Herkenbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ze is vervelend. Loopt te mauwen bij de deur, ik doe de deur open, beest rent har de andere kant op en geeft mij als ze langs me loopt een mep.
Nee, Helaasch.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoere![]()
Zijn jullie allemaal stoned ineens of zo?
Oh de kat is je zusjequote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ze is vervelend. Loopt te mauwen bij de deur, ik doe de deur open, beest rent har de andere kant op en geeft mij als ze langs me loopt een mep.
jaja, daarom stuurde ik je ook een aanzoekquote:Op maandag 21 maart 2011 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
eigenlijk alleen maar lief hoor. Ik ben heel lief.
dat had ik dus net ookquote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoere![]()
Zijn jullie allemaal stoned ineens of zo?
slechts je oneerbare voorstelquote:
Engerdquote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi gewicht. Als ik kogelslingeraar was geweest, had ik jou best als trainingsmateriaal willen gebruiken
Nee, maar om gelijk HIER help, mijn poes is aan het puberen te zetten.... kan ik de reacties wel voorzienquote:
Ik vond het wel lievvvvvv.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, daarom stuurde ik je ook een aanzoek
Mijn ouders hebben mij dan ook vernoemd naar een Engerdquote:
en ik naar lowlandsquote:
iddquote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, maar om gelijk HIER help, mijn poes is aan het puberen te zetten.... kan ik de reacties wel voorzien
Fritzel?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij dan ook vernoemd naar een Engerd
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slechts je oneerbare voorstel
Erikquote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij dan ook vernoemd naar een Engerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |