niet zo miepen...quote:
Okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb geduld zeg, ik was even een poepbroek verschonen dus kon niet ala minute antwoorden
die is ook best asociaal jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bankje, bankje, het is een aardige bank waar ik werk in de zon hoor
Ah PIquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
oh dear... van de ene schijtbroek naar de andere
tot zo
nou, ik mocht maar 25 minuutjes buiten zijn hoor, ik zit nu ook weer achter mijn raamquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
omdat ik in een donker hok zit.. de zon is aan de andere kant van het raam
quote:
Hey, het is wel eens eerder gebeurt dat posts van mij echt niet leesbaar waren hoorquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik mocht maar 25 minuutjes buiten zijn hoor, ik zit nu ook weer achter mijn raam
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik mocht maar 25 minuutjes buiten zijn hoor, ik zit nu ook weer achter mijn raam
Met een DEEEEEE!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, het is wel eens eerder gebeurt dat posts van mij echt niet leesbaar waren hoor
Dan vind ik jouw nick aanzienlijk raarderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh nee hoorals je mij n hand zou geven en ' hoi, fles' zou zeggen kan ik n ' jonguh doe niet zo maf-blik' niet onderdrukken hoor
Je hebt gelijk, wat stom van mequote:
yuckquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind poepbroeken van een ander kind NIET grappig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
iddquote:
achter een RAAM??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar vandaan?quote:
poepbroeken van jezelf lijken me ook niks trouwensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
keer met scouting achter iemadn gefietst met een poepbroekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |