zoveel respect dat ze het allemaal laat aanpassenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
In tegenstelling tot veel vrouwen heb ik veel respect voor mijn lichaam, onder mijn riem wordt niet gezeten. Aldus Jo.
ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef bergenzand het volgende:
[..]
heb nou al medeleiden met die kleding
Jo's woorden.. ik ben jaren '50 preuts, don't ask me.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ow bij de rest van de vrouwen kun je dit wel doen ?
Ja daar kwam het wel zo'n beetje op neerquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ow bij de rest van de vrouwen kun je dit wel doen ?
Hoe lang gaat ze dat volhouden, denk je?quote:
ze mag niet in de club hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo's woorden.. ik ben jaren '50 preuts, don't ask me.
Misschien zit er iets onder de gordel wat er niet thuis hoort.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zoveel respect dat ze het allemaal laat aanpassen
Als ze nu afstand van Philip gaat houden dan zit er wel een kern van waarheid in .quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef mootie het volgende:
Ik ze me behoorlijk afgezeken voelen als ik Flip was.
Oh ok, eerst ben ik je beste vriend en nu blijf je op 3 meter afstand....... owkay....
Ja, peuter dat madam maar aan het ontbrekende verstandquote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zoveel respect dat ze het allemaal laat aanpassen
Allemaal sletten! (tussen de regels door)quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja daar kwam het wel zo'n beetje op neer
Hmm het wordt vast Flips taak om te zorgen dat hij 3 meter afstand bewaart.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ze dat volhouden, denk je?
En ondertussen zelf hoeren en sloeren met Flip.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal sletten! (tussen de regels door)
Raar, ik krijg het idee dat Servio zijn laatste dagen uitzit en daarom ook zo bezig is geweest dit weekend, kon hem niks meer schelen. Hij doet geen donder meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |