Ze hebben er toch ook een kaartje bij gekregen zal het daar niet opstaan??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brandblusser, 3 emmers water, niet gaan plassen enz...
Ze is nooit weggeweestquote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Day het volgende:
Hummie is duidelijk terug! Leuke opdracht wel.
Ze zal wakker geworden zijn, denk ik.....quote:
Mocht de boel in de hens vliegen dan mogen ze het dus niet uitpissen...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze komt met een brandblusser aanlopen en zegt dat ze oa niet mogen plassen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Mocht de boel in de hens vliegen dan mogen ze het dus niet uitpissen...
jo is paranormaal begaafdquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
Hoe komt Jo aan al die informatie????????
Jawel, ze mogen NIET WEG om te pissen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Dacht het wel ja. Maar er staat me bij dat de opdracht wel geslaagd was.quote:
Ah okay... thanks,,, ik ben altijd zo slecht in opdrachten...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, ze mogen NIET WEG om te pissen.
dan mogen ze het voor de helft van ieders kluis blussenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Herr Flipp moet dan wel 3 meter van jojanka af gaan zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef ikke79 het volgende:
flip zegyt het maak mij niet uit als ik s nachts moet,zegt jo er meteen achteraan ik wil ook s nachts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
romantisch avondje voor m&Mquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
nu Karim & Aafke
12 M & M
2 Sharon & Servio
Gewoon wachten tot ze is gesmolten danquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef knagsje het volgende:
als jo er bij zit dan gewoon niet aflossen, klaar is kees
Belachelijke regel,quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, ze mogen NIET WEG om te pissen.
hoef je niet bang te zijn dat het vuurtje bij hun uitgaatquote:
Makkelijker dan nomineren...... Zo ben je zeker van der af...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Roguee het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ze is gesmolten dan
en maar 2 uurtjes per koppel...jo gaat nu alvast slapen....omgquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef mYsca het volgende:
Dit is echt te makkelijk. Vuur aan houden nou nou
lekker origineel ook weer van hummie pffffffffffffffffquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef mYsca het volgende:
Dit is echt te makkelijk. Vuur aan houden nou nou
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
Ze begint al te smelten! Ze is niet lekker in haar hoofd zegt ze!
Ze wil snachts, waarom zeg je dat niet ff voor me! Tegen Flip! Doe het zelf doos!
Eerst weglopen als er afspraken worden gemaakt, en dan gaan zitten zeiken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef ikke79 het volgende:
jo is weer boossssssssssssssssss.het word echt tijd dat de muts naar huis gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |