Volgende week max knallen in Duitsland, daarna 2 weken Polen, daarna wsl 6 weken Kreta...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ook goed!
Heb je nog wat te lullen dan?
Wat maakt ie?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel staat weer heerlijk te koken
Oh das wel leuk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgende week max knallen in Duitsland, daarna 2 weken Polen, daarna wsl 6 weken Kreta...En daar was ik nog niet geweest....
Een curry met van alles erbijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat maakt ie?
[..]
Oh das wel leuk!
Maar waarom Kreta??
kreta is toch live-fire-anti air dinges?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat maakt ie?
[..]
Oh das wel leuk!
Maar waarom Kreta??
Kreta is voor mij niks leuks meer aan, ken dat eiland ondertussen wel een beetje na een keer of 10... Maar ik zit daar als evaluator, een beetje de NATO eenheden aftesten op hun prestaties vwb schieten op vliegtuigen. Zes fucking weken op Kreta... na twee weken ben ik dat eiland al zat.quote:
Lekker!quote:
Aah joh, als het nu mooi weer is! lekker zonnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kreta is voor mij niks leuks meer aan, ken dat eiland ondertussen wel een beetje na een keer of 10... Maar ik zit daar als evaluator, een beetje de NATO eenheden aftesten op hun prestaties vwb schieten op vliegtuigen. Zes fucking weken op Kreta... na twee weken ben ik dat eiland al zat.
Klopt, NAMFI. (Nato missile firing installation)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kreta is toch live-fire-anti air dinges?
goed bezig voor morgen!quote:
Ik kom uit Friesland, derhalve vind ik 10 graden onder nul beter dan 35 graden boven nul. Maar ach, een beetje snorkelen daar is ook wel weer leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Maitje het volgende:
Aah joh, als het nu mooi weer is! lekker zonnen
morgen? vandaag al hoor. Heb 45 punten gehaald, jij ?quote:
Kijk..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kom uit Friesland, derhalve vind ik 10 graden onder nul beter dan 35 graden boven nul. Maar ach, een beetje snorkelen daar is ook wel weer leuk.
Ik had het over mijn eigen auto.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:19 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
185pken je verliest geen 10% vermogen maar het verbruik stijgt ongeveer met 10%. En er word niks gecompenseerd, de netto energie die tegenwoordig uit een liter gas gehaald word is nagenoeg hetzelfde als uit een liter gas.
Oewh...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
En http://www.elmondobar.com/home.htm ...
Als je me kwijt bent ben ik daar.
56quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef m.k het volgende:
[..]
morgen? vandaag al hoor. Heb 45 punten gehaald, jij ?
Netjes, hoe had je op de individuele onderdelen gescoord?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
56en had met de piepjestest maar trap 8,5
10,5 maar ik moet erbij zeggen dat het het laatste onderdeel was en ik gewend ben aan buitenlucht. Niet dat dat een excuus is maar anders had ik best 14 kunnen halenquote:
Bouke_P kan daar mischien over meepraten na zijn Kreta adaptatie.quote:
kogel: 6 sprint 6 optrekken 6 sprong: 8. Dat baantje 5. Vergeet ik wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Netjes, hoe had je op de individuele onderdelen gescoord?
Oke..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef m.k het volgende:
[..]
10,5 maar ik moet erbij zeggen dat het het laatste onderdeel was en ik gewend ben aan buitenlucht. Niet dat dat een excuus is maar anders had ik best 14 kunnen halen
Dansen? Turnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kogel: 6 sprint 6 optrekken 6 sprong: 8. Dat baantje 5. Vergeet ik wat?
Ben ik weer!quote:
Hoeveel kost zo'n schot nou?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bouke_P kan daar mischien over meepraten na zijn Kreta adaptatie.
Maar eerst maar ff Baltic Fire!
Voor mij is wel geld
Nicequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kogel: 6 sprint 6 optrekken 6 sprong: 8. Dat baantje 5. Vergeet ik wat?
Heb je me gemist?quote:
dansen 10 punten fcourse. Jij bent zeker de pinda dans vergeten!quote:
Haha lekker dan! Ik had gelukkig echt een relaxte groep! Team gevoel heerste na het eerste onderdeel alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Nice![]()
Bij het tweede onderdeel (hindernis baan) schoot er iets verkeerd in mijn knie bij het achterwaarts koprollenIk had wel echt alle pech die je kan hebben want daarna gingen we een door groep genoot uitgevonden warming up doen, wat inhield dat we ff 5 minuten volle bak gingen sprinten
![]()
Maar ja, t is ook mijn schuld eigenlijk. had gewoon beter gekund
En turnen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dansen 10 punten fcourse. Jij bent zeker de pinda dans vergeten!
En je moest trap 10 halen voor 2 punten
quote:
0 punten. Ik kon niet met me been in me nek mn ballen likken terwijl ik een radslag maaktequote:
Prutser.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
0 punten. Ik kon niet met me been in me nek mn ballen likken terwijl ik een radslag maakte
Met de huidige koers valt dat nog helemaal mee, gezien met koerscorrectie en geldontwaarding rekening gehouden wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
250.000 ouderwetsche hollandse Florijnen. Maar ach ik kijk bij de Germanen en Grieken.
Die ook al niet weet hoe je zo'n stuk op de arm noemt, ik begin toch wat twijfels te krijgen bij die Klu.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu zit je mijn zeer gewaardeerde collega een beetje af te branden.
Toen ik live moest schieten mochten ze die raket in hun zak steken en mij het geld geven, echter werkte het niet zo...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Met de huidige koers valt dat nog helemaal mee, gezien met koerscorrectie en geldontwaarding rekening gehouden wordt
Daaromquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]dan is het goed.
Zou wel erg zijn als dat al na een uur het geval zou zijn.
Neu hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu zit je mijn zeer gewaardeerde collega een beetje af te branden.
Belachelijk dat je dat niet kunt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
0 punten. Ik kon niet met me been in me nek mn ballen likken terwijl ik een radslag maakte
Tuurlijk niet, dat geld gaat dan allemaal naar mijn pensioen, waarom denk je dat er bezuinigingen zijn? Mijn generatie leeft op grote voet, dat slurpt maar geldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen ik live moest schieten mochten ze die raket in hun zak steken en mij het geld geven, echter werkte het niet zo...
Jij mag het best proberen hoor. Alleen dan in een donkersteegje en zonder het been in me nek en het radslag gebeurenquote:
Ik kan dat, maar ik was in de jaren 80 ook Fries kampioen turnen (en 4e van Nederland)... Ja ik ben een homo.quote:
Wij gebruiken geen touwtjes maar duct tape.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Die ook al niet weet hoe je zo'n stuk op de arm noemt, ik begin toch wat twijfels te krijgen bij die Klu.
Sorry scheet, lenig als maar ken.. 5 jaar turn ervaringquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij mag het best proberen hoor. Alleen dan in een donkersteegje en zonder het been in me nek en het radslag gebeuren
Wii... wat poeppig!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan dat, maar ik was in de jaren 80 ook Fries kampioen turnen (en 4e van Nederland)... Ja ik ben een homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |