WAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!quote:
Zit je in je gedachten weer die te prikken wie ik denk dat je wiltquote:
sedan en ik doen aan vetjes prikkenquote:
Ojee, dan ga ik het topic maar eens verlatenquote:
Hoi!quote:
Kan ik dat even zwart op wit krijgen?!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef PeuRac het volgende:
@auto, wat flauwwe zijn niet gemeen, jou slaan we over
nou, ja....ik ben er netquote:Op maandag 21 maart 2011 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, dan ga ik het topic maar eens verlaten
hoi... peu, nog wat gehoord ivm. werk?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef PeuRac het volgende:
Avond Caf![]()
@auto, wat flauwwe zijn niet gemeen, jou slaan we over
hoiquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Kan ik dat even zwart op wit krijgen?!
Absoluut niet, er moet altijd zoiets als deniability zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Kan ik dat even zwart op wit krijgen?!
Nope, ik word zenuwachtig, waarschijnlijk voor niks, maar tochquote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi... peu, nog wat gehoord ivm. werk?
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Absoluut niet, er moet altijd zoiets als deniability zijn
oe...niet prettig met zenuwen te levenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik word zenuwachtig, waarschijnlijk voor niks, maar toch
Ik wil die baan véél te graag. Het liefst heb ik dat ze me 's ochtends bellen, dat ik er 's middags moet zijn op gesprek. Dat ik dus meteen in de auto moet springen, dan heb ik niet zoveel tijd om me druk te maken.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe...niet prettig met zenuwen te leven
I get it, ik ben ook zo'n type hoor. Ik doe de dingen liever gelijk dan dat ik zonder nagels eindigquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil die baan véél te graag. Het liefst heb ik dat ze me 's ochtends bellen, dat ik er 's middags moet zijn op gesprek. Dat ik dus meteen in de auto moet springen, dan heb ik niet zoveel tijd om me druk te maken.
Dan krijg ik op mn kopquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit je in je gedachten weer die te prikken wie ik denk dat je wilt
Ik val dan vanzelf in slaap, wordt tussendoor even wakker zet alles uit...en verder slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
Muziek aanzetten als ik op tijd wil gaan slapen, is niet handig: voortdurend "nog eentje dan"
Jezelf beperken is soms moeilijk hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
Muziek aanzetten als ik op tijd wil gaan slapen, is niet handig: voortdurend "nog eentje dan"
ja kijk, daar zit t verschil, ik kan t flikkenquote:
nagels? Wat zijn dat voor een dingen?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
I get it, ik ben ook zo'n type hoor. Ik doe de dingen liever gelijk dan dat ik zonder nagels eindig
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nagels? Wat zijn dat voor een dingen?
Ik laat mijn tv / radio altijd uitspringenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik val dan vanzelf in slaap, wordt tussendoor even wakker zet alles uit...en verder slapen
Ik sluit meestal de ipod aan op mijn speakertjes..en die speakers die kunnen niet uitspringenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik laat mijn tv / radio altijd uitspringen
Ik niet, val altijd in slaap terwijl ik met mezelf de dag doorneem en als ik er aan toe kom, de plannen voor de volgende dagquote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik laat mijn tv / radio altijd uitspringen
Wel uit stuiterenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik sluit meestal de ipod aan op mijn speakertjes..en die speakers die kunnen niet uitspringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel uit stuiteren
maar dat is niet de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want dan zou ik iedere dag nieuwe moeten halen..en ik heb niet zoveel geld momenteel
![]()
Een wekker van 10 euro kopen, zit vrijwel altijd een 'sleep' functie op. TV ook trouwensquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat is niet de bedoelingwant dan zou ik iedere dag nieuwe moeten halen..en ik heb niet zoveel geld momenteel
MeMoquote:
Ik zet ook niet altijd mijn tv/radio aan, maar soms wel (als ik chagrijnig ben en niet kan slapen haha)quote:Op maandag 21 maart 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet, val altijd in slaap terwijl ik met mezelf de dag doorneem en als ik er aan toe kom, de plannen voor de volgende dag
op die manier wel..ik dacht aan stuiteren in de zin van echt stuiterenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een wekker van 10 euro kopen, zit vrijwel altijd een 'sleep' functie op. TV ook trouwens
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MeMo
Heb je je verblijfsvergunning al gekregen? Of ben je voor de integratie cursus gezakt?
quote:
dat heb je niet gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was lief bedoeld. Heb je alweer werk trouwens? (heb ik ff gemist)
Geheugen kan je bij mij vervangen door vergiet, troostje, ik vergeet echt alles. En dat is niet omdat het me niet boeit, anders zou ik er niet naar vragen, ik vergeet het oprecht. Is soms heel frustrerendquote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb je niet gemistvolgens mij ben je een beetje dement ofzo
belmiep weet je nog
ooooh jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
we hebben t tpen nog uitgebreid over mn ultrahippe headset gehad hier
Jij krijgt geen klap voor je kop neequote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja kijk, daar zit t verschil, ik kan t flikken
Daarom, ben er al eerder mee weggekomenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij krijgt geen klap voor je kop nee
quote:
Nou, t was geen hintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |