Volgende week max knallen in Duitsland, daarna 2 weken Polen, daarna wsl 6 weken Kreta...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ook goed!
Heb je nog wat te lullen dan?
Wat maakt ie?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel staat weer heerlijk te koken
Oh das wel leuk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgende week max knallen in Duitsland, daarna 2 weken Polen, daarna wsl 6 weken Kreta...En daar was ik nog niet geweest....
Een curry met van alles erbijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat maakt ie?
[..]
Oh das wel leuk!
Maar waarom Kreta??
kreta is toch live-fire-anti air dinges?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat maakt ie?
[..]
Oh das wel leuk!
Maar waarom Kreta??
Kreta is voor mij niks leuks meer aan, ken dat eiland ondertussen wel een beetje na een keer of 10... Maar ik zit daar als evaluator, een beetje de NATO eenheden aftesten op hun prestaties vwb schieten op vliegtuigen. Zes fucking weken op Kreta... na twee weken ben ik dat eiland al zat.quote:
Lekker!quote:
Aah joh, als het nu mooi weer is! lekker zonnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kreta is voor mij niks leuks meer aan, ken dat eiland ondertussen wel een beetje na een keer of 10... Maar ik zit daar als evaluator, een beetje de NATO eenheden aftesten op hun prestaties vwb schieten op vliegtuigen. Zes fucking weken op Kreta... na twee weken ben ik dat eiland al zat.
Klopt, NAMFI. (Nato missile firing installation)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kreta is toch live-fire-anti air dinges?
goed bezig voor morgen!quote:
Ik kom uit Friesland, derhalve vind ik 10 graden onder nul beter dan 35 graden boven nul. Maar ach, een beetje snorkelen daar is ook wel weer leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Maitje het volgende:
Aah joh, als het nu mooi weer is! lekker zonnen
morgen? vandaag al hoor. Heb 45 punten gehaald, jij ?quote:
Kijk..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kom uit Friesland, derhalve vind ik 10 graden onder nul beter dan 35 graden boven nul. Maar ach, een beetje snorkelen daar is ook wel weer leuk.
Ik had het over mijn eigen auto.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:19 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
185pken je verliest geen 10% vermogen maar het verbruik stijgt ongeveer met 10%. En er word niks gecompenseerd, de netto energie die tegenwoordig uit een liter gas gehaald word is nagenoeg hetzelfde als uit een liter gas.
Oewh...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
En http://www.elmondobar.com/home.htm ...
Als je me kwijt bent ben ik daar.
56quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef m.k het volgende:
[..]
morgen? vandaag al hoor. Heb 45 punten gehaald, jij ?
Netjes, hoe had je op de individuele onderdelen gescoord?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
56en had met de piepjestest maar trap 8,5
10,5 maar ik moet erbij zeggen dat het het laatste onderdeel was en ik gewend ben aan buitenlucht. Niet dat dat een excuus is maar anders had ik best 14 kunnen halenquote:
Bouke_P kan daar mischien over meepraten na zijn Kreta adaptatie.quote:
kogel: 6 sprint 6 optrekken 6 sprong: 8. Dat baantje 5. Vergeet ik wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Netjes, hoe had je op de individuele onderdelen gescoord?
Oke..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef m.k het volgende:
[..]
10,5 maar ik moet erbij zeggen dat het het laatste onderdeel was en ik gewend ben aan buitenlucht. Niet dat dat een excuus is maar anders had ik best 14 kunnen halen
Dansen? Turnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kogel: 6 sprint 6 optrekken 6 sprong: 8. Dat baantje 5. Vergeet ik wat?
Ben ik weer!quote:
Hoeveel kost zo'n schot nou?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bouke_P kan daar mischien over meepraten na zijn Kreta adaptatie.
Maar eerst maar ff Baltic Fire!
Voor mij is wel geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |