Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
donald_dick = joystick-joy
ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
Verkeerde host.quote:
zijn ze ook ergens op internet van elkaar te downloaden ofzo? dat je ze van elkaar kan spelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:07 schreef RiKe het volgende:
Ja, wel grappig maar niet heel boeiend.
Je kan er wel HELE mooie drift banen mee maken!
Dat is wel iets te laat..quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
Misschien nog wel ff, maar dat is pas laat, na éénen.
Nou, het driften was wel even leuk. Nou ja..driften...meer muren raken hahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
Gaan er mensen vanavond nog driften online?
Ja maar euh....de zon scheen in de ogen toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Nou, het driften was wel even leuk. Nou ja..driften...meer muren raken haha
Nee, inderdaad. Weer wat te prutsen met GT5 te komende tijd. Een goede driftauto vinden/afstellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja maar euh....de zon scheen in de ogen toch?
Heel toevallig in elke bocht...
We moeten eens een auto gaan voorbereiden voor het driften denk ik, zo'n te sterk opgevoerd hok gaat niet echt werken haha
Ik kon je room niet vindenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef RiKe het volgende:
Job, ik ga hosten op Tsukuba, mooie drift bochtjes
Moet hersteld zijnquote:
Ja is inderdaad mooi dat er weer nieuwe zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef DennisDeBengel het volgende:
Nieuwe seasonal events en update van de OCD, van het weekend weer eens opstarten
Driften met een 4WD??quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:52 schreef RiKe het volgende:
Ik heb het ff gehad voor vandaag, ging met de Impreza nog het best
Netjes met een 4wd driften is moeilijker dan met een rwd auto met teveel vermogen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Driften met een 4WD??
Is dat niet voor mietjes?
Mits een goed afgestelde rwd auto, want het is ooooh zo afhankelijk van de auto. Maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Netjes met een 4wd driften is moeilijker dan met een rwd auto met teveel vermogen.
Mijn ZR1.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Mits een goed afgestelde rwd auto, want het is ooooh zo afhankelijk van de auto. Maar je hebt wel gelijkCheck de rally's
, absoluut niet voor mietjes.
RiKe was gisteravond goed bezig met die ImprezaIk heb wel mooie momentjes gezien.
Ik probeer af te studeren op het diff en camber van de Lexus racing carquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn ZR1.
Die laatste bocht op Tsukuba hè. Mist all the way.
In de twee en in de toerenbegrenzer, anders trek ik hem zijwaarts het grind in.
Ik trek dat ding in de 1, 2 en de drie vanuit stilstand dwars.
En ik heb ook nog een RX-7 Bathurst. Die is eigenlijk stiekem nog fijner.
Ik heb nog geen heel dikke auto's.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik probeer af te studeren op het diff en camber van de Lexus racing car![]()
Gisteravond laat voor het eerst even snel snel online en even uitproberen, had ook al weken niet meer gespeeld. Toch ging ie lekker, hij is nog erg nerveus maar dat is uitdagendEn met al die power trek je uit een drift keihard weg met dikke rookpluimen
JUN Supra style!
Ik ga wel vaker online spelenHet is wel leuk zo een beetje rondhoeken en showen en beetje zo twin drifts of mooie beelden proberen te maken. Kan je leuke foto's en filmpjes van maken
![]()
Ik moet hem even tunen, en nog een paar andere auto's erbij, weinig pk/medium/high.. rwd/4wd.
Nice!
Shigeno? Ik heb er 5 geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen heel dikke auto's.
Ik heb liever straatauto's, lekker echt.
Ik heb trouwens ook nog een AE86 Shigeno, een zo'n heerlijk driftertje, 'maar' 200 pk ofzo, maar glijd als de beste.
En dat is ook precies de kracht van GT5, daarom blijft het ook 5 jaar boeien tot de volgende er is. En ook daar ga ik dan weer heel fanboyachtig achteraan rennen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Shigeno? Ik heb er 5 geloof ik*fanboy..
Er is ook nog iemand van hier die er 1 van mij tegoed heeft, heb ik beloofd maar las het berichtje te laat. Komt er aan![]()
Ik heb zat auto's, maar ook bij mij lag GT5 sowieso al een tijd op zijn gat. Weinig gespeeld de laatste weken. Alleen het écht afstellen van die auto's daar heb ik mij nog niet echt mee bezig gehouden, een beetje basic maar geen tuning. Op die Lexus zit wel een uurtje testrijden, qua driften dan. Ik ben nogal "ziek" in dat soort dingen, en dat kán met GTdaarom blijft het spel dus ook zijn charme houden, omdat die fysics en afstellingen zo goed zijn. Of je nu een ideale driftsetup gaat tunen of een snelle rondetijd, het blijft racewetenschap
Mooi mooi!
Driften met een 4wd klinkt heel vreemd ja, alleen had ik die variable center diff er in zitten zodat ik de aandrijving om kon zetten naar 10% front, 90% rearquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Driften met een 4WD??
Is dat niet voor mietjes?
Is dat zo? Wat scheelt er nog aan dan? Ben ook van plan shift2 te kopen...maar wil wel dat het lekker werkt met mn stuurtjequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:51 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, omdat bij Shift 2 de ondersteuning van de DFGT (nog) behoorlijk knudde is, toch maar weer eens GT5 geladen
Zoveel banen zitten er niet in, wel veel auto's maar dat zijn over het algemeen dezelfde maar dan met een andere livery erop.quote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen, ik wil graag gt5 kopen, kan ik hetzelfde verwachten als gt4 maar dan meer banen/autos, mooier en nóg realistischer?
Het content stukje?quote:Op maandag 4 april 2011 08:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoveel banen zitten er niet in, wel veel auto's maar dat zijn over het algemeen dezelfde maar dan met een andere livery erop.
Realistisch is het wel qua rijden, maar echt competitief niet aangezien alleen de eerste 2 die achter je zitten je lastig gaan vallen, de rest rijd er als opvulling van het veld.
En ik begin niet eens aan het content stukje, dat is echt bedroevend slecht.
Extra's die aangeleverd worden.quote:
Waar kan ik die vinden en welk level moet je zijn?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef CamelNLD het volgende:
Die Vettel challenge is echt onmogelijk!!
Level 30, nog even wachten dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden en welk level moet je zijn?
Level35 SpecB of level30 specA.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden en welk level moet je zijn?
Het duurt alleen 3 eeuwen voordat je level 35 SpecB bentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Level35 SpecB of level30 specA.
Bij lvl35 SpecB krijg je 'm gratis, dus hoef je die challenge niet te doen.
Meh, paar maanden maar.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het duurt alleen 3 eeuwen voordat je level 35 SpecB bent
Klopt, dat is juist het leukequote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oja en dat driften is ook zo beremoeilijk
Klinkt wel heel interessantquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen hier die deze tool gebruiken om B-spec races te rijden: http://bit.ly/fnM1Dk
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=168769quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand een mooi overzichtje met wat je wanneer vrij speelt en welke auto's je voor welke events moet gebruiken? Ik google een beetje maar vind niet echt iets.
Bij mij draait hij nu ookquote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef RiKe het volgende:
Die automatische B-spec werkt echt GENIAAL!
Het enige waar je van afhankelijk bent is het inlog systeem van PSN.
Je start het programma, je voert je gegevens in, je zet je ps3 in remote race mode, en hij start alles zelf!
Hij draait nu bij mij, echt geweldig!
Oke m'n bob faalt nog hard, maar dat terzijde
werkt met koppeling met de g25quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef very het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat scheelt er nog aan dan? Ben ook van plan shift2 te kopen...maar wil wel dat het lekker werkt met mn stuurtje
Die is vrij kut ja. Lukt mij ook maar nietquote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef CamelNLD het volgende:
Die Vettel challenge is echt onmogelijk!!
Heb het topic op GTplanet nog eens goed doorgelezen. De reden dat jij nog niet zoveel drivers hebt komt omdat zelfs als je gasten op je PS3 add als friend ze niet gelijk worden upgedate op de server van GT5. Bij sommige kan dit zelfs een dag duren. Als je friend list een beetje vol staat met gasten die veel rijders online hebben staan heb je meer kans om races met 10 of meer drivers te rijden.quote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Bij mij draait hij nu ooken bij trance_fan ook.
Enige probleem is soms dat hij maar 2 drivers heeft
na extreme komt endurence. heb je die ook al klaar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Driepink het volgende:
gisteren voor de gein weer aangeslingerd.. 2x geraced en weer uit gedaan, wat is er nou eigenlijk nog te doen wanneer je extreme (bijna hier, maar ik zit een beetje vast) klaar hebt?
Je bedoelt die widget? Die werkt niet bij mij, hij start maar geen racesquote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef RiKe het volgende:
Je start het programma, je voert je gegevens in, je zet je ps3 in remote race mode, en hij start alles zelf!
Je zet je PS3 wel op de goede stand? En je hebt genoeg mensen met coreurs?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je bedoelt die widget? Die werkt niet bij mij, hij start maar geen races
Nope, wat mij betreft niet. Heb hem toevallig van de week weer eens aangezet, maar ik was er alweer snel klaar mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
Is er al nieuwe content die de moeite waard is?
Als je ergens vast zit neem je gewoon een snellere auto. En inderdaad, na extreme komt endurance, maar daar moet je wel even voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Driepink het volgende:
gisteren voor de gein weer aangeslingerd.. 2x geraced en weer uit gedaan, wat is er nou eigenlijk nog te doen wanneer je extreme (bijna hier, maar ik zit een beetje vast) klaar hebt?
Ik zet hem op de stand by, en ik had toen 1 vriend met 3 Bobs, en nu heb ik zelfs 3 vrienden met veel meer bobs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Je zet je PS3 wel op de goede stand? En je hebt genoeg mensen met coreurs?
Ok, hoef ik 'm niet op te starten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nope, wat mij betreft niet. Heb hem toevallig van de week weer eens aangezet, maar ik was er alweer snel klaar mee.
nu bijna 12 uur lang een grind met 5 drivers. bijna 600.000 credits.quote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef RiKe het volgende:
Heb je al eens in je logboek gekeken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zet hem op de stand by, en ik had toen 1 vriend met 3 Bobs, en nu heb ik zelfs 3 vrienden met veel meer bobs.
Nee, na die post vanmiddag heb ik het nog 1 keer aangezet en volgens mij deed hij het nu welquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb je al eens in je logboek gekeken?
Vol gas blijven geven en bij remmen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:12 schreef RiKe het volgende:
Goed, die Vettel challenge?
ONMOGELIJKE TERING RACE
Je ogen houden het simpelweg niet bij![]()
Welke klapmongool heeft dit verzonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |