuze moeilijk, Gerard of Karim
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef Vultarian het volgende:
idd servio 3x is scheepsrecht, je mag naar huis
Die is ook doorzichtigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Niki.P het volgende:
Maik! door geen enkele mede-bewoner genoemt!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef mazaru het volgende:
Servio kan het normaal gesproken nooit winnen van Gerard. En wint die het wel, dan heb ik weer wat tijd extra over om van de lente te genieten
Vorige x was dat ook zo.... volgens mij matchen de Fok-doelgroep en de Stervio fans niet...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Chuckster het volgende:
Naar de poll kijkende op de site van SST zie ik dat het overgrote deel van de stemmers Gerard niet weg wilt zien gaan, komt wel goed!
Servio kan het normaal gesproken nooit winnen van Gerard. En wint die het wel, dan heb ik weer wat tijd extra over om van de lente te genieten
Heb jij em wel eens kaal gezien dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd heb ik liever Maik dan Mo. Hij kan vet grappig zijn zonder haar.
Zet peper en zout klaar......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef bergenzand het volgende:
als stervio het overleeft eet ik donderdagavond mijn schoen op
Natuurlijk. Eerst vorige week Servio niet weg te krijgen. Heul Nederland grijpt nu de telefoon om Gerard erin te houden. Dus BQ je weet wat je te doen staat.quote:
nou dat is dan eens goed nieuwsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Maria44 het volgende:
Oh Mootje is blij. Fijn, geen jankstreams vanavond.
Ik had het kunnen weten, dat dit kwamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb jij em wel eens kaal gezien dan?
doe der liever wa sambal overheenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zet peper en zout klaar......
EN je webcam, ik wil het niet missen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb jij em wel eens kaal gezien dan?
Absoluut....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja, dat stemmen gaat ook echt eerlijk
Echt waar
Of er gaan een paar man bezig de stem te hacken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Tassie37 het volgende:
Ik zweer het op me moeder als Gerard naar huis gaat dan kijk ik 100.000% zeker geen fakking seconde meer naar dit pauperprogramma! Want dan heb ik me net één keer te veel laten besode-fakking-mieteren!
Dus geen stemmen voor Laura en Maik allebei eerder genomineerd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
Aafke nomineert Servio en Joanna.
Alex nomineert Servio en Aafke.
Gerard nomineert Joanna en Servio.
Joanna nomineert Aafke en Karim.
Karim nomineert Servio en Philip.
Laura nomineert Servio en Aafke.
Maik nomineert Joanna en Servio.
Monique nomineert Servio en Sharon.
Philip nomineert Servio en Karim.
Servio nomineert Monique en Karim.
Sharon nomineert Philip en Alex.
8x Servio![]()
heb je lijstje gepikt en in mijn up date gezetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
8x Servio![]()
vind het voor ons zeker zo erg om eerlijk te zijnquote:
lol de stem in het standje versneld afspelen, vertraagd en achterstevoren zetten bv??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Of er gaan een paar man bezig de stem te hacken?
Ohw, ik dacht dat je weg ging/was, dus had het zelf ook al gepostquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je lijstje gepikt en in mijn up date gezet
Dat is al tijden zo voor ons, heb ik vast wel ergens eerder gemeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vind het voor ons zeker zo erg om eerlijk te zijn
Eigenlijk zou ik best wel 50 euri willen ver-smsen om jou over de zeik te krijgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Tassie37 het volgende:
Ik zweer het op me moeder als Gerard naar huis gaat dan kijk ik 100.000% zeker geen fakking seconde meer naar dit pauperprogramma! Want dan heb ik me net één keer te veel laten besode-fakking-mieteren!
in de leer geweest bij de fluisterhoer????quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Tassie37 het volgende:
Joanna is ook 3 keer genoemd, maar is vrijgesteld door de stemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Joanna is ook 3 keer genoemd, maar is vrijgesteld door de stem
zeker doormiddel van een gat in de wand van de KVDW?? Mond en spandiensten??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij laat Alex Gerard ook stikken, die zwermt alleen maar om Laura
psies.. karim en Joanna hoorden gewoon op de bank nu ..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Stream en tv hebben een "uit"knop, snuggerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef TimeJumper het volgende:
Dat niemand van de bewoners nou eens zegt tegen Monique.
Gelukkig he dat Maaike niet genomineerd is, anders moest je weer een hele nacht huilen
Dus omdat wij hem niet genomineerd hebben voor jou wil je dan 's nachts stoppen met ons wakker houden door al dat geneuk
Ze moeten nu samen het vuur bewaken he..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij laat Alex Gerard ook stikken, die zwermt alleen maar om Laura
Gezien de manipulatie vorige week is dit allesbehalve een zekerheidjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef akveor het volgende:
Beetje vreemde reactie van velen hier. Weken willen ze van Servio af en nu is het een bijna een zekerheidje en dan is het weer niet goed.
Dit geloof je toch niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
Dan heb jij geen leven meer Bommie! Dan ga ik je zo hard negeren (néégeren dus) op twitter dat je heel hard om je mammie gaat roepen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best wel 50 euri willen ver-smsen om jou over de zeik te krijgenEn voor 50 euro smsen dan ben je 90% van de stemmen
Wou ik ook roepen, maar zag dat ook Karim 3 keer genomineerd werd......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef bergenzand het volgende:
[..]
zeker doormiddel van een gat in de wand van de KVDW?? Mond en spandiensten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |