Wat ik ervan ken is het erg ok jaquote:
Ja, botte en/of scherpe voorwerpen zijn uitgesloten.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maakt het uit met wat we je aanraken?
Assessment op school gehaaldGaat lekker.
Dan zet ik de honkbalknuppel maar weer weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, botte en/of scherpe voorwerpen zijn uitgesloten.
Wat is er in de Helling?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Grappig, ik ook. Maar jullie gaan denk ik naar de Oude Gracht?
CL Post.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Over tenen gesproken, had ik al verteld dat ik laatst zo grandioos hard m'n kleine teentje heb gestoten dat er volgens mij geen nagel meer opzit?
Nope, niet mijn ding.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Cyberia. Noise/industrial. Veel lawaai.
toen ik las, witte rook, wilde ik dit posten.. iemand was me al ff voorquote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef STING het volgende:
Rook boven kernreactoren Fukushima
En dan die reacties
quote:
Je hebt er leuke avondjes,quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
De Helling is sowieso een sfeerloze kuttent. Oude Gracht is
Pwnd door Juicyhil, ik zou het niet toegevenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik las, witte rook, wilde ik dit posten.. iemand was me al ff voor
[..]
Leuk was datquote:Op maandag 21 maart 2011 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt er leuke avondjes,90s Alternative
.
De trein naar Utrecht is tof. Daar is het veel leuker. Amsterdam is suf, alles gaat om 2 uur dicht.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke tent in Amsterdam? Wil er best een keertje uit
Vind ik ook, maar als je naar een feestje gaat dan kan je niet kiezen waar het feestje isquote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
De Helling is sowieso een sfeerloze kuttent. Oude Gracht is
Bestaat niet. Hangt af van je gezelschap, je smaak, je publiek, je muziek, etc etcquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke tent in Amsterdam? Wil er best een keertje uit
Serieus?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De trein naar Utrecht is tof. Daar is het veel leuker. Amsterdam is suf, alles gaat om 2 uur dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |