abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94584726
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:03 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Explosie in Gaza na een Israëlische luchtaanval in 2010(?)

[ afbeelding ]
Pro-Hamas demonstratie in Rafah op 26 januari 2011

[ afbeelding ]
Bemanning van een Israëlische Puma nabij de Strook, op 17 februari 2009

[ afbeelding ]
Israëlische Puma nabij de Strook, op 17 februari 2009
Verrek! Je hebt de fout van naar naar na verbeterd! ^O^
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:15:24 #242
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584736
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Verrek! Je hebt de fout van naar naar na verbeterd!
Goed van mij, hè. Heb vandaag een crematie gehad dus ben er niet helemaal bij met m'n gedachten. Foutje kan gebeuren.
pi_94584752
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Goed van mij, hè.
Jazeker. Maar wat bedoel je nou met je bericht?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:17:07 #244
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584770
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jazeker. Maar wat bedoel je nou met je bericht?
Met de foto's? Gewoon voor de leuk gepost.
pi_94584802
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:17 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Met de foto's? Gewoon voor de leuk gepost.
Leuk? Voor wie?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:19:10 #246
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584816
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Leuk? Voor wie?
Voor de mensen die van plaatjes kijken houden?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:21:36 #247
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94584857
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Beetje onzin.
Dacht dat het duidelijk uitgelegd was. Enfin, pro-Hammas personen zijn per definitie niet goed bij hun hoofd en je opmerking over de Palestijnse jeugd die geen zak te doen had en daarom met Qassam-raketten aan de slag ging had me al overtuigd van je krankzinnigheid. Je ziet enkel wat je wilt zien he. En de rest is ''onzin" :').

quote:
[..]

Oh, en de joodse staat Israel heeft niks over zichzelf afgeroepen?
Nee.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Leuk? Voor wie?
Dat is een zure en zuigende opmerking. Ik vind het mooie plaatjes, en ze zijn ook nog eens actueel dus on-topic. ^O^
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_94584867
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:19 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Voor de mensen die van plaatjes kijken houden?
Mwa, ik weet leukere plaatjes. :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:24:55 #249
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584917
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mwa, ik weet leukere plaatjes. :P
Dacht ik al, aan je UI te zien :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 01:25:49 #250
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94584932
Voor jou, Kees.
pi_94584968
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:21 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Dacht dat het duidelijk uitgelegd was. Enfin, pro-Hammas personen zijn per definitie niet goed bij hun hoofd en je opmerking over de Palestijnse jeugd die geen zak te doen had en daarom met Qassam-raketten aan de slag ging had me al overtuigd van je krankzinnigheid. Je ziet enkel wat je wilt zien he. En de rest is ''onzin" :').

[..]

Nee.

[..]

Dat is een zure en zuigende opmerking. Ik vind het mooie plaatjes, en ze zijn ook nog eens actueel dus on-topic. ^O^
Stellingname genoeg, maar aan argumenten ontbreekt het nogal.
Dus laat verder maar.
pi_94585102
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:25 schreef Nibb-it het volgende:
Voor jou, Kees.
[ afbeelding ]
Niet helemaal verkeerd.
Ik weet niet meteen hoe ik moet omhoogladen, maar deze trefwoorden
Veronika Zemanova action girls
geven ook leuke beelden.
pi_94586573
ik heb er ook nog een paar

now laten ze mij meer bezetten met deze oO<
pi_94586998
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:57 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Toeval bestaat inderdaad niet, het was sarcastisch bedoeld.

Wat is het belang van Israël voor een oorlog in Gaza? Israël doet juist van alles om het daar rustig te houden.
Het zou nu anders een ideaal tijdstip zijn voor Israel. Aangezien de Arabische landen druk met zichzelf zijn. Dit is typische geopolitiek.

Mensen hebben tegenwoordig erg veel boter op hun hoofd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_94587132
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zou nu anders een ideaal tijdstip zijn voor Israel. Aangezien de Arabische landen druk met zichzelf zijn. Dit is typische geopolitiek.

Mensen hebben tegenwoordig erg veel boter op hun hoofd.
ja idd dat maak israel wat uit .
wat about the booter op je hoofd ?
nu word er een reden gezocht waarom het goed voor israel is om nu een oorlog in de strook te houden .
wat denk je dat het goed uitkom voor de terror staat van de hamas om juist nu een aanval uit te voeren op de staat Israel.
mensen hebben idd veel boter op hun hoofd
pi_94587354
good morning Israel
onze eerste ochtend ronden gedaan in de omgeving.
niet veel nieuws het is heel erg helder weer .wat bewolkt maar erg helder tot nu toe geen qassam . te gevaarlijk voor ze om het nu te doen . het is te helder.wel worden er vrij veel schooten gehoord maar is vrij normaal in deze omgeving
gestart bij Nahal-Oz.tank op post met uitzicht op de strook .
er was geluid van geweer vuur in de verte.uit de omgeving van errez,

hier wat fotos van de morgen in de omgeving van de strook.bij Ber'Erie dicht bij kisufiem.
hard werk een een rupsband

tank op post bij nahal-oz

[ Bericht 7% gewijzigd door C_N op 25-03-2011 08:54:46 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:16:09 #257
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94591693
quote:
PM: Israel ready to react with great force
In a meeting with US defense Secretary Robert Gates in Caesarea Friday, Prime Minister Benjamin Prime Minister Benjamin Netanyahu said that Israel is ready to act with "great force" against militant attacks, a day after Israelis launched retaliatory strikes in Gaza.

"Any civilised society will not tolerate such wanton attacks on its civilians," he said. (AFP and Attila Somfalvi) (via)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:29:14 #259
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94601773
quote:
'IDF will have to carry out large-scale operation in Gaza'
Sa'ar says rockets will force Israel into campaign bigger than Operation Cast Lead; Mofaz warns diplomatic stalemate endangering lives.

Education Minister Gideon Sa'ar (Likud) on Friday said that he estimates that the IDF will eventually have to carry out a large-scale operation in the Gaza Strip, bigger than Operation Cast Lead. Sa'ar made the comments in an interview with Israel Radio.

Sa'ar said that he understood local authorities in the South who decided to cancel school in light of increased rocket and mortar fire, but emphasized that the Home Front Command said that studies could continue as usual.

Foreign Affairs and Defense Committee chairman MK Shaul Mofaz (Kadima) on Friday warned that the continuing stalemate in the peace process endangers lives and the government must not miss the opportunity to advance on this front. Mofaz's comments came in an interview with Israel Radio.

Mofaz said that Israel is in need of a strategy that advances the diplomatic process with the Palestinians and talks with the Syrians, while simultaneously stopping the rocket terror.

The former IDF chief of General Staff said that the Palestinians had crossed a red line recently, and that Prime Minister Binyamin Netanyahu must determine how to halt continued rocket attacks on the South.

Mofaz stated that if he was prime minister he would consider renewing targeted killings of terrorists. (via)

[ Bericht 47% gewijzigd door Nibb-it op 25-03-2011 16:07:02 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:51:03 #260
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_94602755
Thursday, March 24, 2011
Can you imagine how big this story would be if Hizbullah abducted two Israeli occupying citizens?
"Israel abducted two Lebanese shepherds Tuesday in an act that prompted calls for international action to be taken against the Jewish state following its latest violation of Lebanese sovereignty."
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')