quote:
Mijn zelfverzekerde waarschuwing is niet gebaseerd op ontstane situaties. Mijn waarschuwing was gebaseerd op situaties die mogelijkerwijs hadden kunnen ontstaan en waar een militair in uniform redelijk beroerd uit kan komen. Daarvoor moet je enige kennis van militair recht hebben. Maar daar laat ik me niet over uit naar jou toe.
quote:
Ik had gehoopt esses dat jij als actief dienende onderofficier KMAR in het
Marechaussee topic tav mijn geplaatste foto's iets zinnigs kon zeggen,ipv je voor jouw welbekende redenen(of je weet niks tezeggen te zeggen omdat dit boven je pet gaat

of je bent gewoon arrogant omdat antwoorden aan een spijkerbroek beneden je stand is

) afzijdig te houden daar eerder genoemd topic bij uitstek over jouw onderdeel/dienstvak gaat.
Het is allereerst een zwaar off-topic post in een verschrikkelijk oud topic. De post is gebaseerd op een documentaire en niet op de onderscheidingen van een adjudant. Ik kan het echt niet helpen dat jij zo onderscheidingen geil bent, maar voor het geval je dat nog niet gemerkt had, ik heb er helemaal NIETS mee. Ik werk niet voor onderscheidingen of voor erekoorden of gratificaties. Ik werk om mijn werk te doen, om te doen waar ik van houd. Maar ook dat moet je nog ontdekken. Mijn onderdeel is de KMar. De KMar kent geen dienstvakken. Daarbij reageerde ik geheel niet op jouw post, dus dat kan je ook daar laten.
Daarbij... Ik reageer nu. Maar inhoudelijk voel ik mijzelf door jouw gedrag niet geroepen om op jou te reageren. Mag dat ook?
quote:
@ algemeen/leo:
Het KCT is trouwens op oefening

(en komt as vrijdag!terug!) en misschien wel aardig als leo ff meer kan vertellen (mag via pm) of dit samenhangt met de gebeurtenissen in het MO

(libie) en daarmee dat het KCT misschien onderdeel gaat uitmaken van wat op stapel staat inzake de Nl bijdrage in manschappenaantal.

Manschappen @ Libië? Ik ben bang dat de VN daar eerst nog heul lang over moet steggelen. Daar is immers nog geen groen licht voor.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]