Uurtje vooruit.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
O kut, klok verzetten volgend weekend
o, handig om te weten. Ik vroeg me al af wanneer het verzet moest worden!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Oh en klokken verzetten zichzelfquote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ja kutzooi, een uur minder slaap.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Dan alweer? Gaat snel.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik was er om 5 uur uit en ben toch echt een vrouw.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben geen student en was er om 6:00 uit![]()
It's good to be a man!
Zo klopt hetquote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was er om 5 uur uit en ben toch echt een bakkersvrouw.Elke dag weer, 5 uur.
Oh, de It's good to be a man was gewoon een losse opmerking.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was er om 5 uur uit en ben toch echt een vrouw.Elke dag weer, 5 uur.
Oh ja, goed idee.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet doen. In oktober loop je weer gelijk.
De bakker stond vannacht om half 1 naast zijn bed en normaal gesproken half 2. Dus ik word niet door hem wakkerquote:
quote:
O, uurtje langer slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen is het weer lekker donker als je opstaat!
Vanochtend om 6:15 was het al redelijk licht aan het worden... Das dus straks om 7:15.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen is het weer lekker donker als je opstaat!
Op vakantie ook. 'A light tail wind.' Jezus ik piste bijna in m'n broek, had m'n nagels in m'n vlees staan. Er kwam geen eind aan. Begon ook net toen ik m'n snoeihete thee had, erg handig.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik had vanochtend trouwens wel even een paar secondes de gedachte: maar dan hoef ik tenminste niet te werken.
We waren zo'n 20 minuten aan het vliegen, boven de Noordzee. En plots begon hij zwaar te 'banken'. Zeker 45 graden met de rechtervleugel naar beneden en daardoor dus ook een bocht naar rechts. Ik zag beneden een windmolenpark en dacht, die gaan we raken... Maar na een paar seconden gegil van de motoren trok het vliegtuig weer recht, maar blijkbaar overcompenseerde de piloot want we gingen daarna 30 graden naar links banken. Daarna kwam het vliegtuig weer recht te hangen en vlogen we weer rustig verder alsof er niks aan de hand was.
Later bleek dat we in de turbulentie van een ander vliegtuig waren gevlogen dat 20km voor ons zat. De piloot had het over lichte turbulentie, maar dat vond ik nogal een understatement.
Some scary shit you know.
Mee eens.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
Zomertijd en wintertijd moet afgeschaft worden
Moet je voor komen?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
Met een beetje geluk morgen naar het Gerechtshof van Almelo
Interessant uitstapjequote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
Met een beetje geluk morgen naar het Gerechtshof van Almelo
Als ik net op de fiets zit naar mn werk dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanochtend om 6:15 was het al redelijk licht aan het worden... Das dus straks om 7:15.
Ik ben blij dat ik niet regelmatig hoef te vliegen, blijf het niets vinden.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik had vanochtend trouwens wel even een paar secondes de gedachte: maar dan hoef ik tenminste niet te werken.
We waren zo'n 20 minuten aan het vliegen, boven de Noordzee. En plots begon hij zwaar te 'banken'. Zeker 45 graden met de rechtervleugel naar beneden en daardoor dus ook een bocht naar rechts. Ik zag beneden een windmolenpark en dacht, die gaan we raken... Maar na een paar seconden gegil van de motoren trok het vliegtuig weer recht, maar blijkbaar overcompenseerde de piloot want we gingen daarna 30 graden naar links banken. Daarna kwam het vliegtuig weer recht te hangen en vlogen we weer rustig verder alsof er niks aan de hand was.
Later bleek dat we in de turbulentie van een ander vliegtuig waren gevlogen dat 20km voor ons zat. De piloot had het over lichte turbulentie, maar dat vond ik nogal een understatement.
Some scary shit you know.
Gelukkig hoef ik nooit voor half 8 de deur uitquote:Op maandag 21 maart 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik net op de fiets zit naar mn werk dus..
Als ik op dat moment wist dat het goed zou komen, mocht hij nog wel even doorgaan, want an sich was het wel cool.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet regelmatig hoef te vliegen, blijf het niets vinden.
Ik mag over 2 weken weer, na 6 jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 17:38 schreef Q. het volgende:
Ik ben blij dat ik niet regelmatig hoef te vliegen, blijf het niets vinden.
Lange stukken vind ik saai. En turbulentie is minder tof.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik mag over 2 weken weer, na 6 jaarIk vind het vliegen zelf prima, het landen en stijgen vind ik vreselijk
Het enge er aan is dat je dus niet weet of het goed gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik op dat moment wist dat het goed zou komen, mocht hij nog wel even doorgaan, want an sich was het wel cool.
Pffff ja, terugweg van China 14 uur. Drama-lang. En ook nog eens in een krap kutvliegtuig met de airco die recht op mn kop stond te blazen. Was daar nog wekenlang ziek van.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lange stukken vind ik saai. En turbulentie is minder tof.
Vreetzakjequote:Op maandag 21 maart 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Damn, ben echt zo vol als een potje met pieren
Opstijgen en landen is het enige wat ik tof vind, de rest vind ik dodelijk saai. Gelukkig op deze vluchten is het ook eigenlijk alleen maar dat. Heb niet eens tijd om een standaard serie-aflevering te kijken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik mag over 2 weken weer, na 6 jaarIk vind het vliegen zelf prima, het landen en stijgen vind ik vreselijk
Geloof ik 1,5 uur vliegen, dus prima te doenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Lange stukken vind ik saai. En turbulentie is minder tof.
Ik ben niet zo van de hoogtes en dat gevoel in mijn buikquote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef stbabylon het volgende:
Opstijgen en landen is het enige wat ik tof vind, de rest vind ik dodelijk saai. Gelukkig op deze vluchten is het ook eigenlijk alleen maar dat. Heb niet eens tijd om een standaard serie-aflevering te kijken.
Schandalig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
Schandalig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, tompoezen zijn wel lekker ja
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Op zich nergens last van, zat alleen bij de plee en heb dus geen oog dichtgedaan. Wel lekker veel beenruimte.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Pffff ja, terugweg van China 14 uur. Drama-lang. En ook nog eens in een krap kutvliegtuig met de airco die recht op mn kop stond te blazen. Was daar nog wekenlang ziek van.
Mijn pa en hij vond 't vreselijkquote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand hier wel eens een ballonvaart gedaan?
Hoezo?quote:
Het feit dat je onder een ballon hangt, vooral. En het landen vond hij niet zo tof geloof ikquote:
Dat lijkt me een feit dat niet ontstond op het moment dat hij in de lucht hingquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
Het feit dat je onder een ballon hangt, vooral. En het landen vond hij niet zo tof geloof ik
Ik hou van vliegenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor al. Landen ging behoorlijk hard zei pa.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een feit dat niet ontstond op het moment dat hij in de lucht hingHet landen kan volgens mij wel hard gaan inderdaad...
Dat is wel heel kortquote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Opstijgen en landen is het enige wat ik tof vind, de rest vind ik dodelijk saai. Gelukkig op deze vluchten is het ook eigenlijk alleen maar dat. Heb niet eens tijd om een standaard serie-aflevering te kijken.
teringherrie vanuit de "brander"quote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
En voor de rest?quote:
Ik ga het van de zomer doenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, daar heb ik niks aan dan heb ik het waarschijnlijk al gedaanquote:
Ik ben niet zo'n fan van hoogtes, dus ik ben bang voor allesquote:
Het lijkt me wel gaaf, maar als ik hoor hoe lomp die landing soms is, moet ik wel even slikkenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van hoogtes, dus ik ben bang voor alles
Geen zorgen, je landt altijd.quote:
waarschijnlijk ben je al weg, maar had je al die HTC waar ik de Vario V versie van heb met android geflashed?quote:
Daar is de End knop voor op je toetsenbordquote:Op maandag 21 maart 2011 19:14 schreef Watertornado het volgende:
Tjeempie wat moest ik ver scrollen in de actieve topics!
Ik had m'n vader een tegoedbon gegeven toen hij 60 werd, hij wilde het altijd al doen. Ik zei heel dapper: ik ga wel mee! Maar ik word nu al beroerd als ik eraan denkquote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
lijkt me wel super leuk zo'n ballonvaart
Misschien, over een maandjequote:
Wat mis ikquote:
ik weet niet wat je mistquote:
Wat heeft Cue te zoeken in Spanje?quote:
ik reageerde voor mezelf, niet voor cuequote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft Cue te zoeken in Spanje?
Hoe moet hij dat weten?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft Cue te zoeken in Spanje?
Omdat jij het hem verteld hebt en mij nietquote:
uhm.. neequote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat jij het hem verteld hebt en mij niet
ik ken cue nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat jij het hem verteld hebt en mij niet
Doe je Nico Klaas en Z. Piet de groeten als je in Spanje bentquote:
ja goed hequote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef CherryLips het volgende:
wordt lekker langs elkaar heen geluld hier zie ik
Hey, d'r staat wat openquote:
Kijk maar gewoon uit, straks vliegt die gebraden kip naar binnenquote:
Beter gebraden kip.. dan een stuk worstquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon uit, straks vliegt die gebraden kip naar binnen
Zonde van de kipquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon uit, straks vliegt die gebraden kip naar binnen
Misschien heeft Samzz dat wel lieverquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter gebraden kip.. dan een stuk worst
Ja, mond dicht dusquote:
Of je zorgt dat je gebraden kip niet vliegtquote:
Toch afhankelijk van de worstquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter gebraden kip.. dan een stuk worst
ik eet em liever zelf op, helaas gaan ze spontaan vliegen als iemand z'n mond open heeft staanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je zorgt dat je gebraden kip niet vliegt
Wat heb jij voor rare kippen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik eet em liever zelf op, helaas gaan ze spontaan vliegen als iemand z'n mond open heeft staan
Geenquote:
wel worstquote:
T is saai, jij bent er te weinigquote:
Ach, na dit weekend ben ik ook niet meer zo vrolijkquote:
Tsja.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, na dit weekend ben ik ook niet meer zo vrolijk
komt komend weekend helemaal goedquote:
Ik bedoelde met jouquote:
Reken er niet op. Doe ik ook niet.quote:
Jeetje, ik blijf positief, anders sleep ik je gewoon de auto in.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Reken er niet op. Doe ik ook niet.
Bespaart teleurstellingen
Ik ga sowieso zaterdag naar Utrecht terugquote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, ik blijf positief, anders sleep ik je gewoon de auto in.
snap ik, daarom ook komend weekendquote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga sowieso zaterdag naar Utrecht terugMaar jij weet waar ik mee in m'n maag zit nu en dat dat voor/na het weekend niet opgelost is.
ohja, ff niet aan gedachtquote:
Dat andere is dan ook nog niet opgelost, maar dat boeit toch een stuk minder denk je niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, ff niet aan gedachtDacht aan t andere. Weten ze al meer?
Uiteraard, uiteraard. Heel veel sterkte meid, je weet wat ik je beloofd heb he?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat andere is dan ook nog niet opgelost, maar dat boeit toch een stuk minder denk je niet?
En nee. Morgen opname.
Ik weet hetquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Heel veel sterkte meid, je weet wat ik je beloofd heb he?
slaap lekker, bel je morgen wel ffquote:
jaquote:
Hier staan nog 8 bakken Jupiler ofzo ;oquote:
kratten of flesjes, wat bedoel je met bakken?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier staan nog 8 bakken Jupiler ofzo ;o
Kratten, hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kratten of flesjes, wat bedoel je met bakken?![]()
Mn moeder haalt Leffe Brune Dubbel, heel lekker, maar erg duur, dus meestal ga ik voor de Hertog-Jan
8 krattenquote:
Je weet de weg! Haha.quote:
Wil je mijn vriendinnetje worden?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je weet de weg! Haha.
Mijn "vader" slaat altijd veel te veel in. En dan vaak ook nog "speciaal" bieren.
Ja, "vader" staat een beetje stomquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje worden?Ik weet de weg trouwens niet
![]()
en "vader"??
Jij weet de weg wel!quote:
Ik ben heel makkelijk, heb beperkte behoeften welke simpel te vervullen zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, "vader" staat een beetje stom
Maar ik vind "stiefvader" streng klinken ofzo, haha. De vriend van mijn moeder dan?
En wow, vriendinnetje worden door het aantal bier wat wij in huis hebben, dat gaat makkelijk!
[..]
Jij weet de weg wel!
Uhuhquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, "vader" staat een beetje stom
Maar ik vind "stiefvader" streng klinken ofzo, haha. De vriend van mijn moeder dan?
En wow, vriendinnetje worden door het aantal bier wat wij in huis hebben, dat gaat makkelijk!
[..]
Jij weet de weg wel!
Wanneer kwam ik ook alweer langs? *hic*quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef automatic_ het volgende:
Hier staan nog 8 bakken Jupiler ofzo ;o
Nou, die je eerder noemde, noem ik niet simpel!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk, heb beperkte behoeften welke simpel te vervullen zijn
Hahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Wanneer kwam ik ook alweer langs? *hic*
* DING DONG *quote:
Hoezo, in verhouding tot de gemiddelde vrouw, stelt het niks voorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, die je eerder noemde, noem ik niet simpel!![]()
Ik vind ze lastig om te verwezenlijkequote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, in verhouding tot de gemiddelde vrouw, stelt het niks voor
Welke dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind ze lastig om te verwezenlijke
WAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!quote:
Zit je in je gedachten weer die te prikken wie ik denk dat je wiltquote:
sedan en ik doen aan vetjes prikkenquote:
Ojee, dan ga ik het topic maar eens verlatenquote:
Hoi!quote:
Kan ik dat even zwart op wit krijgen?!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef PeuRac het volgende:
@auto, wat flauwwe zijn niet gemeen, jou slaan we over
nou, ja....ik ben er netquote:Op maandag 21 maart 2011 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, dan ga ik het topic maar eens verlaten
hoi... peu, nog wat gehoord ivm. werk?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef PeuRac het volgende:
Avond Caf![]()
@auto, wat flauwwe zijn niet gemeen, jou slaan we over
hoiquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Kan ik dat even zwart op wit krijgen?!
Absoluut niet, er moet altijd zoiets als deniability zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Kan ik dat even zwart op wit krijgen?!
Nope, ik word zenuwachtig, waarschijnlijk voor niks, maar tochquote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi... peu, nog wat gehoord ivm. werk?
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Absoluut niet, er moet altijd zoiets als deniability zijn
oe...niet prettig met zenuwen te levenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik word zenuwachtig, waarschijnlijk voor niks, maar toch
Ik wil die baan véél te graag. Het liefst heb ik dat ze me 's ochtends bellen, dat ik er 's middags moet zijn op gesprek. Dat ik dus meteen in de auto moet springen, dan heb ik niet zoveel tijd om me druk te maken.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe...niet prettig met zenuwen te leven
I get it, ik ben ook zo'n type hoor. Ik doe de dingen liever gelijk dan dat ik zonder nagels eindigquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil die baan véél te graag. Het liefst heb ik dat ze me 's ochtends bellen, dat ik er 's middags moet zijn op gesprek. Dat ik dus meteen in de auto moet springen, dan heb ik niet zoveel tijd om me druk te maken.
Dan krijg ik op mn kopquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit je in je gedachten weer die te prikken wie ik denk dat je wilt
Ik val dan vanzelf in slaap, wordt tussendoor even wakker zet alles uit...en verder slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
Muziek aanzetten als ik op tijd wil gaan slapen, is niet handig: voortdurend "nog eentje dan"
Jezelf beperken is soms moeilijk hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
Muziek aanzetten als ik op tijd wil gaan slapen, is niet handig: voortdurend "nog eentje dan"
ja kijk, daar zit t verschil, ik kan t flikkenquote:
nagels? Wat zijn dat voor een dingen?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
I get it, ik ben ook zo'n type hoor. Ik doe de dingen liever gelijk dan dat ik zonder nagels eindig
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nagels? Wat zijn dat voor een dingen?
Ik laat mijn tv / radio altijd uitspringenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik val dan vanzelf in slaap, wordt tussendoor even wakker zet alles uit...en verder slapen
Ik sluit meestal de ipod aan op mijn speakertjes..en die speakers die kunnen niet uitspringenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik laat mijn tv / radio altijd uitspringen
Ik niet, val altijd in slaap terwijl ik met mezelf de dag doorneem en als ik er aan toe kom, de plannen voor de volgende dagquote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik laat mijn tv / radio altijd uitspringen
Wel uit stuiterenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik sluit meestal de ipod aan op mijn speakertjes..en die speakers die kunnen niet uitspringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel uit stuiteren
maar dat is niet de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want dan zou ik iedere dag nieuwe moeten halen..en ik heb niet zoveel geld momenteel
![]()
Een wekker van 10 euro kopen, zit vrijwel altijd een 'sleep' functie op. TV ook trouwensquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat is niet de bedoelingwant dan zou ik iedere dag nieuwe moeten halen..en ik heb niet zoveel geld momenteel
MeMoquote:
Ik zet ook niet altijd mijn tv/radio aan, maar soms wel (als ik chagrijnig ben en niet kan slapen haha)quote:Op maandag 21 maart 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet, val altijd in slaap terwijl ik met mezelf de dag doorneem en als ik er aan toe kom, de plannen voor de volgende dag
op die manier wel..ik dacht aan stuiteren in de zin van echt stuiterenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een wekker van 10 euro kopen, zit vrijwel altijd een 'sleep' functie op. TV ook trouwens
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MeMo
Heb je je verblijfsvergunning al gekregen? Of ben je voor de integratie cursus gezakt?
quote:
dat heb je niet gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was lief bedoeld. Heb je alweer werk trouwens? (heb ik ff gemist)
Geheugen kan je bij mij vervangen door vergiet, troostje, ik vergeet echt alles. En dat is niet omdat het me niet boeit, anders zou ik er niet naar vragen, ik vergeet het oprecht. Is soms heel frustrerendquote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb je niet gemistvolgens mij ben je een beetje dement ofzo
belmiep weet je nog
ooooh jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
we hebben t tpen nog uitgebreid over mn ultrahippe headset gehad hier
Jij krijgt geen klap voor je kop neequote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja kijk, daar zit t verschil, ik kan t flikken
Daarom, ben er al eerder mee weggekomenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij krijgt geen klap voor je kop nee
quote:
Nou, t was geen hintquote:
Een grapje!? Op Fok!? Ben je helemaal gekquote:
Damn, dan heb je ballen!quote:
geen slecht plan, morgen weer met mn sollicitaties bezig en verder met het bewateringssysteem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:24 schreef ArTiC het volgende:
Slapen!
Morgen ff werken en dan de longen uit mijn lijf bicycleren
Dit watje gaat dan maar slapenquote:
Inderdaad, is natuurlijk niemand meer rond dit tijdstip.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
Watjes, iedereen alweer naar bed?
Lijkt wel steeds vroeger te worden
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:26 schreef stbabylon het volgende:
140 posts in de nacht, wat een k-topic is dit ook geworden zeg
Sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Coolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel, op de één of andere manier.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Held, jijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik heb Jan er even op aangesproken, want dit kon natuurlijk niet
Je bent te goed voor deze samenlevingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik heb Jan er even op aangesproken, want dit kon natuurlijk niet
Zo opmerkelijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:11 schreef PeuRac het volgende:
Moguh en net ff een WTF momentje, vliegt hier ff een straaljager over
Even in de achterhoek en het joch is meteen van slag..quote:
In sommige delen van Nederland is alles spannendquote:
Hey, had je mn vraag gisteren nog gezien?quote:
Nou, bij ons vliegen ook relatief weinig straaljagers over. Dus zo vaak hoor/zie je die niet.quote:
Wordt een lastig klusje dus? Heb nog nooit zelfs zoiets gedaan, dus hoopte dat t redelijk eenvoudig zou zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
Oh Peu ik had je vraag nog gelezen.
Ik heb android inmiddels redelijk stabiel draaien op die touch pro 2, maar het is wel een heel karwei geweest.
Valt niet mee om de juiste rom te vinden.
En jij hebt waarschijnlijk een andere nodig omdat je een T-Mobile branded toestel hebt.
Dan let je ws niet echt op. Ik heb ze al duizenden keren gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
mn quote knopje is kapot, maar @StBabs, ik heb hier nog nooit een staaljager over horen/zien vliegen
Maar toch wel een paar keer per jaar lijkt me.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, bij ons vliegen ook relatief weinig straaljagers over. Dus zo vaak hoor/zie je die niet.
Nee er zitten nog steeds bugs in.Per versie weer verschillend, laatste versie werken de belangrijkste dingen wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt een lastig klusje dus? Heb nog nooit zelfs zoiets gedaan, dus hoopte dat t redelijk eenvoudig zou zijnOverigens zou de hardware 100% hetzelfde moeten zijn, dus dan zou dezelfde ROM moeten kunnen werken lijkt me?
En met de juiste rom, werkte wel alles?
Ik heb in Enschede de laatste 2 jaar ongeveer geen straaljager meer over horen komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar toch wel een paar keer per jaar lijkt me.
Op de Veluwe is het vrij normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
mn quote knopje is kapot, maar @StBabs, ik heb hier nog nooit een staaljager over horen/zien vliegen
Ik heb ze wel eens gezien, maar hier nooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan let je ws niet echt op. Ik heb ze al duizenden keren gezien.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te droog!
Dan kijk je er maar overheenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Fijn HW, zeker als je ze allemaal al kent van memebase.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te droog!
quote:
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, dat was het wel weer voor nu.
Het zijn ook niet mijn plaatjes he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed. Even laten weten dat je niet origineel bent
quote:
Wat heb je nu weer gedaanquote:
Wat ben je ook een wijf hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef Kluts het volgende:
Leuk, dat facebook. Ik probeer me altijd dmv een tunnelvisie daar te bewegen om de banners te ontwijken, maar ik krijg nu steeds een banner van een schoenenwinkel, natuurlijk heb ik geklikt en nu wil ik de helft van hun collectie hebben.
Dat was vroegah anders heel cool. Dat keek ik altijd als klein Klutsje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
En daarna daarna door naar de Vrouwenvleugel?
Ja eigenlijk wel goedquote:
Tuurlijk niet. Meteen door naar Pieter Baanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
En daarna daarna door naar de Vrouwenvleugel?
Ik weet het niet. Ik heb niet eens een dagvaarding ontvangen!quote:
Ja.quote:
Ja, hetzelfde eigenlijk! Lekker een dagje thuis aan het werk.quote:
Welke schoenenwinkel is het?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.En JUIST omdat ik weet dat ze het erom doen, al die ads aanpassen aan je interesses en zulks, weersta ik banners eigenlijk altijd. Nu is het te laat.
Ja dat wil helpen hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde eigenlijk! Lekker een dagje thuis aan het werk.
En lente.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig heb ik dat nooit zo met schoenen
Moet je er serieus zelf verschijnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Meteen door naar Pieter Baan
[..]
Ik weet het niet. Ik heb niet eens een dagvaarding ontvangen!
oeh, mooi excuus om te gaan toeren na het sleutelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wil helpen heen morgen nog warmer, dan ben ik vrij
Tuurlijk niet. Is idd in het kader van m'n stage. Vind 't wel lekker, ben 4 uur eerder thuis dan geplandquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je er serieus zelf verschijnen?
Dacht dat je er voor je stage heen moest ofzo.
Oh?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oeh, mooi excuus om te gaan toeren na het sleutelen
adblocker installerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.En JUIST omdat ik weet dat ze het erom doen, al die ads aanpassen aan je interesses en zulks, weersta ik banners eigenlijk altijd. Nu is het te laat.
Adblockers zijn verboden op FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
adblocker installereneen goede kan je voor websites uitschakelen, op fok heb ik geen gezeik, bij de rest werkt die perfect.
Nice en met de auto neem ik aan, ipv met de auto?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is idd in het kader van m'n stage. Vind 't wel lekker, ben 4 uur eerder thuis dan gepland
Wat?quote:
Je weet maar nooit he, misschien had je wel een bekeuring voor te hard rijden met je paard niet betaald ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is idd in het kader van m'n stage. Vind 't wel lekker, ben 4 uur eerder thuis dan gepland
Op Fok heb ik em dan ook niet aan staanquote:
quote:
Ik kan niet zonder de russische hoeren die speciaal naar mij op zoek zijn op Pirate Bay. Of die meisjes die gewoon op de hoek wonen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
adblocker installereneen goede kan je voor websites uitschakelen, op fok heb ik geen gezeik, bij de rest werkt die perfect.
Ik denk ik zeg het maar even, als er een admin lucht van krijgtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op Fok heb ik em dan ook niet aan staanMet alle posts op 1 pagina, zie ik ertoch maar weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |