quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou je ook geen gedag zeggen hoor.GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Coolquote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef DaMart het volgende:
O ja, ik kan wel eens kijken wat ik met al die actiecodes van Unox aan stamppotservies kan bestellen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou je ook geen gedag zeggen hoor.Wat ben je toch ook een casanovaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
je kent mequote:Op maandag 21 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een casanova
ja idd, ik heb m net al ff gesmst of ie weet waar mn borden zijn, als ze ineens weer opduiken is het ook prima.. maar heb zon vaag vermoeden dat er geen reactie komtquote:Op maandag 21 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al je spullen dus op je kamer zettenAlles alles en woningbouw inlichten en aangifte doen als ie geen reactie geeft of je spullen niet spontaan boven water komen
Je vertrouwd me nietquote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blijf je wel van mn spullen af dan? dan mag het
Dan jat je zijn borden tochquote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, ik heb m net al ff gesmst of ie weet waar mn borden zijn, als ze ineens weer opduiken is het ook prima.. maar heb zon vaag vermoeden dat er geen reactie komt
die zijn lelijkquote:
Of niet, want ze heeft wel heel veel lessen gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Een vrouw in Australië is voor de 94e keer gezakt voor d'r rij-examen, ze heeft het wereldrecord in d'r bezit op dit moment![]()
als ze het uiteindelijk ooit nog eens haalt, is ze toch een gevaar voor de weg?
Knuffquote:
Dan gijzel je z'n borden, maak je een briefje van uitgescheurde letters uit tijdschriften dat ze doodgaan als hij niet jouw borden veilig terugbrengtquote:
Jjaja...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 8 actiecodes, dus als ik wat voordelig kan bestellen....
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff
Hier alles goed
[..]
Dan gijzel je z'n borden, maak je een briefje van uitgescheurde letters uit tijdschriften dat ze doodgaan als hij niet jouw borden veilig terugbrengt
maar als je voor de 94e keer zakt, dan doe je toch echt iets misquote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet, want ze heeft wel heel veel lessen gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |