Wederom zo met je eens. Prut!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef mootie het volgende:
Nou Jo, geloof me, ook als het als geheim wordt uitgesloten, zien wij nog steeds hoe jij en Flip met elkaar omgaan. En dat ziet er niet best uit.
Nou, voor mij ziet het er wel uit dat in elk geval Flip meer voelt voor Jo dan gewoon vriendschap.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef mYsca het volgende:
Moet er echt wel een hele bekrompen vent thuis zitten.
Precies!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef mootie het volgende:
Nou Jo, geloof me, ook als het als geheim wordt uitgesloten, zien wij nog steeds hoe jij en Flip met elkaar omgaan. En dat ziet er niet best uit.
Er gebeurd toch niks ?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, voor mij ziet het er wel uit dat in elk geval Flip meer voelt voor Jo dan gewoon vriendschap.
Zij ook voor hem. De gesprekken die ze over seks hebben...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, voor mij ziet het er wel uit dat in elk geval Flip meer voelt voor Jo dan gewoon vriendschap.
heel duidelijk jaquote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee he niet nog een stelletje in het huisquote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Waar rook is is vuur... is ze dan toch echt verliefd?
Een mooiere openingspost is er niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Mijn eerste post, na lang meelezen in de topics..
Joanna, vraag of iedereen je nomineert en ga na huis.. Simpel..
Klaar met dat mens
Botoxquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef NenaLois het volgende:
Haar gezicht... zo emotieloos, uitdrukkingsloos....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |