Yep, zegt hij net bij P&Wquote:
Algemene Kennis Quiz in MENquote:
Nee, da's de mac in Best.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
die mac velthoven? Met dat enorme micheal jacksonstandbeeld. Standaart woensdagmiddag eten daar
Slaap lekker.quote:
Kan het ff niet meekijken helaas.quote:
Pauw pakt hem nu wel goed aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kan het ff niet meekijken helaas.
Snap niet dat er in zo'n gevallen nooit iemand in de studio is die opspringt en er iets van zegt
Correct. En dat is ook de reden dat ze bij het vorige kabinet de kans op mee regeren hebben geweigerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef EllaN het volgende:
Het ligt in de aard van de SP om overal op tegen te zijn helaas.
Ik vind het natuurlijk ook complete onzin, wat die uit de kroeg getrokken Roemer allemaal uitspreekt op het moment, maar ik begrijp zijn punt wel...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kan het ff niet meekijken helaas.
Snap niet dat er in zo'n gevallen nooit iemand in de studio is die opspringt en er iets van zegt
dankuquote:
Gewoon lekker losgaan daar en Khadaffi persoonlijk een nekschot geven!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik vind het natuurlijk ook complete onzin, wat die uit de kroeg getrokken Roemer allemaal uitspreekt op het moment, maar ik begrijp zijn punt wel...
geen bijdrage aan oorlog tegen khadaffi..
en tankvliegtuig spelen voor vliegtuigen die dat wel doen , dat willen ze gewoon niet.
nogmaals, ik ben voor.. ik ben voor grote interventie, en deel name aan de kant van de Rebellen en coalitie. Al is het maar om te laten zien dat we wat goed te maken hebben daar.
Libische volk verdient het..
nee joh. Geef hen 5 verschillende ikea kasten en laat hem die in elkaar zetten. Maak daar een RL soap van. Beter dan secret story en die zooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon lekker losgaan daar en Khadaffi persoonlijk een nekschot geven!
Hij is gek, maar zelfs hij zal die binnen een paar uur in elkaar krijgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nee joh. Geef hen 5 verschillende ikea kasten en laat hem die in elkaar zetten. Maak daar een RL soap van. Beter dan secret story en die zooi
Ja, het is geen wijf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hij is gek, maar zelfs hij zal die binnen een paar uur in elkaar krijgen
Ik ben toevallig heeeeel goed in Ikea spullen in elkaar zettenquote:
Jij bent dan ook geen wijf maar een jongedame.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik ben toevallig heeeeel goed in Ikea spullen in elkaar zetten. Heb helemaal zelf mijn bank, eettafel, studeertafel, bureaustoel en eetkamerstoelen in elkaar gezet
.
En Thaboel dan? Als ik zijn post goed interpreteer neemt hij aan dat het wel lastig is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen wijf maar een jongedame.
Net als Maitje en Lotusss.
Sporten is ongezond.quote:
Da's wel een wijf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
En Thaboel dan? Als ik zijn post goed interpreteer neemt hij aan dat het wel lastig is?
tjaaaquote:
Oh okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen wijf maar een jongedame.
Net als Maitje en Lotusss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |