Zelfkennisquote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef danilel het volgende:
Joanna is niet zo lekker in dr hoofd ff (zegt ze zelf)
dat is wetenschappelijk ook al vastgesteld hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef danilel het volgende:
Joanna is niet zo lekker in dr hoofd ff (zegt ze zelf)
Nee er mag niet gezeken worden!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Eerst weglopen als er afspraken worden gemaakt, en dan gaan zitten zeiken.
Inderdaad vuurkorf in combinatie met geheim ontfutselen bestond nog niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef NenaLois het volgende:
"ik wil snachts, waarom zeg JIJ dat niet effe voor me dan".... Personeel van miss Jo Anna
zo, je hebt toen echt nog veel meer gemist. Wat er die nacht gebeurd is, past NIET in 1 uitzending hoor!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef BobHarris het volgende:
oo men ik zag vanavond pas de beelden van zaterdagavond.. wat heb ik gelachen zeg.. Gerard was echt doorgeslagen en een zatte Servio is ook altijd wel amusant
ja..jij bent een echte diehard kijker he?quote:
Neeeeeee, Joanna is top.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef ikke79 het volgende:
jo is weer boossssssssssssssssss.het word echt tijd dat de muts naar huis gaat
U bent psychiater in ruste?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is wetenschappelijk ook al vastgesteld hoor
uuh jaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja..jij bent een echte diehard kijker he?![]()
Jojanka is fakking 200.000% geschuffeld, ja?quote:
Als ik tegen een vriendin zeg wat ben jij JO dan krijg ik een knal voor me harsesquote:
nee i know.. weet iemand waar ik t terug kan kijken??quote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zo, je hebt toen echt nog veel meer gemist. Wat er die nacht gebeurd is, past NIET in 1 uitzending hoor!!!
There is a God!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Nobodies het volgende:
Intimiteiten van Laura en Alex hoeven we dus niet te verwachten
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Vultarian het volgende:
laura tegen jo: je moet even bij je moeder langs dan kan die een lach op je gezicht plakken
Waarom?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het beste is als ze nu de adem zoveel mogelijk inhouden.
Precies JoAnna.quote:Roguee
quote:
Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef ikke79 het volgende:
jo is weer boossssssssssssssssss.het word echt tijd dat de muts naar huis gaat
Eerst weglopen als er afspraken worden gemaakt, en dan gaan zitten zeiken.
De eerste keer dat Laura wat zinnigs zegt!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Vultarian het volgende:
laura tegen jo: je moet even bij je moeder langs dan kan die een lach op je gezicht plakken
er mag toch niet binnen gerookt wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Roguee het volgende:
Jo stelt voor dat ding naar binnen te slepen als het gaat regenen?
nou ik zit liever met jo in zo'n huis dan met laura, echt waarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik tegen een vriendin zeg wat ben jij JO dan krijg ik een knal voor me harses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |