Er is ook een topic Nu op TV (VPRO): Tegenlicht - Onze dierbare dictatorsquote:
Dank.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is ook een topic Nu op TV (VPRO): Tegenlicht - Onze dierbare dictators
Goeie uitzending.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is ook een topic Nu op TV (VPRO): Tegenlicht - Onze dierbare dictators
Dat is ruim veertig jaar. Hij overdrijft iig nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Holograph het volgende:
Pechtold faalt
Hij zeg dat de D66 40 jaar geleden is opgericht. Volgens mij is dat toch echt 45 jaar geleden..
Gaan we allemaal snel dood??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
yup, alleen wel een beetje eenzijdig. Deprimerende eindconclusie.
Als je het zou afronden zou het 50 jaar moeten zijn. Commercial fail van de D66quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ruim veertig jaar. Hij overdrijft iig niet
Morgen effe terugblikken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
nee, maar het gaat er niet beter op worden.
Je bent echt de hele dag het internet aan het afspeuren om maar nare dingen over links te kunnen zeggen hè.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Holograph het volgende:
Pechtold faalt
Hij zeg dat de D66 40 jaar geleden is opgericht. Volgens mij is dat toch echt 45 jaar geleden..
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Tem het volgende:
kutzooi, uitgeschoten met mijn koksmes en een stuk van mijn vingertop kwijt, moet nu met 1 hand typen
Dan kun je nog wel 2 server-logins invullen in je downloadprogrammaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
De accounts worden toch niet samengevoegd naar 100mbit?
Iets minder domme dingen roepen voor je weet waar je het over hebt. Het was zendtijd voor politieke partijen, dat vlak voor Nieuwsuur komt..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je bent echt de hele dag het internet aan het afspeuren om maar nare dingen over links te kunnen zeggen hè.
Dus als ik die twee invoeg bij newsleecher dan heb ik 100mbit?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel 2 server-logins invullen in je downloadprogramma
kutding is flink scherp. leek een beetje Kill Bill hier.....zit je weer bij de eerste hulp enzo.quote:
Zo'n keramische van kyosera? Die zijn wel goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
kutding is flink scherp. leek een beetje Kill Bill hier.....zit je weer bij de eerste hulp enzo.
Wusthof classicquote:Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n keramische van kyosera? Die zijn wel goed.
Nou, gelukkig kook je niet met nukes.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Tem het volgende:
kutzooi, uitgeschoten met mijn koksmes en een stuk van mijn vingertop kwijt, moet nu met 1 hand typen
Alleen als ik chili con carne maak.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, gelukkig kook je niet met nukes.
Dat maakt voor ons niks uit. Hij vindt ze en ze zijn er.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je bent echt de hele dag het internet aan het afspeuren om maar nare dingen over links te kunnen zeggen hè.
Schaar je je nu achter Holo?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat maakt voor ons niks uit. Hij vindt ze en ze zijn er.
Ik snee me vandaag met lunch nog in m'n wijsvinger met een broodmesquote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Tem het volgende:
Je had beter de uitzending ervoor kunnen bekijken: Nu op TV (VPRO): Tegenlicht - Onze dierbare dictatorsquote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Iets minder domme dingen roepen voor je weet waar je het over hebt. Het was zendtijd voor politieke partijen, dat vlak voor Nieuwsuur komt..
Messen verbieden, nu!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snee me vandaag met lunch nog in m'n wijsvinger met een broodmes
Mensen verbieden!quote:
Nee man, maar ik ben ook wel geïnteresseerd in de falen van links, en dan is het toch mooi dat zo'n jongen mij het werk uit handen neemt. Nee, op één of andere manier vindt zo'n jongen zichzelf rechts omdat hij voor de PVV is, maar in feite zit hij zijn eigen stroming (links-conservatieve, ethi houd je bek) te bekritiseren. Het enige wat nog mist is de bevestiging van Wilders.quote:
Ik vermoed dat hier een diepere oorzaak aan ten grondslag lag, appels bijvoorbeeld.quote:
Ah, de PVV, zo'n extreemrechtse populistische partij die feitelijk onder één hoedje speelt met Al-Qaida, door hervormers in de moslimwereld niet te steunen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee man, maar ik ben ook wel geïnteresseerd in de falen van links, en dan is het toch mooi dat zo'n jongen mij het werk uit handen neemt. Nee, op één of andere manier vindt zo'n jongen zichzelf rechts omdat hij voor de PVV is, maar in feite zit hij zijn eigen stroming (links-conservatieve, ethi houd je bek) te bekritiseren. Het enige wat nog mist is de bevestiging van Wilders.
Appels veroorzaken geen messen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier een diepere oorzaak aan ten grondslag lag, appels bijvoorbeeld.
Ik zou Pechtolds foutje toch niet onder het falen van links willen scharen, eerlijk gezegd. Maar dat kan uiteraard aan mij liggen. Overigens zou ik de beste jongen ook niet snel willen categoriseren als links. Hij is net zo'n windfaan als Wilders. Of, zoals ik vanmiddag al zei tegen GS (of schreef): Holo en zijn PVV-kameraden beschouwen politiek als een lopend buffet, geen enkele ideologie is leidend.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee man, maar ik ben ook wel geïnteresseerd in de falen van links, en dan is het toch mooi dat zo'n jongen mij het werk uit handen neemt. Nee, op één of andere manier vindt zo'n jongen zichzelf rechts omdat hij voor de PVV is, maar in feite zit hij zijn eigen stroming (links-conservatieve, ethi houd je bek) te bekritiseren. Het enige wat nog mist is de bevestiging van Wilders.
Ooit een appel op je hoofd gevallen? Dan piep je wel anders.quote:
Nee, dan kom je met wetenschappelijke principes die de wereld veranderen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Ooit een appel op je hoofd gevallen? Dan piep je wel anders.
Wel eens met je handen een klokhuis proberen te verwijderen?quote:
Ik had het niet over dat verhaal van Pechtold, want dat is zo'n non-issue. Ik vind Wilders links. Die bolle van zijn partij wil ook al alle bonussen verbieden bij banken. Als Wilders echt zo rechts was, dan stond zo'n bonus helemaal niet ter discussie.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou Pechtolds foutje toch niet onder het falen van links willen scharen, eerlijk gezegd. Maar dat kan uiteraard aan mij liggen. Overigens zou ik de beste jongen ook niet snel willen categoriseren als links. Hij is net zo'n windfaan als Wilders. Of, zoals ik vanmiddag al zei tegen GS (of schreef): Holo en zijn PVV-kameraden beschouwen politiek als een lopend buffet, geen enkele ideologie is leidend.
quote:PVV-Kamerlid Roland van Vliet wil dat bonussen voor bankiers voor de volle honderd procent belast gaan worden: De doorgeschoten bonuscultuur bij banken is een van de belangrijkste oorzaken van de kredietcrisis. Inmiddels is helaas gebleken dat alle banken en verzekeraars die staatssteun hebben ontvangen tijdens de crisis, toch weer volop bonussen uitkeren. Daar moet een stokje voor gestoken worden.
Ja en ik probeer tegenwoordig al mijn eten Swedish Mealtime te eten, dus met overdreven grof geweld.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel eens met je handen een klokhuis proberen te verwijderen?
Ik heb dan ook nooit beweerd dat Wilders een doorgewinterde rechtse politicus is. De beste man is een politieke windfaan die meewaait met de wind die afkomstig is uit de hoek van het klootjesvolk. Dat betekent een afwijzende houding jegens immigratie en felle kritiek op de bonuscultuur. Maar goed, dat snap je zelf waarschijnlijk ook wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik had het niet over dat verhaal van Pechtold, want dat is zo'n non-issue. Ik vind Wilders links. Die bolle van zijn partij wil ook al alle bonussen verbieden bij banken. Als Wilders echt zo rechts was, dan stond zo'n bonus helemaal niet ter discussie.
edit: Ronald van Vliet heet die knakker. Ik zal even quoten:
[..]
Nou en, de PVV wilt ook de islam praktisch verbieden, dat is zo rechts als de pest om te willen. Dus ja, we kunnen wel puntjes gaan uitwisselen of de PVV links of rechts is, maar de PVV is vooral opportunistisch en pakt wat het handig uitkomt op dat moment.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik had het niet over dat verhaal van Pechtold, want dat is zo'n non-issue. Ik vind Wilders links. Die bolle van zijn partij wil ook al alle bonussen verbieden bij banken. Als Wilders echt zo rechts was, dan stond zo'n bonus helemaal niet ter discussie.
edit: Ronald van Vliet heet die knakker. Ik zal even quoten:
[..]
Dit boek is het met je eens.quote:
Oeps.quote:
Niet een woord dat ik regelmatig gebruik. Geen Wilders-types in de regio.quote:
Ik vind persoonlijk dat 'verbieden' helemaal niet bij rechts hoort. Het kan zijn dat ik het nu mis heb, maar volgens mij zijn links en rechts vooral definities die betrekking hebben op de economie, en conservatief en progressief die betrekking hebben op culturele regelgeving. Dat zou betekenen dat de PVV wel degelijk links is, maar dat ze ook degelijk conservatief zijn. De VVD is in dit opzicht weer rechts, en op sommige vlakken conservatief, maar naar andere maten.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nou en, de PVV wilt ook de islam praktisch verbieden, dat is zo rechts als de pest om te willen. Dus ja, we kunnen wel puntjes gaan uitwisselen of de PVV links of rechts is, maar de PVV is vooral opportunistisch en pakt wat het handig uitkomt op dat moment.
Ik denk dat Teeven een woordje met je wil wisselen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat 'verbieden' helemaal niet bij rechts hoort. Het kan zijn dat ik het nu mis heb, maar volgens mij zijn links en rechts vooral definities die betrekking hebben op de economie, en conservatief en progressief die betrekking hebben op culturele regelgeving. Dat zou betekenen dat de PVV wel degelijk links is, maar dat ze ook degelijk conservatief zijn. De VVD is in dit opzicht weer rechts, en op sommige vlakken conservatief, maar naar andere maten.
Teeven is dan ook weer aardig conservatief. Op zich ook niet zo gek met zijn profiel. De VVD kent een progressieve en conservatieve vleugel.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat Teeven een woordje met je wil wisselen.
De PVV kent linkse standpunten, maar dat maakt de partij nog niet links.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat 'verbieden' helemaal niet bij rechts hoort. Het kan zijn dat ik het nu mis heb, maar volgens mij zijn links en rechts vooral definities die betrekking hebben op de economie, en conservatief en progressief die betrekking hebben op culturele regelgeving. Dat zou betekenen dat de PVV wel degelijk links is, maar dat ze ook degelijk conservatief zijn. De VVD is in dit opzicht weer rechts, en op sommige vlakken conservatief, maar naar andere maten.
Ik denk dat we de PVV wel aardig in de conservatief linkse hoek kunnen zetten. De SP is weer linkser, en progressiever, maar zitten wel in dezelfde hoek.
Teeven is vooral van de dictaroriale vleugel en zou het woord liberaal niet kunnen vinden al zou ik het met 1000 tanks door zijn woonkamer rammen. Hij is echt volkomen geschift.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Teeven is dan ook weer aardig conservatief. Op zich ook niet zo gek met zijn profiel. De VVD kent een progressieve en conservatieve vleugel.
Maakt ook niet uit. Het is in ieder geval niet mijn partij.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV kent linkse standpunten, maar dat maakt de partij nog niet links.
Teeven is een eng mannetje inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Teeven is vooral van de dictaroriale vleugel en zou het woord liberaal niet kunnen vinden al zou ik het met 1000 tanks door zijn woonkamer rammen. Hij is echt volkomen geschift.
Waarom dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:15 schreef mlg het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Ik maak me meer zorgen over Ballin.
Hoi Temquote:
Ik weet 't, jij bent veel te realistisch.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Tem het volgende:
[..]
![]()
btw dat andere was een quote van P.Versnipperaar
Misschien wel ja..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet 't, jij bent veel te realistisch.
Draaien op gedoogsteun van vrouwen- en moslimhaters.quote:
Samenwerken met de PVV, Hillen op Defensie, Leers op Immigratie en Asiel, Rosenthal op BuZa en een padvinder als MPquote:
Het blijkt inderdaad steeds waardelozer, op alle gebiedenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:52 schreef dotCommunism het volgende:
Alleen maar het slechtste kabinet sinds Nederland weer onafhankelijk werd van de Fransen.
Vooral geweldig zijn de voorstellen om de sociaal-economische onderlaag en bejaarden nog harder te pakken onder het mom van eigen verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het blijkt inderdaad steeds waardelozer, op alle gebieden
en de benzine wordt ook steeds duurderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral geweldig zijn de voorstellen om de sociaal-economische onderlaag en bejaarden nog harder te pakken onder het mom van eigen verantwoordelijkheid
Misschien was het wel een fok!ster.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef Picchia het volgende:
Dat meisje wie ik uit vroeg gedroeg zich een beetje vreemd. Volgens mij had ze nog minder social skills dan de gemiddelde Fokker. Dat werd dus helemaal niks.
Ach, zo'n voorstel om Bijstandstrekkers te korten op hun uitkering als hun kroost een bijbaantje heeft is toch absurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
en de benzine wordt ook steeds duurder
Waarom laat die zich eigenlijk enkel in het holst van de nacht zien?quote:
Bijbaantje! t gaat niet om 100euro per maand....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zo'n voorstel om Bijstandstrekkers te korten op hun uitkering als hun kroost een bijbaantje heeft is toch absurd?
Schizofreen. Henk wordt na middernacht Whiskers t bevallige poesje...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom laat die zich eigenlijk enkel in het holst van de nacht zien?
Heb je wel gezoend?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef Picchia het volgende:
Dat meisje wie ik uit vroeg gedroeg zich een beetje vreemd. Volgens mij had ze nog minder social skills dan de gemiddelde Fokker. Dat werd dus helemaal niks.
Ja, ik had de dag ervoor een hele plan van aanpak gemaakt. Onderwerpen om haar gedachtes te sturen. Het initiëren van fysiek contact. Backup grapjes. Werkt allemaal prima hoor.quote:
maak jij je daar druk om?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
en de benzine wordt ook steeds duurder
Wat leuk, zo'n proefkonijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik had de dag ervoor een hele plan van aanpak gemaakt. Onderwerpen om haar gedachtes te sturen. Het initiëren van fysiek contact. Backup grapjes. Werkt allemaal prima hoor.
Met als doel aan het einde van de avond haar bruut uit elkaar te trekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik had de dag ervoor een hele plan van aanpak gemaakt. Onderwerpen om haar gedachtes te sturen. Het initiëren van fysiek contact. Backup grapjes. Werkt allemaal prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |