tja, dan wordt het vanzelf al iets met glazen en borden omgooienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef sjampoeh het volgende:
botsen wordt lastig, ze zijn nog wel een kwartier aan het eten den ik . lekkere timing ook
over 10 min op tvquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef NenaLois het volgende:
Wanneer worden de nominaties bekend gemaakt?
jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef mazaru het volgende:
Dit had ik gemist! Karim verliefd op saaier. En saaier brandt hem steeds af achter zijn rug om.
Wat? je neemt me in de maling! Ik kijk de uitzneding niet namelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef mazaru het volgende:
Dit had ik gemist! Karim verliefd op saaier. En saaier brandt hem steeds af achter zijn rug om.
Ik weet niet of het een grapje was van Karim, het werd in ieder geval wel zo in beeld gebracht dat hij ruimte aan alex wilde geven.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat? je neemt me in de maling! Ik kijk de uitzneding niet namelijk.
Huh? wie zouden karim dan nomineren?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef mazaru het volgende:
Karim is de lul met de nominaties. Dat gaat zo te zien Gerard, Karim en Servio worden die genomineerd staan.
Het was heel serieus...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een grapje was van Karim, het werd in ieder geval wel zo in beeld gebracht dat hij ruimte aan alex wilde geven.....
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat? je neemt me in de maling! Ik kijk de uitzneding niet namelijk.
Neuh hij is gewoon onzichtbaar, alleen 's nachts hoor je hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Flow3r het volgende:
niemand durft Maik te nomineren uit angst voor die jankmuts
Ik hoop een grapje maar zo een huis laat je rare dingen doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een grapje was van Karim, het werd in ieder geval wel zo in beeld gebracht dat hij ruimte aan alex wilde geven.....
Jezus kunnen ze niets beters verzinnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jaik weet ook niet wat ik lees!
Krijgt die sufkut weer een driehoeksverhouding
script. 200.000 miljoen % fakking zeker te wetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop een grapje maar zo een huis laat je rare dingen doen.
(nieuw script?)
inloggen en gelijk Streamlocj, wat een feest weer vandaagquote:
Wilkommenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
inloggen en gelijk Streamlocj, wat een feest weer vandaag![]()
![]()
![]()
Biertje erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
inloggen en gelijk Streamlocj, wat een feest weer vandaag![]()
![]()
![]()
graag, dus stervio gerard en karimjo genomineerdquote:
goei spellekequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef Flow3r het volgende:
niemand heeft iets met Maik en Maik heeft met niemand iets, Mo zorgt wel dat ie niet close wordt met anderen, toch durft niemand Maik te nomineren omdat Mo dan flipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |