quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna heeft weer een superslim idee in der kop, lees ik?
De suffe trut laat nu Herr Flipp vallen?
Welnee, als ie echt bij haar weg zou blijven gaat ze kirren om zijn aandacht.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna heeft weer een superslim idee in der kop, lees ik?
De suffe trut laat nu Herr Flipp vallen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
De stem: "iedereen is nu genomineerd, behalve Joanna. Eigen schuld omdat jullie Joanna niet bijstonden en niet aardig tegen haar deden."
HAHAHAHAHAHA!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
De stem: "iedereen is nu genomineerd, behalve Joanna. Eigen schuld omdat jullie Joanna niet bijstonden en niet aardig tegen haar deden."
En Jo kom nu naar de kvdw en op je knieen nu . Dat doet ze wel want dan ziet Dennis het niet. En zo krigt ze alles voormekaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Guuskeee het volgende:
sorry late reactie.. maar jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is Jo dan al in de kamer geweest?
Tnxquote:
Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .quote:Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef MargrietV het volgende:
en Aafke raadt het geheim... slaapwandelen van Joanna en Joanna kan daar niet tegen en gaat boel kort en klein slaan, valt Aafke aan en Aafke neemt haar in de houtgreep en houdt haar net zo lang vast tot Joanna zich moet aftikken, Daarna gaan de brulboeien aan bij Joanna want nu heeft ze van rode vlekken er ook nog blauwe bij en wordt ze Mams toverbal.
Buiten onder een deken met Flip telt zeker weer niet mee, omdat het niet in haar straatje past?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
Ik ik ik laat niemand onder me deken,alleen mijn hond,DIERENBEUL!!!
Noemen ze Aafke nou een paard?quote:"Waarom denkt iedereen dat?"
21 maart om 16.00
Joanna snapt niet waarom ze aan Philip wordt gelinkt.
Nadat Joanna heeft gebroken met Philip komen de rest van de bewoners kijken wat er aan de hand is. Laura probeert de blondine tot rust te manen, maar Joanna wil weten waarom iedereen haar aan mannen koppelt. Aafke komt er ook bij en Joanna valt de Fries gelijk aan door te zeggen dat Joanna nog nooit zo bloot als Aafke bij één van de mannen heeft gelegen. De discussie galt door het Huis der Geheimen heen.
IK dacht dat illegaal was nu.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
Ik ik ik laat niemand onder me deken,alleen mijn hond,DIERENBEUL!!!
Heb zelf geslaapwandeld en praat ook in mijn slaap, dus wat heb je te miepen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .
Dit was een grapje en ze gaat niet dood aan die vlekken .
Het paard uit DGK wordt er zelfs aan de manen bijgesleept om Jo's gelijk te halen.quote:
Op de maan....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef bergenzand het volgende:
whahhah geinig maar slaapwandelende flekken bestaan die dan lol
ze is toch een slaapwandelaar geen maan wandelaarquote:
oh het ging om het slaapwandelen dacht echt dat je het over vlekken hadquote:Op maandag 21 maart 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb zelf geslaapwandeld en praat ook in mijn slaap, dus wat heb je te miepen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef beequeen het volgende:
Kwartjes vallen hier soms iets later. Wat nou, prettige 8 weken? Die 2 weten dus al dat ze samen in de finale zitten.
dit dus, we mogen gewoon niet zien hoe jo verder flipt.............quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef NenaLois het volgende:
Als er zodadelijk weer beeld is dan zit iedereen weer rustig (lees: saai) op een handoekje.
Ze heeft altijd gelijk ook als ze ongelijk heeft, dat heet eigen beeld creëren, Ze zei toch gister dat er een beeld van haar is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef Chiara_StaR het volgende:
Jongens, als Jo het zegt, is het zo!!!!!!!!!
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
Grr en weer verzamelen ..... zal wel weer SL komen dan hé
Nope en ze moeten weer verzamelen. Incoming SL.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Hebben de bewoners al meer losgelaten over de drukpoging van Gerard bij Aart?
Zit op het werk dus heb de streams zelf niet kunnen volgen helaas...
voor afdoen handboei zaterdag nachtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
hmm heb ik wat gemist met gerard? dikke sanctie gekregen voor wat?
Voor het zelf afdoen van zijn boeien.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
Handboeien af (wat imo oneerlijk is, deze sanctie)quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Chiara_StaR het volgende:
Maik, Servio en Aafke eruit!! Graag...
gerard mag wel nomineren maar niet door anderen genomineerd wordenquote:
Zo dusquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Chiara_StaR het volgende:
Ja, ik lees het ook verkeerd, denk ik?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Chiara_StaR het volgende:
Ja, en hoe ze net zo gearmd op de bank zaten... Ik vind die Laura ook maar een ***quote:En Laura zoent Joanna
blijft niet veel over dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Servio weer genomineerd zal staan. En ik hoop dat Philip, Joanna en Monique genomineerd zullen worden.
Ze is ook een ***quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, en hoe ze net zo gearmd op de bank zaten... Ik vind die Laura ook maar een ***
Ben echt benieuwd wat daar uit gaat komen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Capt1caveman het volgende:
Omdat Joanna los wilde, heeft gerard genoeg van haar gezeur gekregen en de boeien losgemaakt. Hiervoor heeft hij de nominatie als sanctie mogen ontvangen.
Gerard mag blijkbaar nomineren, dus dat gaat hoogstwaarschijnlijk Herr Flipp worden samen met Joanna...
Tja bang voor een nominatie he.....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, en hoe ze net zo gearmd op de bank zaten... Ik vind die Laura ook maar een ***
Dat is alleen maar in zijn voordeel. Nu moeten ze anderen noemen ipv Geer.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Vultarian het volgende:
gerard mag wel nomineren maar niet door anderen genomineerd worden
Omdat ie al genomineerd staat. Dusquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gerard mag wel nomineren maar niet door anderen genomineerd worden
anders ik welquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat daar uit gaat komen.
zo zie ik dat ookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is alleen maar in zijn voordeel. Nu moeten ze anderen noemen ipv Geer.
Er hoeft er maar 1 uit hoor. Gooi die hoogbegaafde maar over het hek. Dat gejank heb ik nou wel gezien.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
blijft niet veel over dan.
Volgende week afgelopen??
laten we het hopenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Day het volgende:
Als het gemengd nomineren is, zit Jo zeker op de bank. Niet dat ze eruit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |