Werkelijk niet te gelovenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iedereen kan teruglezen dat je liegt.
Waarmee je weer liegt. Ik kan ook selectief quoten.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Werkelijk niet te geloven
Ik poneer 2 posts
Heb jij bewijs dat in 2011, waar de verkiezingen pas over 3 jaar zijn, politici zich druk maken wat de bevolking van Libie vindt ivm de verkiezingen..??quote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
1) Het Westen zijn wij, jij, ik en de rest van de Nederlanders. Niet Obama, Rutte en Sarko, zij representeren het Westen.
2) Zelfs als je zou stellen dat Obama, Rutte en Sarko 0% om de Libische burgers geven, ze geven om de mening van de Westerse bevolking ivm stemmen en verkiezingen.
3) Logischerwijs, het deel van de Westerse bevolking dat positief stond tegenover het helpen van de Libische bevolking zal dit ZEKER meespelen in ons buitenlands beleid.
Dus, het helpen van de Libische bevolking heeft zeker meegespeeld. Als de gehele Westerse bevolking hier negatief tegenover stond had het niet plaatsgevonden, olie of geen olie.....
Hij ontkent dat dat zo is, maar zefs als het wel zo was, dan nog is jouw redenering een drogreden. Jij bent degene die, in je topic titel, suggereert dat voorstanders van ingrijpen in Libie ook voorstander van ingrijpen in China zouden moeten zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Beiden worden onderdukt. En Papierversnipper, door zijn hoge moraal, wil dat mensen van onderdrukking gered worden. Vandaar zijn keuze voor militaire interventie in China. Zie post hierboven.
Lees zelf maar op p.1 terug. Ik zei 1989: studentprotest, China. Wil jij China wel of niet aanvallen? Jij antwoordt: "Liever wel, ja. Mensenrechten zijn belangrijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarmee je weer liegt. Ik kan ook selectief quoten.
iedereen kan de discussie teruglezen en zelf constateren dat je liegt.
Sarkozy?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat in 2011, waar de verkiezingen pas over 3 jaar zijn, politici zich druk maken wat de bevolking van Libie vindt ivm de verkiezingen..??
Als jij denkt dat politici niet om zetels geven buiten verkiezingstijd geef ik het op mbt tot jou.....quote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
Heb jij bewijs dat in 2011, waar de verkiezingen pas over 3 jaar zijn, politici zich druk maken wat de bevolking van Libie vindt ivm de verkiezingen..??
Zo uit mijn hoofd weet ik dat Obama en Sarkozy volgend jaar weer aan verkiezingen zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Als jij denkt dat politici niet om zetels geven buiten verkiezingstijd geef ik het op mbt tot jou.....
Maar inderdaad, daar is mijn mening op gebaseerd. De verkiezingen in Nld zijn overigens niet relevant, omdat wij nog niet meedoen. Ik heb geen zin om die van Frankrijk, US, UK, Spanje en Qatar op te zoeken omdat dit niet deel is van mijn argumentatie.
En het interesseert de meeste Fransen en de Amerikanen iets wat er met de Libische bevolking gebeurt, dwz het interesseert hen in dergelijke mate dat het van invloed is op hun stemgedrag? Laat me niet lachen, met alle respect, maar Libie is een nietszeggend land met slechts 6 miljoen inwoners op deze werekdbol.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Als jij denkt dat politici niet om zetels geven buiten verkiezingstijd geef ik het op mbt tot jou.....
Maar inderdaad, daar is mijn mening op gebaseerd. De verkiezingen in Nld zijn overigens niet relevant, omdat wij nog niet meedoen. Ik heb geen zin om die van Frankrijk, US, UK, Spanje en Qatar op te zoeken omdat dit niet deel is van mijn argumentatie.
Dan heb ik het referendum hierover gemist zeker.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Logischerwijs, het deel van de Westerse bevolking dat positief stond tegenover het helpen van de Libische bevolking zal dit ZEKER meespelen in ons buitenlands beleid.
Dus, het helpen van de Libische bevolking heeft zeker meegespeeld. Als de gehele Westerse bevolking hier negatief tegenover stond had het niet plaatsgevonden, olie of geen olie.....
Het gaat niet over China. Je hebt het niet goed begrepen, en nu kan men de topic niet meer vinden. Maar goed, er zijn er zo veel. Of we gaan helemaal wat anders doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Misstique het volgende:
Laatste keer dat ik keek lag China bij lange na niet in het Midden Oosten.
Vandaar dus ook een harde schop weg uit dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |