Is dat zo? Wat scheelt er nog aan dan? Ben ook van plan shift2 te kopen...maar wil wel dat het lekker werkt met mn stuurtjequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:51 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, omdat bij Shift 2 de ondersteuning van de DFGT (nog) behoorlijk knudde is, toch maar weer eens GT5 geladen
Zoveel banen zitten er niet in, wel veel auto's maar dat zijn over het algemeen dezelfde maar dan met een andere livery erop.quote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen, ik wil graag gt5 kopen, kan ik hetzelfde verwachten als gt4 maar dan meer banen/autos, mooier en nóg realistischer?
Het content stukje?quote:Op maandag 4 april 2011 08:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoveel banen zitten er niet in, wel veel auto's maar dat zijn over het algemeen dezelfde maar dan met een andere livery erop.
Realistisch is het wel qua rijden, maar echt competitief niet aangezien alleen de eerste 2 die achter je zitten je lastig gaan vallen, de rest rijd er als opvulling van het veld.
En ik begin niet eens aan het content stukje, dat is echt bedroevend slecht.
Extra's die aangeleverd worden.quote:
Waar kan ik die vinden en welk level moet je zijn?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef CamelNLD het volgende:
Die Vettel challenge is echt onmogelijk!!
Level 30, nog even wachten dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden en welk level moet je zijn?
Level35 SpecB of level30 specA.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden en welk level moet je zijn?
Het duurt alleen 3 eeuwen voordat je level 35 SpecB bentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Level35 SpecB of level30 specA.
Bij lvl35 SpecB krijg je 'm gratis, dus hoef je die challenge niet te doen.
Meh, paar maanden maar.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het duurt alleen 3 eeuwen voordat je level 35 SpecB bent
Klopt, dat is juist het leukequote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oja en dat driften is ook zo beremoeilijk
Klinkt wel heel interessantquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen hier die deze tool gebruiken om B-spec races te rijden: http://bit.ly/fnM1Dk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |