het zou toch.. het zal toch.. nee toch.. toch niet een leuke missie?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Kom ik weer terug, schrik ik me een hartverzakking........
Hebben ze het nu eindelijk doorgekregen?
Of zal dit weer een dooie mus zijn, en breken hierna weer dagen van lamlendigheid en nixdoen aan?
Doet die ook eens wat goed iddquote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hummie gaat met een tuinslang achter de schutting staan
Dan kunnen we altijd het zeggen dat het hun eigen schuld isquote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef sjampoeh het volgende:
is dat een goeie plek waar hij nu staat ? morgen is t daar fakking heet zo daar in het hoekje ?
zit daar iemand ook op te wachten danquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef diedirk het volgende:
Kunnen Laura en Alex nu dus weer niet bij elkaar slapen?
Die gaan samen romantisch onder een dekentje in het kampvuur liggen staren terwijl ze elkaar kriebelenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef diedirk het volgende:
ja! dan is het toch goed!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef sjampoeh het volgende:
is dat een goeie plek waar hij nu staat ? morgen is t daar fakking heet zo daar in het hoekje ?
Gelukkig niet...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef diedirk het volgende:
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef mangalie het volgende:
Je ziet Jo denken: Das fakking niet goed voor me..Kzweerutju...
Hoezo niet ze zijn met zen 11e het is toch zelfs heel romantisch als ze met zijn tweeën het vuur gaan bewaken..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef diedirk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |