Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Check.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helder
Ik heb al een topic report gedaan
quote:
iddquote:
npquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
np
Heb jij forum knopjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Meer dan jijquote:
Nee, hij maakt een grapjequote:
[..]
np
Was het alweer zo lang geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
Personeel gaat na sluitingstijd toch gewoon nog even door?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
waarom niet![]()
ik heb het dan over personeel
ben jij geboren dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, vogels
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook tof, want daar staat precies de plek op waar ik geboren ben
[..]
np
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Mwa.... Ik ga Sym wel weer een keer plagenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa.... Ik ga
[ code verwijderd ]
wel weer een keer plagen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem mij in dienst, doe ik het wel voor jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het voor elkaar, ik heb nu een nog dommer klusje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Even kijken... Autoplay en nomodclose hebben we al eens gehad... hmmm ....quote:
He johquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Even kijken... Autoplay en nomodclose hebben we al eens gehad... hmmm ....
ben jij sinds kort mijn collega?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het voor elkaar, ik heb nu een nog dommer klusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Als iemand met mij wil ruilendoe jij een dagje mijn werk dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begin maar met bedenken waarom we wax hebben in de leveltransmitter van de DEG contacter
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Als iemand met mij wil ruilenVoor wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Woei ! Weer druk vandaag...
Hoi Toek, LL, Marijke, Sym, Bar, MPG,.... etc etc...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
sssssssstttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Personeel gaat na sluitingstijd toch gewoon nog even door?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
etc meldtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
PGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Hey Koenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
zowww t was weer
lekker een broodje krokante gegrilde kip op
Alles ?quote:
moet dat niet de DAG contacter zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
doe jij een dagje mijn werk dan??
begin maar met bedenken waarom we wax hebben in de leveltransmitter van de DEG contacter
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He johDat ie een simpel klusje heeft wil niet zeggen dat jij em een uitdaging hoeft te geven
PriemBabequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
DEGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet dat niet de DAG contacter zijn?
OHAI!quote:
Hoi Priemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Keto Oxy Ethyl Nonanequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Neem mij in dienst, doe ik het wel voor je
hehehquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga maar niet vragen wat mijn naam dan zou zijn![]()
ik doelde meer op mijn echte naamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh
die Y is een beetje lastig. maar misschien dat Muck wel iets weet??
ik dus ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
LovelyLadyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koen heet ook geen koen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doelde meer op mijn echte naam
het bestaat helemaal nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:08 schreef Koen66 het volgende:
Keto Oxy Ethyl Nonane, heb het gelijk in gebruik genomen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:08 schreef Koen66 het volgende:
Keto Oxy Ethyl Nonane, heb het gelijk in gebruik genomen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
LovelyLady
lekker ding met hoog knuffelgehalte
Echt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
koen heet ook geen koen hoor
en jouw naam ben ik alweer vergeten
tsja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
asociaal gedrag!quote:
ik zit tot 20:15 binnen in een kooiquote:
Ik zou het ook niet meer weten hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
@LL, en ik heb me nog wel voorgesteld met mijn echte naam laatst
Ja maar nogmaals ik ben een complete WARhoofd de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet het van wokkie en friemel helemaal niet volgens mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij weet ik het ook niet meer van iedereen
Friemel heet toch Weerwolf?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet het van wokkie en friemel helemaal niet volgens mij
Ik weet alle namen nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Hangt er vanaf hoe'n rare nick je hebt hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het op meets altijd zo raar als mensen zich met hun nick voorstellen
Google is erg goed in Fok vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Aarti het volgende:
toen ik me aanmeldde wist ik nog niet dat je eigen naam gebruiken niezohandig is.
ik heet gewoon Nick, dan is het toch normaal dat 8ik me daarmee voorstel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het op meets altijd zo raar als mensen zich met hun nick voorstellen
oh nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe'n rare nick je hebt he
mijn naam is ook strikt geheimquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Aarti het volgende:
toen ik me aanmeldde wist ik nog niet dat je eigen naam gebruiken niezohandig is.
vrouwen onthou ik altijd beterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Barreltje het volgende:
ik weet koen en ST en daMart
maar dan houd het wel een beetje op vrees ik
ohh en marijk en Symph
ohh en Muck eigenlijk ook!
hmm.. de mannen hebben niet zoveel indruk gemaakt
Vandaar die misleiding in je ondertitel of niet?quote:
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn mijn posts niet leesbaar ofzo??
Whiskiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net zo als die van mij...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet ze allemaal nog (echt waar)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwen onthou ik altijd beter
Whisk weet ik ook
Ik ook wel naar Muckquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiend. Ik luister ook wel naar Fles hoor
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet ze allemaal nog (echt waar)
omdat je mij niet mee genomen hebt naar dat bankjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom is bankje in de zon asociaal?
Gelukt inmiddelsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Net zo als die van mij...Gewoon blijven proberen, misschien dat iemand ze opeens kan lezen
ik luister intussen ook al lang naar Koen, noemde me vroeger op vakanie ook regelmatig zo, makkelijker te onthoudenquote:
bankje, bankje, het is een aardige bank waar ik werk in de zon hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ze zijn gewoon jaloersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
omdat ik in een donker hok zit.. de zon is aan de andere kant van het raamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil gezellig met je op het bankje zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
niet zo miepen...quote:
Okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb geduld zeg, ik was even een poepbroek verschonen dus kon niet ala minute antwoorden
die is ook best asociaal jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bankje, bankje, het is een aardige bank waar ik werk in de zon hoor
Ah PIquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
oh dear... van de ene schijtbroek naar de andere
tot zo
nou, ik mocht maar 25 minuutjes buiten zijn hoor, ik zit nu ook weer achter mijn raamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
omdat ik in een donker hok zit.. de zon is aan de andere kant van het raam
quote:
Hey, het is wel eens eerder gebeurt dat posts van mij echt niet leesbaar waren hoorquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik mocht maar 25 minuutjes buiten zijn hoor, ik zit nu ook weer achter mijn raam
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik mocht maar 25 minuutjes buiten zijn hoor, ik zit nu ook weer achter mijn raam
Met een DEEEEEE!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, het is wel eens eerder gebeurt dat posts van mij echt niet leesbaar waren hoor
Dan vind ik jouw nick aanzienlijk raarderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh nee hoorals je mij n hand zou geven en ' hoi, fles' zou zeggen kan ik n ' jonguh doe niet zo maf-blik' niet onderdrukken hoor
Je hebt gelijk, wat stom van mequote:
yuckquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind poepbroeken van een ander kind NIET grappig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
iddquote:
achter een RAAM??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar vandaan?quote:
poepbroeken van jezelf lijken me ook niks trouwensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
keer met scouting achter iemadn gefietst met een poepbroekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
zoeen vierkante dinges met glas erin. Is dat zo raar?quote:
ah bah, mijn eten, wat doe jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
keer met scouting achter iemadn gefietst met een poepbroek
je zag het gewoon heen en weer gaan
En bedankt voor deze beeldende beschrijvingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
keer met scouting achter iemadn gefietst met een poepbroek
je zag het gewoon heen en weer gaan
Hehequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoeen vierkante dinges met glas erin. daarop staan allemaal icoontjes van deze computer. Is dat zo raar?
neuh.. ST er achter wel..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoeen vierkante dinges met glas erin. Is dat zo raar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
een ervaring mee delenquote:
sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En bedankt voor deze beeldende beschrijving
lidlquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh.. ST er achter wel..dirty mind my dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Barreltje het volgende:
ohh en marijk en Symph
Geeft niet je had kunnen zien dat het uit de broek liep dat was veel ergerder geweeest.quote:
Kapot, staat bij de garagequote:
quote:
[..]
neuh.. ST er achter wel..dat zou ik nooit kunnen betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
sorryquote:
[..]
neuh.. ST er achter wel..Wie noem je nou een HOERRRR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, hebben we dat ook weer gehad. Het hoeft niet ALTIJD die kant op te gaan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dus of Symph en ik hebben indruk gemaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Barreltje het volgende:
ohh en marijk en Symph
als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus of Symph en ik hebben indruk gemaakt![]()
Of we zijn geen mannen
dit dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus of Symph en ik hebben indruk gemaakt![]()
Of we zijn geen mannen
in de winter gebruik nog wel eens atrixquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wie van de dames in de KSC (of de heren als ze het gebruiken, wat ik betwijfel) gebruikt er handcreme, ik zoek nog een goede, want 15 keer per dag mijn handen wassen is echt funest voor mijn nagelriemen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een klein kwartiertje dan kap ik er weer mee![]()
Vnamiddag even in Dv gaan kijken
dat is ook funest voor je weerstand trouwens. Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
want 15 keer per dag mijn handen wassen is echt funest voor mijn nagelriemen
Mwoa, ik hoop dat ze wat opgeschoten zijnquote:
ik gebruik handcreme van bodyshop, almond something something. lekker vettig en goed!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wie van de dames in de KSC (of de heren als ze het gebruiken, wat ik betwijfel) gebruikt er handcreme, ik zoek nog een goede, want 15 keer per dag mijn handen wassen is echt funest voor mijn nagelriemen
Hele goedkope van Yves Rocherquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
en oudquote:
Snottebellen afvegen -> handen wassenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is ook funest voor je weerstand trouwens. Waarom doe je dat?
Dat moet ik hebben ja snel intrekken en niet te vettigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Hele goedkope van Yves Rocher
En anders die van Etos eigen merk, kost geen drol en trekt lekker snel in. Oh, en ruikt lekker
Life's a bitchquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snottebellen afvegen -> handen wassen
Omdat poepbroek/luiers verschonen -> handen wassen
helpen op de wc -> handen wassen
voor het broodje smeren/eten -> handen wassen
part of de job
maar dan moet je toch nog steeds 15keerperdag je handen wassen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet ik hebben ja snel intrekken en niet te vettig
Ik gebruik handcreme maar kan even niet op het merk komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
ja nou in de tussen tijd kan het dan mooi verzorgen tochquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar dan moet je toch nog steeds 15keerperdag je handen wassen?
quote:
15 keer kan best hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou in de tussen tijd kan het dan mooi verzorgen toch
(15 keer is misschien wat overdreven... alhoewel.. ik heb het nooit echt bij gehouden)
sta op en wandelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Krijg vakbondsmevrouw nog steeds niet te pakken![]()
Ik wil naar buiten!!!
quote:
picsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een klein kwartiertje dan kap ik er weer mee![]()
Vnamiddag even in Dv gaan kijken
hmmm mijn haarkleur neigt ook wat meer die kant op de laatste tijdquote:
ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu ben ik wel heel erg benieuwd wat er op die puntjes hoort te staan
Kan niet helaasquote:
ik heb nog geen klagen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm mijn haarkleur neigt ook wat meer die kant op de laatste tijd
ik gebruik wel eens een vaseline zalf, maar die trekt niet snel in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou in de tussen tijd kan het dan mooi verzorgen toch
(15 keer is misschien wat overdreven... alhoewel.. ik heb het nooit echt bij gehouden)
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet ik hebben ja snel intrekken en niet te vettig
En ruikt fijnquote:
jij hebt dus 98 van die tubesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
En ruikt fijn
In elke handtas die ik heb zit er wel een geloof ik
jammer.. maar hoop toch dat bar het toch gaat zeggenquote:
quote:
Ideaal... ik ga van het weekend wel eens een rondje stad doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
En ruikt fijn
In elke handtas die ik heb zit er wel een geloof ik
ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jammer.. maar hoop toch dat bar het toch gaat zeggen
dat is mijn streefgewicht en leeftijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
Toek, ik ben postcodes aan het zoeken en ik had net 8022 TJ
80 kilo 22 jaar?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is mijn streefgewicht en leeftijd
Zoiets jaquote:
Imelda Muckosquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
dan is muck met recht een tassenvrouw
80 jaar, 22 kiloquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jammer.. maar hoop toch dat bar het toch gaat zeggen
GMTAquote:
Gefeliciteerd trouwensquote:
moet je nog wel een beetje dooreten!quote:
maar 5,5 KGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
moet je nog wel een beetje dooreten!
in geval van Adobe wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
waar is pdf de afkorting voor??
echt portable document format??
weeiirdd!!
is .doc dan niet portable??quote:
Dankjequote:
pdf kan je met een viewer bekijken, al jaaaaaaaaaaren.quote:
Ik ook nietquote:
Wat was er altijd rond de tijd van jullie concert bij ons thuis?quote:
bier en tietenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was er altijd rond de tijd van jullie concert bij ons thuis?
Warmquote:
Je moedertjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was er altijd rond de tijd van jullie concert bij ons thuis?
wel bijna, ik kwam 5% te kortquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet! Bij lange na niet, zelfs
![]()
...
Ja!quote:
Thanksquote:
iddquote:
feli MPGquote:
ik welquote:
jaaaaa sneeuwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat J. ook al zei dat het de eerste week van april nog zou gaan sneeuwen
doc vieuwer, bestaat ook al jarenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pdf kan je met een viewer bekijken, al jaaaaaaaaaaren.
acrobat reader. gratis.
.doc heb je toch wel word voor nodig, hoewel daar tegenwoordig ook viewers voor zijn.
quote:
been there done thatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik sneeuw wil ga ik wel naar Noorwegen
geen idee... zal wel iets te maken kunnen hebben met hoge of lage drukgebiedenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dankjulliewelquote:
neem de bootquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer naar de Noordkaap
gaafquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neem de boot
http://www.vakantienaarno(...)aartroutehurtigruten
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat J. ook al zei dat het de eerste week van april nog zou gaan sneeuwen
als jij het maar niet wenstquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en klopt het meestal wat hij zegt
vorig jaar had hij het ook goed jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en klopt het meestal wat hij zegt
neem ook een flinke protemonee mee!quote:
als het maar niet weer met pasen isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vorig jaar had hij het ook goed jatoen het in maart nog ging sneeuwen
Dus deze week mooi nog even genieten van de zon
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als het maar niet weer met pasen is
poeh... in een binas sowieso wel en ik heb hier wel een naslagwerk denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:16 schreef Barreltje het volgende:
muck..
weet jij misschien een site waar ik de oplosbaarheid van aromaten (en parafines) in glycol kan vinden??
Dat hoop ik niet want dan gaan we een weekendje weg en dan wil ik eigenlijk wel gewoon mooi weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als het maar niet weer met pasen is
ja, dat weet ik nog, ik moest toen uit Duitsland komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vorig jaar had hij het ook goed jatoen het in maart nog ging sneeuwen
Dus deze week mooi nog even genieten van de zon
nopequote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
poeh... in een binas sowieso wel en ik heb hier wel een naslagwerk denk ik.
heb je wat specifiekere informatie? Dan zoek ik even voor je )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en we hebben " parafines" en die lossen niet op in DEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Dankjewel Suikerbeeeeeeeeeeeebquote:
Ja TE ergquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat weet ik nog, ik moest toen uit Duitsland komen.
de hele snelweg was 1 grote ijsbaan, diverse vrachtwagens door de vangrails zien staan en op hun kant zien liggen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nope
we hebben "aromaten" en die lossen op in DEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en we hebben " parafines" en die lossen niet op in DEGdat zou ik ook gokken dan ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maf dat er niet meer informatie over is
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nee hoor niet mafquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou ik ook gokken dan ja...
Wat maf dat er niet meer informatie over is
ik wens alleen maar mooi weerquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wens alleen maar mooi weer
Ah, dan is het wel logisch jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee hoor niet mafwe hebben gas met een compositie van C1 tot C30.. niet iedere component staat geregistreerd omdat ze enorm klein kunnen zijn. ( tot 3 ijfers achter de comma) levert met een gas stroom van een miljoen m3 per dag toch nog wel een behoorlijke hoeveelheid op
het vragen kan nooit kwaad,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, dan is het wel logisch ja
Maar ik ben bang dat ik je niet veel verder kan helpen. Ik zat meer in de medische richting, maar als je wilt kan ik een oud-klasgenoot die in de petro-chemie zit wel een mailtje sturen
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wens alleen maar mooi weer
quote:
gemaildquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het vragen kan nooit kwaad,
dank je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |