Is ze dan toch pot??quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna gaat liever met mannen om omdat ze vrouwen vaak huppelkutten vindt![]()
vrouwen die ze in een stuk glimmende muur ziet?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna gaat liever met mannen om omdat ze vrouwen vaak huppelkutten vindt![]()
Philip heeft die rol nu toch al wel aardig overgenomen en die doet het nog subtiler ook dus spannender dan Servio waar alles met even groot drama wordt gebracht.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet ook gewoon iemand in het huis zitten waar mensen een pesthekel aan hebben. Kijkers en bewoners. Zo werkt het gewoon.
Wederom zo met je eens. Prut!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef mootie het volgende:
Nou Jo, geloof me, ook als het als geheim wordt uitgesloten, zien wij nog steeds hoe jij en Flip met elkaar omgaan. En dat ziet er niet best uit.
Nou, voor mij ziet het er wel uit dat in elk geval Flip meer voelt voor Jo dan gewoon vriendschap.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef mYsca het volgende:
Moet er echt wel een hele bekrompen vent thuis zitten.
Precies!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef mootie het volgende:
Nou Jo, geloof me, ook als het als geheim wordt uitgesloten, zien wij nog steeds hoe jij en Flip met elkaar omgaan. En dat ziet er niet best uit.
Er gebeurd toch niks ?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, voor mij ziet het er wel uit dat in elk geval Flip meer voelt voor Jo dan gewoon vriendschap.
Zij ook voor hem. De gesprekken die ze over seks hebben...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, voor mij ziet het er wel uit dat in elk geval Flip meer voelt voor Jo dan gewoon vriendschap.
heel duidelijk jaquote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee he niet nog een stelletje in het huisquote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Waar rook is is vuur... is ze dan toch echt verliefd?
Een mooiere openingspost is er niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Mijn eerste post, na lang meelezen in de topics..
Joanna, vraag of iedereen je nomineert en ga na huis.. Simpel..
Klaar met dat mens
Botoxquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef NenaLois het volgende:
Haar gezicht... zo emotieloos, uitdrukkingsloos....
Ook emotioneel vreemdgaan vind ik bah. Misschien is het nog wel erger dan fysiek vreemdgaan.quote:
wel erg letterlijk de pot spekken.. ach ja op elk potje past een deksel behalve op die potquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef beequeen het volgende:
Ach, airtime voor madame, meer is het niet. En misschien haar pot spekken.
Eens!quote:Ik snap ut niet he? Nu de bewoners ineens erover beginnen, denkt ze aan thuis. Denkt ze soms dat de gemiddelde tv/streamkijker niks in de gaten heeft? Joanne heeft met vuur gespeeld en daar kickte ze op en nu wordt het haar te heet onder de voeten.
Goed gezegd!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook emotioneel vreemdgaan vind ik bah. Misschien is het nog wel erger dan fysiek vreemdgaan.
Ik heb liever dat mijn vriend een keer sex met een ander heeft dan een heel erg sterke band met een andere vrouw, grenzend aan verliefdheid.
Lang leve de botox!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef NenaLois het volgende:
Haar gezicht... zo emotieloos, uitdrukkingsloos....
je wilt graag een rennende boom zien?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef IGotNoName het volgende:
Kan iemand Jo ff aan een boom ophangen...
dan houdt ze eerder haar mondquote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
Geeft iedereen die fluisterhoer nu gewoon gelijk?
Mooi omschreven!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik snap ut niet he? Nu de bewoners ineens erover beginnen, denkt ze aan thuis. Denkt ze soms dat de gemiddelde tv/streamkijker niks in de gaten heeft? Joanne heeft met vuur gespeeld en daar kickte ze op en nu wordt het haar te heet onder de voeten.
Let jij wel op de manier waarop die 2 met elkaar omgaan?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef scooby-doo het volgende:
Wel gezellig zo.
Beter dan dat bankhangen.
En de gesprekken die ze voeren, het aandacht vragen middels teasen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Day het volgende:
[..]
Let jij wel op de manier waarop die 2 met elkaar omgaan?
Heb je de blikken die ze elkaar toewerpen gezien, het subtiele aanraken, het elkaar continue opzoeken, het elkaars zinnen afmaken, de jaloezie bij vooral Jo als flip teveel aandacht aan een andere vrouw besteedt?
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
Mevroi geniet hier van. Dat is wel duidelijk.
Levensmottto Jo: een dag zonder drama is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap echt niet waar ze een probleem van maken![]()
Als het niet zo is dan is er toch geen probleem??
hahaha, ja precies dat getut!!quote:Ze wordt nu boos omdat mensen uitleggen waarom ze het gevoel hadden...
Ze heeft geen idee hoe mensen dat getut met Flip zien...
exact:quote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef mYsca het volgende:
Aafke boeit het geen fuck wat de mensen van haar denken dus die heeft er totaal geen moeite mee,
Juist samen met Maikquote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Kijk....
Servio ligt ontspannen zich voor te bereiden op z'n vertrek
Ik zwijg en laat jou het (mijn) woord doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Jo, je wordt aan iedereen, behalve Guido gekoppeld, omdat je altijd met je lijf en kleding bezig bent en zeker niet om de tv kijker te pleasen. Zelfs aan de baas ben je gekoppeld.
Wat zei Geer?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef NenaLois het volgende:
Yeah,, Gerard jaagt haar nog meer op de kast!
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef scooby-doo het volgende:
Tis maar goed dat er geen hond in huis is.
Laura wordt gelijk als een bot aangezien.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
3 meter uit elkaar liggen. "Dankzij jullie", kreunt Flippie
hahahahaquote:Joanna gaat dadelijk janken en niemand gaat haar steunen behalve Servio, die hoopt via haar goedkope kleding voor zijn shows te krijgen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef MargrietV het volgende:
Joanna gaat dadelijk janken en niemand gaat haar steunen behalve Servio, die hoopt via haar goedkope kleding voor zijn shows te krijgen.
Ow bij de rest van de vrouwen kun je dit wel doen ?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
In tegenstelling tot veel vrouwen heb ik veel respect voor mijn lichaam, onder mijn riem wordt niet gezeten. Aldus Jo.
heb nou al medeleiden met die kledingquote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef MargrietV het volgende:
Joanna gaat dadelijk janken en niemand gaat haar steunen behalve Servio, die hoopt via haar goedkope kleding voor zijn shows te krijgen.
zoveel respect dat ze het allemaal laat aanpassenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
In tegenstelling tot veel vrouwen heb ik veel respect voor mijn lichaam, onder mijn riem wordt niet gezeten. Aldus Jo.
ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef bergenzand het volgende:
[..]
heb nou al medeleiden met die kleding
Jo's woorden.. ik ben jaren '50 preuts, don't ask me.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ow bij de rest van de vrouwen kun je dit wel doen ?
Ja daar kwam het wel zo'n beetje op neerquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ow bij de rest van de vrouwen kun je dit wel doen ?
Hoe lang gaat ze dat volhouden, denk je?quote:
ze mag niet in de club hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo's woorden.. ik ben jaren '50 preuts, don't ask me.
Misschien zit er iets onder de gordel wat er niet thuis hoort.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zoveel respect dat ze het allemaal laat aanpassen
Als ze nu afstand van Philip gaat houden dan zit er wel een kern van waarheid in .quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef mootie het volgende:
Ik ze me behoorlijk afgezeken voelen als ik Flip was.
Oh ok, eerst ben ik je beste vriend en nu blijf je op 3 meter afstand....... owkay....
Ja, peuter dat madam maar aan het ontbrekende verstandquote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zoveel respect dat ze het allemaal laat aanpassen
Allemaal sletten! (tussen de regels door)quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja daar kwam het wel zo'n beetje op neer
Hmm het wordt vast Flips taak om te zorgen dat hij 3 meter afstand bewaart.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ze dat volhouden, denk je?
En ondertussen zelf hoeren en sloeren met Flip.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal sletten! (tussen de regels door)
Raar, ik krijg het idee dat Servio zijn laatste dagen uitzit en daarom ook zo bezig is geweest dit weekend, kon hem niks meer schelen. Hij doet geen donder meerquote:
tv is paar seconden eerder dan de streamsquote:
ketting van 3 meter der tussen en zorgen da ie strak blijft staan en dan bij voorkeur een boei om de strot van jo en eenboei om de arm van philip. geeft leuk effect als jo het zwembad in duikt....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm het wordt vast Flips taak om te zorgen dat hij 3 meter afstand bewaart.
Ik kijk geen tvquote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
tv is paar seconden eerder dan de streams
En de rode bank begreep ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
tv is paar seconden eerder dan de streams
Hij was al genomineerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef mYsca het volgende:
Geer bij deze ben je genomineerd en ga je naar huis donderdag.
Dat dacht ik dus vorige week ook en kijk wat er gebeurde!!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Raar, ik krijg het idee dat Servio zijn laatste dagen uitzit en daarom ook zo bezig is geweest dit weekend, kon hem niks meer schelen. Hij doet geen donder meer
Is Jo dan al in de kamer geweest?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Tamaartje het volgende:
Zal wel over de druk van Aafke -> Joanna gaan
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna heeft weer een superslim idee in der kop, lees ik?
De suffe trut laat nu Herr Flipp vallen?
Welnee, als ie echt bij haar weg zou blijven gaat ze kirren om zijn aandacht.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna heeft weer een superslim idee in der kop, lees ik?
De suffe trut laat nu Herr Flipp vallen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
De stem: "iedereen is nu genomineerd, behalve Joanna. Eigen schuld omdat jullie Joanna niet bijstonden en niet aardig tegen haar deden."
HAHAHAHAHAHA!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
De stem: "iedereen is nu genomineerd, behalve Joanna. Eigen schuld omdat jullie Joanna niet bijstonden en niet aardig tegen haar deden."
En Jo kom nu naar de kvdw en op je knieen nu . Dat doet ze wel want dan ziet Dennis het niet. En zo krigt ze alles voormekaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
sorry late reactie.. maar jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is Jo dan al in de kamer geweest?
Tnxquote:
Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .quote:Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef MargrietV het volgende:
en Aafke raadt het geheim... slaapwandelen van Joanna en Joanna kan daar niet tegen en gaat boel kort en klein slaan, valt Aafke aan en Aafke neemt haar in de houtgreep en houdt haar net zo lang vast tot Joanna zich moet aftikken, Daarna gaan de brulboeien aan bij Joanna want nu heeft ze van rode vlekken er ook nog blauwe bij en wordt ze Mams toverbal.
Buiten onder een deken met Flip telt zeker weer niet mee, omdat het niet in haar straatje past?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
Ik ik ik laat niemand onder me deken,alleen mijn hond,DIERENBEUL!!!
Noemen ze Aafke nou een paard?quote:"Waarom denkt iedereen dat?"
21 maart om 16.00
Joanna snapt niet waarom ze aan Philip wordt gelinkt.
Nadat Joanna heeft gebroken met Philip komen de rest van de bewoners kijken wat er aan de hand is. Laura probeert de blondine tot rust te manen, maar Joanna wil weten waarom iedereen haar aan mannen koppelt. Aafke komt er ook bij en Joanna valt de Fries gelijk aan door te zeggen dat Joanna nog nooit zo bloot als Aafke bij één van de mannen heeft gelegen. De discussie galt door het Huis der Geheimen heen.
IK dacht dat illegaal was nu.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
Ik ik ik laat niemand onder me deken,alleen mijn hond,DIERENBEUL!!!
Heb zelf geslaapwandeld en praat ook in mijn slaap, dus wat heb je te miepen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .
Dit was een grapje en ze gaat niet dood aan die vlekken .
Het paard uit DGK wordt er zelfs aan de manen bijgesleept om Jo's gelijk te halen.quote:
Op de maan....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef bergenzand het volgende:
whahhah geinig maar slaapwandelende flekken bestaan die dan lol
ze is toch een slaapwandelaar geen maan wandelaarquote:
oh het ging om het slaapwandelen dacht echt dat je het over vlekken hadquote:Op maandag 21 maart 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb zelf geslaapwandeld en praat ook in mijn slaap, dus wat heb je te miepen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef beequeen het volgende:
Kwartjes vallen hier soms iets later. Wat nou, prettige 8 weken? Die 2 weten dus al dat ze samen in de finale zitten.
dit dus, we mogen gewoon niet zien hoe jo verder flipt.............quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef NenaLois het volgende:
Als er zodadelijk weer beeld is dan zit iedereen weer rustig (lees: saai) op een handoekje.
Ze heeft altijd gelijk ook als ze ongelijk heeft, dat heet eigen beeld creëren, Ze zei toch gister dat er een beeld van haar is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef Chiara_StaR het volgende:
Jongens, als Jo het zegt, is het zo!!!!!!!!!
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
Grr en weer verzamelen ..... zal wel weer SL komen dan hé
Nope en ze moeten weer verzamelen. Incoming SL.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Hebben de bewoners al meer losgelaten over de drukpoging van Gerard bij Aart?
Zit op het werk dus heb de streams zelf niet kunnen volgen helaas...
voor afdoen handboei zaterdag nachtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
hmm heb ik wat gemist met gerard? dikke sanctie gekregen voor wat?
Voor het zelf afdoen van zijn boeien.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
Handboeien af (wat imo oneerlijk is, deze sanctie)quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Chiara_StaR het volgende:
Maik, Servio en Aafke eruit!! Graag...
gerard mag wel nomineren maar niet door anderen genomineerd wordenquote:
Zo dusquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Chiara_StaR het volgende:
Ja, ik lees het ook verkeerd, denk ik?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Chiara_StaR het volgende:
Ja, en hoe ze net zo gearmd op de bank zaten... Ik vind die Laura ook maar een ***quote:En Laura zoent Joanna
blijft niet veel over dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Servio weer genomineerd zal staan. En ik hoop dat Philip, Joanna en Monique genomineerd zullen worden.
Ze is ook een ***quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, en hoe ze net zo gearmd op de bank zaten... Ik vind die Laura ook maar een ***
Ben echt benieuwd wat daar uit gaat komen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Capt1caveman het volgende:
Omdat Joanna los wilde, heeft gerard genoeg van haar gezeur gekregen en de boeien losgemaakt. Hiervoor heeft hij de nominatie als sanctie mogen ontvangen.
Gerard mag blijkbaar nomineren, dus dat gaat hoogstwaarschijnlijk Herr Flipp worden samen met Joanna...
Tja bang voor een nominatie he.....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, en hoe ze net zo gearmd op de bank zaten... Ik vind die Laura ook maar een ***
Dat is alleen maar in zijn voordeel. Nu moeten ze anderen noemen ipv Geer.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Vultarian het volgende:
gerard mag wel nomineren maar niet door anderen genomineerd worden
Omdat ie al genomineerd staat. Dusquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gerard mag wel nomineren maar niet door anderen genomineerd worden
anders ik welquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat daar uit gaat komen.
zo zie ik dat ookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is alleen maar in zijn voordeel. Nu moeten ze anderen noemen ipv Geer.
Er hoeft er maar 1 uit hoor. Gooi die hoogbegaafde maar over het hek. Dat gejank heb ik nou wel gezien.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
blijft niet veel over dan.
Volgende week afgelopen??
laten we het hopenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Day het volgende:
Als het gemengd nomineren is, zit Jo zeker op de bank. Niet dat ze eruit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |