abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:04:43 #201
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94531778
Spreek geen Hebreeuws, maar je hoort ook de paniek in zijn stem :r
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:52:04 #202
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94534501
twitter

#GAZA - UPDATE: Al Quds Brigade (Islamic Jehad military wing) reportedly clashing with the Israeli special forces near Al-waha. via @GazaYBO
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:15:04 #203
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94535547
gvd weer verkeerde topic :(
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:15:35 #204
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94535573
Verkeerde topic :P?
pi_94536916
quote:
'Israël zal agressief reageren'. Dat zei premier Benjamin Netanyahu woensdag in een reactie op het oplaaiende geweld in de Palestijnse Gazastrook en op een bomaanslag eerder op de dag in Jeruzalem.
What else is new. :D
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_94538401
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Van wie hebben ze dat recht gekregen? Lijkt me een slecht recht. Beter neemt iemand dat recht weer in.
test
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_94541492
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef waht het volgende:

[..]

What else is new. :D
Ja, ik zag het ook: agressief, verantwoordelijk en wijs. Alsof dat samengaat.
Nou ja,onder barbaren wel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_94541527
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

test
Clusterbommen zijn verboden volgens internationaal oorlogsrecht. En terecht!!

Maar ja, Israel heeft die verdragen niet ondertekend en is er dus niet aan gebonden.

Kut, maar waar!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_94542381
islamik jihad leiders ,duiken onder .
schijters .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4046981,00.html

twee valse red alarms /5 mortieren on midnight.
pi_94542556
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 02:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

DAt is de vertaling van het NRC. Haaretz vertaalt zijn woorden als 'firmly, responsibly and wisely'. Toch iets andere koek.

C_N, wat zij Netanyahu letterlijk (dus in ivriet?)
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_94543385
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:14 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

DAt is de vertaling van het NRC. Haaretz vertaalt zijn woorden als 'firmly, responsibly and wisely'. Toch iets andere koek.

ik heb de toespraak niet gehoord ik ga hem opzoeken als ik wat meer tijd heb en vertaal het.
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:36:51 #212
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_94546232
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 02:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar ja, Israel en Hamas hebben heeft die verdragen niet ondertekend en is zijn er dus niet aan gebonden.

Kut, maar waar!
pi_94546424
quote:
Palestine's Youth Revolt
[..]
They call themselves the March 15 Youth, after the date of their first major demonstration. In Gaza, nearly 100,000 people came out last week to rally for unity, and another 4,000 demonstrated peacefully in the West Bank city of Ramallah.
[..]
On March 16, Palestinian President Mahmoud Abbas made the surprise announcement that he was prepared to travel to Gaza for reconciliation talks.
[..]
A December opinion poll conducted by Near East Consulting reported that 41 percent of Palestinians don't trust any faction, and surveys over the past three years have also shown that achieving unity was a top national priority, even surpassing ending the Israeli occupation. In February, another survey reported that 76 percent of Palestinians support a peaceful revolt against the internal division.
[..]
The response was almost immediate. In Gaza, a Hamas spokesperson welcomed the announcement, saying, "We will start preparing for the visit." Divisions within Hamas's ranks in recent days, however, have cast some doubt on whether the movement will welcome Abbas in Gaza.
[..]
Whatever happens with Abbas's visit, the protesters aren't looking to overthrow anyone, despite admitting inspiration from revolutions in Egypt and Tunisia. They say that events in other countries gave them courage to try to change the political system, but insist their activism is different. "Those revolutions were about overthrowing a regime or system, but we are struggling to restore the system here," said Fadi, a 24-year-old activist in Gaza.
[..]
pi_94547612
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:14 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

heb jij een link van die speach ??
pi_94566080
quote:
De spanningen zijn flink opgelopen nadat Israëlische militairen dinsdag negen Palestijnen, onder wie drie kinderen, hadden gedood
Waarom altijd dit soort absurde geweld? Wat is precies de morele superioriteit van Israël tegenover een Palestijnse terrorist? 0,0 in mijn ogen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:16:23 #216
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94569066
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 02:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In dit geval is een agressieve reactie verantwoordelijk en wijs. Om de terroristische daden van hamas te stoppen is agressiviteit de enige redelijke optie na de zoveelste -raket en mortier aanval.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_94569689
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

In dit geval is een agressieve reactie verantwoordelijk en wijs. Om de terroristische daden van hamas te stoppen is agressiviteit de enige redelijke optie na de zoveelste -raket en mortier aanval.
Iemand die Kant heet moet toch zien dat dit een drogredenering is.

Spiegel voor jou: Hamas reactie is terecht omdat de enige redelijke optie is na zoveelste Israëlische bombardement.
pi_94570151
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef C_N het volgende:

[..]

heb jij een link van die speach ??
Nee, heb alleen de vertaling gelezen. Hij zal vast iets als , 'bakoach' hebben gezegd.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_94579311
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Nee, heb alleen de vertaling gelezen. Hij zal vast iets als , 'bakoach' hebben gezegd.
ja en bekoach kan je weer als velen dingen vertalen .wat maar net in je straatje past. . is een ander probleem ,daar denk ik nu aan ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 23:38:44 #220
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94581391
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:36 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat je niet meedoet aan een verdrag waarbij de steunende partijen toch al jaren schijt aan je hebben. En omdat Hamas die toch niet heeft, maakt het niks uit.
  donderdag 24 maart 2011 @ 23:42:39 #221
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94581548
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Iemand die Kant heet moet toch zien dat dit een drogredenering is.

Spiegel voor jou: Hamas reactie is terecht omdat de enige redelijke optie is na zoveelste Israëlische bombardement.
Ik stel slechts dat Hamas de factie in dit conflict is die altijd als eerste het geweld gebruikt, en zijn zij de factie die simpelweg niet kan leven met de Joodse staat. Verder wordt hamas door organisaties als de EU wat mij betreft correct geclassificeerd als een terroristische organisatie, wat onderstreept wordt door hun daden. Israël heeft geen moeite met een Palestijnse staat alleen Hamas heeft wel moeite met een Israëlische staat, en dat is het probleem.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_94582559
quote:

[..]

Hamas is geen land en kan die verdragen dus ook niet ondertekenen. Zelfs de Palestijnse Autoriteit is een twijfelgeval.
De staat Israel gebruikt dat argument graag in zijn voordeel. Om het dan ook te gebruiken in het nadeel van de tegenstander komt neer op: "Kop ik win, munt jij verliest."
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:14:50 #223
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94582966
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hamas is geen land en kan die verdragen dus ook niet ondertekenen. Zelfs de Palestijnse Autoriteit is een twijfelgeval.
De staat Israel gebruikt dat argument graag in zijn voordeel. Om het dan ook te gebruiken in het nadeel van de tegenstander komt neer op: "Kop ik win, munt jij verliest."
Je maakt hier een idiote fout. De Palestijnse Autoriteit erkend Israël niet meer sinds Hamas aan de macht is, terwijl Israël de Palestijnse Autoriteit wél erkend. Je draait het dus om :').
pi_94583141
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Wanneer was ook al weer de operatie gegoten lood? Die moest toch de ultieme les leren, voor eens en altijd?
En zo gaat het al 65 jaar: Israel slaat een beetje blind om zich heen, de omgeving is een tijdje beduusd en gaat zich dan herpakken. Wat wil je ook: Israel knijpt zorgvuldig alles af wat tot een normaal leven kan leiden. Dus wat schiet erover?
De oudere Palestijnen proberen een soort normaal leven te leiden, ze voeden hun kinderen op en proberen de kost te verdienen. Maar ja, dat valt in de bezette gebieden al niet mee en in de Gaza-strook al helemaal niet.
De jongeren, met name de mannelijke jongeren, hebben geen fuck te doen. En ja, wat gaan jongeren doen die zich vervelen? Die gaan lopen kloten.

Afgelopen jaar werd er ergens in de bezette gebieden het afknijpen verminderd en prompt bloeide de economie op. Kijk, dan hebben mensen iets te doen.
Dat zou verantwoordelijk en wijs zijn. En het vereist agressie in de zin van vooruitschrijdende daadkracht.
Blokkade opheffen, hoogstens de normale douanecontroles op wapens, drugs, drank en sigaretten.
Zoals landen normaal met elkaar omgaan.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:25:41 #225
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94583386
quote:
Iron Dome heads south
Following escalation on Gaza border, Israel will station portable anti-missile system in south on Sunday in order to intercept rockets, mortar shells

Iron Dome put to work: Due to recent escalation on the Gaza Strip border the IDF plans to activate a portable anti-missile system on Sunday in order to intercept short-range rockets and mortar shells fired from Gaza.

The IDF will also check whether the system can work in accordance with the alarm systems. The system's installation may be postponed by a day or two.

The Iron Dome system can protect an area as big as 10X10 km from rockets and mortar shells threatening to explode in communities or on vital structures. The system can calculate the trajectory of the rockets and avoid intercepting rockets which are about to land in open areas. However, the Iron Dome cannot intercept objects fired from a distance shorter than 1.737 miles.

Iron Dome
Last month, the members of the Knesset's Foreign Affairs and Defense Committee, headed by former Defense Minister Amir Peretz, decided the first Iron Dome batteries should immediately be positioned in the south.

The committee also ruled that in the next five years the IDF must equip itself with 13 batteries, costing about NIS 9 billion ($2.54 billion). (via)
pi_94583590
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:14 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Je maakt hier een idiote fout. De Palestijnse Autoriteit erkendt Israël niet meer sinds Hamas aan de macht is, terwijl Israël de Palestijnse Autoriteit wél erkendt. Je draait het dus om :').
Schelden maakt je argumentatie niet bepaald sterker.
Licht mij in: De partij Al Fatah heeft de vernietiging van de staat Israel uit haar statuten geschrapt en ik dacht dat Al Fatah de macht had op de bezette westoever. Dat schrappen heeft niks nada nihil nul voordeel opgeleverd, maar dat is een ander verhaal.
In de Gazastrook heeft Hamas in een democratische verkiezing, gestimuleerd door de VSvA en Israel, de meerderheid gekregen. Daar is nog wat strijd over geweest, maar uiteindelijk maakt Hamas de dienst uit in de Gazastrook. Nou ja: de platgebombardeerde en geïsoleerde Gazastrook.

En ik draai helemaal niks om: toen Israel de kans had om de internationale verdragen over het oorlogsrecht te tekenen (Geneefse Conventies in 1949) bestonden de Bezette Westoever en de Gazastrook nog helemaal niet.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:33:33 #227
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94583648
Kees, ik heb al eerder posts van je gelezen die al getuigden van een zéér duidelijke en bekrompen mening over Israël dus dat verbaast me niks. Ik zie dan ook dat je in je vorige post door deze bekrompen mening blijkbaar argumenten gaat verzinnen. Dat is kwalijk en laat ook zien dat je jezelf misschien iets objectiever moet opstellen.

Punt is dat de Palestijnse Autoriteit weigert Israël te erkennen maar Israël de Palestijnse Autoriteit wel erkend. Dit indiceert al wie de provocerende partij is die het conflict telkens opnieuw laat escaleren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wanneer was ook al weer de operatie gegoten lood? Die moest toch de ultieme les leren, voor eens en altijd?
En zo gaat het al 65 jaar: Israel slaat een beetje blind om zich heen, de omgeving is een tijdje beduusd en gaat zich dan herpakken. Wat wil je ook: Israel knijpt zorgvuldig alles af wat tot een normaal leven kan leiden. Dus wat schiet erover?
Deze tekst van jou is ook weer doorspekt met walgelijke ongefundeerde en emotionele aannames. Israël slaat niet 'blind om zich heen', en het is per definitie belachelijk om deze situatie op die manier uit te leggen. Israël laat hulpgoederen gewoon toe en zal de Palestijnse Autoriteit altijd steunen als deze zich weerhoud van agressieve acties.

quote:
De oudere Palestijnen proberen een soort normaal leven te leiden, ze voeden hun kinderen op en proberen de kost te verdienen. Maar ja, dat valt in de bezette gebieden al niet mee en in de Gaza-strook al helemaal niet.
De jongeren, met name de mannelijke jongeren, hebben geen fuck te doen. En ja, wat gaan jongeren doen die zich vervelen? Die gaan lopen kloten.
Wat een enorme onzin. Dus het conflict is te danken aan 'jongeren die niks te doen hebben'? Hamas is een georganiseerde organisatie die het geweld tegen Israël, het gebruik van menselijke schilden, het verstoppen van wapendepots in scholen en moskeeën, en zelfmoordaanslagen aanmoedigt. Dit heeft niks te maken met verveelde jongeren. Ik verveel me ook vaak alleen dit zorgt er niet voor dat ik Qassam-raketten op de plaatselijke Synagoge ga afschieten.

quote:
Afgelopen jaar werd er ergens in de bezette gebieden het afknijpen verminderd en prompt bloeide de economie op. Kijk, dan hebben mensen iets te doen.
Dat zou verantwoordelijk en wijs zijn. En het vereist agressie in de zin van vooruitschrijdende daadkracht.
Blokkade opheffen, hoogstens de normale douanecontroles op wapens, drugs, drank en sigaretten.
Zoals landen normaal met elkaar omgaan.
De Palestijnse Autoriteit erkend Israël niet en dat staat een normale verstandhouding in de weg. Het afschieten van mortieren en raketten helpt natuurlijk ook niet. Ieder redelijk land zal in zo een geval zijn burgerbevolking proberen te beschermen. De muur is wat mij betreft dan ook een relatief humane en defensieve vorm hier van.
pi_94583662
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dat is inderdaad verdediging. En, als ik het goed lees, gepaste verdediging tegen aanvallen op burgers.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:34:59 #229
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94583689
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Schelden maakt je argumentatie niet bepaald sterker.
Ik benoem je argument op zijn waarde.

quote:
Licht mij in: De partij Al Fatah heeft de vernietiging van de staat Israel uit haar statuten geschrapt en ik dacht dat Al Fatah de macht had op de bezette westoever. Dat schrappen heeft niks nada nihil nul voordeel opgeleverd, maar dat is een ander verhaal.
In de Gazastrook heeft Hamas in een democratische verkiezing, gestimuleerd door de VSvA en Israel, de meerderheid gekregen. Daar is nog wat strijd over geweest, maar uiteindelijk maakt Hamas de dienst uit in de Gazastrook. Nou ja: de platgebombardeerde en geïsoleerde Gazastrook.

En ik draai helemaal niks om: toen Israel de kans had om de internationale verdragen over het oorlogsrecht te tekenen (Geneefse Conventies in 1949) bestonden de Bezette Westoever en de Gazastrook nog helemaal niet.
Israël erkent de Palestijnse Autoriteit alleen de Palestijnse Autoriteit erkent Israël niet. Wat zit je nou te bazelen over het oorlogsrecht?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:38:14 #230
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94583819
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad verdediging. En, als ik het goed lees, gepaste verdediging tegen aanvallen op burgers.
Triest dat het nodig is, vind je niet?
pi_94583998
Bazelen over oorlogsrecht? Daar begon deze discussie over.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 02:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar ja, Israel heeft die verdragen niet ondertekend en is er dus niet aan gebonden.

Kut, maar waar!
en
quote:

[..]

maakte daarvan:
quote:

Maar ja, Israel en Hamas hebben heeft die verdragen niet ondertekend en is zijn er dus niet aan gebonden.

Kut, maar waar!
Dus als je je ergens mee bemoeit, zorg dan dat je ook op de hoogte bent.
pi_94584103
Hopelijk zullen de Palestijnen (alle moslims in de regio) hun ogen een x open doen en dat Israël nooit meer weggaat. Als je als doel hebt om iedere "Jood" te doden klopt er ook iets niet. En ik denk dat de rest van de wereld echt niet die gedachte heeft over de Israëliërs.

En zoals een goede Jood beaamt verdienen zij het meeste geld aan de bezetting, immers ze handelen de gehele in -en export van het gebied af. Dat zullen ze ook een x moeten afleren. En zeker nu, omdat de omliggende landen een andere soort dreiging gaan vormen.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:49:05 #233
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94584158
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef Kees22 het volgende:
Bazelen over oorlogsrecht? Daar begon deze discussie over.

[..]

en

[..]

maakte daarvan:

[..]

Dus als je je ergens mee bemoeit, zorg dan dat je ook op de hoogte bent.
Ik reageerde op jouw tekst over het al of niet erkennen van de Palestijnse Autoriteit, omdat je daar een onwaarheid vertelde ten gevolge van je duidelijke subjectiviteit.

quote:

[..]

pi_94584189
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:38 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Triest dat het nodig is, vind je niet?
Ja, daar heb je wel gelijk in.

Maar ik geloof helemaal niet dat het noodzakelijk en onvermijdelijk is.
Sterker nog: ik denk dat de staat Israel dat over zichzelf afgeroepen heeft.
pi_94584412
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:49 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Ik reageerde op jouw tekst over het al of niet erkennen van de Palestijnse Autoriteit, omdat je daar een onwaarheid vertelde ten gevolge van je duidelijke subjectiviteit.

[..]

Leren lezen!

Even teruglezen!

En dan: De Palestijnse Autoriteit wordt niet door iedereen gezien als een staat en het is dus twijfelachtig of zij een beroep kan doen op het internationale recht.
Dat heeft helemaal niks te maken met de vraag of Israel en de PA elkaar erkennen!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:01:42 #236
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94584460
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Leren lezen!

Even teruglezen!

En dan: De Palestijnse Autoriteit wordt niet door iedereen gezien als een staat en het is dus twijfelachtig of zij een beroep kan doen op het internationale recht.
Dat heeft helemaal niks te maken met de vraag of Israel en de PA elkaar erkennen!
Ik kan prima lezen, jij hebt echter moeite met het onder ogen zien van je eigen stupide fout.

quote:
Zelfs de Palestijnse Autoriteit is een twijfelgeval.
Voor het gemakt gequote uit jouw post :). Tevens is Hamas de regerende partij en omdat zei het beleid van de PA bepalen komt dit qua erkenning dus op hetzelfde neer.

Leren nadenken!

Even nadenken! :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in.

Maar ik geloof helemaal niet dat het noodzakelijk en onvermijdelijk is.
Sterker nog: ik denk dat de staat Israel dat over zichzelf afgeroepen heeft.
Je denkt niet dat de Palestijnse Autoriteit iets over zichzelf afroept door bijvoorbeeld met opzet burgerdoelen te terroriseren, het niet accepteren van Israël als staat en zelfs pleiten voor de vernietiging van deze staat, en het misbruiken van burgers voor militaire doeleinden?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:03:09 #237
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584496

Explosie in Gaza na een Israëlische luchtaanval in 2010(?)

Pro-Hamas demonstratie in Rafah op 26 januari 2011

Bemanning van een Israëlische Puma nabij de Strook, op 17 februari 2009

Israëlische Puma nabij de Strook, op 17 februari 2009

[ Bericht 0% gewijzigd door Nibb-it op 25-03-2011 01:11:12 ]
pi_94584548
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat je niet meedoet aan een verdrag waarbij de steunende partijen toch al jaren schijt aan je hebben. En omdat Hamas die toch niet heeft, maakt het niks uit.
IK heb het net even opgezocht: Conventies van Genève: 1949.
En wanneer is Hamas ook al weer begonnen, gesteund door Israel?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:07:37 #239
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94584599
pi_94584692
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:01 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Ik kan prima lezen, jij hebt echter moeite met het onder ogen zien van je eigen stupide fout.

[..]

Voor het gemakt gequote uit jouw post :). Tevens is Hamas de regerende partij en omdat zei het beleid van de PA bepalen komt dit qua erkenning dus op hetzelfde neer.

Leren nadenken!

Even nadenken! :')
Beetje onzin.
quote:
[..]

Je denkt niet dat de Palestijnse Autoriteit iets over zichzelf afroept door bijvoorbeeld met opzet burgerdoelen te terroriseren, het niet accepteren van Israël als staat en zelfs pleiten voor de vernietiging van deze staat, en het misbruiken van burgers voor militaire doeleinden?
Oh, en de joodse staat Israel heeft niks over zichzelf afgeroepen?
pi_94584726
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:03 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Explosie in Gaza na een Israëlische luchtaanval in 2010(?)

[ afbeelding ]
Pro-Hamas demonstratie in Rafah op 26 januari 2011

[ afbeelding ]
Bemanning van een Israëlische Puma nabij de Strook, op 17 februari 2009

[ afbeelding ]
Israëlische Puma nabij de Strook, op 17 februari 2009
Verrek! Je hebt de fout van naar naar na verbeterd! ^O^
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:15:24 #242
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584736
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Verrek! Je hebt de fout van naar naar na verbeterd!
Goed van mij, hè. Heb vandaag een crematie gehad dus ben er niet helemaal bij met m'n gedachten. Foutje kan gebeuren.
pi_94584752
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Goed van mij, hè.
Jazeker. Maar wat bedoel je nou met je bericht?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:17:07 #244
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584770
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jazeker. Maar wat bedoel je nou met je bericht?
Met de foto's? Gewoon voor de leuk gepost.
pi_94584802
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:17 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Met de foto's? Gewoon voor de leuk gepost.
Leuk? Voor wie?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:19:10 #246
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584816
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Leuk? Voor wie?
Voor de mensen die van plaatjes kijken houden?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:21:36 #247
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94584857
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Beetje onzin.
Dacht dat het duidelijk uitgelegd was. Enfin, pro-Hammas personen zijn per definitie niet goed bij hun hoofd en je opmerking over de Palestijnse jeugd die geen zak te doen had en daarom met Qassam-raketten aan de slag ging had me al overtuigd van je krankzinnigheid. Je ziet enkel wat je wilt zien he. En de rest is ''onzin" :').

quote:
[..]

Oh, en de joodse staat Israel heeft niks over zichzelf afgeroepen?
Nee.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Leuk? Voor wie?
Dat is een zure en zuigende opmerking. Ik vind het mooie plaatjes, en ze zijn ook nog eens actueel dus on-topic. ^O^
pi_94584867
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:19 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Voor de mensen die van plaatjes kijken houden?
Mwa, ik weet leukere plaatjes. :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:24:55 #249
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584917
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mwa, ik weet leukere plaatjes. :P
Dacht ik al, aan je UI te zien :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:25:49 #250
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584932
Voor jou, Kees.
pi_94584968
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:21 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Dacht dat het duidelijk uitgelegd was. Enfin, pro-Hammas personen zijn per definitie niet goed bij hun hoofd en je opmerking over de Palestijnse jeugd die geen zak te doen had en daarom met Qassam-raketten aan de slag ging had me al overtuigd van je krankzinnigheid. Je ziet enkel wat je wilt zien he. En de rest is ''onzin" :').

[..]

Nee.

[..]

Dat is een zure en zuigende opmerking. Ik vind het mooie plaatjes, en ze zijn ook nog eens actueel dus on-topic. ^O^
Stellingname genoeg, maar aan argumenten ontbreekt het nogal.
Dus laat verder maar.
pi_94585102
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:25 schreef Nibb-it het volgende:
Voor jou, Kees.
[ afbeelding ]
Niet helemaal verkeerd.
Ik weet niet meteen hoe ik moet omhoogladen, maar deze trefwoorden
Veronika Zemanova action girls
geven ook leuke beelden.
pi_94586573
ik heb er ook nog een paar

now laten ze mij meer bezetten met deze oO<
pi_94586998
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:57 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Toeval bestaat inderdaad niet, het was sarcastisch bedoeld.

Wat is het belang van Israël voor een oorlog in Gaza? Israël doet juist van alles om het daar rustig te houden.
Het zou nu anders een ideaal tijdstip zijn voor Israel. Aangezien de Arabische landen druk met zichzelf zijn. Dit is typische geopolitiek.

Mensen hebben tegenwoordig erg veel boter op hun hoofd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_94587132
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zou nu anders een ideaal tijdstip zijn voor Israel. Aangezien de Arabische landen druk met zichzelf zijn. Dit is typische geopolitiek.

Mensen hebben tegenwoordig erg veel boter op hun hoofd.
ja idd dat maak israel wat uit .
wat about the booter op je hoofd ?
nu word er een reden gezocht waarom het goed voor israel is om nu een oorlog in de strook te houden .
wat denk je dat het goed uitkom voor de terror staat van de hamas om juist nu een aanval uit te voeren op de staat Israel.
mensen hebben idd veel boter op hun hoofd
pi_94587354
good morning Israel
onze eerste ochtend ronden gedaan in de omgeving.
niet veel nieuws het is heel erg helder weer .wat bewolkt maar erg helder tot nu toe geen qassam . te gevaarlijk voor ze om het nu te doen . het is te helder.wel worden er vrij veel schooten gehoord maar is vrij normaal in deze omgeving
gestart bij Nahal-Oz.tank op post met uitzicht op de strook .
er was geluid van geweer vuur in de verte.uit de omgeving van errez,

hier wat fotos van de morgen in de omgeving van de strook.bij Ber'Erie dicht bij kisufiem.
hard werk een een rupsband

tank op post bij nahal-oz

[ Bericht 7% gewijzigd door C_N op 25-03-2011 08:54:46 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:16:09 #257
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94591693
quote:
PM: Israel ready to react with great force
In a meeting with US defense Secretary Robert Gates in Caesarea Friday, Prime Minister Benjamin Prime Minister Benjamin Netanyahu said that Israel is ready to act with "great force" against militant attacks, a day after Israelis launched retaliatory strikes in Gaza.

"Any civilised society will not tolerate such wanton attacks on its civilians," he said. (AFP and Attila Somfalvi) (via)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:29:14 #259
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94601773
quote:
'IDF will have to carry out large-scale operation in Gaza'
Sa'ar says rockets will force Israel into campaign bigger than Operation Cast Lead; Mofaz warns diplomatic stalemate endangering lives.

Education Minister Gideon Sa'ar (Likud) on Friday said that he estimates that the IDF will eventually have to carry out a large-scale operation in the Gaza Strip, bigger than Operation Cast Lead. Sa'ar made the comments in an interview with Israel Radio.

Sa'ar said that he understood local authorities in the South who decided to cancel school in light of increased rocket and mortar fire, but emphasized that the Home Front Command said that studies could continue as usual.

Foreign Affairs and Defense Committee chairman MK Shaul Mofaz (Kadima) on Friday warned that the continuing stalemate in the peace process endangers lives and the government must not miss the opportunity to advance on this front. Mofaz's comments came in an interview with Israel Radio.

Mofaz said that Israel is in need of a strategy that advances the diplomatic process with the Palestinians and talks with the Syrians, while simultaneously stopping the rocket terror.

The former IDF chief of General Staff said that the Palestinians had crossed a red line recently, and that Prime Minister Binyamin Netanyahu must determine how to halt continued rocket attacks on the South.

Mofaz stated that if he was prime minister he would consider renewing targeted killings of terrorists. (via)

[ Bericht 47% gewijzigd door Nibb-it op 25-03-2011 16:07:02 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:51:03 #260
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_94602755
Thursday, March 24, 2011
Can you imagine how big this story would be if Hizbullah abducted two Israeli occupying citizens?
"Israel abducted two Lebanese shepherds Tuesday in an act that prompted calls for international action to be taken against the Jewish state following its latest violation of Lebanese sovereignty."
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:58:21 #261
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94603095
Abducted :')

Man, ze waren gearresteerd.

quote:
IDF arrested 2 Lebanese men crossing northern border
IDF soldiers in northern Israel noticed two Lebanese shepherds who crossed the Blue Line, a border demarcation between Lebanon and Israel, and entered into Israel.

The two were unarmed and investigated. (Hagai Einav) (via)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:06:28 #262
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94603501
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dus laat verder maar.
Ach, herhaling is ook een vorm van propaganda.

Ik zie dat de Israëlisch oorlogsmisdadigers zich opmaken voor hun zoveelste massamoord op de Palestijnen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94604041
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ach, herhaling is ook een vorm van propaganda.

Ik zie dat de Israëlisch oorlogsmisdadigers zich opmaken voor hun zoveelste massamoord op de Palestijnen?
he ze hebben je ook weer los gelaten leuk .
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:30:25 #264
pi_94604574
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef C_N het volgende:

[..]

he ze hebben je ook weer los gelaten leuk .
Probeer je me weg te zetten als "dier" dat opgesloten kan worden, omdat je geen argumenten hebt om de oorlogsmisdaden van de Israëli's te verdedigen?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_94605221
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Probeer je me weg te zetten als "dier" dat opgesloten kan worden, omdat je geen argumenten hebt om de oorlogsmisdaden van de Israëli's te verdedigen?
quote:

[..]

hier word ik nu zo moe van he

weet je waarom word er door de party die lijnrecht tegenover Israel staan altijd het slechtste van een iemand gezien die niet lijn recht tegen israel is .nu weet ik waar en hoe de reakties komen .
en waarom links nooit vrede kan maken in israel .

ik zetten je namelijk niet neer als dier als je dit wil ,be my gast, ik hoorden je al een paar dagen niet zo ik dacht dat ze je opgesloten hadden ..moeilijk he
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:50:26 #266
pi_94605430
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef C_N het volgende:

[..]

[..]

hier word ik nu zo moe van he

weet je waarom word er door de party die lijnrecht tegenover Israel staan altijd het slechtste van een iemand gezien die niet lijn recht tegen israel is .nu weet ik waar en hoe de reakties komen .
en waarom links nooit vrede kan maken in israel .
Dat komt door het gedrag van Israël, en jouw gedrag, zelf.
quote:
ik zetten je namelijk niet neer als dier als je dit wil ,be my gast, ik hoorden je al een paar dagen niet zo ik dacht dat ze je opgesloten hadden ..moeilijk he
Het geeft uitstekend jouw instelling weer tov mensen die een andere mening hebben dan jou.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:52:07 #267
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94605500
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dus laat verder maar.
Ik heb genoeg argumenten gegeven alleen je wilde hier niet op reageren(Je deed ze immers af als 'beetje onzin' zonder te stellen waarom). Met mijn post probeerde ik dus duidelijk te maken dat ik je op heb gegeven als serieuze discussiepartner. Ik zag in dat je emotioneel zo diepgeworteld anti-Israël en pro-Hamas bent dat argumenten over de kern van de kwestie bij jou blijkbaar geen zin meer hebben. Daarom verplaats ik de discussie maar naar de manier waarop jij mijn argumenten als 'onzin' af wijst(en hierdoor je eigen mening over argumenten onsterfelijk belachelijk maakt) en hoe treurig jouw sentimenten voor Hamas en respectievelijk enkele gedeelde 'linkse waardes' zitten om dit te doen. Want je hebt zelf gepost dat je argumentatie belangrijk vind.

We streven dus hetzelfde doel na.

quote:

[..]

Wat mij betreft dien je ook opgesloten te worden(In een inrichting), maar ik ben dan ook een autoritair ingesteld persoon met een grote empathie voor extreemlinkse personen zoals jij.
pi_94605509
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Het geeft uitstekend jouw instelling weer tov mensen die een andere mening hebben dan jou.
bemet het is onbegonnen werk ,beton is beton staal is staal een deur is een deur .
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:55:16 #269
pi_94605618
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef C_N het volgende:

[..]

bemet het is onbegonnen werk ,beton is beton staal is staal een deur is een deur .
:Y Oorlogsretoriek, verder kom je niet.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:58:01 #270
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94605717
quote:

[..]

[..]

Wat voor gedrag?

C_N heb je nog mooie platen geschoten vandaag? :D
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:06:08 #271
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94605996
quote:
Gezien jouw posts over mensen die een andere mening hebben dan jou(zie mijn sig, zie de vele Libië topics, zie jouw temp ban een tijdje geleden, je topic over Chomsky waar men enkel positieve zaken over deze man en zijn artikel mocht posten), ben je op zijn best hypocriet en op zijn slechtst oerdom, bevooroordeeld, dan wel krankzinnig.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:08:05 #272
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94606079

Oefening van de 7th Brigade op 12 maart 2009. IDF

Patrouille in Nablus op 8 april 2002. IDF

Schietoefeningen van het Desert Recon Battalion op 24 november 2010. IDF
pi_94606118
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:58 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wat voor gedrag?

C_N heb je nog mooie platen geschoten vandaag? :D
wat leuke plaaten ja .van de omgeving . zonnetje ,vogeltjes , bloempjes :)

.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:10:17 #274
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94606154
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:09 schreef C_N het volgende:

[..]

wat leuke plaaten ja .van de omgeving . zonnetje ,vogeltjes , bloempjes :)
Zou je die willen posten? ter compensatie van mijn post hierboven :D
pi_94606507
pelicaan die de weg kwijt was |:(

en die van vanochtend

[ Bericht 0% gewijzigd door C_N op 25-03-2011 17:26:01 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:25:27 #276
pi_94606688
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Gezien jouw posts over mensen die een andere mening hebben dan jou(zie mijn sig, zie de vele Libië topics, zie jouw temp ban een tijdje geleden, je topic over Chomsky waar men enkel positieve zaken over deze man en zijn artikel mocht posten), ben je op zijn best hypocriet en op zijn slechtst oerdom, bevooroordeeld, dan wel krankzinnig.
Het onderwerp van dat topic was duidelijk, jij liep gewoon te trollen.
pi_94606908
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Amen Im Kant. _O_
pi_94607029
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als iemand trolt in jouw ogen negeer je dat. Ga je erop in,dan ben je een nog grotere stumper. Maar bij jou heb ik het idee dat iedereen en trol is als zn mening niet overeenkomt met die van jou.
pi_94608677
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:23 schreef C_N het volgende:

[..]

ja idd dat maak israel wat uit .
wat about the booter op je hoofd ?
nu word er een reden gezocht waarom het goed voor israel is om nu een oorlog in de strook te houden .
wat denk je dat het goed uitkom voor de terror staat van de hamas om juist nu een aanval uit te voeren op de staat Israel.
mensen hebben idd veel boter op hun hoofd
Tuurlijk maakt Israel dat wat uit. Het is een land met belangen. Belangen die tegenstrijdig zijn met de belangen van een groot deel van de rest van de wereld. Het is algemeen bekend dat Israel last heeft van expansiedrift. Denk aan de nederzettingen. Dus inderdaad, boter op je hoofd. En niet zo'n beetje ook. Het enige positieve aan dit hele verhaal is dat de laatste jaren steeds meer Westerse ogen zijn geopend.
Allah Al Watan Al Malik
pi_94608710
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:36 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Als iemand trolt in jouw ogen negeer je dat. Ga je erop in,dan ben je een nog grotere stumper. Maar bij jou heb ik het idee dat iedereen en trol is als zn mening niet overeenkomt met die van jou.
Wat een extreem tegenstrijdige post.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:14:27 #281
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94610355
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die discussie zetten we wel voort per PM, is hier niet de plaats voor. :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tuurlijk maakt Israel dat wat uit. Het is een land met belangen. Belangen die tegenstrijdig zijn met de belangen van een groot deel van de rest van de wereld. Het is algemeen bekend dat Israel last heeft van expansiedrift. Denk aan de nederzettingen. Dus inderdaad, boter op je hoofd. En niet zo'n beetje ook. Het enige positieve aan dit hele verhaal is dat de laatste jaren steeds meer Westerse ogen zijn geopend.
Israël expansiedrift? Er zijn enkele extreme groeperingen die actief illegale nederzettingen bouwen, en er is op de Israëlische overheid aan te merken dat ze hier harder tegen moeten op treden. Daarentegen is de Palestijnse retoriek over het vernietigen van de Joodse staat, het ontkennen van de holocaust en het aanmoedigen van zelfmoordaanslagen kwalijker. Dan hebben we het nog niet over het uitzenden van achterlijke propaganda met Joden-etende konijnen(is écht), het afschieten van raketten op burgerdoelen, het misbruiken van (Palestijnse) Moskeeën, scholen, en ziekenhuizen om wapens in op te slaan, het gebruik van menselijke schilden(ook kinderen), het bewust afschieten van raketten vanaf schoolterreinen, het confisqueren van hulpgoederen van de red crescent(bestemd voor de Palestijnse burgerbevolking), het niet erkennen van de Joodse staat, en het liquideren van (Palestijnse) tegenstanders van Hamas en vermeende collaborateurs.

Wie is hier nou de agressor? Hamas wilt niet stoppen met vechten tot de Joodse staat uitgeroeid is. Israël is zéér vergevingsgezind geweest als je kijkt naar bovenstaande acties en de lange geschiedenis van Arabische agressie tegen de staat Israël. Helaas wordt de Palestijnse Autoriteit op het moment geleid door een groep agressieve, onderling strijdende extreem-religieuzen. Ik hoop terdege dat Israël deze mannen weer voor een paar jaar tot de rede kan roepen(en ja, dat moet met geweld - Hamas kent enkel de gewelddadige Jihad als onderhandelingsmethode). Het is namelijk zeker dat Israël deze strijd níet verliest: De PA zal moeten praten of ten onder gaan, en dat is niet minder dan redelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Im.Kant. op 25-03-2011 20:57:44 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:24:19 #282
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94610476
quote:
Canada condemns rocket fire on Israel
Canada "vigorously condemns" a spate of rocket fire by Gaza groups against Israel, Foreign Minister Lawrence Cannon said Friday.

"Canada vigorously condemns the rocket attacks on Israel launched from the Gaza Strip. These terrorist attacks, which indiscriminately target civilian areas, are abhorrent and criminal. Israel has a right to defend itself against such terrorist acts," he said in a statement. (AFP) (via)

[ Bericht 49% gewijzigd door Nibb-it op 25-03-2011 19:59:09 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:26:37 #283
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94610512
Fok doet het weer *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door Nibb-it op 25-03-2011 19:54:50 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:47:15 #284
18159 Dlocks
pi_94614486
quote:

[..]

Oh, dus dan zijn de (zelfmoord)aanslagen op onschuldige burgers door Palestijnse terroristen in de afgelopen decennia geen enkel probleem?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:04:24 #285
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94615432
Hoe kan je Israel nou vergevingsgezind noemen. Daar een beetje komen en een land stichten, en de mensen die daar al waren eruit trappen en een muur eromheen bouwen.
pi_94615435
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Oh, dus dan zijn de (zelfmoord)aanslagen op onschuldige burgers door Palestijnse terroristen in de afgelopen decennia geen enkel probleem?
Die zelfmoordaanslagen zijn geen acties, dat zijn reacties.
pi_94620050
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Hoe kan je Israel nou vergevingsgezind noemen. Daar een beetje komen en een land stichten, en de mensen die daar al waren eruit trappen en een muur eromheen bouwen.
Net als de Amerikanen. Zonder die muur dan. Alhoewel, er staat wel een soort van muur op delen van de Amerikaans-Mexicaanse grens.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:27:08 #288
18159 Dlocks
pi_94626006
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Die zelfmoordaanslagen zijn geen acties, dat zijn reacties.
Oh, dus als het reacties zijn dan is het geen probleem om onschuldige mensen te vermoorden middels (zelfmoord)aanslagen.

En dat Hamas afgelopen dagen na een vrije lange wapenstilstand weer is begonnen met aanvallen (stapje dichter bij vrede kwam iets te dichtbij voor Hamas en vrede is niet wat ze willen) is dus een reactie. En dat het gevolg daarvan was dat Israël reageerde is dus geen reactie. :{w
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:27:54 #289
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94626039
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:27 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Oh, dus als het reacties zijn dan is het geen probleem om onschuldige mensen te vermoorden middels (zelfmoord)aanslagen.

En dat Hamas afgelopen dagen na een vrije lange wapenstilstand weer is begonnen met aanvallen is dus een reactie. En dat het gevolg daarvan was dat Israël reageerde is dus geen reactie. :{w
Ach, laat gaan :')

quote:
Barak: Iron Dome missile defense system to be deployed next week
The deployment of the missile defense system comes in response to heightened shelling and rockets launched from Gaza to Israel in the past week.

Israel is deploying its newly developed Iron Dome missile defense system for the first time to protect southern Israeli communities from Palestinian attacks from Gaza, the Israel Defense Forces announced Friday.

Defense Minister Ehud Barak gave the order Friday after a week in which Gaza militants fired dozens of mortar shells and rockets at Israel, which retaliated with air strikes.

Barak says he approved the deployment of the system as an operational experiment and the IDF has said it will be operational in a few days.

In a meeting with the IDF Chief of Staff Benny Gantz and other defense officials, he praised the military's reaction to heightened rocket fire from the Gaza Strip, saying "in the last ten days, the terror organizations in Gaza have been hit hard and lost 11 militants."

He lamented the loss of civilian life in the strikes, but said that "it is not Israel's intent to allow terror organizations to renew their efforts to break our routine," saying that Israel will do whatever necessary to restore order.

Barak warned Hamas and other terror organizations of the consequences of further firing into Israel, saying that although the past 24 hours have been rocket-free, Israel is continuing to follow the situation closely.

The defense minister said he authorized the experimental deployment of Iron Dome, which will in all likelihood be in use initially for several weeks. He added that the mode and scope of deployment will be in accordance with the security situation in the South.

The system is a main component of Israel's defense against the homemade and imported rockets fired by Palestinian militants in Gaza, as well as the longer range rockets in the hands of Hezbollah guerrillas on Israel's border with Lebanon.

Barak made clear that Iron Dome will be used in the event missiles are shot into the area in which it will be deployed, but the full deployment of the missile defense system will only be feasible in a few years' time, largely due to budgetary constraints. (via)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:31:42 #290
18159 Dlocks
pi_94626164
quote:
Barak: Iron Dome missile defense system to be deployed next week
Het is maar niet te hopen dat de Palestijnse terroristen dan weer gaan overstappen op zelfmoordaanslagen op onschuldige burgers in het openbaar vervoer en op markten e.d.

Aan de andere kant, zou wel goed zijn voor de publieke opinie als ze weer eens goed in beeld te zien krijgen wat voor soort terroristen het eigenlijk zijn.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:33:39 #291
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94626223
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:31 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Het is maar niet te hopen dat de Palestijnse terroristen dan weer gaan overstappen op zelfmoordaanslagen op onschuldige burgers.

Aan de andere kant, zou wel goed zijn voor de publieke opinie als ze weer eens goed in beeld te zien krijgen wat voor soort terroristen het eigenlijk zijn.
Het is goed mogelijk dat als hun flutraketjes überhaupt de grens niet meer overkomen ze zelf maar weer gaan. Laten we hopen van niet, maar gisteren of eergisteren was er alweer iemand gepakt met een viertal pijpbommen bij zich. Ik zie een stijgende lijn van van (potentieel) geweld.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:39:27 #292
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94626412
quote:
Report: Hamas calls on UN to halt Israel's strikes on Gaza
Al-Quds Al-Arabi reports that Hamas spokesman also called on Arab League to intervene to stop 'Israeli aggression' and stop Israel from 'exploiting regional instability to carry out massacres against Palestinians.'

Hamas called on the United Nations on Friday to put an end to the "crime of the recent attacks on Gaza," referring to the stepped up Israeli air strikes on the Strip which have come in the wake of increased rocket fire, the pan-Arab daily Al-Quds Al-Arabi reported.

The report, which was carried by Israeli media, also said that Taher al-Nunu, a spokesman for the Hamas regime, called on the Arab League to work urgently to stop "recent Israeli aggression."

Israel must be prevented from "exploiting the instability in the region and world to carry out massacres against the Palestinian people," Taher said.

Tensions along the Israel-Gaza border have been extremely tense over the course of the past week, with an increase in both rocket fire from Gaza and retaliatory air strikes by Israel on the Strip.

In the most recent exchange, the Israel Air Force bombed an arms depot in northern Gaza, which according to Palestinian sources, belong to the military wing of Hamas.

The attack was carried out around 8:30 P.M. Thursday local time, after two rockets and several mortars fired from Gaza landed deep into Israel earlier in the day.

In a separate report carried by Israeli media, contacts from Hamas and Israel are supposedly meeting with a third party in order to bring about a reduction in tensions between the sides. The report, which cannot be confirmed, came from the London based pan-Arab newspaper Asharq Al-Awsat.

Despite the Israeli strikes on the Strip, Prime Minister Benjamin Netanyahu warned on Thursday that if Hamas chooses to escalate cross-border tensions, Israel's response will be measured. (via)
pi_94626427
Ik zeg no-fly zone boven Palestina.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:58:23 #294
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94627011
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ik zeg nee.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:58:43 #295
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94627023
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Er komt wel een no-Qassam zone ^O^
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:59:16 #296
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94627042
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:58 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Er komt wel een no-Qassam zone ^O^
Haha true :D
  zaterdag 26 maart 2011 @ 01:29:12 #297
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94627878
quote:
2 Qassam rockets fall in Negev damaging property
Rocket lands on home in Eshkol Regional Council causing damage but no injuries; Barak says Iron Drome anti-rocket system to be deployed within days, cautions system is not a 100% solution.

A Kassam rocket exploded in Eshkol Regional Council area late Friday night, causing damage to one house but no injuries.

A second Kassam had fell in an open area.

The rocket fire comes a day after nearly a dozen rockets were fired deep into Israel, including in Beersheva, Asdod, Ashkelon, and in the Rishon Lezion area.
Earlier Friday, Defense Minister Ehud Barak confirmed that he authorized the deployment of the Iron Dome missile defense system.
Speaking during a tour of the Gaza region, Barak said: "I authorized the IDF in the coming days to authorize the first operational deployment of Iron Dome batteries, here in the southern region."
The test deployment, he said, "will continue for several weeks and the layout will vary with operational needs."
The defense minister praised Iron Dome's technology, calling it an "extraordinary development" by the defense industry. He cautioned, however, that it does not provide a 100 percent solution to the rocket threat.

The Iron Dome system will be part of the IDF's solution to the barrage of rockets fired into southern Israel from Gaza in the last week, a statement from the IDF spokesperson said.

Iron Dome is designed to defend against rockets at a range of 4-70 km and each battery consists of a multi-mission radar manufactured by Israel Aerospace Industries and three launchers, each equipped with 20 interceptors named Tamir.
The defense minister also praised the IDF's operations in the southern region. "The IDF is doing a very good job - very professional and creative, with [good] results, along the border and in the Gaza Strip itself," he said.
"Terror organizations in the Strip took a hard hit during the last 10 days," Barak said, adding that the groups had lost fighters during that period.
He noted that "some 100 rockets and mortars that reached communities further [from the Strip] than usual" were hit, including Beersheba, Ashdod, Sderot, Ashkelon, and the Gaza border-region communities. "We have no intention to allow terrorist organizations to renew the situation and breaking the status quo," he said. The defense minister added, "We will act as it is needed to return the operations back to the [border] line itself."
"I don't recommend to Hamas or Islamic Jihad to attempt and return us to the situation when [rockets] were fired at areas deep into the country and at communities in the border region."
(via)
pi_94628514
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dit.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_94628556
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Ik heb genoeg argumenten gegeven alleen je wilde hier niet op reageren(Je deed ze immers af als 'beetje onzin' zonder te stellen waarom). Met mijn post probeerde ik dus duidelijk te maken dat ik je op heb gegeven als serieuze discussiepartner. Ik zag in dat je emotioneel zo diepgeworteld anti-Israël en pro-Hamas bent dat argumenten over de kern van de kwestie bij jou blijkbaar geen zin meer hebben. Daarom verplaats ik de discussie maar naar de manier waarop jij mijn argumenten als 'onzin' af wijst(en hierdoor je eigen mening over argumenten onsterfelijk belachelijk maakt) en hoe treurig jouw sentimenten voor Hamas en respectievelijk enkele gedeelde 'linkse waardes' zitten om dit te doen. Want je hebt zelf gepost dat je argumentatie belangrijk vind.

We streven dus hetzelfde doel na.

[..]

Wat mij betreft dien je ook opgesloten te worden(In een inrichting), maar ik ben dan ook een autoritair ingesteld persoon met een grote empathie voor extreemlinkse personen zoals jij.
:W
  zaterdag 26 maart 2011 @ 02:34:57 #300
18159 Dlocks
pi_94628787

De Israëlische regio in de 9e eeuw v.Chr :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')