Heb reclame uitstaan dus geen idee, maar da's wel vreemd dan idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:29 schreef suzi1 het volgende:
weet niet of meer van jullie streams Met reclame kijken,
maar waarom steeds die promotiefilmpjes van karim... is dat de toekomstige winnaar ofzo
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:39 schreef danilel het volgende:
Wat zit Jo toch gezellig bij Karim.....
(mogelijke nominatie verhinderen ?)
Nee, of hij ook een anonieme valentijnskaart heeft gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 12:39 schreef danilel het volgende:
Wat zit Jo toch gezellig bij Karim.....
(mogelijke nominatie verhinderen ?)
Dag Tummie, proficiat met je 1e postquote:Op maandag 21 maart 2011 12:41 schreef TummievdHonnekreek het volgende:
[..]
Nee, of hij ook een anonieme valentijnskaart heeft gehad
Thanksquote:Op maandag 21 maart 2011 12:42 schreef danilel het volgende:
[..]
Dag Tummie, proficiat met je 1e post
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat quasi 'zorgende' gezeik van Joanna, mens houd je opgespoten lippen eens een uur op elkaar.
dat zou echt een uitdaging voor haar zijn! een leuke dus voor de rode telefoon..quote:Op maandag 21 maart 2011 12:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat quasi 'zorgende' gezeik van Joanna, mens houd je opgespoten lippen eens een uur op elkaar.
Is waarschijnlijk niet mogelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Tik m aan ouwe!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:47 schreef Stability het volgende:
joan , er ligt iets klaar in het labyrinth....een muilkorf?
die jongen zal het eens niet over sex hebben..quote:Op maandag 21 maart 2011 12:48 schreef Tamaartje het volgende:
Maik: Je hebt wel van die glowing in the dark condooms he?
ja he? al was hij de laatste op de wereld, dan nog zou ik niks met hem willen, ieuwww wat een engerdquote:Op maandag 21 maart 2011 12:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die jongen zal het eens niet over sex hebben..
Precies,no brains in the head,only in the dickquote:Op maandag 21 maart 2011 12:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sex met mannen in zijn gevalquote:Op maandag 21 maart 2011 12:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben ook dol op sex met mannen!quote:
servio is bang nu weer genomineerd te worden? nieuwe clue? vanaf nu is servio ook een meisje?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:51 schreef Tamaartje het volgende:
Servio roept Alex om te sporten..
Het moet echt niet gekker worden
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
servio is bang nu weer genomineerd te worden? nieuwe clue? vanaf nu is servio ook een meisje?
En Gerard denkt nu meteen weer dat het bevestigd dat Philip en Joanna echt iets hebben samenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:52 schreef danilel het volgende:
Flip; " dikke vrouwen willen niet shoppen..."
(over de verkoop vd kledingmaten online).
Ja!quote:
Aandacht. Ze weet nog niet dat je met een goed gesprek beter tot je recht komt.quote:
een tankini he! Want dat wordt echt Tha Bom! Dit jaar..quote:Op maandag 21 maart 2011 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja!
Ze heeft breigaren aangevraagd en gaat voor iedereen een bikini breien.
Oh ja, sorry. Echt, dat mens is niet te geloven.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:58 schreef Tamaartje het volgende:
een tankini he! Want dat wordt echt Tha Bom! Dit jaar..![]()
![]()
Neeeeeeeee, komt spontaan een jeugd trauma van mezelf naar boven borrelen.....quote:Op maandag 21 maart 2011 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja!
Ze heeft breigaren aangevraagd en gaat voor iedereen een bikini breien.
Nee want toen was dat niet hip, en nu jonguh.. echt the bom!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Echt, dat mens is niet te geloven.
Sharon zei dat ze die drie jaar geleden al had, maar dat telt niet volgens die fluisterhoer.
Alex?quote:
Nou jo zal wel een mooie voor m breien........quote:Op maandag 21 maart 2011 13:00 schreef r_onald het volgende:
die maik omg wat een figuur zeg..doe een broek aan of zo.
Over 2 wekenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wanneer komt de video van Jo en Flipje ontline die pas zondag zou komen?
ontline, ja, dat zeg je goed.. ontline is niet online!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wanneer komt de video van Jo en Flipje ontline die pas zondag zou komen?
Dat niemand daar ff een lekkere opmerking over maakt, iemand moet dat gekets toch gehoord hebben!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo is moe, kapot, slaaptekort.
Tja, moet je maar niet tot midden in de nacht gaan liggen ketsen.
plaatsvervangend schaamte denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef jurien het volgende:
[..]
Dat niemand daar ff een lekkere opmerking over maakt, iemand moet dat gekets toch gehoord hebben!
Omdat ze hier niet meer aan willen denken? :pquote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef jurien het volgende:
[..]
Dat niemand daar ff een lekkere opmerking over maakt, iemand moet dat gekets toch gehoord hebben!
ff refreshen?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef Ytsmi het volgende:
iemand nog werkende streams???? hier alles op zwart beeld
ja hoor Jurien, de dames hadden het er vanmorgen samen met Mo over.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef jurien het volgende:
[..]
Maar Jo durfde er vannacht niks van te zeggen, madam recht in het gezicht.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:12 schreef angeljacky het volgende:
[..]
ja hoor Jurien, de dames hadden het er vanmorgen samen met Mo over.
Jo deed express steeds omdraaien en lawaai maken met haar dekbed zei ze.
Zelfs in Portugal is het al middagquote:
Alleen met meer zon!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs in Portugal is het al middag
Het zal er ongetwijfeld warmer zijn, want hier is ook geen wolkje aan de lucht.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Alleen met meer zon!
Ik ga boodschappen doen enzo. Echt slaapverwekkend zijn ze weer.... zzzzz
Wipe-out voor Miss Windymills ...........quote:Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
kan er niet een boomstam over dat zwembad en dan een kussengevecht of zo?
Er schijnt idd wel over gepraat te zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef jurien het volgende:
[..]
zou dan wel weer een clue kunnen zijn. o wat ben ik slim!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Wipe-out voor Miss Windymills ...........
had jij er wat van gezegd als je nog in dat huis zat dan???quote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef jurien het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:19 schreef Vultarian het volgende:
waar is die reclame ook al weer van met die gozer met die lange harde tepels? was dat mentos ofzo? flipje doet me daar aan denken
Och kan ze alvast wennen voor als maik zo'n glow in de dark ding aantrektquote:Op maandag 21 maart 2011 13:31 schreef diditje64 het volgende:
[..]
het is bijna een lightsaber zo waha
Geer maakte een opmerking, dat ze hem toch weer op kwam zoeken nu ze los is, en weg is madam.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:34 schreef danilel het volgende:
Jo gaat nu bij Gerard en Karim zitten........
slime
op naar het volgende slachtoffer....quote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geer maakte een opmerking, dat ze hem toch weer op kwam zoeken nu ze los is, en weg is madam.
Ja ikzelf!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Kent iemand van jullie een man die zo vaak 'kriebelt' als Alex?
Ja, die mag, net als Joanna deed, wel voor de 2e keer onder het plastisch chirurgisch mes.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een borstverkleining zou niet misstaan
Oke, dat acht ik nog acceptabel. Maar bij een ander?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ja ikzelf!
Maar dan voornamelijk aan mezelf
hoezo? zoek je er ook zo een?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Jaaaaaaaa, mijn man, en ik vind het heeeeeeeeeeerlijk (wel als we alleen zijn hoor, geen gekriebel in gezelschap)quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmmm, ik dacht van niet. Maar helemaal aan het begin van een relatie? Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, dat acht ik nog acceptabel. Maar bij een ander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pubers.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Wat een onzin, hij speelt waterpolo. Hij is geen wedstrijdzwemmer waar alles glad moet zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef ieniemieniee het volgende:
[..]
hahaha goeie cap. hij is wel wat behaard voor een zwemmer..
Sinds wanneer snap je het niet meer?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemiddag,
Heb er koppijn van, wat hebben jullie heel wat cossen volgelult.
Maar goed, heb de caps weer verzameld en de cossen doorgenomen en besloten dat ik er echt helemaal niets meer van snap....
Ik weet niet of ik dit ga volhouden hoor
Je weet dat Laura met Alex heeft liggen bekken?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemiddag,
Heb er koppijn van, wat hebben jullie heel wat cossen volgelult.
Maar goed, heb de caps weer verzameld en de cossen doorgenomen en besloten dat ik er echt helemaal niets meer van snap....
Ik weet niet of ik dit ga volhouden hoor
Vlgs mij vanaf dag 1quote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Sinds wanneer snap je het niet meer?
Nouj als we een recap doen van gister dan komt http://www.secretstory.nl(...)+Een+nieuw+stelletje dit erg in de buurtquote:
Ja dat heb ik meegekregen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet dat Laura met Alex heeft liggen bekken?
Niet gezien, twittert zich een slag in de rondte.quote:
nog niet gezien, maar hij zei gister op twitter dat ie snel eens binnen komt vallenquote:
Mijn dank is groot...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Nouj als we een recap doen van gister dan komt http://www.secretstory.nl(...)+Een+nieuw+stelletje dit erg in de buurt
Gerard is er iig 1quote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over nominaties ?
je nichtje heeft er iig steeds meer vertrouwen in hoor ik dr net zeggenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Mannen nomineren de vrouwen en Gerard heeft een nominatie in de pocket.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ze zijn ook handig bij de streamverslagenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:54 schreef Toverheks het volgende:
Leukste duo van het huis Gerard en karim, en de finale gaat tussen hun.
1 van de 2 gaat het winnen zie het in mijn glazen bolletje![]()
hahahhaa Snet zal ikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zijn ook handig bij de streamverslagen![]()
Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja"
We zullen zienquote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je nichtje heeft er iig steeds meer vertrouwen in hoor ik dr net zeggen
Tijd dat ze daar eindelijk is voor gaan drukken, krijgen ze in iedergeval warm of ze rekenen het goedquote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Laura en Mo denken dat Olympisch goud bij Karim hoort. Getrouwd met olympisch zwemster oid.
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zijn ook handig bij de streamverslagen![]()
Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja" Gerard: "ja" Karim: "ja"
Tuurlijk niet, het hoort bij Philip.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Tijd dat ze daar eindelijk is voor gaan drukken, krijgen ze in iedergeval warm of ze rekenen het goed
Kom maar door met die kinderbueno!
Ze is vooral bang voor flip om hem weer tegen zich te krijgen, is toch van de zotte!!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef mootie het volgende:
Omg Mo vindt het naar om te drukken op: Relatie Flip Jo, omdat diegene die drukt dan met de nek aangekeken wordt door Flip en Jo.
Ze gaan iedereen af dus ze komen vanzelf bij flipjequote:Op maandag 21 maart 2011 13:58 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het hoort bij Philip.
quote:
Ik denk dat het een spel van mo is.......quote:Op maandag 21 maart 2011 13:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze is vooral bang voor flip om hem weer tegen zich te krijgen, is toch van de zotte!!!!
ja,de mijnequote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, overal ?quote:
Yup, zaterdagnacht heeft ze gehuild omdat Servio met kanker aan het schelden was.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Las trouwens dat Laura het het weekend ergens ff slecht had gehad ?
Maar kon niet goed achterhalen waardoor ?
Iemand die het heeft zien gebeuren ?
*vinger opsteekt*quote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Servio gooide met het Kanker woord.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Verwacht ook niets anders van zo'n simpele knakker...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Yup, zaterdagnacht heeft ze gehuild omdat Servio met kanker aan het schelden was.
toen servio tegen de groep stond te schreeuwen en er ook een paar keer het woordje kanker ingooide werd het lau een beetje teveel en liep huilend weg. Door dat k-woord zei ze laterquote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Aha oke, tja snap ik wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
toen servio tegen de groep stond te schreeuwen en er ook een paar keer het woordje kanker ingooide werd het lau een beetje teveel en liep huilend weg. Door dat k-woord zei ze later
Zal een combi geweest zijn iddquote:Op maandag 21 maart 2011 14:06 schreef suzi1 het volgende:
het ging uiteraard niet om het K-woord, maar ze werd gewoon strontgek van hem en gebruikte dat als excuus
Laura heeft eerder verteld dat ze een vriend heeft die ernstig ziek heeft, dus misschien is 1 + 1 2quote:Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Aha oke, tja snap ik wel.
Niet dat ik er direct van zou gaan huilen, maar vind het ook vreselijk als mensen dat woord moeten gebruiken om zich sterk voor te doen.
Aan tyfus gingen mensen vroeger door, aan kanker gaan er nu mensen dood.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef suzi1 het volgende:
er wordt de godganse dag met typfus gestrooid en dan bij kanker gaan huilen gaat er bij mij bijv ook niet in
Dat denk ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura heeft eerder verteld dat ze een vriend heeft die ernstig ziek heeft, dus misschien is 1 + 1 2
er zijn ook mensen die kanker overlevenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Aan tyfus gingen mensen vroeger door, aan kanker gaan er nu mensen dood.
Jij rekenwonderquote:
Ja snap je ook wel, maar vind eigenlijk dat tyfus en kanker niet te vergelijken zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die kanker overleven
afijn, denk wel dat je me snapt
Ik erger me net zo aan tyfus. Het voegt niks toe.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die kanker overleven
afijn, denk wel dat je me snapt
maar jo gooit ook de hele dag met tering, daar gaan ook nog steeds duizenden mensen per dag aan doodquote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Aan tyfus gingen mensen vroeger door, aan kanker gaan er nu mensen dood.
haha,nee,wij werken allebei zes dagen,maar toch wel heel vaak en veel knuffelsquote:Op maandag 21 maart 2011 14:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, overal ?
Inderdaad. erg overdreven. Maar goed. ze toonde ook eens wat emotie.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef suzi1 het volgende:
er wordt de godganse dag met typfus gestrooid en dan bij kanker gaan huilen gaat er bij mij bijv ook niet in
Nouja, om een lang verhaal kort te maken.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar jo gooit ook de hele dag met tering, daar gaan ook nog steeds duizenden mensen per dag aan dood
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef trollie67 het volgende:
[..]
haha,nee,wij werken allebei zes dagen,maar toch wel heel vaak en veel knuffels
Knuffels zijn lekker tochquote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef trollie67 het volgende:
[..]
haha,nee,wij werken allebei zes dagen,maar toch wel heel vaak en veel knuffels
neh, ook servio is mensen kwijtgeraakt aan kankerquote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nouja, om een lang verhaal kort te maken.
Al dat schelden is gewoon niet nodig en leer je ook wel af als je te maken krijgt met welke ziekte dan ook denk ik
ik vind het ook helemaal niet kunnen neequote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Al dat schelden is gewoon niet nodig en leer je ook wel af als je te maken krijgt met welke ziekte dan ook denk ik
Als Joanna nu eens vlektyfus zou introduceren...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Wat mij betreft zwaar verboden!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
Even een vraagje voor de dames hier... Dit broekje van Maik he, is dat nou sexy of tering fucking gay?
[ afbeelding ]
Het is afstotelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
Even een vraagje voor de dames hier... Dit broekje van Maik he, is dat nou sexy of tering fucking gay?
[ afbeelding ]
Gayquote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Ff los van dat de vraag aan de dames is, het is gewoon gayquote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar erop afknappen doe ik iig heel hard...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ff los van dat de vraag aan de dames is, het is gewoon gay
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef flugeltje het volgende:
wat staat Gerard te knuffelen met de foon?
Tring Tring...Secretstory met Gerard.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef flugeltje het volgende:
wat staat Gerard te knuffelen met de foon?
fucking fucking lelijk gewoon !!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Een lantaarnpaal ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja snap je ook wel, maar vind eigenlijk dat tyfus en kanker niet te vergelijken zijn.
Kanker is iets dat heden ten dagen heel veel mensen kan raken en pijn doen.
SERVIO! SERVIO!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Tring Tring...Secretstory met Gerard.
Stem:"Gerard luister goed, geef je nominatie door aan een van de medebewoners, noem nu de naam!"
Met welke broek dan ookquote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef Nobodies het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn zou ik ook afknappen op het feit dat iemand elke nacht in z'n zwembroek slaapt...
Nou, bij Alex vind ik het ziekelijk.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Tring Tring...Secretstory met Gerard.
Stem:"Gerard luister goed, geef je nominatie door aan een van de medebewoners, noem nu de naam!"
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ff los van dat de vraag aan de dames is, het is gewoon gay
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Geen idee, maar erop afknappen doe ik iig heel hard...
Okey, thanks! Dan is dat weer duidelijkquote:
lach me een kaakbreuk en krijg en onstoken ogen vanquote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
nee je bent niet de enigequote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef ieniemieniee het volgende:
gatverdamme, ik vind het altijd zo vies om andermans gesmak te horen, zeker over de stream. ben ik de enige die zich daaraan stoort?
Heb geen streams aanquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef ieniemieniee het volgende:
gatverdamme, ik vind het altijd zo vies om andermans gesmak te horen, zeker over de stream. ben ik de enige die zich daaraan stoort?
YEAH!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef itsme het volgende:
Iedereen is vogelvrij.
Maandag staat in het teken van de nominaties. Voorgaande weken nomineerden de vrouwen de mannen, of andersom. Deze week gaat het anders. Alle bewoners mogen hun stem uitbrengen en niemand is meer veilig. Iedereen moet twee stemmen uitbrengen, de bewoners met de meeste stemmen zijn genomineerd en één van hen moet tijdens de liveshow het huis verlaten.
of ben ik spuit 11.
Ik ook niet. Kan niet tegen gesmak, gitaren in mijn oor, geslurp, gelfuit en wat nog diens meer.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef itsme het volgende:
Iedereen is vogelvrij.
Maandag staat in het teken van de nominaties. Voorgaande weken nomineerden de vrouwen de mannen, of andersom. Deze week gaat het anders. Alle bewoners mogen hun stem uitbrengen en niemand is meer veilig. Iedereen moet twee stemmen uitbrengen, de bewoners met de meeste stemmen zijn genomineerd en één van hen moet tijdens de liveshow het huis verlaten.
of ben ik spuit 11.
Hij keek door de ogen van Joanna.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef danilel het volgende:
verspreekt Karim zich daar nu??
"als ik een man uh vrouw thuis zou hebben"
Voor mij niet, want ik had deze nog niet begrepen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef itsme het volgende:
Iedereen is vogelvrij.
of ben ik spuit 11.
haha Oke Ik was dus geen spuit 11.quote:
Komt mij ook wel goed uit, moet zo met dochterlief naar de tandarts, dus gooi die SL er maar inquote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt er zo weer een lange SL, want Aafke had ook gedrukt, kan ik lekker verder in de tuin.
Deed ik al wel met de TV richting tuin gedraaid.
De zwembroek van Maikquote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Die open nominaties zijn wel fijn!
Gerard Servio en Laura gaat het waarschijnlijk worden dan?
maar jo toch wel hoop ik en servio gok ikquote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Oke Ik was dus geen spuit 11.![]()
Oke girls and boys. Wat gaat dit inhouden denken jullie?
Wie worden er nu genomineerd?
Mo helaas niet ben ik bang.
Denk het, maar ik hoop dat joanna of flip naar huis moet.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Als stervio er dan eindelijk is uitgaat!
Als het die 3 is dan zou Servio er inderdaad uit gaan denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Als stervio er dan eindelijk is uitgaat!
ah maar als het Gerard, Jo en Servio is dan gaat Servio ook. Ik heb liever Jo die gaat maar die mag nog niet weg hoor van de red.quote:
Een buuf noemde mij een verslaafde. Zelf kijkt ze ook, maar heeft niet de hele dag UPC opstaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt mij ook wel goed uit, moet zo met dochterlief naar de tandarts, dus gooi die SL er maar in
Ik ben (samen met manlief) echt de enige in mijn omgeving die dit volgt...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een buuf noemde mij een verslaafde. Zelf kijkt ze ook, maar heeft niet de hele dag UPC opstaan.
Maar toen de stem klonk stond ze wel meteen bij de tuin..... Wat zei de stem, wat zei die wat zei die.....?
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een buuf noemde mij een verslaafde. Zelf kijkt ze ook, maar heeft niet de hele dag UPC opstaan.
Maar toen de stem klonk stond ze wel meteen bij de tuin..... Wat zei de stem, wat zei die wat zei die.....?
Charmant ook dat ze die lelijke schoenen aan houdt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef Ireth het volgende:
Jo mag niet in de zon vanwege de Prednison, maar alles wat niet in de zon mag is bedekt....
[ afbeelding ]
Ik denk het eerste.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef ieniemieniee het volgende:
ik hoop Servio, Joanna en Philip. jammer dat geer al genomineerd is. zouden ze al van plan zijn om iedereen te laten nomineren of komt het doordat gerard nu genomineerd is terwijl de vrouwen eigenlijk genomineerd moesten worden?
Ze passen allen in dat programma naar gelang aanquote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmz, dan hebben ze dat bericht later vandaag aangepast, eerder stond er nog dat de mannen de vrouwen moesten nomineren.
Idd!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmz, dan hebben ze dat bericht later vandaag aangepast, eerder stond er nog dat de mannen de vrouwen moesten nomineren.
Ik ben helemaal alleen in mijn omgeving, mensen lachen me zelfs uit. Maar het boeit me niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben (samen met manlief) echt de enige in mijn omgeving die dit volgt...
Is dat het drukken van Gerard ? Die ff de pieken van Alex aan die ranzige Aafke gaat doneren?quote:
Hier idem, de familie kijkt natuurlijk, mijn kiddies volgen het, maar wie je daarbuiten ook spreekt, bijna niemand kent het programmaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef suzi1 het volgende:
ik heb mijn moeder ook soort van verslaafd eraan gemaakt, omdat ik steeds aan de foon erover lulde
maar verder ken ik hier ook niemand die het kijkt
Dat bericht staat er nog steeds, maar niks is wat het lijkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
'de baas' is een vrouw begreep ik zaterdag avondquote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef ieniemieniee het volgende:
oh 'de baas' heeft ook al met karim gesproken. zou alphons zelf voor psycholoog spelen?
Ze noemen daar iedereen de baas, zelfs de koffiejuf als je het mij vraagt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
'de baas' is een vrouw begreep ik zaterdag avond
dat weet ze al lang dat hij dat denktquote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
Aaf wordt straks boos joh, als ze ontdekt dat Geer denkt dat ze bolletjes slikker was...
Iedereen schaamt zich ervoor. Nou ik niet, en een aantal collegas ook niet. hebben de grootste schikquote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hier idem, de familie kijkt natuurlijk, mijn kiddies volgen het, maar wie je daarbuiten ook spreekt, bijna niemand kent het programma
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou, ben er vantussen.
Kindgerelateerde bezigheden.
Laterzxzzz
Weet ze al en ze vond het ziek van hem.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
Aaf wordt straks boos joh, als ze ontdekt dat Geer denkt dat ze bolletjes slikker was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |