Dank u voor de verwijzing, iik zal eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:35 schreef DennissG het volgende:
Natuurlijk, lang leve Uitzendig Gemist: http://www.eo.nl/koninklijkemarechaussee
Omdat de KMar meer doet dan alleen stil zitten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef Clan het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze aan die Combat Infanterymanbadge komen, dan moeten ze onder een Amerikaans onderdeel met de Amerikanen mee hebben gevochten, en na Korea kan ik me geen oorlog indenken, daarnaast zijn ze ook nog Kmar.
kun je deze even toelichten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:10 schreef rubje het volgende:
Laat mij dit zeggen dat die meest rechtse KMAR pippo zijn onderscheidingen niet van eBay heeften een heel militair verleden heeft die helaas tragisch eindigd..
Is dat misschien van dat schietincident in Irak destijds waar de MB werd beschoten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat de KMar meer doet dan alleen stil zitten?
Nee ik denk het niet. Jeroen Severs is toen omgekomen. Maar de KMar heeft nu ong. 100 a 150 man non-stop op uitzending (Kurduz alvast meegeteld). Het kan letterlijk van van alles zijn. Daarbij kunnen het ook onderscheidingen zijn die hij al eerder, voordat hij bij de KMar ging, verdient had. Ik ken meer AOOs met extreem volle borsten, maar alles eigenlijk behaald bij de KL.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef Clan het volgende:
[..]
Is dat misschien van dat schietincident in Irak destijds waar de MB werd beschoten?
Ja ik vraag het mij nu ook even afquote:
Onder wiens bevel viel de Kmar in Irak eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Jeroen Severs is toen omgekomen. Maar de KMar heeft nu ong. 100 a 150 man non-stop op uitzending (Kurduz alvast meegeteld). Het kan letterlijk van van alles zijn. Daarbij kunnen het ook onderscheidingen zijn die hij al eerder, voordat hij bij de KMar ging, verdient had. Ik ken meer AOOs met extreem volle borsten, maar alles eigenlijk behaald bij de KL.
Overigens zegt dat niet dat er geen moment is waarop de KMar medewerkers dit niet bij de KMar kunnen behalen.
Die van de politietroepen vond ik lelijker, die van de Marechaussee hebben hun charme met die Nestels en nagels.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef Esses het volgende:
Wat een verschrikkelijke uniformen eigenlijk ook.
Jah ben ik geweest. Maar de nestels+nagels hebben we nog. Ik vind alleen die broeken... pff...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Die van de politietroepen vond ik lelijker, die van de Marechaussee hebben hun charme met die Nestels en nagels.
Ben je wel eens in het weeshuis geweest in Buren?, daar zit het museum, erg mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |