Waar kan ik die vinden en welk level moet je zijn?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef CamelNLD het volgende:
Die Vettel challenge is echt onmogelijk!!
Level 30, nog even wachten dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden en welk level moet je zijn?
Level35 SpecB of level30 specA.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden en welk level moet je zijn?
Het duurt alleen 3 eeuwen voordat je level 35 SpecB bentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Level35 SpecB of level30 specA.
Bij lvl35 SpecB krijg je 'm gratis, dus hoef je die challenge niet te doen.
Meh, paar maanden maar.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het duurt alleen 3 eeuwen voordat je level 35 SpecB bent
Klopt, dat is juist het leukequote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oja en dat driften is ook zo beremoeilijk
Klinkt wel heel interessantquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen hier die deze tool gebruiken om B-spec races te rijden: http://bit.ly/fnM1Dk
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=168769quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand een mooi overzichtje met wat je wanneer vrij speelt en welke auto's je voor welke events moet gebruiken? Ik google een beetje maar vind niet echt iets.
Bij mij draait hij nu ookquote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef RiKe het volgende:
Die automatische B-spec werkt echt GENIAAL!
Het enige waar je van afhankelijk bent is het inlog systeem van PSN.
Je start het programma, je voert je gegevens in, je zet je ps3 in remote race mode, en hij start alles zelf!
Hij draait nu bij mij, echt geweldig!
Oke m'n bob faalt nog hard, maar dat terzijde
werkt met koppeling met de g25quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef very het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat scheelt er nog aan dan? Ben ook van plan shift2 te kopen...maar wil wel dat het lekker werkt met mn stuurtje
Die is vrij kut ja. Lukt mij ook maar nietquote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef CamelNLD het volgende:
Die Vettel challenge is echt onmogelijk!!
Heb het topic op GTplanet nog eens goed doorgelezen. De reden dat jij nog niet zoveel drivers hebt komt omdat zelfs als je gasten op je PS3 add als friend ze niet gelijk worden upgedate op de server van GT5. Bij sommige kan dit zelfs een dag duren. Als je friend list een beetje vol staat met gasten die veel rijders online hebben staan heb je meer kans om races met 10 of meer drivers te rijden.quote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Bij mij draait hij nu ooken bij trance_fan ook.
Enige probleem is soms dat hij maar 2 drivers heeft
na extreme komt endurence. heb je die ook al klaar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Driepink het volgende:
gisteren voor de gein weer aangeslingerd.. 2x geraced en weer uit gedaan, wat is er nou eigenlijk nog te doen wanneer je extreme (bijna hier, maar ik zit een beetje vast) klaar hebt?
Je bedoelt die widget? Die werkt niet bij mij, hij start maar geen racesquote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef RiKe het volgende:
Die automatische B-spec werkt echt GENIAAL!
Het enige waar je van afhankelijk bent is het inlog systeem van PSN.
Je start het programma, je voert je gegevens in, je zet je ps3 in remote race mode, en hij start alles zelf!
Hij draait nu bij mij, echt geweldig!
Oke m'n bob faalt nog hard, maar dat terzijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |