quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
als het vuur uitgaat de helft van de kluis kwijt! kijk dat is beter!!
degene die er dan zitten jaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Ireth het volgende:
Nu is er tenminste altijd wat te zien op de streams.. ook 's nachts
ja een vuur???? dat kan ik ook zien in de kachelquote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Ireth het volgende:
maakt voor sommigen niet veel uit, zoals geer met 900quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
lekker zomeravondgevoel! al vraag ik me af of die snoeshanen doorhebben dat het een olympisch vuur is dat altijd moet blijven branden..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef Roguee het volgende:
Echt wat voor joanna, kan ze tegelijkertijd de rode telefoon in de gaten houden.
Maar zitten er daar dan ook altijd 2 bij te roddelen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja een vuur???? dat kan ik ook zien in de kachel
Morgen komt er een hoosbuiquote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Stability het volgende:
en dan staat morgen de wind precies naar ze toe, als ze willen liggen op de zonnebedden
Die fantasie hebben ze dan net weer nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef Tassie37 het volgende:
Wel leuke opdracht, maar niet direct het toppunt van originaliteit weer... Dat was het dan weer wel geweest als die vuurkorf in het midden van het zwembad had moeten staan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef Ireth het volgende:
Karim: "Dan gaat het gras zeker te weten in de fik... maar dat maakt mij niet uit...."
juist!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hummie gaat met een tuinslang achter de schutting staan
het zou toch.. het zal toch.. nee toch.. toch niet een leuke missie?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Kom ik weer terug, schrik ik me een hartverzakking........
Hebben ze het nu eindelijk doorgekregen?
Of zal dit weer een dooie mus zijn, en breken hierna weer dagen van lamlendigheid en nixdoen aan?
Doet die ook eens wat goed iddquote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hummie gaat met een tuinslang achter de schutting staan
Dan kunnen we altijd het zeggen dat het hun eigen schuld isquote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef sjampoeh het volgende:
is dat een goeie plek waar hij nu staat ? morgen is t daar fakking heet zo daar in het hoekje ?
zit daar iemand ook op te wachten danquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef diedirk het volgende:
Kunnen Laura en Alex nu dus weer niet bij elkaar slapen?
Die gaan samen romantisch onder een dekentje in het kampvuur liggen staren terwijl ze elkaar kriebelenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef diedirk het volgende:
ja! dan is het toch goed!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef sjampoeh het volgende:
is dat een goeie plek waar hij nu staat ? morgen is t daar fakking heet zo daar in het hoekje ?
Gelukkig niet...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef diedirk het volgende:
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef mangalie het volgende:
Je ziet Jo denken: Das fakking niet goed voor me..Kzweerutju...
Hoezo niet ze zijn met zen 11e het is toch zelfs heel romantisch als ze met zijn tweeën het vuur gaan bewaken..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef diedirk het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
Jo wil niet hoor, dan smelt haar gezicht.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die gaan samen romantisch onder een dekentje in het kampvuur liggen staren terwijl ze elkaar kriebelen
of net wel,weer twee minder op de slaapkamerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef diedirk het volgende:
ohja das waar ook. slimmmquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kunnen ze slaapwandelende Jo-Anne nu eindelijk betrappen (waar handboeien niet hielpen)?
Met zijn allen liedjes zingen om de vuurkorf....quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die gaat straks met z'n gitaartje erbij zitten en klaar.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
is dit alleen voor de mannen, nee toch?
kweetut tweehonderdduizend procent seker......quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef mangalie het volgende:
Je ziet Jo denken: Das fakking niet goed voor me..Kzweerutju...
in dit geval dan moet draak Jo er zeker bij zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
Jo wil niet hoor, dan smelt haar gezicht.
Ook in BB5, met Dido, Nathalie, Lieske enz.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
De allereerste! Met Ruud en Bart en Willem
Met een handboei vastgeketend aan de korfquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
in dit geval dan moet draak Jo er zeker bij zitten
Die kregen toch regen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook in BB5, met Dido, Nathalie, Lieske enz.
Vergeet de pilletjes van Stervio nietquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef RobbieBoy het volgende:
Daarna, als de opdracht geslaagd is, veel drank, en eventueel een paar VETTE joints, om voor een climax te zorgen, nog heftiger dan zaterdag nacht was, graag!!!!!
Ja, the UBERWOMAN has returned. Thank Godquote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Day het volgende:
Hummie is duidelijk terug! Leuke opdracht wel.
Maar hoe het dan weer zijn strot uitkomtquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
Flip is slim! Lau en Geer er bij, die hebben het minste, laten het vuurtje uitgaan, dan zijn we klaar
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Roguee het volgende:
[..]
Met een handboei vastgeketend aan de korf
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, the UBERWOMAN has returned. Thank God
BB5quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
laura heeft weer een slimme opmerking: laten we niet alle blokjes opmaken voor nood
Is echt helemaal zijn ding dit johquote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Karim snapt het ook... droog hout/papier & blazen
Neee.... Televaag.... SST huis afgebrand na missie...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
En nu de stem "Bewoners, hij staat te dicht bij de schutting, optillen en 1 meter verplaatsen!"
quote:
Dat was toch tandenborstelLieske?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
dat is ook niet lastig. hier is het niet anders anders vriezen mijn tenen eraf!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
dat vuur is makkelijk aan te houden, kheb vaak genoeg de hele nacht achter in de tuin gezeten met een brandende vuurkorf. als je maar op tijd bijvult...de vraag is of zij dat ook kunnen hahaha die vallen al in slaap als ze er een uur naar kijken
ja hoe komen ze aaan kranten ?? of lagen die int labyrinthquote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef Capt1caveman het volgende:
Hebben de snuggere bewoners die kranten nog bekeken naar nieuwtjes?
Waren van voor februari.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef Capt1caveman het volgende:
Hebben de snuggere bewoners die kranten nog bekeken naar nieuwtjes?
Die kregen, maar ze waren van Januari.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja hoe komen ze aaan kranten ?? of lagen die int labyrinth
Met die redactie weet je het maar nooit....quote:
haha ja ik vind het echt een simpele opdracht hoor, en helemaal niet origineel...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is ook niet lastig. hier is het niet anders anders vriezen mijn tenen eraf!
Welke informatie?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
Hoe komt Jo aan al die informatie????????
Ja ,hoe???quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
Ze komt met een brandblusser aanlopen en zegt dat ze oa niet mogen plassen.quote:
maar ze zijn weer even bezig!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja ik vind het echt een simpele opdracht hoor, en helemaal niet origineel...
er zat een kaart bij, die maik nog in zn mond hadquote:
Mo vond het eerder dus een goed plan dat de anderen in de tuin gingen slapen, en dan naar de slaapkamer kwamen als zij en lover klaar waren.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Vultarian het volgende:
kunnen M&M mooi in de tuin sexen vannacht
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze noemt net 5 dingen die wel en niet mogen????? rararara
Ze hebben er toch ook een kaartje bij gekregen zal het daar niet opstaan??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brandblusser, 3 emmers water, niet gaan plassen enz...
Ze is nooit weggeweestquote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Day het volgende:
Hummie is duidelijk terug! Leuke opdracht wel.
Ze zal wakker geworden zijn, denk ik.....quote:
Mocht de boel in de hens vliegen dan mogen ze het dus niet uitpissen...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze komt met een brandblusser aanlopen en zegt dat ze oa niet mogen plassen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Mocht de boel in de hens vliegen dan mogen ze het dus niet uitpissen...
jo is paranormaal begaafdquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
Jawel, ze mogen NIET WEG om te pissen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Dacht het wel ja. Maar er staat me bij dat de opdracht wel geslaagd was.quote:
Ah okay... thanks,,, ik ben altijd zo slecht in opdrachten...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, ze mogen NIET WEG om te pissen.
dan mogen ze het voor de helft van ieders kluis blussenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Herr Flipp moet dan wel 3 meter van jojanka af gaan zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef ikke79 het volgende:
flip zegyt het maak mij niet uit als ik s nachts moet,zegt jo er meteen achteraan ik wil ook s nachts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
romantisch avondje voor m&Mquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
nu Karim & Aafke
12 M & M
2 Sharon & Servio
Gewoon wachten tot ze is gesmolten danquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef knagsje het volgende:
als jo er bij zit dan gewoon niet aflossen, klaar is kees
Belachelijke regel,quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, ze mogen NIET WEG om te pissen.
hoef je niet bang te zijn dat het vuurtje bij hun uitgaatquote:
Makkelijker dan nomineren...... Zo ben je zeker van der af...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Roguee het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ze is gesmolten dan
en maar 2 uurtjes per koppel...jo gaat nu alvast slapen....omgquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef mYsca het volgende:
Dit is echt te makkelijk. Vuur aan houden nou nou
lekker origineel ook weer van hummie pffffffffffffffffquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef mYsca het volgende:
Dit is echt te makkelijk. Vuur aan houden nou nou
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
Ze begint al te smelten! Ze is niet lekker in haar hoofd zegt ze!
Ze wil snachts, waarom zeg je dat niet ff voor me! Tegen Flip! Doe het zelf doos!
Eerst weglopen als er afspraken worden gemaakt, en dan gaan zitten zeiken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef ikke79 het volgende:
jo is weer boossssssssssssssssss.het word echt tijd dat de muts naar huis gaat
Zelfkennisquote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef danilel het volgende:
Joanna is niet zo lekker in dr hoofd ff (zegt ze zelf)
dat is wetenschappelijk ook al vastgesteld hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef danilel het volgende:
Joanna is niet zo lekker in dr hoofd ff (zegt ze zelf)
Nee er mag niet gezeken worden!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Eerst weglopen als er afspraken worden gemaakt, en dan gaan zitten zeiken.
Inderdaad vuurkorf in combinatie met geheim ontfutselen bestond nog niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef NenaLois het volgende:
"ik wil snachts, waarom zeg JIJ dat niet effe voor me dan".... Personeel van miss Jo Anna
zo, je hebt toen echt nog veel meer gemist. Wat er die nacht gebeurd is, past NIET in 1 uitzending hoor!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef BobHarris het volgende:
oo men ik zag vanavond pas de beelden van zaterdagavond.. wat heb ik gelachen zeg.. Gerard was echt doorgeslagen en een zatte Servio is ook altijd wel amusant
ja..jij bent een echte diehard kijker he?quote:
Neeeeeee, Joanna is top.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef ikke79 het volgende:
U bent psychiater in ruste?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is wetenschappelijk ook al vastgesteld hoor
uuh jaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja..jij bent een echte diehard kijker he?![]()
Jojanka is fakking 200.000% geschuffeld, ja?quote:
Als ik tegen een vriendin zeg wat ben jij JO dan krijg ik een knal voor me harsesquote:
nee i know.. weet iemand waar ik t terug kan kijken??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zo, je hebt toen echt nog veel meer gemist. Wat er die nacht gebeurd is, past NIET in 1 uitzending hoor!!!
There is a God!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Nobodies het volgende:
Intimiteiten van Laura en Alex hoeven we dus niet te verwachten
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Vultarian het volgende:
laura tegen jo: je moet even bij je moeder langs dan kan die een lach op je gezicht plakken
Waarom?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het beste is als ze nu de adem zoveel mogelijk inhouden.
Precies JoAnna.quote:Roguee
quote:
Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef ikke79 het volgende:
Eerst weglopen als er afspraken worden gemaakt, en dan gaan zitten zeiken.
De eerste keer dat Laura wat zinnigs zegt!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Vultarian het volgende:
laura tegen jo: je moet even bij je moeder langs dan kan die een lach op je gezicht plakken
er mag toch niet binnen gerookt wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Roguee het volgende:
Jo stelt voor dat ding naar binnen te slepen als het gaat regenen?
nou ik zit liever met jo in zo'n huis dan met laura, echt waarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik tegen een vriendin zeg wat ben jij JO dan krijg ik een knal voor me harses
oet je wel naar portugalquote:
Jo welquote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
er mag toch niet binnen gerookt worden
Jajaja.. die discussie kennen we nu wel... laat mij dan maar met Lau zitten! Mag ze me nog kriebelen ook! Alles beter dan Jo!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef BobHarris het volgende:
[..]
nou ik zit liever met jo in zo'n huis dan met laura, echt waar
het is alleen dat laura wél leuk kan zijn, hebben we gezien met karim !!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef BobHarris het volgende:
[..]
24/7?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef BobHarris het volgende:
[..]
nee geen fervent lezer idd.. we een fervent kijker
Dan denk ik dat u veel gemist hebt, heer Harris.....quote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef BobHarris het volgende:
[..]
nee geen fervent lezer idd.. we een fervent kijker
Meer een tijdstip voor Mo en Ma?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij gaan Flip en Laura samen, tussen 4 en 6 is het denk ik vrij stil bij de korf..
Serieus? Pff. Laura heb je geen last van, jo wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Karimquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef suzi1 het volgende:
wie moet met jo 2 uur bij het vuur gaan zitten?
Ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Jaaa heeft niemand last van ze in de slaapkamerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Meer een tijdstip voor Mo en Ma?
haar zus, luciferaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef suzi1 het volgende:
Stef de sprinkhaan, vindt ze leukquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef suzi1 het volgende:
kunnen we ook even de ogen dichtdoenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij gaan Flip en Laura samen, tussen 4 en 6 is het denk ik vrij stil bij de korf..
yes,quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stef de sprinkhaan, vindt ze leuk
Dat verklaart uw Jo-psychose (met alle respect)quote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef BobHarris het volgende:
[..]
nee dat nou ook weer niet, maar wel dagelijks
Aahhh ik ga fakking niet hier blijven met die vieze beesten, ik ga nu 200000 fakking % naar bed.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef danilel het volgende:
[..]
yes,
op vuur komen veel vliegies en beesies af, leuk voor jo![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef SwitcheR het volgende:
Joanna heeft een ochtendhumeur van 08.00 tot 10.00. Knap hoor zo getimed.
Zou ze niet bedoelen van 10.00u tot 20.00u??
ik sweerrrrrr ut op mn facking moederrrrrrquote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Aahhh ik ga fakking niet hier blijven met die vieze beesten, ik ga nu 200000 fakking % naar bed.
ja ik meen t. ik zou me ook wel gaan irriteren aan jo tuurlijk. maar vind haar een leuker/interessanter mens dan lauraquote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Serieus? Pff. Laura heb je geen last van, jo wel.
Stemmiee, ik hoor van oma dat ik naar bed mag. Dat mag he? Ok bedanktquote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
ik sweerrrrrr ut op mn facking moederrrrrr
Het woord 'Jo' komt nog eens in de Van Dale te staanquote:ruudpuntenel
Als ik tegen een vriendin zeg wat ben jij JO dan krijg ik een knal voor me harses
Ik zou al gek worden van de toon waar Joanna op praat. Laura is rustiger in dat opzicht en heb je minder last van (als je dat al zou hebben.)quote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef BobHarris het volgende:
[..]
ja ik meen t. ik zou me ook wel gaan irriteren aan jo tuurlijk. maar vind haar een leuker/interessanter mens dan laura
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Het woord 'Jo' komt nog eens in de Van Dale te staan
Synoniem voor het IK-woord
Het woord JO-JO bestaat alquote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Het woord 'Jo' komt nog eens in de Van Dale te staan
Synoniem voor het IK-woord
zeg maar 'je' hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat verklaart uw Jo-psychose (met alle respect)
fakking tyfus ik zit toch niet op fakking scouting ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
uh ikweeniehoor ik zweer ik ga echt ik nie ikke ga uuuhh fakking 10000% niet bij dat vuur hor eg niet tering tyfus fakking kutzooi
minimaal twee mensen die het vuur aan moeten houdenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
ze mochten toch maar met 2 man bij het vuur? en nu dan?
Hij heeft gelijk: Jo is lief!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
minimaal twee mensen die het vuur aan moeten houden
zeg maar gerust 24/7quote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef SwitcheR het volgende:
Joanna heeft een ochtendhumeur van 08.00 tot 10.00. Knap hoor zo getimed.
Zou ze niet bedoelen van 10.00u tot 20.00u??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |