in de winter gebruik nog wel eens atrixquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wie van de dames in de KSC (of de heren als ze het gebruiken, wat ik betwijfel) gebruikt er handcreme, ik zoek nog een goede, want 15 keer per dag mijn handen wassen is echt funest voor mijn nagelriemen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een klein kwartiertje dan kap ik er weer mee![]()
Vnamiddag even in Dv gaan kijken
dat is ook funest voor je weerstand trouwens. Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
want 15 keer per dag mijn handen wassen is echt funest voor mijn nagelriemen
Mwoa, ik hoop dat ze wat opgeschoten zijnquote:
ik gebruik handcreme van bodyshop, almond something something. lekker vettig en goed!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wie van de dames in de KSC (of de heren als ze het gebruiken, wat ik betwijfel) gebruikt er handcreme, ik zoek nog een goede, want 15 keer per dag mijn handen wassen is echt funest voor mijn nagelriemen
Hele goedkope van Yves Rocherquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
en oudquote:
Snottebellen afvegen -> handen wassenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is ook funest voor je weerstand trouwens. Waarom doe je dat?
Dat moet ik hebben ja snel intrekken en niet te vettigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Hele goedkope van Yves Rocher
En anders die van Etos eigen merk, kost geen drol en trekt lekker snel in. Oh, en ruikt lekker
Life's a bitchquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snottebellen afvegen -> handen wassen
Omdat poepbroek/luiers verschonen -> handen wassen
helpen op de wc -> handen wassen
voor het broodje smeren/eten -> handen wassen
part of de job
maar dan moet je toch nog steeds 15keerperdag je handen wassen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet ik hebben ja snel intrekken en niet te vettig
Ik gebruik handcreme maar kan even niet op het merk komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
ja nou in de tussen tijd kan het dan mooi verzorgen tochquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar dan moet je toch nog steeds 15keerperdag je handen wassen?
quote:
15 keer kan best hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou in de tussen tijd kan het dan mooi verzorgen toch
(15 keer is misschien wat overdreven... alhoewel.. ik heb het nooit echt bij gehouden)
sta op en wandelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Krijg vakbondsmevrouw nog steeds niet te pakken![]()
Ik wil naar buiten!!!
quote:
picsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een klein kwartiertje dan kap ik er weer mee![]()
Vnamiddag even in Dv gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |