Hoezo?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
volgende ruzie tussen gijp en ruudje is een feit
Wat?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Wouter Bos heeft toch ook geprobeerd invloed op Feyenoord uit te oefenen?
Ruudje kan zich opmaken voor een sprong in het donker. Topbestuurders, eigenaars en zelfs mediabedrijven lopen voor hem weg in plaats van met hem.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
volgende ruzie tussen gijp en ruudje is een feit
Oh ik had vernomen dat ie nog vermist is door die aardbeving/tsunamie toen die weer op zoek was naar belchinezen/jappenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt dat Tom Knipping 1 van die mannen is die laatst in Libie waren ontvoerd.
Daarom is hij er niet.
Andere geruchten zijn dat Knipping daadwerkelijk op jodenjacht is gegaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Oh ik had vernomen dat ie nog vermist is door die aardbeving/tsunamie toen die weer op zoek was naar belchinezen/jappen
Eerder slim boekhouden, mediagelden zijn een schijntje.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef msnk het volgende:
Er werd niet zo lang geleden verteld dat het vermogen van al die clubs in het buitenland, ook in Italie, zo'n 40-50% uit mediagelden bestond. En nu zegt die gast net over Gadafi's zoon dat er veel oliegeld gemoeid was met zijn zoon in Italie (eigenaar van Sampdoria was een oliemagnaat of zo).
Is dat dan slim boekhouden of zijn de mediagelden zó veel dat de oliegelden in het niet vallen
Een schijntje nog wel. De boys van Graydon hadden hun werk echt wat beter moeten uitvoeren als dat zo is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerder slim boekhouden, mediagelden zijn een schijntje.
Klopt, nu bedoelen ze zijn vrouw.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Van Geel deed toch vrij rustig? Hij klapte alleen wat, of heb ik het begin gemist.
Dat bedoel ik, ze praten lekker onzinnig de media na.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin item dit.
1. Van Geel heeft niet gejuicht bij Feyenoord
2. Hij staat nu op en klapt, meer niet.
Waar gaat dit over?
Haha idd.. Alleen vorige week was ie wat uitbundig.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin item dit.
1. Van Geel heeft niet gejuicht bij Feyenoord
2. Hij staat nu op en klapt, meer niet.
Waar gaat dit over?
Ik vind het niveau toch per week dalen, erg spijtig.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef Geo3kant het volgende:
Het begon aardig maar het niveau van het programma vandaag daalde hard.. en bleef maar dalen
Inderdaad schandalig lachen over een drol. Ze moeten blij zijn dat ze geen stoma hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ik vind het niveau toch per week dalen, erg spijtig.
Ze maken mensen belachelijk en toen lacherig over zaken die niet relevant zijn.
Dat was de beste aflevering sinds tijden man!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef TC03 het volgende:
Deze aflevering is wel 10x beter dan die met Hans Kraaij Jr.
Klopt, was al maanden reeds bekend.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef inZanity het volgende:
Een verrassing dat Inter Castaignos haalde? Dat hing al maanden in de lucht man..
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat was de beste aflevering sinds tijden man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |