quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
Schandalig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, tompoezen zijn wel lekker ja
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Op zich nergens last van, zat alleen bij de plee en heb dus geen oog dichtgedaan. Wel lekker veel beenruimte.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Pffff ja, terugweg van China 14 uur. Drama-lang. En ook nog eens in een krap kutvliegtuig met de airco die recht op mn kop stond te blazen. Was daar nog wekenlang ziek van.
Mijn pa en hij vond 't vreselijkquote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand hier wel eens een ballonvaart gedaan?
Hoezo?quote:
Het feit dat je onder een ballon hangt, vooral. En het landen vond hij niet zo tof geloof ikquote:
Dat lijkt me een feit dat niet ontstond op het moment dat hij in de lucht hingquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
Het feit dat je onder een ballon hangt, vooral. En het landen vond hij niet zo tof geloof ik
Ik hou van vliegenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik mag over 2 weken weer, na 6 jaarIk vind het vliegen zelf prima, het landen en stijgen vind ik vreselijk
Nee, daarvoor al. Landen ging behoorlijk hard zei pa.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een feit dat niet ontstond op het moment dat hij in de lucht hingHet landen kan volgens mij wel hard gaan inderdaad...
Dat is wel heel kortquote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Opstijgen en landen is het enige wat ik tof vind, de rest vind ik dodelijk saai. Gelukkig op deze vluchten is het ook eigenlijk alleen maar dat. Heb niet eens tijd om een standaard serie-aflevering te kijken.
teringherrie vanuit de "brander"quote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
En voor de rest?quote:
Ik ga het van de zomer doenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, daar heb ik niks aan dan heb ik het waarschijnlijk al gedaanquote:
Ik ben niet zo'n fan van hoogtes, dus ik ben bang voor allesquote:
Het lijkt me wel gaaf, maar als ik hoor hoe lomp die landing soms is, moet ik wel even slikkenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van hoogtes, dus ik ben bang voor alles
Geen zorgen, je landt altijd.quote:
waarschijnlijk ben je al weg, maar had je al die HTC waar ik de Vario V versie van heb met android geflashed?quote:
Daar is de End knop voor op je toetsenbordquote:Op maandag 21 maart 2011 19:14 schreef Watertornado het volgende:
Tjeempie wat moest ik ver scrollen in de actieve topics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |