Lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit nu lekker op een tosti te kauwen
Dan zal er ergens wel wat uit liggen ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Goed bezig.
Het is helemaal vol met collega's hier en toch een wachtrij
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Hai Aarti. Ik ben Myraela.
Nou, groetjens he.
nee, jij bent nog een jong hert in de weiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ook![]()
Hoi. Ik ben Aarti, ik werk overal, en ik ben 31. dus ook ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Oh ja nou je t zegtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
Das niet waar!! In de 17e eeuw was ik nog even langsgefietst!!
31, da's zo ongeveer de gemiddelde leeftijd hier? of er zelfs iets boven....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ook![]()
Hoi. Ik ben Aarti, ik werk overal, en ik ben 31. dus ook ouder?
gewoon weglopen, licht uitdoen, deur dichtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef wel.o.k het volgende:
nou collega, hang die telefoon op, dan kunnen we eten
al 2011 jaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Geboortedaum 00-00-0000, tja da's wel oud
geweldige kantoor tuin weer hier, geen deur dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon weglopen, licht uitdoen, deur dicht
er herstarten her en der grote kasten en dus liggen er hoop mensen uit. Tsja ze willen geen half zieke mensen hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Dan zal er ergens wel wat uit liggen ofzo
Mij willen ze nog steeds niet aannemen
maar jou ken ik al.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Hai Aarti. Ik ben Myraela.
Nou, groetjens he.
wie denk je dat dat wiel heeft uitgevonden!?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nou je t zegt![]()
Toen bestonden er helemaal nog geen fietsen trouwens
smakelijk wokquote:
Ah, vandaar!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
er herstarten her en der grote kasten en dus liggen er hoop mensen uit. Tsja ze willen geen half zieke mensen hebben.
Logisch allemaal toch?
Om mijn geschiedenis examen had ik ingevuld dat het wiel DE ontdekking van de 19de eeuw was. Raar genoeg had ik een 2.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
wie denk je dat dat wiel heeft uitgevonden!?
Ben ik alquote:
Dat is dan ook een belachelijke examenvraag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om mijn geschiedenis examen had ik ingevuld dat het wiel DE ontdekking van de 19de eeuw was. Raar genoeg had ik een 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |