doeiselss!quote:
Schaf een bewakingscamera aanquote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heya![]()
Ik heb t vermoeden dat mn huisgenoot spullen van me jatiemand enig idee waar ik daarmee terecht kan? woningbouw ofzo, of politie ( tzijn stomme dingen, borden, bestek, pannen etc)
Ik zou hem/haar er eerst op aanspreken, voordat je iets gaat ondernemen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heya![]()
Ik heb t vermoeden dat mn huisgenoot spullen van me jatiemand enig idee waar ik daarmee terecht kan? woningbouw ofzo, of politie ( tzijn stomme dingen, borden, bestek, pannen etc)
Hallo de Beau!quote:
Is je deur afsluitbaar? En hoe goed kun je met je huisgenoot? Ik zou hem/haar denk ik confronteren en inderdaad even bellen met de woningbouw en aangifte doen van diefstal bij de politie...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heya![]()
politiequote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
heya![]()
hm, iets met privacy enzo, vraag me af of ik dat zomaar kan makenquote:
eehm ik heb maar een huisgenoot en er verdwijnen spullen van mijquote:Op maandag 21 maart 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zou hem/haar er eerst op aanspreken, voordat je iets gaat ondernemen.
Hoezo vermoedt je dat?
Ik kom wel bij je wonenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm ik heb maar een huisgenoot en er verdwijnen spullen van mijvandaar het vermoeden, ik ga het hem ook ff vragen als ik hem weer zie.. maar ik verwacht niet echt nuttig antwoord.. tis n onwijze weirdo
Tis alleen uit de keuken, mijn kamerdeur kan gelukkig op slotquote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is je deur afsluitbaar? En hoe goed kun je met je huisgenoot? Ik zou hem/haar denk ik confronteren en inderdaad even bellen met de woningbouw en aangifte doen van diefstal bij de politie...
blijf je wel van mn spullen af danquote:
ik zou je ook geen gedag zeggen hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tis alleen uit de keuken, mijn kamerdeur kan gelukkig op sloten ben totaal niet close met hem, we praten amper en hij zegt bijv niet eens gedag als ie binnenkomt en ik recht voor zn neus sta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Al je spullen dus op je kamer zettenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tis alleen uit de keuken, mijn kamerdeur kan gelukkig op sloten ben totaal niet close met hem, we praten amper en hij zegt bijv niet eens gedag als ie binnenkomt en ik recht voor zn neus sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |