Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
grappigquote:
quote:
awoetjeboetjekoetjewoezieboeziesnoeziequote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is weer op de bank in slaap gevallen![]()
Watwat?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
exalyforpeitisopxetsopsunatet
heb ik 'm goed?
Nee, blijf nog evenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
Een nieuwe SC. Laat ik deze eens volgen.
Tetanuspostexpositieprofylaxe, het langste woord dat ik kenquote:
Ja, dat kanquote:Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef pgrferrari het volgende:
Mart, kun je KSC en nr. weer goed zetten?
wat is het??quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
exalyforpeitisopxetsopsunatet
heb ik 'm goed?
Madame M.!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
Een nieuwe SC. Laat ik deze eens volgen.
Kjoetquote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is weer op de bank in slaap gevallen![]()
Wat betekent het?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tetanuspostexpositieprofylaxe, het langste woord dat ik ken
Ohquote:
Goed restaurant wel. Muisgehaakte soepquote:
Na net een paar weekjes van heel erg down zijn, eindelijk weer wat beterquote:Op maandag 21 maart 2011 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi kleintje.
Hoe is het met jou dan?
Ja!! Zien zienquote:
Met extra Brokstoodquote:Op maandag 21 maart 2011 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed restaurant wel. Muisgehaakte soep.
uh ehr okequote:Op maandag 21 maart 2011 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!! Zien zien![]()
Oh en meisje, PM je adres eens?![]()
Thanksquote:
Beters.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Na net een paar weekjes van heel erg down zijn, eindelijk weer wat beter
En de lente begint
Wat is een pisvotje?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:35 schreef DaMart het volgende:
Ze hebben zelfs Pisvotje omgedraaid naar Vispotje.
Ja nee nou, je zegt dat ze het pisvotje hebben omgedraaid naar een vispotje, dan wil ik weten wat het origineel isquote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, maar het smaakt vast hetzelfde als een vispotje![]()
.
de KSC meet of de TAL meetquote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koen! Hai.
Valt wel mee! Was jij naar die meet geweest?
kjoetquote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Lief he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHquote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Lief he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je wat de ziekte tetanus inhoudt?quote:
Ik dacht Koen66.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Lief he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Lief he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahhquote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Lief he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaahg wat lllliiiiiiiieeeeeeefquote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Lief he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupquote:Op maandag 21 maart 2011 17:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet je wat de ziekte tetanus inhoudt?
Profylaxe betekend het voorkomen van een ziekte, in het geval van Tetanus door middel van inenting.
Post betekend Achteraf in het Latijn,
en Expositie is het tijdstip dat er een besmetting is opgetreden.
Dus een postexpositieprofylaxe betekend eigenlijk het behandelen van een ziekte nadat er een besmetting is opgetreden.
Is dat een beetje duidelijk?
Ik heb te veel nutteloze woordenschat en kennis in m'n hoofdquote:
Op de menukaart staat 'Vispotje'... dat was dan vast een Pisvotje (een verkeerd gespeld vodje waar iemand in geürineerd heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, je zegt dat ze het pisvotje hebben omgedraaid naar een vispotje, dan wil ik weten wat het origineel is![]()
Cutequote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Lief he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
fuck mijn gehaktballen
* LovelyLady zoeft naar de keuken
doe je het wel veilig?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
fuck mijn gehaktballen
Oh okay, nice. ^^quote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
had graag meegewild maar vrouwlief had precies op dat weekend een gratis weekendje met de family geregeld....
Week daarvoor wel KSC meet gehad en dat was ERG tof
Ik houd daarvanquote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb te veel nutteloze woordenschat en kennis in m'n hoofd
Ja, dat vond ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
had graag meegewild maar vrouwlief had precies op dat weekend een gratis weekendje met de family geregeld....
Week daarvoor wel KSC meet gehad en dat was ERG tof
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
fuck mijn gehaktballen
voortbeweeg zequote:
Eet smakelijk meisjequote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een spat-deksel
Ik ga eten![]()
tot later liefjes
Welthuisquote:
eetse Lovelyquote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een spat-deksel
Ik ga eten![]()
tot later liefjes
doeiselss!quote:
Schaf een bewakingscamera aanquote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heya![]()
Ik heb t vermoeden dat mn huisgenoot spullen van me jatiemand enig idee waar ik daarmee terecht kan? woningbouw ofzo, of politie ( tzijn stomme dingen, borden, bestek, pannen etc)
Ik zou hem/haar er eerst op aanspreken, voordat je iets gaat ondernemen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heya![]()
Ik heb t vermoeden dat mn huisgenoot spullen van me jatiemand enig idee waar ik daarmee terecht kan? woningbouw ofzo, of politie ( tzijn stomme dingen, borden, bestek, pannen etc)
Hallo de Beau!quote:
Is je deur afsluitbaar? En hoe goed kun je met je huisgenoot? Ik zou hem/haar denk ik confronteren en inderdaad even bellen met de woningbouw en aangifte doen van diefstal bij de politie...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heya![]()
politiequote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heya![]()
hm, iets met privacy enzo, vraag me af of ik dat zomaar kan makenquote:
eehm ik heb maar een huisgenoot en er verdwijnen spullen van mijquote:Op maandag 21 maart 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zou hem/haar er eerst op aanspreken, voordat je iets gaat ondernemen.
Hoezo vermoedt je dat?
Ik kom wel bij je wonenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm ik heb maar een huisgenoot en er verdwijnen spullen van mijvandaar het vermoeden, ik ga het hem ook ff vragen als ik hem weer zie.. maar ik verwacht niet echt nuttig antwoord.. tis n onwijze weirdo
Tis alleen uit de keuken, mijn kamerdeur kan gelukkig op slotquote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is je deur afsluitbaar? En hoe goed kun je met je huisgenoot? Ik zou hem/haar denk ik confronteren en inderdaad even bellen met de woningbouw en aangifte doen van diefstal bij de politie...
blijf je wel van mn spullen af danquote:
ik zou je ook geen gedag zeggen hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tis alleen uit de keuken, mijn kamerdeur kan gelukkig op sloten ben totaal niet close met hem, we praten amper en hij zegt bijv niet eens gedag als ie binnenkomt en ik recht voor zn neus sta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Al je spullen dus op je kamer zettenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tis alleen uit de keuken, mijn kamerdeur kan gelukkig op sloten ben totaal niet close met hem, we praten amper en hij zegt bijv niet eens gedag als ie binnenkomt en ik recht voor zn neus sta
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou je ook geen gedag zeggen hoor.GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Coolquote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef DaMart het volgende:
O ja, ik kan wel eens kijken wat ik met al die actiecodes van Unox aan stamppotservies kan bestellen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou je ook geen gedag zeggen hoor.Wat ben je toch ook een casanovaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
je kent mequote:Op maandag 21 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een casanova
ja idd, ik heb m net al ff gesmst of ie weet waar mn borden zijn, als ze ineens weer opduiken is het ook prima.. maar heb zon vaag vermoeden dat er geen reactie komtquote:Op maandag 21 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al je spullen dus op je kamer zettenAlles alles en woningbouw inlichten en aangifte doen als ie geen reactie geeft of je spullen niet spontaan boven water komen
Je vertrouwd me nietquote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blijf je wel van mn spullen af dan? dan mag het
Dan jat je zijn borden tochquote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, ik heb m net al ff gesmst of ie weet waar mn borden zijn, als ze ineens weer opduiken is het ook prima.. maar heb zon vaag vermoeden dat er geen reactie komt
die zijn lelijkquote:
Of niet, want ze heeft wel heel veel lessen gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Een vrouw in Australië is voor de 94e keer gezakt voor d'r rij-examen, ze heeft het wereldrecord in d'r bezit op dit moment![]()
als ze het uiteindelijk ooit nog eens haalt, is ze toch een gevaar voor de weg?
Knuffquote:
Dan gijzel je z'n borden, maak je een briefje van uitgescheurde letters uit tijdschriften dat ze doodgaan als hij niet jouw borden veilig terugbrengtquote:
Jjaja...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 8 actiecodes, dus als ik wat voordelig kan bestellen....
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff
Hier alles goed
[..]
Dan gijzel je z'n borden, maak je een briefje van uitgescheurde letters uit tijdschriften dat ze doodgaan als hij niet jouw borden veilig terugbrengt
maar als je voor de 94e keer zakt, dan doe je toch echt iets misquote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet, want ze heeft wel heel veel lessen gehad![]()
Kun je je moeder er blij mee makenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 8 actiecodes, dus als ik wat voordelig kan bestellen....
Ben je mongooltje?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef Muck het volgende:
Geen van beide, ik ben een mongetje
Of een jeisje?
Zijn moeder heeft een moedernaamquote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je je moeder er blij mee maken![]()
bestel ze voor mijquote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
Alleen jammer dat ze alleen nog roze borden hebben, en geen blauwe.
Geen ideequote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je je moeder er blij mee maken![]()
Met mij prima, ik heb geen werk meer.quote:
Jawel, maar negeert. Ik durfde je hartje niet te breken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar, Myrrr, had je m'n huwelijksaanzoek van een aantal weken geleden niet ontvangen?
I love it when a plan comes togetherquote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaaah een bassie en adriaan plan
*kwijlt op toetsenbord*quote:
Hoe heet ze dan?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik vind het rookworstplankje stiekem wel schattig.
dat las ik ook jaquote:
quote:
Hoe heet die danquote:
66noeK gaDquote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Mensjes, ik ga rijden![]()
![]()
Tot later vanavond
dooooeeeeeieiiiiii
rrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodquote:
Welthuisquote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Tot later vanavond
dooooeeeeeieiiiiii
Ahh, da's zowel lief als gemeenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
Jawel, maar negeert. Ik durfde je hartje niet te breken.
een Hame of Deer zijn altijd boven de 21quote:
jij bent een jongendamequote:
Koenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Tot later vanavond
dooooeeeeeieiiiiii
Ben ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een Hame of Deer zijn altijd boven de 21
Okequote:Op maandag 21 maart 2011 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik stop met lezen![]()
dacht eerst dat ik zat was
morgenquote:
quote:
+2.quote:
In kilo is het maal 2quote:
Rookt 'ie?quote:
plantenspuitquote:
12 en duber? Keeeei...quote:
3 x 3 = 6quote:
Mooi gewicht. Als ik kogelslingeraar was geweest, had ik jou best als trainingsmateriaal willen gebruikenquote:
Nee, ze is vervelend. Loopt te mauwen bij de deur, ik doe de deur open, beest rent har de andere kant op en geeft mij als ze langs me loopt een mep.quote:
op het moment nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoere![]()
Zijn jullie allemaal stoned ineens of zo?
eigenlijk alleen maar lief hoor. Ik ben heel lief.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, da's zowel lief als gemeen![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ze is vervelend. Loopt te mauwen bij de deur, ik doe de deur open, beest rent har de andere kant op en geeft mij als ze langs me loopt een mep.
Nee, Helaasch.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoere![]()
Oh de kat is je zusjequote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ze is vervelend. Loopt te mauwen bij de deur, ik doe de deur open, beest rent har de andere kant op en geeft mij als ze langs me loopt een mep.
jaja, daarom stuurde ik je ook een aanzoekquote:Op maandag 21 maart 2011 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
eigenlijk alleen maar lief hoor. Ik ben heel lief.
dat had ik dus net ookquote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoere![]()
slechts je oneerbare voorstelquote:
Engerdquote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi gewicht. Als ik kogelslingeraar was geweest, had ik jou best als trainingsmateriaal willen gebruiken
Nee, maar om gelijk HIER help, mijn poes is aan het puberen te zetten.... kan ik de reacties wel voorzienquote:
Ik vond het wel lievvvvvv.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, daarom stuurde ik je ook een aanzoek
Mijn ouders hebben mij dan ook vernoemd naar een Engerdquote:
en ik naar lowlandsquote:
iddquote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, maar om gelijk HIER help, mijn poes is aan het puberen te zetten.... kan ik de reacties wel voorzien
Fritzel?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij dan ook vernoemd naar een Engerd
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slechts je oneerbare voorstel
Erikquote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dan moet je kaarten hosselenquote:
[/img]quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
ohh, ik dacht dat ik Nijner quottequote:
Als ik wel met jou mee mag.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je kaarten hosselen
mijn tweede kaart is al vergeven
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
eet eet smakelijkquote:
E... de engerd, Hmmz wel eens van gehoord volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
alle dagen natuurlijk, met tentje en zonder douchen enzoquote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik wel met jou mee mag.![]()
Hoelang ga je?
Ha!quote:
Ohquote:Op maandag 21 maart 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alle dagen natuurlijk, met tentje en zonder douchen enzo
Eet schmackelijkh Konijnerquote:
Egoistische kut-actie.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand van 63 heeft een dochter gekregen.
ik las het laatst ja, wat een ongelooflijk egoïstische, domme trut ben je danquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand van 63 heeft een dochter gekregen.
Nee, ik heb een iets betere naam dan dat.quote:
ahj ahj, laat Nijner het maar niet horenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een iets betere naam dan dat.
Hoewel ik een keer bij Sims een karakter had gecreeerd met de naam Daphne en die liet ik mijn vriendin worden..
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ben nog nooit naar Lowlands geweest, lijkt me echt tof.
Toen kende ik haar nog niet. Dus staat totaal los van haarquote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahj ahj, laat Nijner het maar niet horen
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
srry haha
t word ook mijn ll ontmaagding
Doe mij maar liever de ZCquote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
srry haha
t word ook mijn ll ontmaagding
het IS ook tof, maar haast onmogelijk om kaartjes te krijgen helaasquote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ben nog nooit naar Lowlands geweest, lijkt me echt tof.
daar ben je n provinciaaltje voorquote:
laat het je smakenquote:
Half juli, even over leggen met de rest die mee gaan of die het ook goed vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwartecross.
Wanneer is dat?
Dan ga ik met je mee
ik had ze vijf minuten na opening van de verkoopquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Muck het volgende:
[..]
het IS ook tof, maar haast onmogelijk om kaartjes te krijgen helaas
Wie gaan er nog meer?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Half juli, even over leggen met de rest die mee gaan of die het ook goed vinden
Marijke die gaat zeker en ik hoop mijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie gaan er nog meer?
Allemaal vrienden van je?
Ja, schijnt ook leuk te zijn.quote:
Oh, dan wil ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke die gaat zeker en ik hoop mijn
Zondags ga ik vrienden van me
Klopt, alleen kon ik op het moment dat ze in de verkoop gingen niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had ze vijf minuten na opening van de verkooppure mazzel dat je door dat systeem heen komt
Inmijn tijd was dat nog op 1 dagquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer naar een meerdaags festival geweest. Dynamo Open Air'99 en dat was erg leuk
Dat snap ik maar ik zit met het punt dat ik hier maar 2 slaapplekken over heb dus dat is de beperkingquote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik ook![]()
Lijkt me erg tof
Avondquote:
ja idd, je kan niet ff op je werk n uur ticketbox zitten f5enquote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt, alleen kon ik op het moment dat ze in de verkoop gingen niet.
Wie doet er nou zoiets op een doordweekse dag
jaja, die tijd is er weerquote:
Avondquote:
En het jaar ervoor heb ik ook al gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, je kan niet ff op je werk n uur ticketbox zitten f5en
Sziget!quote:
Helaas...quote:
Lekker handig weerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Muck het volgende:
Lekker handig
Ik moet morgen naar de keuringsarts, maar de buslijn die in de routebeschrijving staat, bestaat niet volgens connexxion
Misschien in de begin tijd dan? Het is daarna ook 1 of 2 keer een eendagsfestival geweest. Maar de jaren daarvoor was het volgens mij wel gewoon een meerdaagsfestival. Op Eindhoven Airport bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inmijn tijd was dat nog op 1 dag
Dat is ook wel tofquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Solique het volgende:
Ben nooit naar een meerdaags festival geweest.
Ga vaak alleen naar dag festivals, optredens, feesten, etc.
ja tis wel fokking duur.. de kaartjes vallen nog wel mee op zich, maar alles wat er nog bijkomt aan eten en drinken etcquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
En het jaar ervoor heb ik ook al gemist
Nou ja, misschien maar beter voor de financien
Hoeveel is het voor 3 dagen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja tis wel fokking duur.. de kaartjes vallen nog wel mee op zich, maar alles wat er nog bijkomt aan eten en drinken etc
kaarten waren geloof ik iets van 165 e per stuk uit mn hoofdquote:
Precies, het drinken is er achterlijk duur en vaak maar halve glazen als je er niets van zegtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja tis wel fokking duur.. de kaartjes vallen nog wel mee op zich, maar alles wat er nog bijkomt aan eten en drinken etc
quote:
quote:
wel lekker, in de zomer koud etenquote:
Ik vind de kaartjes ook best duur hoor. In 1999 betaalde ik 110 GULDEN voor Dynamo (drie dagen) is dat nu niet hetzelfde bedrag maar dan in Euro's ?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kan toch vast wel op een luchtbedje.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik zit met het punt dat ik hier maar 2 slaapplekken over heb dus dat is de beperking
ja iddquote:
Ik ben in 98 geweestquote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer naar een meerdaags festival geweest. Dynamo Open Air'99 en dat was erg leuk
tja, alles word duurderquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind de kaartjes ook best duur hoor. In 1999 betaalde ik 110 GULDEN voor Dynamo (drie dagen) is dat nu niet hetzelfde bedrag maar dan in Euro's ?
Pulp, Rise Against, Flogging Molly, Interpol, The National, Gogol Bordello, Chemical Brothers...quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Aha! Wat voor muziek??
In Boedapest ben ik al 2x geweest dus voor de stad hoeft het niet iig
chemical brothersquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pulp, Rise Against, Flogging Molly, Interpol, The National, Gogol Bordello en Chemical Brothers....
Dat is ook niet fijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Muck het volgende:
Lekker handig
Ik moet morgen naar de keuringsarts, maar de buslijn die in de routebeschrijving staat, bestaat niet volgens connexxion
Die heb ik in 97 op LL gezien, zo gaafquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
chemical brothersoldskool
Daar kan ik 5 dagen op de ZC staan en heb ik nog 70 euro aan eten en drinkenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kaarten waren geloof ik iets van 165 e per stuk uit mn hoofd
met camping erbij is dat
Meer geval dat mijn ouders pas op de zondag weg gaan en daarom niet meer plaatsquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan toch vast wel op een luchtbedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |