Wat ik ervan ken is het erg ok jaquote:
Ja, botte en/of scherpe voorwerpen zijn uitgesloten.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maakt het uit met wat we je aanraken?
Assessment op school gehaaldGaat lekker.
Dan zet ik de honkbalknuppel maar weer weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, botte en/of scherpe voorwerpen zijn uitgesloten.
Wat is er in de Helling?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Grappig, ik ook. Maar jullie gaan denk ik naar de Oude Gracht?
CL Post.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Over tenen gesproken, had ik al verteld dat ik laatst zo grandioos hard m'n kleine teentje heb gestoten dat er volgens mij geen nagel meer opzit?
Nope, niet mijn ding.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Cyberia. Noise/industrial. Veel lawaai.
toen ik las, witte rook, wilde ik dit posten.. iemand was me al ff voorquote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef STING het volgende:
Rook boven kernreactoren Fukushima
En dan die reacties
quote:
Je hebt er leuke avondjes,quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
De Helling is sowieso een sfeerloze kuttent. Oude Gracht is
Pwnd door Juicyhil, ik zou het niet toegevenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik las, witte rook, wilde ik dit posten.. iemand was me al ff voor
[..]
Leuk was datquote:Op maandag 21 maart 2011 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt er leuke avondjes,90s Alternative
.
De trein naar Utrecht is tof. Daar is het veel leuker. Amsterdam is suf, alles gaat om 2 uur dicht.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke tent in Amsterdam? Wil er best een keertje uit
Vind ik ook, maar als je naar een feestje gaat dan kan je niet kiezen waar het feestje isquote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
Bestaat niet. Hangt af van je gezelschap, je smaak, je publiek, je muziek, etc etcquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke tent in Amsterdam? Wil er best een keertje uit
Serieus?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De trein naar Utrecht is tof. Daar is het veel leuker. Amsterdam is suf, alles gaat om 2 uur dicht.
Kampen, grootste grefo-nest van Nederland: geen sluitingstijdquote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?Dat gebeurt zelfs in Enschede niet
Dat viel me laatst idd ook al opquote:Op maandag 21 maart 2011 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De trein naar Utrecht is tof. Daar is het veel leuker. Amsterdam is suf, alles gaat om 2 uur dicht.
In Amsterdam ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?Dat gebeurt zelfs in Enschede niet
En dat terwijl cafeetjes vaak leuker zijn dan clubs.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat viel me laatst idd ook al op
Alleen echte clubs blijven langer open, maar de cafeetjes sluiten al om 2
Maar ik wil niet naar Kampenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kampen, grootste grefo-nest van Nederland: geen sluitingstijd
Alleen jammer dat er maar zelden leuke artiesten/muziek isquote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
ik vind de username wel lekker bekken, ken hem/haar verder nietquote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pwnd door Juicyhil, ik zou het niet toegeven.
Ik ben altijd voor beginnen in het ene en eindigen in het ander.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat terwijl cafeetjes vaak leuker zijn dan clubs.
Leve de vier danscafe's in Zwollequote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor beginnen in het ene en eindigen in het ander.
Ligt er ook aan met wie ik ben. Maar soms wil ik gewoon de dansvloer op.
Nu niet. Nu ben ik kreupel.
Ik kijk anders regelmatig GTST op YT; 22 min.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef stbabylon het volgende:
BTW:
Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood 16 minute version Part 1 (in HD)
16 minuten, te lang voor jijbuist
Dan komt het neem ik aan van een RTL-gebruiker. Er zijn wagonladingen bijzondere gebruikers die er overheen mogen. Maar 'gewone' gebruikers mogen niet meer dan 10 minuten film uploaden.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kijk anders regelmatig GTST op YT; 22 min.![]()
Never mind GTST; is vermaak tijdens sporten
Toch jammer dat de Buitenwacht is afgefikt.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kampen, grootste grefo-nest van Nederland: geen sluitingstijd
Toch jammer dat ik het niet heb gedaan bedoel je. Wat een aso-grafdiscotheek was dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat de Buitenwacht is afgefikt.
Ik vind een danscafe toch nog wel net iets anders als een club.quote:
Dat is waar. Danscafe's vind ik leuker dan gewone cafe's en er ik vind de sfeer meestal gezelliger dan in clubsquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een danscafe toch nog wel net iets anders als een club.
Soort tussenstapje.
Ja precies! Lekker naar de kroeg, en als je zin hebt om te dansen, kan dat ookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een danscafe toch nog wel net iets anders als een club.
Soort tussenstapje.
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het niet heb gedaan bedoel je. Wat een aso-grafdiscotheek was dat.
Ik twee keer, de oude en de nieuwe. De oude was 1 grote lange zaal, wit, met heel veel blacklight.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?Ben er één keer geweest, wat een drama.
Ik ben geen student en was er om 6:00 uitquote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me trouwens aangesproken door de TT en dat terwijl ik eerder wakker ben dan de meesten hier
De Aesculaap was toch toffer.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik twee keer, de oude en de nieuwe. De oude was 1 grote lange zaal, wit, met heel veel blacklight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |