Dan ken je vast wel een maat van me: Fred Siebelink.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan dat, maar ik was in de jaren 80 ook Fries kampioen turnen (en 4e van Nederland)... Ja ik ben een homo.
Zonder touwtjes, gewoon vast hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij gebruiken geen touwtjes maar duct tape.
Daarbij hebben vrouwen het ook wel wat makkelijker als zij hun ballen willen likken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sorry scheet, lenig als maar ken.. 5 jaar turn ervaring
Achja is vanaf nu mijn held/god/almachtig leiderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan dat, maar ik was in de jaren 80 ook Fries kampioen turnen (en 4e van Nederland)... Ja ik ben een homo.
Hij is welbespraakt en niet zo'n draaikont zoals zijn voorganger.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef EllaN het volgende:
Ik vind Rutte nog steeds een prettige MP. Rustige, maar stevige uitstraling.
Waar zijn die touwtjes op de foto dan voor?quote:
Die naam komt me verdomd bekend voor, ik zal het eens bekijken als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ken je vast wel een maat van me: Fred Siebelink.
Ik denk om om de arm te binden, maar dat heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar zijn die touwtjes op de foto dan voor?
uuh.. jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarbij hebben vrouwen het ook wel wat makkelijker als zij hun ballen willen likken.
Ja, dan leg je dus gewoon een rookgordijn als die touwtjes er niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik denk om om de arm te binden, maar dat heb ik nooit gezien.
Daar hoef ik toch geen voorbeeld van te PMen?quote:
Doe dat nou niet... Als ik de baas uithang dan stort alles als een kaartenhuis inelkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Achja is vanaf nu mijn held/god/almachtig leider
Maar, maar kolonel achjaffi...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe dat nou niet... Als ik de baas uithang dan stort alles als een kaartenhuis inelkaar.
Die hebben er ook niet mee te maken, maar ik zal voor de verduidelijking een tweede foto plaatsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dan leg je dus gewoon een rookgordijn als die touwtjes er niks mee te maken hebben.
NEE!! Dankuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar hoef ik toch geen voorbeeld van te PMen?
Ik wilde hem net posten..!quote:
Maak je mijn zeer gewaardeerde collega nu belachelijk!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |